quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
ULTIMATE TRIBUTE 4 - FEYENOORD ROTTERDAM LEGIOEN - feyenoord juventus wat is dit moooooooooooooooooi
Feyenoord
quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
ULTIMATE TRIBUTE 4 - FEYENOORD ROTTERDAM LEGIOEN - feyenoord juventus wat is dit moooooooooooooooooi
Feyenoord
Daar zou ik dan niet zo zeker van zijn. Dat valt allemaal samen met de eindstand op de ranglijst en het blijven van spelers als Fer, Vlaar en Wijnaldum.quote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef Paul-89 het volgende:
Stokstaart er zitten er nu nog gemiddeld 40.000 per thuiswedstrijd hoor. En die er nu nog zitten gaan ook niet snel meer lopen.
Ik denk dat Feyenoord evengoed rond de 40.000 mensen zal trekken ook na dit kut seizoen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar zou ik dan niet zo zeker van zijn. Dat valt allemaal samen met de eindstand op de ranglijst en het blijven van spelers als Fer, Vlaar en Wijnaldum.
Wat is er mis met Noordwijkquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
En als ik uit Noordwijk kom ben ik zeker voor VV noordwijk, wat een trippert...
Ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf ging maar die man tript hem wel helemaal door
Heerlijk, dat commentaar ook... 'Zidane, Del Piero' (anderhalve seconde later) 'Clemens Zwijnenberg gaat erlangs'.quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord
Niks mis met Noordwijk hoor, het is alleen zo dom...quote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noordwijk![]()
Die doen ut zelfs goed in de beker
Vroeg opstaanquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
Zondag 12.30 blijft een kut tijdstip.
Ik zit doorgaans voor Eredivisie Live en ik vind het al te vroeg.quote:
De gastjes die hij corrigeerde waren vooraf wat aan het slopen. Zoiets was het dacht ik.quote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
En als ik uit Noordwijk kom ben ik zeker voor VV noordwijk, wat een trippert...
Ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf ging maar die man tript hem wel helemaal door
Eerst maar eens in de eredivisie blijven.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord evengoed rond de 40.000 mensen zal trekken ook na dit kut seizoen.
Als ik met de trein ga naar een wedstrijd die om 12.30 begint moet ik om kwart over 9 al in de trein zitten.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga naar een wedstrijd die om 12.30 begint moet ik om kwart over 9 al in de trein zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |