Inderdaad een beetje weinig ruimte voor een mutsquote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou iemand voor mij astublieft mijn Ava een beetje op willen Sinten? Het is een beetje een lastige maar misschien iets van een pietenmuts ofzo?

Super! dankjewel!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje weinig ruimte voor een muts
Zoiets?
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 24 november 2010 15:50 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hier iemand iets Kerstelijks van maken?

Sintquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Zou er iemand van mijn UI een Sint/Kerstversie kunnen maken... bijvoorbeeld dat de letters TV overgaan in een mijter en kerstballen?

Superquote:Op woensdag 24 november 2010 18:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Sint
[ afbeelding ]
Kerst met ballen
[ afbeelding ]
Kerstversie 2
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze sinterklaasready worden gemaakt?

Nog even snel voordat ik ga slapen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Oooh
mag ik een sintmijter op mn lol-egel?
pretty please?

ah geweldig!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog even snel voordat ik ga slapen.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]

Geheel in stijlquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand de ballen om mijn UI te doen?

quote:Op donderdag 25 november 2010 09:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik wist niet zo heel goed wat ik er mee moest
[ afbeelding ]
 . Thanks.
. Thanks.

Ik zit te denken om elke letter kerstsfeer te geven, dus een kerstmuts op de U en een kerstbal aan de A hangen enz...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Weet iemand iets leuks bij mijne? Zal wel lastig zijn aangezien hij al zo druk is
[ afbeelding ]

Haha!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zit te denken om elke letter kerstsfeer te geven, dus een kerstmuts op de U en een kerstbal aan de A hangen enz...
Maar dat is heul veul werk

Zal ik even een poging doen?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zit te denken om elke letter kerstsfeer te geven, dus een kerstmuts op de U en een kerstbal aan de A hangen enz...
Maar dat is heul veul werk

quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef _Arual_ het volgende:
Kan iemand mijn Totoro in kerstsfeer brengen? Sneeuw enzo?

Hartstikke tofquote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Geheel in stijl
[ afbeelding ]
 Maar hij is te groot
  Maar hij is te groot  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |