yups, maar dat hebben er een hoop vandaag. zal wel komen omdat t de 1e x live is ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker niet slecht, maar ook zij klinkt weer erg nerveus, vooral in het begin.
Ik moest grijnzenquote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van vind
Is je volumeknop kapot?quote:Op maandag 22 november 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Dit nummer kan ik ook niet meer horen.
Geen idee, maar je gaat ff door de scannerquote:
ik wil wel een keer langskomen om je tv voor je te slopen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar, had ik een smoes om een nieuwe tv te kopen
nee dat ben ikquote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je gaat ff door de scanner
Bzzzzzrt
Kan ik zelf ook wel, maar dat vind ik dan weer zonde (plus dat ik nogal blut ben momenteel).quote:Op maandag 22 november 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil wel een keer langskomen om je tv voor je te slopen hoor
Daar moet je een smoes voor hebben?quote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar, had ik een smoes om een nieuwe tv te kopen
Ja, want ik heb eigenlijk geen geld, maar als hij kapot is dan moet ik wel (ja, rare logica, ik weet het).quote:
hmm truequote:Op maandag 22 november 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook wel, maar dat vind ik dan weer zonde (plus dat ik nogal blut ben momenteel).
quote:Op maandag 22 november 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Glamorous lopen is ook een vak
Ze liep idd als een koe over het weiland
Ik weet niet wat je bedoelt, maar we gooien jou ook gewoon door de scannerquote:
wat zoek je eigenlijk met je scanner?quote:Op maandag 22 november 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar we gooien jou ook gewoon door de scanner![]()
Bzzzzzzzrt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |