abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89090523
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Dekatria het volgende:
Wat is er mis met 'm even laten meetrainen? Of Been ziet er inderdaad niks in, en schaart zich achter de rest, of hij blijkt van waarde te zijn, en dan hebben we voor bijna niks een aardige aanvaller erbij. When opportunity knocks, don't knock opportunity.
Leuk dat hij aanklopt, maar past Opportunity wel door de fucking voordeur heen? :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89090540
tering, ik lees net op nu.nl dat van beukering bij feyenoord op proef is.....dat is echt een heel, heel , heeeeeel slecht teken hoor, als je dat soort spelers al gaat binnenhalen........onvoorstelbaar :{
pi_89090592
Het zou wel leuk zijn om duo Beuk & Kastanje in de aanval te hebben.
pi_89092955
oeh. zojuist vak UU aangevraagd.. naja aangevraagd. ik wou uiteraard S, maar ging hem niet worden haha.

ach zo lukt het ook ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_89093538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
Dat is dan het enige leuke hieraan. Ik zie echt de toegevoegde waarde niet van Van Beukering, want hij is gewoon veelste slecht voor Feyenoord zou je denken :x .. maar mocht hij komen, dan krijgt hij het voordeel van de twijfel hehe.
pi_89093832
Feyenoord mogelijk op trainingskamp naar Oman

Feyenoord zoekt komende winter mogelijk zijn onderkomen in Oman. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De Rotterdamse club beslist deze week of het een trainingskamp in het land belegt.

De Rotterdamse club heeft wat te kiezen. Ook kan de club namelijk een trainingskamp beleggen in Turkije, weet de krant. Feyenoord zal deze week de knoop doorhakken over de winterse bestemming.

De contacten in Oman werden tijdens een golftrip gelegd door investeerder Pim Blokland. Wanneer Feyenoord besluit in te gaan op de invitatie oefent de Rotterdamse club onder meer tegen een club uit het land.

Dat dan weer wel ...
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89093870
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:09 schreef Stokstaart het volgende:

Feyenoord zoekt komende winter mogelijk zijn onderkomen in Oman. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De Rotterdamse club beslist deze week of het een trainingskamp in het land belegt.

De Rotterdamse club heeft wat te kiezen. Ook kan de club namelijk een trainingskamp beleggen in Turkije, weet de krant. Feyenoord zal deze week de knoop doorhakken over de winterse bestemming.

De contacten in Oman werden tijdens een golftrip gelegd door investeerder Pim Blokland. Wanneer Feyenoord besluit in te gaan op de invitatie oefent de Rotterdamse club onder meer tegen een club uit het land.

Dat dan weer wel ...
Ik neem aan dat dat geld oplevert, want zo werkt dat en zie ook de laatste alinea.
pi_89093906
Jep dat levert geld op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89093999
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat geld oplevert, want zo werkt dat en zie ook de laatste alinea.
Misschien tegen kost en inwoning in ruil voor een oefenduel tegen een niet te noemen club of hoe je dat ook noemen mag . :P
Eigenlijk hebben ze dat niet verdiend een mooie trip richting de zon .Maar als het extern gefinancierd kan worden who cares .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89094037
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
Jep dat levert geld op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belangrijk, ze zullen daar wel veel gewend zijn in die zandbak, en ze bulken van het geld.
pi_89094078
Blokland is trouwens wel de held van de club aan het worden zeg .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 24 november 2010 @ 14:35:43 #212
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89094761
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:09 schreef Stokstaart het volgende:

Dat dan weer wel ...
Goed geregeld, Oman.

Turkije moet je laten, of je moet naar Kadiköy. Enkel en alleen daar zal men veel geld neerleggen om FR te zien.
AFC AJAX
  woensdag 24 november 2010 @ 15:18:10 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89096342
quote:
Cissé weer terug op veld na operatie

24 november 2010

Sekou Cissé heeft zijn rentree gemaakt op het trainingsveld na zijn voetoperatie begin oktober. De Ivoriaan trainde nog apart en zal vermoedelijk pas na de winterstop weer in actie komen voor Feyenoord.

De aanvaller tobte lang met de blessures. Zeker de voetblessure was aanvankelijk erg mysterieuze. Lange tijd werd gedacht dat de speler op verkeerd schoeisel rondliep. Uiteindelijk bleek er een botje los te zitten in zijn voet.

Cissé kwam dit seizoen slechts eenmaal in actie. Ook vorig seizoen kon Feyenoord niet optimaal gebruik maken van de snelle aanvaller die werd overgenomen van Roda JC.
Hem kunnen we zeer goed gebruiken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_89096910
Mooi, ik heb nog altijd alle vertrouwen in hem.
pi_89097427
Ik verveel me en zit dit te kijken:

http://www.football-hooli(...)s-international.html

Iedereen heeft het vast al lang gezien (ik ook wel eens) en het is honderd jaar oud, maar wat ongelooflijk kansloos is dat zeg. Die kerel die die serie presenteert is echt een parodie van zichzelf en het is echt zulke schaamteloze sensatiezoekerij en verheerlijking van hersenloos geweld. En die gasten met die sjaaltjes om hun gezicht enzo, wat een nerds. :') _O-
pi_89097666
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef heiden6 het volgende:

Iedereen heeft het vast al lang gezien (ik ook wel eens) en het is honderd jaar oud, maar wat ongelooflijk kansloos is dat zeg. Die kerel die die serie presenteert is echt een parodie van zichzelf en het is echt zulke schaamteloze sensatiezoekerij en verheerlijking van hersenloos geweld. En die gasten met die sjaaltjes om hun gezicht enzo, wat een nerds. :') _O-
pi_89097843
quote:
Hij doet hem wel echt slecht na hoor. Alleen dat loopje en het overmatig gebruik van het woord 'proper' is wel komisch. En die stoere muziek met die duiven. :D

Ik ga al die afleveringen van die originele series downloaden en ga dat een keer knetterstoned kijken, dan lig ik al helemaal in een deuk, nog erger dan nu.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:15:44 #218
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89098749
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef heiden6 het volgende:
:X
Dat zou dan ook wel het grootste pluspunt uit de hele situatie zijn ben ik bang voor :')

quote:
De loopbaan van Jhonny van Beukering kon wel eens een opvallende wending gaan nemen. De verguisde spits traint mee bij Feyenoord.

De 27-jarige Van Beukering kreeg afgelopen zomer geen nieuwe verbintenis bij NEC en is sindsdien op zoek naar een club. Hij trainde enkele weken mee bij het tweede team van Vitesse en sloot zich vervolgens aan bij het werklozenelftal van de VVCS. In september ging de aanvaller op amateurbasis aan de slag bij Go Ahead Eagles, maar na vier wedstrijden was hij daar alweer weg.

Stageperiodes bij AGOVV Apeldoorn en sc Cambuur liepen vervolgens op niets uit. Nu geeft Mario Been, die Van Beukering nog kent uit zijn periode bij NEC, hem een kans bij Feyenoord. Dinsdag doorstond hij met succes een fitheidstest onder leiding van conditie- en hersteltrainer Toine van de Goolberg. Van Beukering zal vanaf woensdag meetrainen bij Feyenoord.

Been ziet Van Beukering als een serieuze versterking voor zijn groep. "In de zestien zijn er weinig betere spitsen. Hij kan goed een bal vasthouden en zo'n type spits hebben we nog niet. Bij NEC hebben we wat problemen gehad, maar iedereen verdient een tweede kans", aldus de trainer.

Van Beukering: "De trainer belde me maandag. Zo'n kans krijg je nooit meer, dan moet je het gras opeten. Ik ben fitter dan bij NEC, heb de laatste weken veel meegetraind bij Presikhaaf, de club van mijn broer. Ik kan een elftal beter laten voetballen en kan doelpunten maken. Feyenoord heeft veel lopende jongens, die om mij als puntspeler heen zouden kunnen spelen. Feyenoord past bij mij. Het is een club van het volk en ik ben een volksjongen."
Afgekeurd door NEC, Vitesse, AGOVV, Cambuur en Go Ahead, en bij ons zal hij wel eens 20 ballen er in trappen ;(
Je kan het altijd proberen hoor, maar ik mag toch hopen dat ze hem dan alleen een halfjaarcontract + optie aanbieden, en enkele tienduizenden salaris.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89099047
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:X
Dat zou dan ook wel het grootste pluspunt uit de hele situatie zijn ben ik bang voor :')

[..]

Afgekeurd door NEC, Vitesse, AGOVV, Cambuur en Go Ahead, en bij ons zal hij wel eens 20 ballen er in trappen ;(
Je kan het altijd proberen hoor, maar ik mag toch hopen dat ze hem dan alleen een halfjaarcontract + optie aanbieden, en enkele tienduizenden salaris.
Ik denk dat die clubs niet het geld/geduld hebben om hem fit te krijgen, daarbij zal hij ook wel flink gedemotiveerd zijn geweest om er nog echt iets van te maken bij al die 1e divisie clubs.
Nu krijgt hij een kans van Mario een soort van vriendendienst en dat ook nog eens bij zijn favoriete club. Ik denk dat die jongen zich echt wel beseft wat voor een unieke kans hij krijgt. Dus hij zal er keihard voor gaan werken om Mario te overtuigen. Als hij weer op het goede gewicht is en verder 100% fit kunnen ze hem best een kans geven vind ik.Hij is nog 'maar' 27.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:26:21 #220
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89099243
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef heiden6 het volgende:

Zo rond 5:00 ligt Amsterdam ineens in Flevoland, en Rotterdam in Utrecht :D
  woensdag 24 november 2010 @ 16:28:43 #221
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89099346
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk dat die clubs niet het geld/geduld hebben om hem fit te krijgen, daarbij zal hij ook wel flink gedemotiveerd zijn geweest om er nog echt iets van te maken bij al die 1e divisie clubs.
Nu krijgt hij een kans van Mario een soort van vriendendienst en dat ook nog eens bij zijn favoriete club. Ik denk dat die jongen zich echt wel beseft wat voor een unieke kans hij krijgt. Dus hij zal er keihard voor gaan werken om Mario te overtuigen. Als hij weer op het goede gewicht is en verder 100% fit kunnen ze hem best een kans geven vind ik.Hij is nog 'maar' 27.
Helemaal mee eens, maar dan wel een kans die ons weinig risico oplevert, dwz een kortlopend contract tegen een minimaal salaris.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89099369
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dan wel een kans die ons weinig risico oplevert, dwz een kortlopend contract tegen een minimaal salaris.
Prestratie contract.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:31:30 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_89099472
quote:
Castaignos wil kampioen worden met Feyenoord
Uitgegeven: 24 november 2010 15:25

ROTTERDAM - Luc Castaignos wil nog jaren bij Feyenoord blijven. Dat zegt de achttienjarige spits in het nieuwe magazine van NUsport, dat nu in de winkel ligt.
© AnP

Ik wil een keer kampioen worden met Feyenoord. Het kan nog jaren duren voordat het zover is, maar ik heb geen haast.''

''En anders kan het misschien later nog, als ik hier in de nadagen van mijn carrière terugkom. Vóór die tijd wil ik in Engeland, Duitsland of Italië spelen.''

''Momenteel denk ik nog helemaal niet aan een transfer, maar ik droom ervan om ooit bij een club als Manchester United, Chelsea, Inter, AC Milan of Bayern München terecht te komen. En ik wil Oranje halen. Ik ga je nu niet vertellen op welke termijn, maar het móét me lukken. Dat eis ik van mezelf.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_89099643
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef Happel het volgende:

[..]

_O_
  woensdag 24 november 2010 @ 16:44:06 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89100042
Hart voor de club, dat pakt niemand hem af. Waardevolle speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')