Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
ik vind hem eigenlijk betere zanger dan ben
ja ook leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Beter dan Ben inderdaad en ook leuker.
Jaquote:
ze doen ook alles om op te vallenquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Die ringen van die vaderDat spandoekje is dan wel weer grappig.
ja hij steekt er met kop en schouders boven uit.quote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was sensationeel, niet normaal in deze show.
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het was echt heel goed weer, hij brengt het nummer ook echt over
Ah, wel aardig dusquote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wilde al gaan roepen waar je was
Tetten?quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, het meisje met de grote borsten.
Ik denk dat het niet perse leeftijd gerelateerd is, maar dat ze Ben ook als "de grote" zien en Dean dan het mindere broertje. Maar ik kan er naast zittenquote:Op maandag 22 november 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hij steekt er met kop en schouders boven uit.
Maar ik wil een correctie.
Dean is niet het broertje van Ben
Ben is de broer van Dean
yeah dat zag ik nu ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, het meisje met de grote borsten.
Dean werd gebracht als de broer van Ben, maar Dean vind ik stukken beter als Ben, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet perse leeftijd gerelateerd is, maar dat ze Ben ook als "de grote" zien en Dean dan het minder broertje. Maar ik kan er naast zitten
Dean is beter en leuker.
Ah zo, ja ik twijfelde nogquote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dean werd gebracht als de broer van Ben, maar Dean vind ik stukken beter als Ben, dat bedoel ik eigenlijk.
idd, opvallende verschijning en kwam met een hele goede auditie.quote:Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
Ben is wat opvallender door zijn tattoo's en piercings.
Hannah Montanaquote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Het verbaast me niet dat ik dit niet ken, is dit van Nickelodeon of zo? Wat slecht.
Omdat Miley net 18 is geworden denk ik. Mooie ode aan de prachtige carriere van Miley.quote:
Oh dat heb ik weleens gezien, mijn nichtje keek dat volgens mij wel eens.quote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef Character het volgende:
[..]
Hannah Montana
vraag me niet waarom ik het weet
vond ik niet erg hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kort nummer vergeleken dat van Dean?
Dean krijgt extra zendtijdquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kort nummer vergeleken dat van Dean?
Niemand denk ikquote:
ah wij mannen hebben er gewoon oog voorquote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Die tetten zijn mij nog niet opgevallen eigenlijk.
Was ze nou laatst in de Tv Kantine, ja toch? Leek wel goedquote:
Die bedekt ze altijd met veel stof en laagjes.quote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Die tetten zijn mij nog niet opgevallen eigenlijk.
Op zich een kunst dan dat jullie (mannen) weten dat ze er zittenquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bedekt ze altijd met veel stof en laagjes.
Wij hebben daar oog voor. Twee zelfsquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich een kunst dan dat jullie (mannen) weten dat ze er zitten
uhhhhh nee niet helemaalquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die jongen straks nou die ene knakker met die mega plugs na, die 2 weken(?) terug bij VOH een handje kwam schudden van die 2 dudes die er nu uit zijn? (Snapt U het nog?Ik weet de namen niet meer
)
ik heb geen flauw idee maar als jij dat zegt, geloof ik jequote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die jongen straks nou die ene knakker met die mega plugs na, die 2 weken(?) terug bij VOH een handje kwam schudden van die 2 dudes die er nu uit zijn? (Snapt U het nog?Ik weet de namen niet meer
)
Ik weet alleen wie je bedoelt met die 2 dudes, die ex-Idols, Popstars, of wat waren ze, de rest... geen ideequote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
)
JAquote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie je bedoelt met die 2 dudes, die ex-Idols, Popstars, of wat waren ze, de rest... geen idee
VOH duurt op Vrijdag altijd 3,5 uur hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
pfffffffffff wat duurt het allemaal lang![]()
Ik val bijna in slaap hier
ja maar zaterdag hoef ik niet te werken... en de uitslag neem ik dan opquote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VOH duurt op Vrijdag altijd 3,5 uur hoor
Ze moet het wel allemaal omhoog houden hequote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig die Valerie heeft een stel kuiten, past goed bij d'r jetsers
kwestie van evenwicht houdenquote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
hmm dat heb ik dan weer net gemistquote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Je gaat er meteen van stotteren D.quote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moet het wel allemaal omhoog houden he
Dankquote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gaat er meteen van stotteren D.![]()
*geeft hoestsnoepje*
Zo kijkt ze ook...quote:Op maandag 22 november 2010 21:26 schreef Character het volgende:
[ code verwijderd ]
wat klinkt ze niet enthousiast...
wel knap dat ze er nog in zit dan XDquote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kijkt ze ook...Geen idee of het haar "gezicht" is of haar uitdrukking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |