abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89106620
Feyenoord gaat ook helemaal niet beter voetballen met een Koevermans of Van Beukering..
We hebben gewoon jongens nodig met inhoud en snelheid op de zijkanten, dan ontstaat er tenminste eens de ruimte waar andere spelers ook gebruik van kunnen maken.
#12 is not for sale!
pi_89106891
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Toch vind ik dat je meer mag verwachten van Wijnaldum en Fer. Iedereen zet ze weg als de toptalenten die de miljoenen moeten gaan verdienen. Maar op voetbalinzicht komen ze nog gewoon te kort. Beide moeten oppassen dat ze dadelijk 25 jaar zijn en nog geen ontwikkeling hebben door gemaakt..

Overigens over het 4-4-2 verhaal, helemaal mee eens. Het blijft het onbegrijpelijk dat Been zo blijft vasthouden en een totaal niet werkend systeem.
Been zou er nog aan vasthouden al waren Biseswar, Cissé en Cabral alledrie uitgeschakeld tot half maart.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89106954
Ik geloof serieus dat Koevermans de perfecte speler zou zijn voor dit Feyenoord en daar blijf ik bij. Echte een geweldige spits, een snuggere jongen met een topmentaliteit die stiekem gewoon heel graag naar toegezongen wil worden door het legioen en die er gewoon 20+ inschiet bij ons in een seizoen.
pi_89108289
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik geloof serieus dat Koevermans de perfecte speler zou zijn voor dit Feyenoord en daar blijf ik bij. Echte een geweldige spits, een snuggere jongen met een topmentaliteit die stiekem gewoon heel graag naar toegezongen wil worden door het legioen en die er gewoon 20+ inschiet bij ons in een seizoen.
20+ ?? op de playstation misschien ..
kom op zeg.. ben gecharmeerd van hem hoor , maar zover komt ie bij ons niet..
alleen v hooijdonck en kuyt zijn de laatste jaren in die category gekomen...
en piair nam de vrije trappen...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_89108634
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef heiden6 het volgende:
20+? nee, sorry, wellicht 8.... hooguit.
pi_89108637
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

20+ ?? op de playstation misschien ..
kom op zeg.. ben gecharmeerd van hem hoor , maar zover komt ie bij ons niet..
alleen v hooijdonck en kuyt zijn de laatste jaren in die category gekomen...
en piair nam de vrije trappen...
Die zaten toch wel rond de 25, ik zie Koevermans de 20 wel halen maar sowieso 15 als hij fit is het hele seizoen. Er zijn zo veel spelers die dat halen en Koevermans is een doelpuntenmachine, zijn gemiddelde per gespeelde minuut is uniek. Zijn hele carrière al 1 op 2, bij Sparta, bij AZ in goede en in mindere tijden en bij PSV voornamelijk als invaller. _O_
pi_89108669
Koef is ook alweer 32 en zal niet het minste contract willen van mij hoeft het niet meer aankomende zomer.
pi_89108719
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
Koef is ook alweer 32 en zal niet het minste contract willen van mij hoeft het niet meer aankomende zomer.
Voor een jaar, 3,5 ton?
pi_89108782
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Voor een jaar, 3,5 ton?
Nee.
pi_89108907
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee.
Couldn't disagree more. Maar ongeacht of het gewenst is lijkt de kans me aardig aanwezig.
pi_89108947
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Couldn't disagree more. Maar ongeacht of het gewenst is lijkt de kans me aardig aanwezig.
Kans is inderdaad aanwezig.
pi_89109119
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Kans is inderdaad aanwezig.
Als hij komt wil ik wel een weddenschap aan dat hij er minimaal 15 inlegt. :7

Maar ja, dat is toekomstmuziek, voorlopig legt heel Feyenoord er met moeite 15 in.
pi_89109266
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als hij komt wil ik wel een weddenschap aan dat hij er minimaal 15 inlegt. :7

Maar ja, dat is toekomstmuziek, voorlopig legt heel Feyenoord er met moeite 15 in.
Als hij komt moeten Luc en Koef in ieder geval samen in de spits maar dan ga je dus 4-4-2 spelen en dat zie ik Mario niet doen.
pi_89109361
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als hij komt moeten Luc en Koef in ieder geval samen in de spits maar dan ga je dus 4-4-2 spelen en dat zie ik Mario niet doen.
Zijn we het in elk geval ergens over eens. Als Castaignos dit jaar zo veel blijft spelen kun je hem volgend jaar niet op de bank zetten.
pi_89109466
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zijn we het in elk geval ergens over eens. Als Castaignos dit jaar zo veel blijft spelen kun je hem volgend jaar niet op de bank zetten.
Klopt.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:04:40 #291
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_89111737
quote:
'Ik ben heel gretig en wil het gras hier opvreten'

Jhonny van Beukering krijgt de kans een contract te verdienen bij Feyenoord. De 27-jarige transfervrije spits mag woensdag meetrainen en is erg blij met die gelegenheid.

'Dit is een echte volksclub, ik krijg hier een unieke kans en daar ben ik trainer Mario Been heel dankbaar voor. Ik ben heel gretig en daarom wil ik het gras hier opvreten', aldus Van Beukering tegen Omroep Gelderland. De spits beseft dat hij geen goed imago heeft opgebouwd. 'Daar wil ik nu mee afrekenen, ik ben hartstikke fit en wil het weer laten zien. Het niveau kan ik wel aan.'

Van Beukering werkte ook bij NEC al samen met Been. Maar de twee botsten regelmatig, zo werd de spits eens uit de selectie gezet vanwege zijn gewicht. 'Iedereen verdient een tweede kans in het leven en ik moet zeggen dat Jhon nu fitter oogt dan in mijn tijd bij NEC', aldus Been. 'Ik weet wat zijn kwaliteiten zijn, Jhon heeft toen voor mij heel wat belangrijke doelpunten gemaakt.'
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_89112188
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Hij is in elk geval aan de groenten tegenwoordig. :D
  woensdag 24 november 2010 @ 21:11:43 #293
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89112197
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Duidelijk De Beuk er ing! ;(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 24 november 2010 @ 21:16:54 #294
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_89112542
quote:
Cissé weer terug op veld na operatie

Sekou Cissé heeft zijn rentree gemaakt op het trainingsveld na zijn voetoperatie begin oktober. De Ivoriaan trainde nog apart en zal vermoedelijk pas na de winterstop weer in actie komen voor Feyenoord.

De aanvaller tobte lang met de blessures. Zeker de voetblessure was aanvankelijk erg mysterieuze. Lange tijd werd gedacht dat de speler op verkeerd schoeisel rondliep. Uiteindelijk bleek er een botje los te zitten in zijn voet. Cissé kwam dit seizoen slechts eenmaal in actie.
quote:
Petrovic weg bij West Ham United

West Ham United heeft asisstent-manager Zeljko Petrovic de deur gewezen. De Montenegrijn, in het seizoen 2004-2005 rechterhand van Ruud Gullit bij Feyenoord, werkte pas vier maanden bij de club uit Londen. Bij West Ham was Petrovic de asisstent van trainer Avram Grant, maar er was nooit een klik tussen de club en de oud-speler van onder meer RKC en PSV.

De Londense club kent een dramatische start van het seizoen. Na veertien wedstrijden staan The Hammers op een gedeelde laatste plaats met slechts negen punten uit veertien wedstrijden.
quote:
Boete van half miljoen voor Arie Haan

Voormalig bondscoach van Kameroen Arie Haan moet wegens contractbreuk een half miljoen euro schadevergoeding betalen aan de voetbalbond van dat land. Dat heeft de wereldvoetbalbond FIFA bepaald. De ex-trainer van Feyenoord moet daarnaast de proceskosten van bijna 15.000 euro voor zijn rekening nemen.

Haan vertrok eind januari 2007 na enkele maanden als bondscoach van het land. Volgens de voetbalbond van Kameroen was daar geen akkoord over. De bond spande daarom in maart van dat jaar een zaak aan tegen Haan. De Afrikanen hadden een schadevergoeding van 800.000 euro geëist.

De trainer moet de schadevergoeding binnen dertig dagen hebben betaald, anders wordt het bedrag stapsgewijs verhoogd. Haan heeft tien dagen de tijd om in beroep te gaan tegen de uitspraak.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_89113822
je droomt als je denkt dat Koef of welke gevestigde speler dan ook voor het mooie shirtje en 3,5 ton voor Feyenoord komt spelen..
keiharde picuna's
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_89114356
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Calciumdude het volgende:
je droomt als je denkt dat Koef of welke gevestigde speler dan ook voor het mooie shirtje en 3,5 ton voor Feyenoord komt spelen..
keiharde picuna's
Hij is 32 jaar, waar gaat hij meer verdienen dan, zeker in het Midden-Oosten?

Nee joh, ik denk het niet. Dat is best een net salaris, denk je soms dat hij nu zo veel zal verdienen bij PSV?

Lijkt me sowieso geen speler die puur voor het geld gaat. Al heeft hij natuurlijk nog niet echt veel bij elkaar kunnen harken, rentenieren is er niet bij.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:43:45 #297
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_89114490
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hij is 32 jaar, waar gaat hij meer verdienen dan, zeker in het Midden-Oosten?

Nee joh, ik denk het niet. Dat is best een net salaris, denk je soms dat hij nu zo veel zal verdienen bij PSV?
Tijd geleden lag dat toch 'op straat' wat spelers verdienden. Toen Feyenoord ook nog al die top-salarissen had. Volgens mij moet hij datzelfde nog verdienen.
pi_89115063
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tijd geleden lag dat toch 'op straat' wat spelers verdienden. Toen Feyenoord ook nog al die top-salarissen had. Volgens mij moet hij datzelfde nog verdienen.
Op dit moment bedoel je?

Trouwens, PSV heeft ook Stef Nijland nog onder contract staan. Ik heb het al eerder geroepen, maar kunnen we die niet huren ofzo? Missen ze daar totaal niet en ik vond het wel een aardige speler. In elk geval niet slechter dan JvdBK.
pi_89115101
Ik denk dat Jhonny absoluut een aanwinst voor jullie is ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 24 november 2010 @ 21:54:48 #300
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_89115288
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Op dit moment bedoel je?

Trouwens, PSV heeft ook Stef Nijland nog onder contract staan. Ik heb het al eerder geroepen, maar kunnen we die niet huren ofzo? Missen ze daar totaal niet en ik vond het wel een aardige speler. In elk geval niet slechter dan JvdBK.
Ja want hij is geen contract verlenging aangegaan ofzo, dus dat salaris zal gelijk liggen.

quote:
Feyenoorders in top100:
24. Giovanni van Bronckhorst 2.100.000
31. Denny Landzaat 1.600.000
31. Roy Makaay 1.600.000
40. Tim de Cler 1.300.000
42. Kevin Hofland 1.200.000
53. Theo Lucius 810.000
58. Henk Timmer 780.000
61. Jonathan de Guzman 720.000
88. Luigi Bruins 450.000
Totaal: 10.560.000 euro

PSVers in top100:
30. Ibrahim Afellay 1.700.000
31. Jan Kromkamp 1.600.000
52. Danny Koevermans 840.000
54. Otman Bakkal 800.000
60. Mike Zonneveld 750.000
72. Dirk Marcellis 600.000
80. Bas Roorda 500.000
88. Stef Nijland 450.000
Totaal: 7.240.000 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')