Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met de voorraad van iPhone's bij T-Mobile? Zit er nog steeds een levertijd op?
Ik wacht ook alweer ruim vier weken op vervanging van mijn verzopen iPhone. Zou zes tot acht weken duren en ik begin er bang voor te worden dat dat geen te ruim genomen schatting is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.
Dat kan je annuleren, had ik ook gedaan en was langs gegaan bij ThePhoneHouse, binnen drie dagen gekregen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, mijn vader is al vier weken aan het wachten bij T-Mobile. Had 'm nog gewaarschuwd, maar hij had al aanbetaald of zo.
Is mijn probleem niet. Mijn vader vindt het zo prima, dus bestquote:Op woensdag 24 november 2010 17:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan je annuleren, had ik ook gedaan en was langs gegaan bij ThePhoneHouse, binnen drie dagen gekregen.
Oh oke nee just sayingquote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is mijn probleem niet. Mijn vader vindt het zo prima, dus bestIk had het ook wel geweten.
Ik krijg gvd alsmaar dat the server connection timed outquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu 4.2 installeren op zijn iPhone 4
Heb je waarschijnlijk packet loss of een heel wisselende internet verbinding....quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg gvd alsmaar dat the server connection timed out
Zelfs als ik mijn laptop naast mijn modem zet lukt het niet. Snap er niets vanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk packet loss of een heel wisselende internet verbinding....
Het is gelukt met downloaden en het staat inmiddels op mijn telefoon. Geen enkel probleem hier, ook niet met de muziekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs als ik mijn laptop naast mijn modem zet lukt het niet. Snap er niets van
De download moet iets van 7 minuten duren als het begint maar na 3 minuten stopt het gewoon.
Inderdaad, en de geruchten komen van Macstories. Daar hebben ze in het verleden al vaker gelijk gehad over geruchten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
Heb al 'geruchten' gelezen dat iOS 4.3 over ongeveer 3 weken uitkomt
Syncen gewoon toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de apps op mijn iPhone naar mijn computer krijg? Als ik 'Aankopen overzetten' klik doet hij niks.
Ja? Ik heb altijd ruzie met syncen. De vorige keer dat ik dat deed waren alle apps die een update hadden gehad opeens van mijn telefoon af.quote:
Krijg je geen vervangende mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 is echt naar de klote. Misschien vanmiddag maar eens weg brengen voor reparatie. Ik ben alleen bang dat ik hem lang kwijt ben.
Had je hem gejailbreaked? Probeer anders iTunes ff opnieuw te installen, wel backup maken van de folderquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja? Ik heb altijd ruzie met syncen. De vorige keer dat ik dat deed waren alle apps die een update hadden gehad opeens van mijn telefoon af.
Nee ik heb hem niet gejailbreakt. Ik heb net een schone Windows installatie gedaan en geen back-up gemaakt van iTunes. Niet zo'n probleem verder, maar alle apps op mijn iPhone staan nu niet meer in iTunes. Geen zin dat hij ze ook van mijn iPhone afhaalt als ik sync.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Had je hem gejailbreaked? Probeer anders iTunes ff opnieuw te installen, wel backup maken van de folder
Je kan er niet meer bij van een oude installatie neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet gejailbreakt. Ik heb net een schone Windows installatie gedaan en geen back-up gemaakt van iTunes. Niet zo'n probleem verder, maar alle apps op mijn iPhone staan nu niet meer in iTunes. Geen zin dat hij ze ook van mijn iPhone afhaalt als ik sync.
Wat voor iphone heb je? 3G, 3GS, 4 ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef TC03 het volgende:
Mijn iPhone is heel erg vettig, ik krijg hem gewoon niet schoon. Iemand tips?
Je hebt een iphone gekocht, geen android. Hup naar de apple store om hem te laten vervangen. En waar wil jij een nieuwe batterij vandaan halen?quote:Heeft iemand ervaring met het laten vervangen van de accu van een iPhone 3GS?
IPhone 4, maar ik krijg hem echt niet schoonquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat voor iphone heb je? 3G, 3GS, 4 ?
Die laatste twee hebben zo'n nieuw laagje, die zou je zo met je mouw schoon moeten krijgen, of eventueel met een zo'n microfiber brilpoetsdoekje ofzo.
Anders gewoon iets gebruiken voor computer schermen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |