abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89120470
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_89120499
Heb je nooit anti depresiva genomen om van je denkbeelden af te komen??
Misschien als soort van laatste redmiddel een optie
pi_89120548
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
Ja maar, hij was 26.. ik bedoel je komt allemaal nieuwe mensen tegen :o lijkt me echt raar als die nieuwe mensen je ook meteen gaan pesten enzo.. Heel naar eigenlijk, dat mensen zó kinderachtig zijn.... :{
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_89120658
ja, vooral zomaar antidepressiva nemen. Zoek een betere psychiater.
pi_89120690
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Hij zei dat hij werd uitgelachen in de sportschool omdat hij zo mager was door de gespierde gasten.
En hij vertelde me nog dat hij keihard werd uitgelachen door een meisje die hij wel leuk vond toen hij eindelijk genoeg moed had om er op af te stappen. Vervolgens werd hij dagelijks uitgelachen door haar en haar vriendinnen als hij in hun buurt kwam.
Soms word ik nog zwetend wakker omdat ik hem geen advies heb gegeven.
  woensdag 24 november 2010 @ 23:30:57 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_89120762
Ik snap mannen die als maagd sterven niet. Als je 35 en nog maagd bent zou ik toch maar naar de hoeren gaan en er daarna over liegen.

Ik heb overigens Informatica gestudeerd, dus ken er wel een paar zoals TS, en moet zeggen dat het niet onmogelijk is op latere leeftijd nog een vriendinnetje te krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89120781
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hij zei dat hij werd uitgelachen in de sportschool omdat hij zo mager was door de gespierde gasten.
En hij vertelde me nog dat hij keihard werd uitgelachen door een meisje die hij wel leuk vond toen hij eindelijk genoeg moed had om er op af te stappen. Vervolgens werd hij dagelijks uitgelachen door haar en haar vriendinnen als hij in hun buurt kwam.
Soms word ik nog zwetend wakker omdat ik hem geen advies heb gegeven.
Ew dat is wel naar.. sowieso mensen uitlachen :N Mensen in hun waarde laten is moeilijk tegenwoordig... :N
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_89121405
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Radioheart het volgende:
ja, vooral zomaar antidepressiva nemen. Zoek een betere psychiater.
Als je dit topic leest is het toch niet zomaar
pi_89121540
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja maar, hij was 26.. ik bedoel je komt allemaal nieuwe mensen tegen :o lijkt me echt raar als die nieuwe mensen je ook meteen gaan pesten enzo.. Heel naar eigenlijk, dat mensen zó kinderachtig zijn.... :{
Ja mensen kunnen echt vervelend zijn. Ik ben zelf naar een heel andere stad verhuisd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ben hier nooit meer gepest. Op de middelbare school kun je niet om de pestkoppen heen, hier hoef je mensen nooit meer te zien als je dat wilt.

Sommige mensen zijn alleen niet zo gedreven in het contact maken met andere mensen. Als je bang bent dat mensen je pesten straal je dat ook uit en blijven mensen uit de buurt denk ik. Dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
pi_89121601
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb overigens Informatica gestudeerd, dus ken er wel een paar zoals TS, en moet zeggen dat het niet onmogelijk is op latere leeftijd nog een vriendinnetje te krijgen.
Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).
pi_89123556
Wat een gezeur zeg, ben ook 24 en ik zit ook niet in de piepzak :{w
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_89124100
Jongens jongens.. alles komt goed. Heb er vertrouwen in.. Als zelfs een dikke als ik, meerdere vrouwen in zijn bed heeft gehad, waarom zou het met een ander dan niet gaan?
Ik bedoel, ik ben zelf ook onzeker. Voel me wel lekker in mijn vel zitten though, maar toch, ik ben en blijf dik.. Das ook een afknapper voor 90% van de dames :)

Gewoon de moed erin houden, en niet te actief op zoek gaan, dan gaat het zeker niet gebeuren.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89124105
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
  donderdag 25 november 2010 @ 02:01:50 #264
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89124223
Gewoon een hoer afvullen is het advies. Zodra de druk weg is kun je tenminste weer verder kijken naar relaties zonder dat juk in je nek te voelen.
pi_89130068
Dat vind ik dus zó kansloos, naar de hoeren gaan voor je eerste keer. :r
88.888.888
pi_89130396
Ik vind dit wel een deprimerend topic. :( Ik snap niet waarom je liever de rest van je leven single blijft dan gewoon eens internet daten te proberen. Ik weet wel dat er niets mis is met mensen die liever single zijn, maar dit is meer een gevalletje opgeven terwijl je het eigenlijk wel wil.
pi_89131121
Alsof één keer neuken ineens alle problemen van TS oplost. Ik durf te voorspellen dat een relatie ook niet al zijn problemen oplost. Om een cliché aan te halen. Houd eerst van jezelf. Daarna kun je pas van een ander houden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 25 november 2010 @ 12:26:46 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_89131308
Ik denk dat naar de hoeren gaan ook niet zou helpen om 'de druk van de ketel' te halen, immers zit de druk nog steeds op de ketel om een normale relatie aan te gaan en seks te hebben met iemand die iets anders verwacht dan een groen briefje. Ik bedoelde meer dat hij zichzelf in de statistische groep zag die als maagd ging sterven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_89132459
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

0
Neuh, er zijn wel meisjes die dan nee zouden zeggen.
pi_89132508
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Als je stelselmatig gepest wordt is daar vaak wel een reden voor.
Bijv. dat je een makkelijk doelwit bent. Vaak zijn nieuwkomers ook de klos. Maar niet altijd, dat hangt een beetje af van wat je uitstraalt. Hiermee wil ik niet zeggen dat de schuld ligt bij de gepeste, absoluut niet, maar ik geloof niet dat het compleet willekeurig is...
  donderdag 25 november 2010 @ 13:08:35 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89132524
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat naar de hoeren gaan ook niet zou helpen om 'de druk van de ketel' te halen, immers zit de druk nog steeds op de ketel om een normale relatie aan te gaan en seks te hebben met iemand die iets anders verwacht dan een groen briefje. Ik bedoelde meer dat hij zichzelf in de statistische groep zag die als maagd ging sterven.
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrent ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 25 november 2010 @ 13:10:51 #272
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89132591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrent ;).
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89132617
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).
Zelfbescherming. :Y
pi_89132621
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:

[..]

:D :')
  donderdag 25 november 2010 @ 13:13:19 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89132663
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:

[..]

naar links links rechts rechts auw verkeerde gat!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89132737
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 01:00 schreef Quarant het volgende:
Wat een gezeur zeg, ben ook 24 en ik zit ook niet in de piepzak :{w
0 ervaring?

Hmmja, misschien kun je de jongens hier dan je geheim vertellen. 8-)
  donderdag 25 november 2010 @ 13:16:08 #277
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89132769
ach, geen ervaring, dat zeg je natuurlijk niet tegen haar. Dus waar gaat deze hele discussie over.
pi_89132818
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Als je dit topic leest is het toch niet zomaar
Antidepressiva is verslavend en heeft ook bepaalde bijwerkingen....

En zoals richard heeft al een psychiather, dus als hij baat had bij zoiets dan had die dat al wel voorgesteld lijkt me.
pi_89132842
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Outlined het volgende:
ach, geen ervaring, dat zeg je natuurlijk niet tegen haar. Dus waar gaat deze hele discussie over.
Denk je niet dat ze dat merkt?

Tegelijkertijd, wat boeit het. Blijft een goede oefening.
pi_89133042
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tegelijkertijd, wat boeit het. Blijft een goede oefening.
Ze hoeft het zeker niet te merken, bij mijn eerste keer merkte ze het ook niet en ze was best verbaasd toen het later alsnog ter sprake kan. Zo moeilijk is het ook niet. als je zenuwachtig bent misschien wel maar gewoon een beetje improviseren wat verschillende dingen uitproberen naar haar reactie kijken, kijken wat zij lekker vind. en dan hoeft ze het niet echt niet te merken.
pi_89133080
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

[..]

Ze hoeft het zeker niet te merken, bij mijn eerste keer merkte ze het ook niet en ze was best verbaasd toen het later alsnog ter sprake kan. Zo moeilijk is het ook niet. als je zenuwachtig bent misschien wel maar gewoon een beetje improviseren wat verschillende dingen uitproberen naar haar reactie kijken, kijken wat zij lekker vind. en dan hoeft ze het niet echt niet te merken.
Ik heb liever een maagd. O+
Maar dat komt omdat ik het zelf ook ben. Of omdat ik speciaal wil zijn, of zo.
pi_89133721
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij een onenightstand misschien. Maar als je een relatie hebt en je meldt dat je maagd bent, is dat wel op te lossen. Als je vertelt dat je nooit relaties hebt gehad, verwacht een meisje ook niet dat je een beest in bed bent.
pi_89133800
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Bij een onenightstand misschien. Maar als je een relatie hebt en je meldt dat je maagd bent, is dat wel op te lossen. Als je vertelt dat je nooit relaties hebt gehad, verwacht een meisje ook niet dat je een beest in bed bent.
Helaas is het zo dat veel meisjes daarop afknappen en ze hebben hier nou niet bepaald de luxe om dat risico te nemen.
pi_89134139
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helaas is het zo dat veel meisjes daarop afknappen en ze hebben hier nou niet bepaald de luxe om dat risico te nemen.
Ik mag toch aannemen dat je eerlijk bent in de aanloop naar de eerste keer. Je praat over het verleden. Je praat over vroegere relaties. Als er dan een eerste keer komt, neem ik aan dat haar verwachtingspatroon ook niet zo hoog is. Ik acht een onenightstand uitgesloten als je op je 25e nog steeds maagd bent.
pi_89134415
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat je eerlijk bent in de aanloop naar de eerste keer. Je praat over het verleden. Je praat over vroegere relaties. Als er dan een eerste keer komt, neem ik aan dat haar verwachtingspatroon ook niet zo hoog is. Ik acht een onenightstand uitgesloten als je op je 25e nog steeds maagd bent.
En als je zo eerlijk bent dan kan het zijn dat die eerste keer niet komt.
Niet om nog meer de moed in de schoenen te praten, maar sommige meiden vinden dat echt niks.
  donderdag 25 november 2010 @ 14:09:02 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89134563
Daarnaast is TS sowieso geen leuk persoon om een relatie mee te hebben. Echt zo'n 'marvin' die al je positiviteit wegslurpt.
Een gedicht over Maanvis
pi_89134622
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik acht een onenightstand uitgesloten als je op je 25e nog steeds maagd bent.
Misschien hoeven sommige mensen dat niet :)
88.888.888
pi_89134731
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Quarant het volgende:

[..]

Misschien hoeven sommige mensen dat niet :)
Dit dus.

Al is het ook wel uitgesloten als je geen ervaring hebt ja, of je moet heel goed kunnen bluffen.
pi_89135738
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Antidepressiva is verslavend en heeft ook bepaalde bijwerkingen....

En zoals richard heeft al een psychiather, dus als hij baat had bij zoiets dan had die dat al wel voorgesteld lijkt me.
Is niet verslavend en bijwerkingen zijn tegenwoordig minimaal..
Hij hoeft het niet zn hele leven te gebruiken natuurlijk. Ik hoor wel eens verhalen van mensen die al jaren zitten te sukkelen en geen therapie werkt die aan de anti depressiva gaan en dan een stijgende lijn inzetten. Het probleem kan ook gewoon een chemische onbalans in de hersenen zijn die met anti depressiva hersteld kan worden.
pi_89136199
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

0 ervaring?

Hmmja, misschien kun je de jongens hier dan je geheim vertellen. 8-)
Tja, het ligt aan wat je nu als prioriteit stelt. Seks, een onenightstand, voor de ervaring? Of een relatie, waar het echt wel een keer van seks komt.
Het is onzin dat je een laag zelfbeeld zou moeten hebben omdat je nog maagd bent. Helemaal niet erg dat je geen rij exen hebt waarvan er bij zijn die liever niet meer tegenkomt.

Als het je puur gaat om het hebben van seks, zijn er genoeg mogelijkheden om daar aan te komen, bepaalde sites met oproepjes waar men zich aanbiedt, of naar een prostituee.

Persoonlijk knap ik af op iemand die 'te snel wil' in een relatie. Seks is iets intiems en de ander is geen gebruiksvoorwerp.
88.888.888
pi_89136386
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Is niet verslavend en bijwerkingen zijn tegenwoordig minimaal..
Hij hoeft het niet zn hele leven te gebruiken natuurlijk. Ik hoor wel eens verhalen van mensen die al jaren zitten te sukkelen en geen therapie werkt die aan de anti depressiva gaan en dan een stijgende lijn inzetten. Het probleem kan ook gewoon een chemische onbalans in de hersenen zijn die met anti depressiva hersteld kan worden.
Ik ken soorten die wel verslavend zijn.
En hier is wel duidelijk waar de depressie van komt....niet chemische onbalans.
  donderdag 25 november 2010 @ 15:16:53 #292
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_89137061
Stop met je zelfmedelijden Richard en zoek ook niet steeds het medelijden van andere op dat zou je al 100% in de goede richting brengen. Verder suckt world of warcraft en moet je het zien als ontspanning en niet je leven. En stop met het chatten met die vrouwen, je hebt er totaal niks aan en je krijgt er allemaal waanideeen van dat ze zo iemand als jou nooit zouden moeten.
Ga naar buiten, ga wat mij betreft op een singles reis met Fox, zoek vaker de kroeg in de buurt op (het is niet gek als je in je plaatselijke kroeg lekker alleen een pilsje drinkt en wie weet raak je spontaan aan de praat).
pi_89137977
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ken soorten die wel verslavend zijn.
En hier is wel duidelijk waar de depressie van komt....niet chemische onbalans.
Misschien is de grote oorzaak achter al zn problemen wel een chemische onbalans.. En zijn zn problemen sympthonen van een chemische onbalans.
pi_89138054
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Misschien is de grote oorzaak achter al zn problemen wel een chemische onbalans.. En zijn zn problemen sympthonen van een chemische onbalans.
Volgensmij voelt hij zich gewoon kut dat hij 0 ervaring heeft met vrouwen.
Veel mensen zouden dan lusteloos en depressief worden.
  donderdag 25 november 2010 @ 15:52:21 #295
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89138550
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgensmij voelt hij zich gewoon kut dat hij 0 ervaring heeft met vrouwen.
Veel mensen zouden dan lusteloos en depressief worden.
De waarheid ligt waarschijnlijk tussen jullie in. Het doet er niet toe er eerst een kip of eerst een ei was, er is nu een vicieuze cirkel waar heel veel kippen en eieren uit komen.
Ik ben zelf alles behalve fan van anti-depressiva, maar het zou kunnen helpen, dus als je geen andere uitweg ziet is het wel een optie...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89138656
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

De waarheid ligt waarschijnlijk tussen jullie in. Het doet er niet toe er eerst een kip of eerst een ei was, er is nu een vicieuze cirkel waar heel veel kippen en eieren uit komen.
Ik ben zelf alles behalve fan van anti-depressiva, maar het zou kunnen helpen, dus als je geen andere uitweg ziet is het wel een optie...
Mja, als je dan toch met zoiets als antidepressiva komt, kan je ook wel andere drugs aanraden die hem misschien wat losser maken in contact met meisjes. Meer lef en zelfvertrouwen etc. Mij lijkt het niet zo slim, maar hij kan het z'n psychiather eens voorleggen.
pi_89139046
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, als je dan toch met zoiets als antidepressiva komt, kan je ook wel andere drugs aanraden die hem misschien wat losser maken in contact met meisjes. Meer lef en zelfvertrouwen etc. Mij lijkt het niet zo slim, maar hij kan het z'n psychiather eens voorleggen.
Hij zou idd ook best eens een xtc pil kunnen slikken om in contact met zn gevoelens te komen kan best verhelderend werken. Niet te vaak gaan doen en ook niet in je uppie..
  donderdag 25 november 2010 @ 16:10:41 #298
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89139324
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nee, dat handel ik wel handig af, verwacht ik.
  donderdag 25 november 2010 @ 16:20:49 #299
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89139821
Beperkt contact met vrouwen leid op den duur inderdaad tot lichtelijk depressief gedrag kan ik uit ervaring vertellen. Is het andersom ook zo?
pi_89140878
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Outlined het volgende:
Beperkt contact met vrouwen leid op den duur inderdaad tot lichtelijk depressief gedrag kan ik uit ervaring vertellen. Is het andersom ook zo?
Eerst is er depressie daarna uiteindelijk acceptatie. Bij mij is het niet beperkt maar helemaal niet.
Nu ik bijna 27 ben merk ik dat het verlangen sterk begint af te nemen.
Al had ik wel een kinderwens altijd al gehad dat is nu waar ik een beetje mee zit. 27 vond ik altijd een perfecte leeftijd voor dit. Nu moet ik daar weer een manier voor verzinnen dit uit mn hoofd te zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 25-11-2010 16:53:42 ]
pi_89141702
88.888.888
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')