Leuk dat hij aanklopt, maar past Opportunity wel door de fucking voordeur heen?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Dekatria het volgende:
Wat is er mis met 'm even laten meetrainen? Of Been ziet er inderdaad niks in, en schaart zich achter de rest, of hij blijkt van waarde te zijn, en dan hebben we voor bijna niks een aardige aanvaller erbij. When opportunity knocks, don't knock opportunity.
Dat is dan het enige leuke hieraan. Ik zie echt de toegevoegde waarde niet van Van Beukering, want hij is gewoon veelste slecht voor Feyenoord zou je denken :x .. maar mocht hij komen, dan krijgt hij het voordeel van de twijfel hehe.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Het zou wel leuk zijn om duo Beuk & Kastanje in de aanval te hebben.
Ik neem aan dat dat geld oplevert, want zo werkt dat en zie ook de laatste alinea.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord mogelijk op trainingskamp naar Oman
Feyenoord zoekt komende winter mogelijk zijn onderkomen in Oman. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De Rotterdamse club beslist deze week of het een trainingskamp in het land belegt.
De Rotterdamse club heeft wat te kiezen. Ook kan de club namelijk een trainingskamp beleggen in Turkije, weet de krant. Feyenoord zal deze week de knoop doorhakken over de winterse bestemming.
De contacten in Oman werden tijdens een golftrip gelegd door investeerder Pim Blokland. Wanneer Feyenoord besluit in te gaan op de invitatie oefent de Rotterdamse club onder meer tegen een club uit het land.
Dat dan weer wel ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien tegen kost en inwoning in ruil voor een oefenduel tegen een niet te noemen club of hoe je dat ook noemen mag .quote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat geld oplevert, want zo werkt dat en zie ook de laatste alinea.
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
Jep dat levert geld op.Lekker belangrijk, ze zullen daar wel veel gewend zijn in die zandbak, en ze bulken van het geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Goed geregeld, Oman.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord mogelijk op trainingskamp naar Oman
Feyenoord zoekt komende winter mogelijk zijn onderkomen in Oman. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De Rotterdamse club beslist deze week of het een trainingskamp in het land belegt.
De Rotterdamse club heeft wat te kiezen. Ook kan de club namelijk een trainingskamp beleggen in Turkije, weet de krant. Feyenoord zal deze week de knoop doorhakken over de winterse bestemming.
De contacten in Oman werden tijdens een golftrip gelegd door investeerder Pim Blokland. Wanneer Feyenoord besluit in te gaan op de invitatie oefent de Rotterdamse club onder meer tegen een club uit het land.
Dat dan weer wel ...
Hem kunnen we zeer goed gebruiken.quote:Cissé weer terug op veld na operatie
24 november 2010
Sekou Cissé heeft zijn rentree gemaakt op het trainingsveld na zijn voetoperatie begin oktober. De Ivoriaan trainde nog apart en zal vermoedelijk pas na de winterstop weer in actie komen voor Feyenoord.
De aanvaller tobte lang met de blessures. Zeker de voetblessure was aanvankelijk erg mysterieuze. Lange tijd werd gedacht dat de speler op verkeerd schoeisel rondliep. Uiteindelijk bleek er een botje los te zitten in zijn voet.
Cissé kwam dit seizoen slechts eenmaal in actie. Ook vorig seizoen kon Feyenoord niet optimaal gebruik maken van de snelle aanvaller die werd overgenomen van Roda JC.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik verveel me en zit dit te kijken:
http://www.football-hooli(...)s-international.html
Iedereen heeft het vast al lang gezien (ik ook wel eens) en het is honderd jaar oud, maar wat ongelooflijk kansloos is dat zeg. Die kerel die die serie presenteert is echt een parodie van zichzelf en het is echt zulke schaamteloze sensatiezoekerij en verheerlijking van hersenloos geweld. En die gasten met die sjaaltjes om hun gezicht enzo, wat een nerds.![]()
![]()
Hij doet hem wel echt slecht na hoor. Alleen dat loopje en het overmatig gebruik van het woord 'proper' is wel komisch. En die stoere muziek met die duiven.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Het zou wel leuk zijn om duo Beuk & Kastanje in de aanval te hebben.
Afgekeurd door NEC, Vitesse, AGOVV, Cambuur en Go Ahead, en bij ons zal hij wel eens 20 ballen er in trappenquote:De loopbaan van Jhonny van Beukering kon wel eens een opvallende wending gaan nemen. De verguisde spits traint mee bij Feyenoord.
De 27-jarige Van Beukering kreeg afgelopen zomer geen nieuwe verbintenis bij NEC en is sindsdien op zoek naar een club. Hij trainde enkele weken mee bij het tweede team van Vitesse en sloot zich vervolgens aan bij het werklozenelftal van de VVCS. In september ging de aanvaller op amateurbasis aan de slag bij Go Ahead Eagles, maar na vier wedstrijden was hij daar alweer weg.
Stageperiodes bij AGOVV Apeldoorn en sc Cambuur liepen vervolgens op niets uit. Nu geeft Mario Been, die Van Beukering nog kent uit zijn periode bij NEC, hem een kans bij Feyenoord. Dinsdag doorstond hij met succes een fitheidstest onder leiding van conditie- en hersteltrainer Toine van de Goolberg. Van Beukering zal vanaf woensdag meetrainen bij Feyenoord.
Been ziet Van Beukering als een serieuze versterking voor zijn groep. "In de zestien zijn er weinig betere spitsen. Hij kan goed een bal vasthouden en zo'n type spits hebben we nog niet. Bij NEC hebben we wat problemen gehad, maar iedereen verdient een tweede kans", aldus de trainer.
Van Beukering: "De trainer belde me maandag. Zo'n kans krijg je nooit meer, dan moet je het gras opeten. Ik ben fitter dan bij NEC, heb de laatste weken veel meegetraind bij Presikhaaf, de club van mijn broer. Ik kan een elftal beter laten voetballen en kan doelpunten maken. Feyenoord heeft veel lopende jongens, die om mij als puntspeler heen zouden kunnen spelen. Feyenoord past bij mij. Het is een club van het volk en ik ben een volksjongen."
Ik denk dat die clubs niet het geld/geduld hebben om hem fit te krijgen, daarbij zal hij ook wel flink gedemotiveerd zijn geweest om er nog echt iets van te maken bij al die 1e divisie clubs.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat zou dan ook wel het grootste pluspunt uit de hele situatie zijn ben ik bang voor
[..]
Afgekeurd door NEC, Vitesse, AGOVV, Cambuur en Go Ahead, en bij ons zal hij wel eens 20 ballen er in trappen
Je kan het altijd proberen hoor, maar ik mag toch hopen dat ze hem dan alleen een halfjaarcontract + optie aanbieden, en enkele tienduizenden salaris.
Zo rond 5:00 ligt Amsterdam ineens in Flevoland, en Rotterdam in Utrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen heeft het vast al lang gezien (ik ook wel eens) en het is honderd jaar oud, maar wat ongelooflijk kansloos is dat zeg. Die kerel die die serie presenteert is echt een parodie van zichzelf en het is echt zulke schaamteloze sensatiezoekerij en verheerlijking van hersenloos geweld. En die gasten met die sjaaltjes om hun gezicht enzo, wat een nerds.![]()
![]()
Helemaal mee eens, maar dan wel een kans die ons weinig risico oplevert, dwz een kortlopend contract tegen een minimaal salaris.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat die clubs niet het geld/geduld hebben om hem fit te krijgen, daarbij zal hij ook wel flink gedemotiveerd zijn geweest om er nog echt iets van te maken bij al die 1e divisie clubs.
Nu krijgt hij een kans van Mario een soort van vriendendienst en dat ook nog eens bij zijn favoriete club. Ik denk dat die jongen zich echt wel beseft wat voor een unieke kans hij krijgt. Dus hij zal er keihard voor gaan werken om Mario te overtuigen. Als hij weer op het goede gewicht is en verder 100% fit kunnen ze hem best een kans geven vind ik.Hij is nog 'maar' 27.
Prestratie contract.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dan wel een kans die ons weinig risico oplevert, dwz een kortlopend contract tegen een minimaal salaris.
quote:Castaignos wil kampioen worden met Feyenoord
Uitgegeven: 24 november 2010 15:25
ROTTERDAM - Luc Castaignos wil nog jaren bij Feyenoord blijven. Dat zegt de achttienjarige spits in het nieuwe magazine van NUsport, dat nu in de winkel ligt.
© AnP
Ik wil een keer kampioen worden met Feyenoord. Het kan nog jaren duren voordat het zover is, maar ik heb geen haast.''
''En anders kan het misschien later nog, als ik hier in de nadagen van mijn carrière terugkom. Vóór die tijd wil ik in Engeland, Duitsland of Italië spelen.''
''Momenteel denk ik nog helemaal niet aan een transfer, maar ik droom ervan om ooit bij een club als Manchester United, Chelsea, Inter, AC Milan of Bayern München terecht te komen. En ik wil Oranje halen. Ik ga je nu niet vertellen op welke termijn, maar het móét me lukken. Dat eis ik van mezelf.
Danny Dyerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef heiden6 het volgende:
![]()
Die gaat dus komenquote:Jhonny van Beukering traint sinds woensdagochtend mee bij Feyenoord. Trainer Mario Been is te spreken over de kwaliteiten van de aanvaller. Volgens de oefenmeester zijn er in het zestienmetergebied niet veel spitsen beter dan Van Beukering.
'In de zestien zijn er weinig betere spitsen. Hij kan goed een bal vasthouden en zo'n type spits hebben we nog niet. Bij NEC hebben we wat problemen gehad, maar iedereen verdient een tweede kans,' zei de keuzeheer. In het verleden stuurde Been als trainer van NEC de voorhoedespeler weg omdat hij zeven kilo te veel woog.
De spits is blij dat hij een kans krijgt bij de Rotterdammers. 'De trainer belde me maandag. Zo'n kans krijg je nooit meer, dan moet je het gras opeten. Ik ben fitter dan bij NEC, heb de laatste weken veel meegetraind bij Presikhaaf, de club van mijn broer. Ik kan een elftal beter laten voetballen en kan doelpunten maken. Feyenoord heeft veel lopende jongens, die om mij als puntspeler heen zouden kunnen spelen. Feyenoord past bij mij. Het is een club van het volk en ik ben een volksjongen,' aldus Van Beukering.
Als je het woord poser opzoekt in het woordenboek, staat zijn naam er naast.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef sarcofago het volgende:
[..]
Danny Dyer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met zn nepaccent. Ik heb die hele serie gezien, en die kneus schijt geregeld in zn broek van angst.
Best klote inderdaad. Maar moeten we dan? Met Castaignos voorin zijn we op zeker gedoemd tot het spelen van de nacompetitie. Laat staan wat het wordt als Cissé weer fit is. We moeten een spits halen, anders zie ik het heel somber in voor na de winterstop.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die gaat dus komenWaar is onze eigenwaarde gebleven joh!? Een speler die overal is afgetest een contract aanbieden, wat een vernedering
![]()
Van wikipedia:
Lengte 179 cm
Gewicht 84 kg
![]()
'quote:
Nee, die kan je denk ik afschrijven.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef PIETR het volgende:
Die gekke Deen zal na de winterstop toch wel weer fit zijn mag ik hopen?
Jep, helaas hebben we geen glazen bol.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'
Als ze dat bij Tomasson, Fernández en Cissé hadden gedaan hadden we tonnen bespaard.
quote:Van Beukering: 'Ik zal duizend procent geven'
Jhonny van Beukering heeft woensdag meegetraind met de selectie van Feyenoord. De aanvaller, die transfervrij is, krijgt van trainer Mario Been de kans om zich in de kijker te spelen. Been heeft een goede relatie met Van Beukering, met wie hij twee jaar lang samenwerkte bij N.E.C.. Van Beukering kwam eerder dit seizoen op amateurbasis uit voor Go Ahead Eagles. In het verleden speelde hij ook voor Vitesse, FC Zwolle en De Graafschap.
'Deze stage komt voort uit de goede relatie tussen Been en Van Beukering,' zegt technisch directeur Leo Beenhakker. 'De sportieve situatie van de club is op dit moment zorgwekkend. Er is financieel geen ruimte voor enige investering in technisch beleid. We zijn dus op zoek naar spelers die enerzijds haalbaar zijn binnen een summier salariskader en anderzijds de groep in potentie wat sterker maken, iets toe kunnen voegen'
'Dat doen we zeer zorgvuldig, een speler halen om het halen is niet aan de orde. Vanuit die zorgvuldigheid is een geheel vrijblijvende stageperiode die wordt gedragen door de volledige technische staf, net zoals bij Andreas Haddad, de beste manier om hieraan te voldoen, zoals ook andere clubs regelmatig spelers op proef hebben.'
Van Beukering zelf is blij met de kans die hij krijgt van Feyenoord, de club die hij zelf zijn jeugdliefde noemt. 'Een kans als deze krijg je maar één keer in je leven, ik zal duizend procent geven om te laten zien wat ik in huis heb,' vertelde de aanvaller na de woensdagtraining. 'Ik heb na mijn periode bij Go Ahead Eagles voor mezelf doorgetraind, dus ik ben fit op dit moment, maar natuurlijk nog niet topfit.'
Beter iemand dan niemand.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die gaat dus komenWaar is onze eigenwaarde gebleven joh!? Een speler die overal is afgetest een contract aanbieden, wat een vernedering
![]()
Van wikipedia:
Lengte 179 cm
Gewicht 84 kg
![]()
Ja, zulke gasten staan te springen om een prestatiecontract...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'
Als ze dat bij Tomasson, Fernández en Cissé hadden gedaan hadden we tonnen bespaard.
Sowieso, wat is zijn definitie van fit?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:09 schreef Lastpost het volgende:
" Ik ben fitter dan bij NEC"
"Ik ben fit op dit moment, maar natuurlijk nog niet topfit."
In welke periode is ie dan wel topfit geweest?
Natuurlijk niet, ik maak alleen een cynische opmerking over het vele blessureleed van die paar gearriveerde spelers die we hebben en die veel geld kosten in barre tijden maar weinig inzetbaar zijn. Ik snap ergens wel dat je het serieus opvat en misschien moet ik niet zo lacherig doen, maar het is lachen of huilen op het moment. Van Beukering contracteren vind ik net zo'n vernedering als 10-0 verliezen van PSV.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef Ruud het volgende:
[..]
Beter iemand dan niemand.
[..]
Ja, zulke gasten staan te springen om een prestatiecontract...
Dat gaat niet gebeuren hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef PIETR het volgende:
Heeft weleens een dikkere kop gehad ..
Maar serieus, dit kan echt niet man.
Been: Castaignos, je begint vandaag op de bank.
Castaignos: Huh, wat? Wie begint er dan in de spits?
Been: Van Beukering, afgetest bij de Eagles, maar ik heb wel vertrouwen in die jongen.
Castaignos:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het af en toe niet goed in te schatten, er komen hier zoveel debielen..quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik maak alleen een cynische opmerking over het vele blessureleed van die paar gearriveerde spelers die we hebben en die veel geld kosten in barre tijden maar weinig inzetbaar zijn. Ik snap ergens wel dat je het serieus opvat en misschien moet ik niet zo lacherig doen, maar het is lachen of huilen op het moment. Van Beukering contracteren vind ik net zo'n vernedering als 10-0 verliezen van PSV.
Ja, want er is alleen maar zwart of wit en als je Van Beukering niet goed genoeg vindt dan denk je dat Messi naar Feyenoord komt. Er zit geen ruimte tussen de beste voetballer ter wereld en een afdankertje van Go Ahead Eagles. Gaat echt nergens over deze opmerking.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Dekatria het volgende:
Volgens mij denkt de helft hier nog dat zonder geld Messi wel even langs komt om de boel te redden
En zo willen we het zien. Hart voor de club en gepaste ambities zonder overdreven arrogantiequote:
Ik verwacht er ook weinig van, maar als je hem gratis kan krijgen kun je hem in ieder geval een kans geven he. Zijn slechte spel was met name een zaak van discipline. Als je bij je droomclub kan spelen is dat toch anders. Zoals gezegd, leg hem eens langs Dikke Theo.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef sarcofago het volgende:
Van de Burgerking was alleen maar goed in de eerste divisie (De Graafschap). Zo'n speler heeft Feyenoord echt niet nodig.
nou.... 2 doelpunten als hij ook daadwerkelijk 17 wedstrijden speelt vind ik geen prima zetquote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Ach ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En als hij de sterren van de hemel speelt ben ik alleen maar blij. Sterker nog, als hij twee of drie doelpunten maakt tot het einde van het seizoen vind ik het al een prima zet.
Ik zie ze al zitten samen bij de McDonalds Coolsingel/Meent, op het terras met een peuk na de hamburger, ff de dag doornemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook weinig van, maar als je hem gratis kan krijgen kun je hem in ieder geval een kans geven he. Zijn slechte spel was met name een zaak van discipline. Als je bij je droomclub kan spelen is dat toch anders. Zoals gezegd, leg hem eens langs Dikke Theo.
Anders neem je alles letterlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, want er is alleen maar zwart of wit en als je Van Beukering niet goed genoeg vindt dan denk je dat Messi naar Feyenoord komt. Er zit geen ruimte tussen de beste voetballer ter wereld en een afdankertje van Go Ahead Eagles. Gaat echt nergens over deze opmerking.
Wij hebben na 15 wedstrijden maar twee spelers die er meer hebben gemaakt dan dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
nou.... 2 doelpunten als hij ook daadwerkelijk 17 wedstrijden speelt vind ik geen prima zet
Dan kun je het beter doen met wat je hebt.
Dikke Theo is iemand met veel meer talent dan meneer Burgerking. BK heeft nog nooit iets laten zien in een team dat slecht draait, of zelfs maar in een team dat goed draait (NEC 2008). Althans, op eredivisieniveau dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook weinig van, maar als je hem gratis kan krijgen kun je hem in ieder geval een kans geven he. Zijn slechte spel was met name een zaak van discipline. Als je bij je droomclub kan spelen is dat toch anders. Zoals gezegd, leg hem eens langs Dikke Theo.
Zo kun je overal een eind aan lullen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders neem je alles letterlijkveel mensen wil het niet aan het verstand dat je zonder geld nou eenmaal niet op de eerste rang zit. Of de rang daarachter. Of de rang daarachter. Zoals Chewbalhaar al zegt, niet geschoten is altijd mis. Maar om iemand bij voorbaat al meteen af te serveren is te makkelijk.
Ik vind hierover zeuren net zo kansloos als zeuren over spelers als Bastos. Volgens mij vinden zij dat Feyenoord 1 groot falend zionistisch complot is om de supporter te irriterenNiemand kan in de toekomst kijken, je hebt pech, je hebt geluk. Zo is voetbal. Maar om te kunnen winnen moet je wel een gokje durven wagen.
Net als Suarez bijvoorbeeld deed op het WK, in de kwartfinale tegen Ghana. Hoe groot was de fucking kans nou, dat Uruguay door die save zou overleven? Nihil. Maar het lukte godverdomme nog ook.
Ik neem aan dat je doel op Makaay?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef Lastpost het volgende:
Wat zo mogelijk nog triester is, is het feit dat onze spitsentrainer op dit moment nog vele malen beter is dan de beste spits die we op dit moment hebben en we door de geweldige media-optredens van Been afgelopen seizoen en het gebrek aan respect wat er in doorklonk nu een niet fitte met overgewicht kampende derderangs voetballer op stage hebben die een serieuze kandidaat blijkt te zijn omdat we zo'n type nog niet hebben en hij iets heeft dat de rest niet heeft.
Truequote:Op woensdag 24 november 2010 17:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij hebben na 15 wedstrijden maar twee spelers die er meer hebben gemaakt dan dat.
Meh, Lazovic heeft ons ook zoveel gekost zo'n beetje, heeft ons ook geen flikker gebracht.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doel op Makaay?
Voor zover ik het begrijp komt die af en toe een paar uurtjes helpen. Dat hij dat doet toont al aan dat de verstandhouding met Been geen belemmering is. Als 'fulltime' voetballer had hij waarschijnlijk nog steeds wel een redelijk salaris gevraagd lijkt me.
Overigens mag Makaay wmb gezien worden als de grootste miskoop in de geschiedenis van Feyenoord. Goede voetballer, maar niet voor ons. Heeft ons aan transfersom + salaris 13 miljoen gekost in 3 jaar zonder wat op te leveren.
Daar ben ik het sowieso wel mee eens. Je kunt over tactiek discussiëren tot je een ons weegt, maar als iets week in week uit gewoon volledig faalt moet je iets veranderen, iets proberen. Ik weet nog wat een verademing het was toen Fer een halve linie naar achteren werd gehaald door onze stille kracht Vlemmings.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef Lastpost het volgende:
We staan nota bene 16e, scoren amper, het lijkt nergens op en het is allemaal voorspelbaar als de pest met die vleugelspelers, probeer dan eens iets anders.
Volgens mij is vrijwel iedereen hier het er over eens dat Been koppig is en we vaker 4-4-2 moeten proberen hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar ben ik het sowieso wel mee eens. Je kunt over tactiek discussiëren tot je een ons weegt, maar als iets week in week uit gewoon volledig faalt moet je iets veranderen, iets proberen. Ik weet nog wat een verademing het was toen Fer een halve linie naar achteren werd gehaald door onze stille kracht Vlemmings.Paauwe en Van Wonderen in de verdediging zetten.
Doe eens gek, zet El Ahmadi op de flank ofzo. Als trainer moet je toch het vermogen hebben om meerdere dingen uit te denken en in te brengen en daar kritisch naar te kijken. Been is gewoon stronteigenwijs en dat mag alleen zolang de prestaties geweldig zijn. Als het even tegenvalt kun je zeggen dat het moet wennen, dat het tijd nodig heeft etc., zoals ook bij Van Gaal en Verbeek enzovoorts altijd het geval is. Maar na maanden van treurnis moet je toch een keer constateren dat ook dit niet werkt. Al weet je niet precies wat er moet veranderen.
En ik weet al wat voor respons hierop komt, dus ik zal het voor zijn... natuurlijk is er geen gouden tactische greep waarmee we weer meedoen om Europa maar het kan altijd beter, en het kan sowieso beter dan dit. Ook met een gehavende selectie kan dat nog. Als Been echt geen mogelijkheden ziet om er meer uit te halen en zonder inspiratie is kun je net zo goed een kleuterjuf in de dug out zetten, of een van ons, want dit geflopte kunstje kennen we nu allemaal wel.
Iedereen zal wel weer over me heen vallen, want als je kritisch bent over Been dan betekent dat automatisch dat je niet realistisch bent enzovoorts.
Iedereen vindt wel wat over de tactiek maar ik vind dat Been wel heel veel krediet krijgt.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij is vrijwel iedereen hier het er over eens dat Been koppig is en we vaker 4-4-2 moeten proberen hoor
Wat kun je verder doen dan? Je kunt Been moeilijk dwingen anders te gaan spelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iedereen vindt wel wat over de tactiek maar ik vind dat Been wel heel veel krediet krijgt.
(En nee, ik vind niet dat hij wegmoet ofzo, ik vind wel dat hij nu een heel slechte prestatie levert, ook als je overal rekening mee houdt.)
Je kunt hier sowieso niets anders doen. Ik zit gewoon te klagen en te zeiken zoals een Hollander betaamt.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat kun je verder doen dan? Je kunt Been moeilijk dwingen anders te gaan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door heiden6 op 24-11-2010 19:14:34 ]As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Hij liep bijna 1 op 2 bij ons. Wat bijzonder knap is gezien het belabberde spel..quote:Op woensdag 24 november 2010 17:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doel op Makaay?
Voor zover ik het begrijp komt die af en toe een paar uurtjes helpen. Dat hij dat doet toont al aan dat de verstandhouding met Been geen belemmering is. Als 'fulltime' voetballer had hij waarschijnlijk nog steeds wel een redelijk salaris gevraagd lijkt me.
Overigens mag Makaay wmb gezien worden als de grootste miskoop in de geschiedenis van Feyenoord. Goede voetballer, maar niet voor ons. Heeft ons aan transfersom + salaris 13 miljoen gekost in 3 jaar zonder wat op te leveren.
Die Biseswar heb je als spits natuurlijk sowieso geen ene reet aan, loopt je alleen in de weg.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij liep bijna 1 op 2 bij ons. Wat bijzonder knap is gezien het belabberde spel..
Heel vaak wordt er gewezen op slechte financiele beleid van de afgelopen jaren. Maar ook technisch is er niets van gebakken, maar de selecties van de afgelopen 3 seizoenen had Feyenoord minimaal elk jaar bij de eerste 4 moeten eindigen, dat mag je iedereen aanrekenen.
Voor mij staat overigens buiten kijf, dat Makaay nog steeds de beste spits is die rondloopt in de Kuip. Maar eigenlijk maakt het geen reet uit wie je in de spits zet. Als je als spits afhankelijk bent van jongens als Wijnaldum, El Ahmadi en Biseware dan krijg je gewoon nauwelijks een bruikbare bal.
Toch vind ik dat je meer mag verwachten van Wijnaldum en Fer. Iedereen zet ze weg als de toptalenten die de miljoenen moeten gaan verdienen. Maar op voetbalinzicht komen ze nog gewoon te kort. Beide moeten oppassen dat ze dadelijk 25 jaar zijn en nog geen ontwikkeling hebben door gemaakt..quote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Fer en Wijnaldum zijn gewoon je grootste groeibriljanten, ook wat transferwaarde betreft. In principe moeten die dus altijd spelen, tenzij geblesseerd of echt 100% hopeloos uit vorm. Beiden komen beter uit de voeten op het middenveld, met name in 4-4-2. Daarbij heb je te weinig overzicht, ervaring, stabiliteit en verdedigend vermogen met die 2 in een 4-3-3. Naast Wijnaldum komen ook Bruins en Smolov het beste tot hun recht op 10.
Kortom, alleen met Cisse, Cabral en Biseswar topfit en in beste doen moet je 4-3-3 overwegen.
Been zou er nog aan vasthouden al waren Biseswar, Cissé en Cabral alledrie uitgeschakeld tot half maart.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je meer mag verwachten van Wijnaldum en Fer. Iedereen zet ze weg als de toptalenten die de miljoenen moeten gaan verdienen. Maar op voetbalinzicht komen ze nog gewoon te kort. Beide moeten oppassen dat ze dadelijk 25 jaar zijn en nog geen ontwikkeling hebben door gemaakt..
Overigens over het 4-4-2 verhaal, helemaal mee eens. Het blijft het onbegrijpelijk dat Been zo blijft vasthouden en een totaal niet werkend systeem.
20+ ?? op de playstation misschien ..quote:Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik geloof serieus dat Koevermans de perfecte speler zou zijn voor dit Feyenoord en daar blijf ik bij. Echte een geweldige spits, een snuggere jongen met een topmentaliteit die stiekem gewoon heel graag naar toegezongen wil worden door het legioen en die er gewoon 20+ inschiet bij ons in een seizoen.
20+? nee, sorry, wellicht 8.... hooguit.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik geloof serieus dat Koevermans de perfecte speler zou zijn voor dit Feyenoord en daar blijf ik bij. Echte een geweldige spits, een snuggere jongen met een topmentaliteit die stiekem gewoon heel graag naar toegezongen wil worden door het legioen en die er gewoon 20+ inschiet bij ons in een seizoen.
Die zaten toch wel rond de 25, ik zie Koevermans de 20 wel halen maar sowieso 15 als hij fit is het hele seizoen. Er zijn zo veel spelers die dat halen en Koevermans is een doelpuntenmachine, zijn gemiddelde per gespeelde minuut is uniek. Zijn hele carrière al 1 op 2, bij Sparta, bij AZ in goede en in mindere tijden en bij PSV voornamelijk als invaller.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
20+ ?? op de playstation misschien ..
kom op zeg.. ben gecharmeerd van hem hoor , maar zover komt ie bij ons niet..
alleen v hooijdonck en kuyt zijn de laatste jaren in die category gekomen...
en piair nam de vrije trappen...
Voor een jaar, 3,5 ton?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Koef is ook alweer 32 en zal niet het minste contract willen van mij hoeft het niet meer aankomende zomer.
Couldn't disagree more. Maar ongeacht of het gewenst is lijkt de kans me aardig aanwezig.quote:
Kans is inderdaad aanwezig.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Couldn't disagree more. Maar ongeacht of het gewenst is lijkt de kans me aardig aanwezig.
Als hij komt wil ik wel een weddenschap aan dat hij er minimaal 15 inlegt.quote:
Als hij komt moeten Luc en Koef in ieder geval samen in de spits maar dan ga je dus 4-4-2 spelen en dat zie ik Mario niet doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij komt wil ik wel een weddenschap aan dat hij er minimaal 15 inlegt.![]()
Maar ja, dat is toekomstmuziek, voorlopig legt heel Feyenoord er met moeite 15 in.
Zijn we het in elk geval ergens over eens. Als Castaignos dit jaar zo veel blijft spelen kun je hem volgend jaar niet op de bank zetten.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij komt moeten Luc en Koef in ieder geval samen in de spits maar dan ga je dus 4-4-2 spelen en dat zie ik Mario niet doen.
Klopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn we het in elk geval ergens over eens. Als Castaignos dit jaar zo veel blijft spelen kun je hem volgend jaar niet op de bank zetten.
quote:'Ik ben heel gretig en wil het gras hier opvreten'
Jhonny van Beukering krijgt de kans een contract te verdienen bij Feyenoord. De 27-jarige transfervrije spits mag woensdag meetrainen en is erg blij met die gelegenheid.
'Dit is een echte volksclub, ik krijg hier een unieke kans en daar ben ik trainer Mario Been heel dankbaar voor. Ik ben heel gretig en daarom wil ik het gras hier opvreten', aldus Van Beukering tegen Omroep Gelderland. De spits beseft dat hij geen goed imago heeft opgebouwd. 'Daar wil ik nu mee afrekenen, ik ben hartstikke fit en wil het weer laten zien. Het niveau kan ik wel aan.'
Van Beukering werkte ook bij NEC al samen met Been. Maar de twee botsten regelmatig, zo werd de spits eens uit de selectie gezet vanwege zijn gewicht. 'Iedereen verdient een tweede kans in het leven en ik moet zeggen dat Jhon nu fitter oogt dan in mijn tijd bij NEC', aldus Been. 'Ik weet wat zijn kwaliteiten zijn, Jhon heeft toen voor mij heel wat belangrijke doelpunten gemaakt.'
Hij is in elk geval aan de groenten tegenwoordig.quote:
quote:Cissé weer terug op veld na operatie
Sekou Cissé heeft zijn rentree gemaakt op het trainingsveld na zijn voetoperatie begin oktober. De Ivoriaan trainde nog apart en zal vermoedelijk pas na de winterstop weer in actie komen voor Feyenoord.
De aanvaller tobte lang met de blessures. Zeker de voetblessure was aanvankelijk erg mysterieuze. Lange tijd werd gedacht dat de speler op verkeerd schoeisel rondliep. Uiteindelijk bleek er een botje los te zitten in zijn voet. Cissé kwam dit seizoen slechts eenmaal in actie.
quote:Petrovic weg bij West Ham United
West Ham United heeft asisstent-manager Zeljko Petrovic de deur gewezen. De Montenegrijn, in het seizoen 2004-2005 rechterhand van Ruud Gullit bij Feyenoord, werkte pas vier maanden bij de club uit Londen. Bij West Ham was Petrovic de asisstent van trainer Avram Grant, maar er was nooit een klik tussen de club en de oud-speler van onder meer RKC en PSV.
De Londense club kent een dramatische start van het seizoen. Na veertien wedstrijden staan The Hammers op een gedeelde laatste plaats met slechts negen punten uit veertien wedstrijden.
quote:Boete van half miljoen voor Arie Haan
Voormalig bondscoach van Kameroen Arie Haan moet wegens contractbreuk een half miljoen euro schadevergoeding betalen aan de voetbalbond van dat land. Dat heeft de wereldvoetbalbond FIFA bepaald. De ex-trainer van Feyenoord moet daarnaast de proceskosten van bijna 15.000 euro voor zijn rekening nemen.
Haan vertrok eind januari 2007 na enkele maanden als bondscoach van het land. Volgens de voetbalbond van Kameroen was daar geen akkoord over. De bond spande daarom in maart van dat jaar een zaak aan tegen Haan. De Afrikanen hadden een schadevergoeding van 800.000 euro geëist.
De trainer moet de schadevergoeding binnen dertig dagen hebben betaald, anders wordt het bedrag stapsgewijs verhoogd. Haan heeft tien dagen de tijd om in beroep te gaan tegen de uitspraak.
Hij is 32 jaar, waar gaat hij meer verdienen dan, zeker in het Midden-Oosten?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Calciumdude het volgende:
je droomt als je denkt dat Koef of welke gevestigde speler dan ook voor het mooie shirtje en 3,5 ton voor Feyenoord komt spelen..
keiharde picuna's
Tijd geleden lag dat toch 'op straat' wat spelers verdienden. Toen Feyenoord ook nog al die top-salarissen had. Volgens mij moet hij datzelfde nog verdienen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is 32 jaar, waar gaat hij meer verdienen dan, zeker in het Midden-Oosten?
Nee joh, ik denk het niet. Dat is best een net salaris, denk je soms dat hij nu zo veel zal verdienen bij PSV?
Op dit moment bedoel je?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tijd geleden lag dat toch 'op straat' wat spelers verdienden. Toen Feyenoord ook nog al die top-salarissen had. Volgens mij moet hij datzelfde nog verdienen.
Ja want hij is geen contract verlenging aangegaan ofzo, dus dat salaris zal gelijk liggen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op dit moment bedoel je?
Trouwens, PSV heeft ook Stef Nijland nog onder contract staan. Ik heb het al eerder geroepen, maar kunnen we die niet huren ofzo? Missen ze daar totaal niet en ik vond het wel een aardige speler. In elk geval niet slechter dan JvdBK.
quote:Feyenoorders in top100:
24. Giovanni van Bronckhorst 2.100.000
31. Denny Landzaat 1.600.000
31. Roy Makaay 1.600.000
40. Tim de Cler 1.300.000
42. Kevin Hofland 1.200.000
53. Theo Lucius 810.000
58. Henk Timmer 780.000
61. Jonathan de Guzman 720.000
88. Luigi Bruins 450.000
Totaal: 10.560.000 euro
PSVers in top100: