quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef roos85 het volgende:
Wil iemand hier een kerst UI van maken?
Beetje zelfde style als de Sint UI
[ afbeelding ]
woow wat issie mooi!quote:Op maandag 22 november 2010 00:19 schreef Briggy het volgende:
Nog even de laatste in de herhaling![]()
[..]
[ afbeelding ]
Khad er 2 gemaakt, ik vond die met de kerstboom leuker.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 02:29 schreef Yuki het volgende:
Ik zou wel een Freud met kerstmuts willen hebben
Freud mag dan een uitsnede van het hoofd zijn uit deze (overbekende) foto
[ afbeelding ]
Is dat mogelijk?
Thanks!
Vanmiddag ben je de eerste.quote:Op maandag 22 november 2010 01:59 schreef Rechtenstudent het volgende:
Wel leuk gemaakt dit.
[ afbeelding ]
Maar het liefst zou ik bij het openen van de deuren, deze foto willen zien. De middelste, uitgeknipt en in een goede formaat zodat het niet te klein wordt.
[ afbeelding ]
Kheb het gewijzigdquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vanmiddag ben je de eerste.
@Briggie:
Kan jij de link in de op veranderen naar deel 14 ipv deel 13?
quote:Op maandag 22 november 2010 01:59 schreef Rechtenstudent het volgende:
Wel leuk gemaakt dit.
[ afbeelding ]
Maar het liefst zou ik bij het openen van de deuren, deze foto willen zien. De middelste, uitgeknipt en in een goede formaat zodat het niet te klein wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:41 schreef candygirl het volgende:
Hoi,
mag ik mijn avatar met vallende sneeuw? en een kerst houdje op, mocht je daar wat van zien omdat ij niet groot is?
Kerstmuts was even kloten maar hij heeft er nu eentjequote:Op dinsdag 23 november 2010 02:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil sneeuw en een kerstmuts!Bitte.
deze is al primaquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:06 schreef banapples het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe had jij een kerstmuts in gedachte?
Makkelijkst is even lokaal opslaan (rechtermuisknop enzo). Klik op je avatar die nu in beeld staat en ga naar iconmanager via die pop-up. Daar kan je een nieuwe uploaden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:03 schreef candygirl het volgende:
[..]
deze is al prima
hoe upload ik hem nog eens als avater?
Wow, hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef banapples het volgende:
[..]
Kerstmuts was even kloten maar hij heeft er nu eentje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop