Hey Hallo,
Ja ik leef ook nog

Tico, vervelend dat je je dan zorgen maakt en zo'n antwoord krijgt! Mijn oudste is als baby ook erg ziek geweest en bij haar viel toen ook de zuigbehoefte weg dus misschien is dat een tip voor je?! Ik weet het ook niet natuurlijk..
Orea, heeeeeeerlijk zo wakker worden naast je meisje!!
Hik, heb een ook stukje gezien van die operatie maar keek toch liever iets anders

Troeta, merk met Nanique heel erg dat ze overstuur raakt als haar ritme weg is.. Wij zitten hier thuis middenin verbouwing. Afgelopen twee weken kon ze niet naar bed op haar kamertje omdat ze in de badkamer bezig waren.. Ze heeft de afgelopen 2 weken weinig geslapen en heel veel gehuilt..
Pessie, vervelend dat je mannetje weinig aangekomen is.. Kun je je zo onzeker voelen! Is hij een lijntje aan het volgen vanaf zijn geboorte?! Mijn oudste kwam 3 weken te vroeg en was klein en licht en is ze nu nog steeds. Shenaya kwam na 3/4 maanden ook niet zo veel meer aan maar volgde wel het lijntje, het onderlijntje.. Bij ons zei het CB elke keer dat het zo keurig en netjes was ondanks het lichte gewicht.. (ook erfelijk bepaald hoor!)
Ben deels bijgelezen, ben ook zo druk dus loop enorm achter :S sorry hoor! De afgelopen twee weken flinke verbouwing gehad hier en we zijn er nog niet. De wc en douche zijn betegeld! Vanaf maandag is de keuken aan de beurt.. maar na volgende week moet het wel klaar zijn.
Vanmiddag examen! Als ik m haal ben ik ook van mijn studie af

Laatste werkdagen zijn in gegaan op Landal! Vanaf Woensdag ben ik in dienst bij mijn nieuwe werkgever!! zin in!
Met de kleine meid gaat alles prima! Ze drinkt enorm veel en slaapt goed in de nachten. Ze is echt een bully aan het worden! Maat 68 is soms al te klein omdat ze zo'n dikkertje is! Mijn vader noemt haar een michelin poppetje!

Goed, ik ga gauw weer studeren.. Vanmiddag om 1600 uur is het echt zo ver...
Altijd blijven lachen... :)