quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
ULTIMATE TRIBUTE 4 - FEYENOORD ROTTERDAM LEGIOEN - feyenoord juventus wat is dit moooooooooooooooooi
Feyenoord
quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
ULTIMATE TRIBUTE 4 - FEYENOORD ROTTERDAM LEGIOEN - feyenoord juventus wat is dit moooooooooooooooooi
Feyenoord
Daar zou ik dan niet zo zeker van zijn. Dat valt allemaal samen met de eindstand op de ranglijst en het blijven van spelers als Fer, Vlaar en Wijnaldum.quote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef Paul-89 het volgende:
Stokstaart er zitten er nu nog gemiddeld 40.000 per thuiswedstrijd hoor. En die er nu nog zitten gaan ook niet snel meer lopen.
Ik denk dat Feyenoord evengoed rond de 40.000 mensen zal trekken ook na dit kut seizoen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar zou ik dan niet zo zeker van zijn. Dat valt allemaal samen met de eindstand op de ranglijst en het blijven van spelers als Fer, Vlaar en Wijnaldum.
Wat is er mis met Noordwijkquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
En als ik uit Noordwijk kom ben ik zeker voor VV noordwijk, wat een trippert...
Ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf ging maar die man tript hem wel helemaal door
Heerlijk, dat commentaar ook... 'Zidane, Del Piero' (anderhalve seconde later) 'Clemens Zwijnenberg gaat erlangs'.quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord
Niks mis met Noordwijk hoor, het is alleen zo dom...quote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noordwijk![]()
Die doen ut zelfs goed in de beker
Vroeg opstaanquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Zondag 12.30 blijft een kut tijdstip.
Ik zit doorgaans voor Eredivisie Live en ik vind het al te vroeg.quote:
De gastjes die hij corrigeerde waren vooraf wat aan het slopen. Zoiets was het dacht ik.quote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
En als ik uit Noordwijk kom ben ik zeker voor VV noordwijk, wat een trippert...
Ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf ging maar die man tript hem wel helemaal door
Eerst maar eens in de eredivisie blijven.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord evengoed rond de 40.000 mensen zal trekken ook na dit kut seizoen.
Als ik met de trein ga naar een wedstrijd die om 12.30 begint moet ik om kwart over 9 al in de trein zitten.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga naar een wedstrijd die om 12.30 begint moet ik om kwart over 9 al in de trein zitten.
Heeft Feyenoord zich al gemeldt?quote:Naast de schorsing heeft Ajax de Uruguayaan een hoge boete opgelegd. Het bedrag wordt overgemaakt aan een nader te bepalen goed doel.
Dat lijkt me toch wel.quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord zich al gemeldt?
Ze hopen vast dat de aanklagers het bij die twee wedstrijden laten.quote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord zich al gemeldt?
Kijk dat verandert wel een hele boel. Hij komt misschien wel heel erg dom over die man, maar dan is hij dus eigenlijk best slim!quote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
De gastjes die hij corrigeerde waren vooraf wat aan het slopen. Zoiets was het dacht ik.
De 1e is even lastig (het geeft een hoop rare blikken in de trein) maar daarna gaat het prima hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijg ik niet weggewerkt zo vroeg op de ochtend.
Rare blikken moet je niet uit drinken!quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Hilgo het volgende:
[..]
De 1e is even lastig (het geeft een hoop rare blikken in de trein) maar daarna gaat het prima hoorDenk trouwens dat ik dit weekend maar eens 1e klas ga zitten, gewoon omdat het kan.
Maar 12:30 is hoe dan ook kut, persoonlijk vind ik het "ouderwetse"14:30 nog het beste.
Al was hij verdedigend even sterk (wat hij niet is), z'n techniek en speloverzicht is vele malen minder. In elk opzicht een flinke stap terug als hij De Cler moet vervangen ..quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef PIETR het volgende:
Martins Indi is nog vele malen minder dan De Cler. Die kan het 'niveau' nog niet aan.
De komende 3 wedstrijden moeten gewoon 9 punten opleveren, zo simpel is het. Als dat niet gebeurt dan kan iedereen wel roepen "wij degraderen nooit". Maar dan weet ik niet van wie we wel gaan winnen..quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik moet zeggen dat ik half 1 wel een goede tijd vind, wakker worden met Feyenoord en als ze klaar zijn kan ik nog wel ff genieten van de zondag. Om half 3 is het gelijk zo laat, om over half 5 nog maar niet te spreken...
Tegen ADO moeten we trouwens gewoon 3 punten moeten pakken!
Martins Indi erin voor De Cler en dan alle verdedigers gewoon eerste taak laten verdedigen...
Hij heeft iig de juiste mentaliteit en Excelsior zou best goed voor hem zijn. Alleen zit Excelsior wel snor achterin en zou hij op de bank, zo niet de tribune, beginnen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Paul-89 het volgende:
Het beste voor Indi is dat hij een tijdje bij Excelsior aansluit, want ik weet bijna zeker dat hij het wel in zich heeft maar nog even 'volwassen' moet worden, evenals van Haaren.
Met Tomasson en Cisse heb je ineens veel meer aanvallend vermogen dus ik hoop dat ze snel weer mee kunnen doen. Komende 3 wedstrijden vertrouwen tanken (en dan 19/12 een stunt om breed lachend de winterstop in te gaan *droomt lekker verder*quote:Op maandag 22 november 2010 18:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
Bahia en de Vrij zijn zwak hoor de laatste wedstrijden. Dan vind ik de Cler constanter spelen.
Ach misschien als Fernandez, Tomasson, Cisse en Fer strax terug zijn dat het weer een beetje gaat lopen.
Dat komt omdat hij zijn rol als back niet goed uitvoert en constant mee gaat naar voren .quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Merkie het volgende:
De Vrij vind ik het hele seizoen al waardeloos. Die laat zich zo ongelofelijk makkelijk op zij zetten.
quote:Feyenoord biedt spits Castaignos nieuw contract aan
ROTTERDAM - De kou tussen de zaakwaarnemer van Luc Castaignos en Feyenoord is uit de lucht. Arie Treffers had maandagmiddag 'een goed gesprek' met technisch directeur Leo Beenhakker, zo laat de belangenbehartiger aan NUsport weten.
Afgesproken werd daarbij dat Feyenoord de achttienjarige spits een nieuw contractvoorstel zal doen.
Treffers toonde zich eind vorige week 'verrast' met de mededeling van Feyenoord dat de club een eenzijdige optie op twee extra jaren in het driejarige contract van Castaignos had gelicht.
Volgens de zaakwaarnemer is de optie tot 2013 niet rechtsgeldig, omdat spelers op hun zestiende voor maximaal drie jaar mogen tekenen. Treffers voelt zich daarbij gesteund door de KNVB.
Toekomst
In het gesprek met Beenhakker, dat al langer op de agenda stond, werd gezocht naar een goede oplossing voor alle partijen. Ook werd inhoudelijk gesproken over de sportieve ontwikkeling en toekomst van Castaignos. "Het gesprek had zeker niet alleen een materieel aspect," aldus Treffers.
"Maar het belangrijkste is dat alles nu is uitgesproken. We hebben de intentie uitgesproken om langer met elkaar door te gaan en Feyenoord heeft beloofd met een voorstel voor een nieuw contract voor Luc te komen. Houd het er maar op dat we voor de gulden middenweg hebben gekozen."
Goed gevoel
Castaignos krijgt de kans om een contract tegen betere voorwaarden te tekenen, Feyenoord om hem langer vast te leggen dan tot 2013. "Er is sprake van een 1+1=3-situatie," zegt Treffers.
"We zijn met een goed gevoel uit elkaar gegaan. Ik ben trots op Luc én trots op Feyenoord."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |