Dat zal wel een lange speech worden danquote:Op woensdag 1 december 2010 13:22 schreef Urquhart het volgende:
Morgen moet Jean-Marie in Zurich een speech gaan houden om het WK naar Nederland en België te halen, ik ben benieuwd
Het is dan wel weer een ultieme woonwagenkampers-naamquote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef amaranta het volgende:
Ik zou de aflevering wel willen waarin ze bedenken dat ze Shania, Shania gaan noemen. (als die aflevering zou bestaan)
Ik neem aan dat ze is vernoemd naar Shania 'from this moment' Twain. Maar ik vind het écht een verschrikkelijke naam en dan vooral die Belgische uitspraak.
Ik ook, die mensen zijn echt leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch vind ik Sam en Kelly het als ouder toch wel heel netjes doen.![]()
Maar ik vind het leuk om te zien hoe betrokken ze bij huiswerk zijn enzo![]()
dat vind ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
En toch vind ik Sam en Kelly het als ouder toch wel heel netjes doen.![]()
Ik vind het ook heel normaalquote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef lily het volgende:
helpen met huiswerk vind ik trouwens niet meer dan normaal maar goed
Ja, dat is zo maar vergeet ook niet dat in de meeste huishoudens de papa niet zoveel thuis is als Sam. Hij werkt geen 40 uur neem ik aan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
In veel huishoudens is het alleen de moeder die ermee bezig is en vindt papa alles wel best, want "mama doet het schoolwerk wel met de kids".
Ik denk niet dat hij 40 uur per week werkt neequote:Op woensdag 1 december 2010 14:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat is zo maar vergeet ook niet dat in de meeste huishoudens de papa niet zoveel thuis is als Sam. Hij werkt geen 40 uur neem ik aan?
Mijn kinderen zien hun vader niet eens iedere week ivm wisseldiensten.
Mwah, als je al dat slap gezever waarin hij zichzelf herhaalt en niks zinnigs zegt weg laat, komt ie wel uit op 4 zinnen denk ik!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zal wel een lange speech worden dan
Ik kan me ook nog een scene herinneren met Angels van Robbie Williams, maar ik kan niet helemaal meer plaatsen hoe en waarquote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef amaranta het volgende:
Ohja, Phill Colliens is ook belangrijk!
AMEN!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef lily het volgende:
[..]
dat vind ik ook
helpen met huiswerk vind ik trouwens niet meer dan normaal maar goed
Kelly als ouder; prima!
verder...nee, dank je..dat stomme gelach om werkelijk alles! bah
Ik vind haar totaal niet aardig overkomen, het moet gaan zoals zij wil of anders...berg je maar
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef Starlie het volgende:
Als Kelly haar tampon dwars zat dan moest iedeeen het bezuren...
Vanaf 22:00 uur ofzo, maar ze is nauwelijks aan bod geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net pas in bij Paul, hoe lang is het al bezig met Kally?
Oh dan zit ik idd foutquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Kenji heeft toch een keer Liam erin gestopt ofzo?
Of naja, die is er een keer ingekropen
ze stond er echt een beetje zielig bij tijdens de show, volgens mij snapte ze de "humor" van Paul de Leeuw niet zo goedquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
De show van woensdag 01-12-2010
En Kelly Pfaff lanceert bij ons live haar DJ-carrière. Haar plan is om als de nieuwe Belgische Arminda van Buuren ons landje te gaan bestormen. We zijn benieuwd hoe ze dat gaat flikken
http://www.madiwodo.nl/home
Sam is er dus niet bij
ja die luier..quote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die luier heh? ik dacht t zelfde
hij is vorige week toch 4 geworden?
Ik vind bruce wel echt grappig nu!quote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:Ik had dit hele topic gemist
![]()
Sorry hoor, maar zijn er nu nog steeds mensen die denken dat Broes wel goed snik is?
Ik vind het trouwens wel echt heel leuk dat ze die dingen zoals dat kantoor verhuizen en zo wel allemaal lekker zelf doen
heb tijdje het vermoeden gehad dat bij een vorm van autisme heeftquote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dit hele topic gemist
![]()
Sorry hoor, maar zijn er nu nog steeds mensen die denken dat Broes wel goed snik is?
Ik vind het trouwens wel echt heel leuk dat ze die dingen zoals dat kantoor verhuizen en zo wel allemaal lekker zelf doen
Kelly?quote:Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
welke Pfaff heeft er wel een IQ groter dan zijn schoenmaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |