Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Ja maar, hij was 26.. ik bedoel je komt allemaal nieuwe mensen tegenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
Hij zei dat hij werd uitgelachen in de sportschool omdat hij zo mager was door de gespierde gasten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Ew dat is wel naar.. sowieso mensen uitlachenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij zei dat hij werd uitgelachen in de sportschool omdat hij zo mager was door de gespierde gasten.
En hij vertelde me nog dat hij keihard werd uitgelachen door een meisje die hij wel leuk vond toen hij eindelijk genoeg moed had om er op af te stappen. Vervolgens werd hij dagelijks uitgelachen door haar en haar vriendinnen als hij in hun buurt kwam.
Soms word ik nog zwetend wakker omdat ik hem geen advies heb gegeven.
Als je dit topic leest is het toch niet zomaarquote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Radioheart het volgende:
ja, vooral zomaar antidepressiva nemen. Zoek een betere psychiater.
Ja mensen kunnen echt vervelend zijn. Ik ben zelf naar een heel andere stad verhuisd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ben hier nooit meer gepest. Op de middelbare school kun je niet om de pestkoppen heen, hier hoef je mensen nooit meer te zien als je dat wilt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar, hij was 26.. ik bedoel je komt allemaal nieuwe mensen tegenlijkt me echt raar als die nieuwe mensen je ook meteen gaan pesten enzo.. Heel naar eigenlijk, dat mensen zó kinderachtig zijn....
Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).quote:Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb overigens Informatica gestudeerd, dus ken er wel een paar zoals TS, en moet zeggen dat het niet onmogelijk is op latere leeftijd nog een vriendinnetje te krijgen.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Als je stelselmatig gepest wordt is daar vaak wel een reden voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrentquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat naar de hoeren gaan ook niet zou helpen om 'de druk van de ketel' te halen, immers zit de druk nog steeds op de ketel om een normale relatie aan te gaan en seks te hebben met iemand die iets anders verwacht dan een groen briefje. Ik bedoelde meer dat hij zichzelf in de statistische groep zag die als maagd ging sterven.
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrent.
Zelfbescherming.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
naar links links rechts rechts auw verkeerde gat!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
0 ervaring?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:00 schreef Quarant het volgende:
Wat een gezeur zeg, ben ook 24 en ik zit ook niet in de piepzak![]()
Antidepressiva is verslavend en heeft ook bepaalde bijwerkingen....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Als je dit topic leest is het toch niet zomaar
Denk je niet dat ze dat merkt?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Outlined het volgende:
ach, geen ervaring, dat zeg je natuurlijk niet tegen haar. Dus waar gaat deze hele discussie over.
Ze hoeft het zeker niet te merken, bij mijn eerste keer merkte ze het ook niet en ze was best verbaasd toen het later alsnog ter sprake kan. Zo moeilijk is het ook niet. als je zenuwachtig bent misschien wel maar gewoon een beetje improviseren wat verschillende dingen uitproberen naar haar reactie kijken, kijken wat zij lekker vind. en dan hoeft ze het niet echt niet te merken.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat merkt?
Tegelijkertijd, wat boeit het. Blijft een goede oefening.
Ik heb liever een maagd.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Ze hoeft het zeker niet te merken, bij mijn eerste keer merkte ze het ook niet en ze was best verbaasd toen het later alsnog ter sprake kan. Zo moeilijk is het ook niet. als je zenuwachtig bent misschien wel maar gewoon een beetje improviseren wat verschillende dingen uitproberen naar haar reactie kijken, kijken wat zij lekker vind. en dan hoeft ze het niet echt niet te merken.
Bij een onenightstand misschien. Maar als je een relatie hebt en je meldt dat je maagd bent, is dat wel op te lossen. Als je vertelt dat je nooit relaties hebt gehad, verwacht een meisje ook niet dat je een beest in bed bent.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrent.
Helaas is het zo dat veel meisjes daarop afknappen en ze hebben hier nou niet bepaald de luxe om dat risico te nemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bij een onenightstand misschien. Maar als je een relatie hebt en je meldt dat je maagd bent, is dat wel op te lossen. Als je vertelt dat je nooit relaties hebt gehad, verwacht een meisje ook niet dat je een beest in bed bent.
Ik mag toch aannemen dat je eerlijk bent in de aanloop naar de eerste keer. Je praat over het verleden. Je praat over vroegere relaties. Als er dan een eerste keer komt, neem ik aan dat haar verwachtingspatroon ook niet zo hoog is. Ik acht een onenightstand uitgesloten als je op je 25e nog steeds maagd bent.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helaas is het zo dat veel meisjes daarop afknappen en ze hebben hier nou niet bepaald de luxe om dat risico te nemen.
En als je zo eerlijk bent dan kan het zijn dat die eerste keer niet komt.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je eerlijk bent in de aanloop naar de eerste keer. Je praat over het verleden. Je praat over vroegere relaties. Als er dan een eerste keer komt, neem ik aan dat haar verwachtingspatroon ook niet zo hoog is. Ik acht een onenightstand uitgesloten als je op je 25e nog steeds maagd bent.
Misschien hoeven sommige mensen dat nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik acht een onenightstand uitgesloten als je op je 25e nog steeds maagd bent.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Quarant het volgende:
[..]
Misschien hoeven sommige mensen dat niet
Is niet verslavend en bijwerkingen zijn tegenwoordig minimaal..quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Antidepressiva is verslavend en heeft ook bepaalde bijwerkingen....
En zoals richard heeft al een psychiather, dus als hij baat had bij zoiets dan had die dat al wel voorgesteld lijkt me.
Tja, het ligt aan wat je nu als prioriteit stelt. Seks, een onenightstand, voor de ervaring? Of een relatie, waar het echt wel een keer van seks komt.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
0 ervaring?
Hmmja, misschien kun je de jongens hier dan je geheim vertellen.![]()
Ik ken soorten die wel verslavend zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Is niet verslavend en bijwerkingen zijn tegenwoordig minimaal..
Hij hoeft het niet zn hele leven te gebruiken natuurlijk. Ik hoor wel eens verhalen van mensen die al jaren zitten te sukkelen en geen therapie werkt die aan de anti depressiva gaan en dan een stijgende lijn inzetten. Het probleem kan ook gewoon een chemische onbalans in de hersenen zijn die met anti depressiva hersteld kan worden.
Misschien is de grote oorzaak achter al zn problemen wel een chemische onbalans.. En zijn zn problemen sympthonen van een chemische onbalans.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken soorten die wel verslavend zijn.
En hier is wel duidelijk waar de depressie van komt....niet chemische onbalans.
Volgensmij voelt hij zich gewoon kut dat hij 0 ervaring heeft met vrouwen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Misschien is de grote oorzaak achter al zn problemen wel een chemische onbalans.. En zijn zn problemen sympthonen van een chemische onbalans.
De waarheid ligt waarschijnlijk tussen jullie in. Het doet er niet toe er eerst een kip of eerst een ei was, er is nu een vicieuze cirkel waar heel veel kippen en eieren uit komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij voelt hij zich gewoon kut dat hij 0 ervaring heeft met vrouwen.
Veel mensen zouden dan lusteloos en depressief worden.
Mja, als je dan toch met zoiets als antidepressiva komt, kan je ook wel andere drugs aanraden die hem misschien wat losser maken in contact met meisjes. Meer lef en zelfvertrouwen etc. Mij lijkt het niet zo slim, maar hij kan het z'n psychiather eens voorleggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De waarheid ligt waarschijnlijk tussen jullie in. Het doet er niet toe er eerst een kip of eerst een ei was, er is nu een vicieuze cirkel waar heel veel kippen en eieren uit komen.
Ik ben zelf alles behalve fan van anti-depressiva, maar het zou kunnen helpen, dus als je geen andere uitweg ziet is het wel een optie...
Hij zou idd ook best eens een xtc pil kunnen slikken om in contact met zn gevoelens te komen kan best verhelderend werken. Niet te vaak gaan doen en ook niet in je uppie..quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, als je dan toch met zoiets als antidepressiva komt, kan je ook wel andere drugs aanraden die hem misschien wat losser maken in contact met meisjes. Meer lef en zelfvertrouwen etc. Mij lijkt het niet zo slim, maar hij kan het z'n psychiather eens voorleggen.
nee, dat handel ik wel handig af, verwacht ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat merkt?
Eerst is er depressie daarna uiteindelijk acceptatie. Bij mij is het niet beperkt maar helemaal niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Outlined het volgende:
Beperkt contact met vrouwen leid op den duur inderdaad tot lichtelijk depressief gedrag kan ik uit ervaring vertellen. Is het andersom ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |