Dit dus. Heb amper 3 wedstrijden gespeeld met Roda. Wel 2x opnieuw begonnen. Eerste keer eigen speler toegevoegd die te goed was. 2e keer gestart maar liep niet lekker. Toen met de nieuwe patch en MU Data Update opnieuw begonnen. 3 wedstrijden 4 punten. 3-2 in de laatste minuut verloren van Utreg :Squote:Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Tijdgebrek zorgt er voor dat er van verslaving lang geen sprake is.
Hier ook, ik heb teveel spellen die ik graag speel op het moment.quote:Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ja precies. Heb ook nog Fallout New Vegas, Starcraft en Darksiders liggen. Daarbij heb ik net de PS Move gehad en woensdag heb ik Gran Turismo 5 in me PS3 zitten. TIJDGEBREK!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb teveel spellen die ik graag speel op het moment.
Stomme zaakwaarnemersquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
Vroeger werden transfers tegen het einde van de transferperiode versneld. Jammer dat dat nu niet meer in het spel lijkt te zitten. Op 30 augustus wilde ik een vertrokken speler vervangen. Zijn huidige club ging snel akkoord met mijn bod, ik bood een contract aan conform de wensen van de speler en vervolgens gebeurde er niets meer tot de transferdeadline.
Bij mij ook.quote:Op maandag 22 november 2010 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Even uit het vorige topic...quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is ook juist leuk. Maar ik ga niet ergens zitten waar zulke restricties zijn, dat vind ik sowieso echt belachelijk en je bent afhankelijk van wat er in één land aan talent doorkomt. In het begin boeit dat niet omdat je zoals jij al aangeeft weinig tot geen opties hebt maar later natuurlijk wel.
Als er in Zuid-Afrika weinig talent is word je daardoor belemmerd, in de nationale competities niet zozeer maar wel continentaal.
Ook al paar keer gehad ja, zonet nog tegen directe concurrent ben de veel betere maar in de slotfase nog een doelpunt om de oren krijgen terwijl ik met 10 man voor de goal hang.quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tegen Chelsea speel ik met een nieuwe tactiek 0-1 (verlies dus) maar goed toch tevreden, daarna 1 winst partij tegen de Wolves en meteen daarna Manchester United thuis
1-0 voor
1-1 en meteen een speler van mij rood.
2-1 voor, valt een speler uit met een blessure geen wissel mogelijkheden meer.
2-2 92ste minuut!!!!
Kon in de vorige FM's ook wel, bij sommige spelers heb je alleen meer geduld nodig dan bij andere. Ongeveer 3/4 van mij selectie traint voor een nieuwe positie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:42 schreef -Mo- het volgende:
Kan je spelers nou wel een positie tot 'natuurlijk' trainen? Zou zweren dat Ojo aan het begin van mijn spel geen VR van nature was. [ afbeelding ]
Alles valt te downloaden als je gewoon goed kijktquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Huh. Ik heb FM gedownload op mijn mac en nu doet ie het niet meer want ik heb geen schijfje. Weet niet hoe het te herstellen dus ik ga denk ik gewoon de eckte versie aanschaffen.
Waar kan ik mijn save files vinden?
gewoon het zelfde doen bij de tegenstander..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Pinterman het volgende:
Hoop dat ze in de volgende patch wat gaan doen aan de Dangerman comments.
Iedere manager, voor iedere wedstrijd (niet overdreven, gewoon echt iedere), wijst mijn spits Niflore aan als dangerman. "Niflore must be stopped" oid. Mijn maatje Wilfried Niflore is 30 jaar oud, maar blijkbaar nog steeds zo onzeker als een puber want zijn morale dropt dus vlak voor iedere wedstrijd naar Poor of Very Poor, vanwege deze dangerman onzin. Iedereen heeft Superb morale behalve hij. Zo gaan de grootste kansen allemaal naast het doel omdat hij nerveus is.
Als Niflore nou gewoon een nerveus ventje was, oké, maar het schijnt een bekend probleem te zijn en niet uit te maken wat je speler voor karakter heeft. Invloed op moraal is gewoon veel te groot.
Doe ik tegenwoordig ook wat vaker. Maarja, ik ben maar één, en zij zijn veel, en da's niet eerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
gewoon het zelfde doen bij de tegenstander..
Ik heb daar eerlijk gezegd totaal geen last van. Sterker nog, ben het nog niet eens tegengekomen dat iemand waarschuwde voor mijn spitsen e.d.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Pinterman het volgende:
Iedere manager, voor iedere wedstrijd (niet overdreven, gewoon echt iedere), wijst mijn spits Niflore aan als dangerman. "Niflore must be stopped" oid. Mijn maatje Wilfried Niflore is 30 jaar oud, maar blijkbaar nog steeds zo onzeker als een puber want zijn morale dropt dus vlak voor iedere wedstrijd naar Poor of Very Poor, vanwege deze dangerman onzin. Iedereen heeft Superb morale behalve hij. Zo gaan de grootste kansen allemaal naast het doel omdat hij nerveus is.
Als Niflore nou gewoon een nerveus ventje was, oké, maar het schijnt een bekend probleem te zijn en niet uit te maken wat je speler voor karakter heeft. Invloed op moraal is gewoon veel te groot.
Klein reisje door de laatste paar weken van mijn inbox:quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd totaal geen last van. Sterker nog, ben het nog niet eens tegengekomen dat iemand waarschuwde voor mijn spitsen e.d.
Teamorders geven voor ze vertrekken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Weet iemand hoe je spelers terughaalt van een interland? Ik heb over 2 dagen een belangrijke wedstrijd en wil mijn team gewoon compleet hebben.
Dat probeer ik, maar ik krijg het maar niet gevonden waar ik dit kan aangeven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Teamorders geven voor ze vertrekken?
Bied John en Strootman een nieuw contract aan dan vang je na die tijd altijd meer geld dan dat je nu doet. Ik ga weer beginnen met mijn Leeds gamequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Snuf. het volgende:
Seizoen 2011-2012 afgesloten met een 10e plek met Sparta! Prima dus, iedereen zei dat ik zou gaan degraderen.
Wil nu mijn selectie versterken, Ricky Van den Bergh en Rob Penders komen al transfervrij even kijken wie er gaan vertrekken. Ik ben bang dat Strootman & John weggaan. Vooral John is lullig, waarde is 2 miljoen en in zijn contract staat een clausule voor max 750.000 euro.
Ja Strootman zit nog vast tot 2014 maar hij wil naar een grotere club. John tot 2013 maar ik ga hem we wel een nieuw contract aanbieden denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bied John en Strootman een nieuw contract aan dan vang je na die tijd altijd meer geld dan dat je nu doet. Ik ga weer beginnen met mijn Leeds game
Irriteer me daar ook mateloos aan. Sommige van die gidsen zijn nog wel handig omdat de basis van het spel nog wel hetzelfde is.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:31 schreef Pinterman het volgende:
Voor de mensen die net als ik wel eens iets over FM 2011 googlen: worden jullie er ook zo gaar van dat al die websites (fmfans, manutd, etc) hun naam standaard veranderen in die van de nieuwste FM, ook al staat de site ramvol oude content?
FM2011.nl: de 50 beste spitsen van FM2010!
True Football Manager 2011: How to defend well (posted in 2007)Hebben we veel aan.
Ga je gangquote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef Moron het volgende:
Wanneer wordt de op eens een keer veranderd dan?
zelfde probleem hier met mijn kroatische opperbaas kramaric, elke keer morale naar very low, heb inmiddeld 3 gelijkwaarde spitsen, dus als ze hem weer marken als danger man dan spelen de andere 2 spitsenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Pinterman het volgende:
Snelle update over die VMC die vroeg nu 14.000quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef heloef het volgende:
Ben maar een game gestart met Roda JC en zowaar lijkt (met nadruk op lijkt) de eerste leuk game in deze FM in de maak. Ik heb tot nu toe niemand gekocht en heb ook eigenlijk niemand nodig want we hebben een hele goed ploeg staan. Ik ben nog wel bezig met een Ivoriaanse VMC die bij ASEC speelt en een goede speler is voor Roda en maar 85.000 euro kost. Bij de eerste contractonderhandelingen vroeg hij veel te veel salaris. Hij verdient daar 525 per week en wou maar liefst 12.000 gaan verdienen. Heb het toen maar meteen afgeblazen maar ga het nu toch nog een keer proberen om hem te halen. Als ie een normaal salaris vraagt natuurlijk anders ga ik met deze ploeg verder.
Ik kreeg ook nog een leuke linksbuiten in mijn schoot geworpen die uit kan groeien tot een goede linksbuiten in de Eredivisie. Ondanks dat ie 17 jaar is heb ik hem maar meteen in de basis gezet voor de wedstrijd tegen Twente. En dat zorgde voor resultaat, we wonnen maar liefst met 4-1 Aykin (die regen dus) speelde zeer sterk was snel, gevaarlijk, leverde goed voorzetten af en krulde een bal op de paal. Grote man was echter Junker die 3x wist te scoren.
Dus tot zover gaat het helemaal goed!
Eerst in je inbox;quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat probeer ik, maar ik krijg het maar niet gevonden waar ik dit kan aangeven.
Jawel toch? Hmm, even verder simuleren dan maarquote:Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt, maar je kan ze alleen terugroepen van een vriendschappelijke interland, niet van een officiële.
Nee, dat is altijd al zo. Net als in het echt trouwens, je bent verplicht ze af te staan voor officiële interlands.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jawel toch? Hmm, even verder simuleren dan maar
Ik krijg Roda niet aan de praat. Verloor gewoon van Volendam in de beker ( die ik overigens ELKE keer krijg, heb het spel al 3x opnieuw gestart en elke keer kreeg ik Volendam).quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef heloef het volgende:
Ben maar een game gestart met Roda JC en zowaar lijkt (met nadruk op lijkt) de eerste leuk game in deze FM in de maak. Ik heb tot nu toe niemand gekocht en heb ook eigenlijk niemand nodig want we hebben een hele goed ploeg staan. Ik ben nog wel bezig met een Ivoriaanse VMC die bij ASEC speelt en een goede speler is voor Roda en maar 85.000 euro kost. Bij de eerste contractonderhandelingen vroeg hij veel te veel salaris. Hij verdient daar 525 per week en wou maar liefst 12.000 gaan verdienen. Heb het toen maar meteen afgeblazen maar ga het nu toch nog een keer proberen om hem te halen. Als ie een normaal salaris vraagt natuurlijk anders ga ik met deze ploeg verder.
Ik kreeg ook nog een leuke linksbuiten in mijn schoot geworpen die uit kan groeien tot een goede linksbuiten in de Eredivisie. Ondanks dat ie 17 jaar is heb ik hem maar meteen in de basis gezet voor de wedstrijd tegen Twente. En dat zorgde voor resultaat, we wonnen maar liefst met 4-1 Aydin (die regen dus) speelde zeer sterk was snel, gevaarlijk, leverde goed voorzetten af en krulde een bal op de paal. Grote man was echter Junker die 3x wist te scoren.
Dus tot zover gaat het helemaal goed!
FMquote:Op donderdag 25 november 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Wat leuke feitjes;
Zlatan Ibrahimovic is bij Feyenoord aan het afbouwen (hij is nu 34).
Martin Jol is dit jaar (2015) vertrokken naar Porto.
Willem II is een Zaterdag Topklasser geworden na 2x op rij gedegradeerd te zijn
AZ heeft vandaag met 9-0 gewonnen van VVV, die hun 2e trainer binnen 2 weken op straat hebben gezet.
Cvitanich schiet ze er bij Ajax aan de lopende band in.
Verhoek is ook naar Ajax vertrokken voor 3.8 miljoen in 2011-2012.
Poepon loopt ook bij Feyenoord rond![]()
Suk balt tegenwoordig bij het Mexicaanse America.
Suarez is naar Olympique Lyon vertrokken.
Been zit nog steeds bij Feyenoord.
Vloet is coach van PSV.
Fer is naar AZ gegaan.
Ja da's wel waar, Ajax heeft nu (na een jaar) al 4 Brazilianen gekochtquote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik speel zonder Braziliaanse en Argentijnse leagues, die verpesten het hele spel. Na 3 jaar zit bij elke selectie 4 of 5 Brazillianen
Bij mij zitten de meeste van die spelers nog bij Ajax, in ieder geval Stekelenburg, van der Wiel, Suleimani, en De Zeeuw. Ajax heeft het Europees niet erg goed gedaan en één keer de Eredivisie gewonnen, maar om een of andere reden hebben ze bakken met geld, net als Feyenoord.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:33 schreef MMUFC het volgende:
Ik vind die transfers soms sowieso vaag..
Ben ik een willekeurige ploeg dan koopt meestal ManUtd voor bijna 14m Balazs Dzsudzsak van PSV. Vervolgens speelde ik 2,5 seizoen met PSV en er is niemand geweest die een bod op Dzsudzsak gedaan heeft.. In de eerste transferperiode heeft er zelfs niemand interesse getoond. En als je al een bod krijgt is het voor hooguit 5m..
ook de standaard transfers zijn altijd wel grappig.
Vertonghen die standaard naar een Engelse topploeg gaat, Alderweireld meestal ook.
Ajax had na 1,5 seizoen sowieso bijna al hun beste spelers verkocht.
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, Sulejmani en El Hamdaoui.
En terwijl in FM2010 altijd in de eerste maand Suarez voor 20m verkocht werd, blijft hij in 2011 vaak nog een paar jaar bij Ajax
Bij mij gaat na die goede wedstrijd ook matig. Na Twente verloren we met 4-0 van ADO (leve het realisme in FM!) Daarna een matige wedstrijd tegen Heracles (1-1) Toen ongelukkig verloren van PSV (1-2), Ajax (2-3) en AZ (0-1) Toen wat tactische veranderingen doorgevoerd en meteen resultaat, heb de laatste wedstrijd met 1-3 gewonnen bij Heerenveen. Kwam omdat Junker niet meer alleen voorin op een eiland stond, ik speelde 4-5-1 met Junker als enige spits nu 4-4-2 met Huysegems en Junker in de spits en die scoorden allebei tegen Heerenveen.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik krijg Roda niet aan de praat. Verloor gewoon van Volendam in de beker ( die ik overigens ELKE keer krijg, heb het spel al 3x opnieuw gestart en elke keer kreeg ik Volendam).
In de competitie verloor ik gewoon met 7-1 van AZ en daarna met 5-1 van Excelsior. Toen maar vergeten te saven
Dat van Balazs Dzsudzsak heb ik nog maar 1x gehad, ook ManUtd. Manutd koopt meestal jeugdspelers bij psv of de graafschapquote:Op donderdag 25 november 2010 10:33 schreef MMUFC het volgende:
Ik vind die transfers soms sowieso vaag..
Ben ik een willekeurige ploeg dan koopt meestal ManUtd voor bijna 14m Balazs Dzsudzsak van PSV. Vervolgens speelde ik 2,5 seizoen met PSV en er is niemand geweest die een bod op Dzsudzsak gedaan heeft.. In de eerste transferperiode heeft er zelfs niemand interesse getoond. En als je al een bod krijgt is het voor hooguit 5m..
ook de standaard transfers zijn altijd wel grappig.
Vertonghen die standaard naar een Engelse topploeg gaat, Alderweireld meestal ook.
Ajax had na 1,5 seizoen sowieso bijna al hun beste spelers verkocht.
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, Sulejmani en El Hamdaoui.
En terwijl in FM2010 altijd in de eerste maand Suarez voor 20m verkocht werd, blijft hij in 2011 vaak nog een paar jaar bij Ajax
Ik heb zowel Huysegems als Skoubo terug gestuurd. Veel te duur die shit manquote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij gaat na die goede wedstrijd ook matig. Na Twente verloren we met 4-0 van ADO (leve het realisme in FM!) Daarna een matige wedstrijd tegen Heracles (1-1) Toen ongelukkig verloren van PSV (1-2), Ajax (2-3) en AZ (0-1) Toen wat tactische veranderingen doorgevoerd en meteen resultaat, heb de laatste wedstrijd met 1-3 gewonnen bij Heerenveen. Kwam omdat Junker niet meer alleen voorin op een eiland stond, ik speelde 4-5-1 met Junker als enige spits nu 4-4-2 met Huysegems en Junker in de spits en die scoorden allebei tegen Heerenveen.
Skoubo ga ik ook terug sturen heb ik simpelweg niet nodig maar Huysegems lijkt een koningskoppel te worden met Junker dus die houd ik er voorlopig bij en ga wel volgend jaar opzoek naar een jonge spits die hem kan vervangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb zowel Huysegems als Skoubo terug gestuurd. Veel te duur die shit man. Toen maar Cruz in de spits met Hamming op de bank.
De dangerman-exploit gebruiken.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn slimme manieren om de tegenstander zo goed mogelijk uit het spel te krijgen? Zelf de beste opstelling maken begrijp ik, maar hoe krijg je bijvoorbeeld hun trainer, keeper en gevaarlijke spits uit hun goede doen?
Die werkt inderdaad goed. Heeft het ook zin om de coach van de tegenpartij te kutten door te zeggen dat ie wel onder druk moet staan met zo'n goede selectie? En werkt die dangerman-exploit ook tegen kleine clubs?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De dangerman-exploit gebruiken.
Dangerman werkt altijd, en de andere coach narren doe ik eigenlijk nooit. Ik word meestal de hemel ingeprezen, en degene die mij niks vinden spelen meestal in de beker tegen mij en dan gaat het om 1 of 2 divisies lager.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die werkt inderdaad goed. Heeft het ook zin om de coach van de tegenpartij te kutten door te zeggen dat ie wel onder druk moet staan met zo'n goede selectie? En werkt die dangerman-exploit ook tegen kleine clubs?
Bij mij is het meestal zo:quote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dangerman werkt altijd, en de andere coach narren doe ik eigenlijk nooit. Ik word meestal de hemel ingeprezen, en degene die mij niks vinden spelen meestal in de beker tegen mij en dan gaat het om 1 of 2 divisies lager.
Ik snap alleen niet wanneer je de dangerman te pakken hebt. Ik klik altijd maar eentje uit zijn squad status met key player als omschrijving aan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal zo:
- Verlies ik, dan vindt de manager van de tegenstander dat ik een goede aanpak heb
- Win ik, dan vindt de manager van de tegenstander dat mijn aanpak niet de juiste is.
Oftewel: managers van de tegenpartij zijn slechte verliezers
Vooraf de manager complimenteren/kutten doe ik niet zo vaak, dangerman regelmatig..
Soms kun je het doen vanuit je inbox, maar meestal zoek ik er zelf eentje uit, bij voorkeur een jong, onzeker ventje die makkelijk zal bezwijken onder de drukquote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wanneer je de dangerman te pakken hebt. Ik klik altijd maar eentje uit zijn squad status met key player als omschrijving aan.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef Jorwol het volgende:
Hahaha dit is echt belachelijk, ik had Jeffrey Bruma voor een seizoen gehuurd en hij deed het prima, dus wilde ik hem kopen.
Chelsea wil ¤33.000.000,- én 25% of profit from next sale én Stefan de Vrij
Lol wat heb je gewonnenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef Moron het volgende:
Altijd leuk om te horen..![]()
[ afbeelding ]
Nu snap ik ook waarom
[ afbeelding ]
De competitie, FA Cup en de finale van de Champions League gehaald, maar wel verloren.quote:
Echt leuk dat je in landen als India en Zuid-Afrika aan de slag gaat, net zoals de user die in Zuid-Afrika bezig was, vind het altijd erg interessant om te volgenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef MMUFC het volgende:
Aangezien Level 10 Engeland toch wel erg traag is.. Ook niet zo verwonderlijk.. als je ziet dat de kwalificatie rondes van de FA Cup allemaal minimaal 100 duels zijn(eerste kwalificatie ronde 203 zelfs)... En daar komt dan bij dat level 1 tot en met level 6 7 competities zijn. Level 7 tot en met 10 zijn 37 competities. Dit houdt in een totaal van 44 competities. Een speelronde, bijvoorbeeld 9 duels per competitie houdt in dat er 396 duels gegenereerd moeten worden..
Nu maar een nieuwe game gestart met 5 landen, op 5 verschillende continenten..
Nederland, Argentinië, Mexico, Zuid Afrika en India.
Gestart bij PSV en mijn doel is om in iedere van de 5 landen de hoogste divisie minimaal 1x te winnen.
Lijkt me persoonlijk leuker om dan zonder reputatie in India te beginnen en jezelf omhoog te werken, maar goed.. Wie ben ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef MMUFC het volgende:
Aangezien Level 10 Engeland toch wel erg traag is.. Ook niet zo verwonderlijk.. als je ziet dat de kwalificatie rondes van de FA Cup allemaal minimaal 100 duels zijn(eerste kwalificatie ronde 203 zelfs)... En daar komt dan bij dat level 1 tot en met level 6 7 competities zijn. Level 7 tot en met 10 zijn 37 competities. Dit houdt in een totaal van 44 competities. Een speelronde, bijvoorbeeld 9 duels per competitie houdt in dat er 396 duels gegenereerd moeten worden..
Nu maar een nieuwe game gestart met 5 landen, op 5 verschillende continenten..
Nederland, Argentinië, Mexico, Zuid Afrika en India.
Gestart bij PSV en mijn doel is om in iedere van de 5 landen de hoogste divisie minimaal 1x te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |