abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 21:54:51 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89115293
Troeta :o dat vind ik echt erg, ze keek dus niet eens!
pi_89116035
Leia is trouwens wel erg tijd vast qua slaapjes.. Althans, steeds meer!

Iedere dag stort ze om 17:00 in en moet ik haar om 19:00 wakker maken voor voeding en pyjama.. Vandaag werd ze pas om 16:30 wakker van slaapje dus dacht: mooi! Dan kan ze tot 19:00 wakker blijven.. Maar nee hoor! :D 17:30 lag ze alweer in coma... Maf hoe zichzelf dat echt vanzelf regelt :)
pi_89119246
Haha das hier ook idd
Eerste fles is hier rond half 8, daarna om 12 uur, dan dus om 4 uur en laatste fles rond half 8/8uur.
En dan slaapt ie rond 8/9 uur.
Das echt de laatste 2 weken denk ik het schema hier. En ik heb er niets voor gedaan :) Hij doet t gewoon zelf :P
pi_89119796
Hier ook vanzelf :D

Overdag ligt het eraan hoe laat we uit bed zijn maar ze doet zo 3 slaapjes van een uur of 1.5 uur (soms zelfs 2 uur).. Maar rond 5 uur gaan ze knocked out :D (dan wordt het donker zou dat meespelen?)
pi_89121621
Hier ligt madam ook echt om 8 uur op bed. Bij me houden heeft geen zin, ze wilt gewoon slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89121770
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef pessie het volgende:
Troeta :o dat vind ik echt erg, ze keek dus niet eens!
Nee, en ze lulde maar wat,dat vind ik nog erger.
En de dokter heeft dezelfde achternaam als mijn vriend en als Mex dus en die naam komt echt bijna nooit voor, dus ik enthousiast,"Oooo wat grappig zeg"Zegt ze echt heel op zo'n hele ongeïnteresseerde toon "Ja,ik ben maar aangetrouwd hoor, zal vast wel familie zijn.......... -O-
Dus ik zeg daar ook maar niks meer,haha

Maar wat een goede ritmes hebben jullie kindjes!! En als jullie weg moeten of het is een drukke dag,hebben ze daar ook geen last van?
pi_89121939
Ja soms wel. Door het ritme te verstoren wordt ze wat pieperig.
pi_89125201
floris eigenlijk niet
tenzij t meerdere dagen achter elkaar is
pi_89126945
Ligt eraan! Als ik gewoon op stap ben en haar geregeld in de doek heb niet, zijn we ergens waar het echt druk is (een drukke verjaardag ofzo) dan merk ik het wel!

Na de voeding van 4 uur maar naast me laten liggen (ze kwam om half 2 ook al) en zo lekker verder geslapen.. en toen werd ik om 6 uur wakker van een kletsend meisje naast me O+ O+ dat is echt zó gezellig!!

En zo lagen we wat te pruttelen samen tot ze haar luier even helemaal vol scheet :') dus maar in bad gedaan en nu ligt ze weer lekker in bed!
  donderdag 25 november 2010 @ 10:05:13 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89127106
1.00 uur, 4.00 uur, 7.00 uur wakker voor voeding en ik gok zomaar dat het nu ook niet lang meer gaat duren :O Gister 6 voedingen gehad overdag en die rond 21/22uur overgeslagen :O
O,ja, gister bij mijn ouders ineens een fles met 130 cc gedronken terwijl ze al 2 weken moeilijk doet met de fles en er max 60 uit drinkt. Zou ze aan het regelen zijn? :O
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 25 november 2010 @ 10:15:20 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89127354
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Ticootje het volgende:
Hoe herken je diaree bij babietjes? En hoe gevaarlijk is het?
diarree bij baby's is eigenlijk gekleurd water met mss wat stukjes poep er tussen.
kan niet missen.

gesprek bij de KA was dus erg nuttig... hoe gaat het nu verder? zolang ze haar lijntje volgt wordt ze niet geopereerd? dus zo laat mogelijk?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 25 november 2010 @ 10:21:20 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89127504
He bah Tico, verdenk je je jongste van diarree?? Ik hoop dat het niet zo is!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89128102
Ik de huisarts even gebeld, even in de gaten houden met koorts... Of als ze blijf huilen of hangerig wordt... Maar ze is verder niet ziek ofzo, ze is juist heel vrolijk met dr benen aan het schoppen enzo. Maar hier heerst buikgriep in huis, dus ik vind het wel een beetje eng. Maar ze moet wel goed blijven drinken... Nou weet ik dus niet wat erin gaat.. Dan moest ik maar afkolven... (pfff wat is dat toch met medisch personeel?? Maar dat gaan we dus niet doen, ze drinkt maar gewoon aan de borst en ik biedt haar aan wat ik nog nakolf... )
  donderdag 25 november 2010 @ 11:05:55 #114
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89128756
Hè, naar Tico. Dat ze dan niet snappen dat je daar onrustig van wordt. :{

Ben uitzending gemist aan het kijken van dus live operatie van gisteren. Gefilmd in het St. Antonius waar ik ben bevallen. Bekende ok! :D

Had Neve vanmorgen even bij ons in bed gelegd. En ja hoor... Spontaan een spuitluier. Tot op d'r rug en in ons bed natuurlijk. Heel fijn.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_89130405
Hey Hallo,

Ja ik leef ook nog ;)

Tico, vervelend dat je je dan zorgen maakt en zo'n antwoord krijgt! Mijn oudste is als baby ook erg ziek geweest en bij haar viel toen ook de zuigbehoefte weg dus misschien is dat een tip voor je?! Ik weet het ook niet natuurlijk..

Orea, heeeeeeerlijk zo wakker worden naast je meisje!!

Hik, heb een ook stukje gezien van die operatie maar keek toch liever iets anders ;)

Troeta, merk met Nanique heel erg dat ze overstuur raakt als haar ritme weg is.. Wij zitten hier thuis middenin verbouwing. Afgelopen twee weken kon ze niet naar bed op haar kamertje omdat ze in de badkamer bezig waren.. Ze heeft de afgelopen 2 weken weinig geslapen en heel veel gehuilt..

Pessie, vervelend dat je mannetje weinig aangekomen is.. Kun je je zo onzeker voelen! Is hij een lijntje aan het volgen vanaf zijn geboorte?! Mijn oudste kwam 3 weken te vroeg en was klein en licht en is ze nu nog steeds. Shenaya kwam na 3/4 maanden ook niet zo veel meer aan maar volgde wel het lijntje, het onderlijntje.. Bij ons zei het CB elke keer dat het zo keurig en netjes was ondanks het lichte gewicht.. (ook erfelijk bepaald hoor!)

Ben deels bijgelezen, ben ook zo druk dus loop enorm achter :S sorry hoor! De afgelopen twee weken flinke verbouwing gehad hier en we zijn er nog niet. De wc en douche zijn betegeld! Vanaf maandag is de keuken aan de beurt.. maar na volgende week moet het wel klaar zijn.
Vanmiddag examen! Als ik m haal ben ik ook van mijn studie af :D

Laatste werkdagen zijn in gegaan op Landal! Vanaf Woensdag ben ik in dienst bij mijn nieuwe werkgever!! zin in!

Met de kleine meid gaat alles prima! Ze drinkt enorm veel en slaapt goed in de nachten. Ze is echt een bully aan het worden! Maat 68 is soms al te klein omdat ze zo'n dikkertje is! Mijn vader noemt haar een michelin poppetje! :D

Goed, ik ga gauw weer studeren.. Vanmiddag om 1600 uur is het echt zo ver...
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 25 november 2010 @ 14:25:09 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89135096
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik de huisarts even gebeld, even in de gaten houden met koorts... Of als ze blijf huilen of hangerig wordt... Maar ze is verder niet ziek ofzo, ze is juist heel vrolijk met dr benen aan het schoppen enzo. Maar hier heerst buikgriep in huis, dus ik vind het wel een beetje eng. Maar ze moet wel goed blijven drinken... Nou weet ik dus niet wat erin gaat.. Dan moest ik maar afkolven... (pfff wat is dat toch met medisch personeel?? Maar dat gaan we dus niet doen, ze drinkt maar gewoon aan de borst en ik biedt haar aan wat ik nog nakolf... )
Met borstvoeding weet je inderdaad niet wat erin gaat. Hier gaf de huisarts aan dat als er minder dan 2 keer per dag een goede plasluier was je weer aan de bel moet trekken. Beterschap!
pi_89136416
Oh de luier van de nacht telt al voor 2 :D

Nog steeds dunne poep, maar volgens mij minder als gister. Ook kolf ik nu weer meer na en met een beetje dwang en aanhouden gaat ook dat beetje extra erin. Morgen kan ik de speciale voeding weer ophalen, helaas moet ik nog achter een verklaring van de kinderarts aan, anders wordt het niet vergoed. En dan hebben we het over een bedrag van 50 euro per week.
pi_89139156
Is een dure hobby dan ja

Ik zou dr ook lekker aan de borst houden en idd eventueel flesje erna. Lijkt me dat ze echt wel genoeg drinkt als ze goede plasluiers heeft en gewoon alert is enzo. Vervelend dat je dan weer zo onzeker wordt he. Met een gezond kind zou je dat veel minder snel hebben.

Vandaag nutriton gekocht, ben benieuwd of t gaat helpen. Hij heeft pas 1 fles ermee gehad. Tot nu toe heeft ie weinig gespuugd, maar hij ligt ook te slapen nu. Straks maar in de gaten houden :)

Van Floris mocht ik lekker uitslapen :) Hij heeft van 8 tot 10 geslapen. R ging om 8 uur maar even kijken of ie t nog deed :D
pi_89139675
Lekker zeg! Leia kwam weer als vanouds om de 2 uur vannacht :D dus ik ben wel een beetje gaar nu...
pi_89140624
dat snap ik!
pi_89141017
Ik ben op dit moment alleen maar blij als ze heel vaak drinkt... Ik kom vandaag makkelijk op 12 voedingen uit... Maar dan hoeft ze ook maar 53 cc per voeding te drinken en aangezien ze ook al 100cc uit de fles heeft gedronken zal ze dat wel redden gok ik.
  donderdag 25 november 2010 @ 17:10:48 #122
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89142060
Ik heb een electrische medela symphony van een vriendin geleend *O*
Mn eigen kolfsetje kan eraan :D
pi_89142471
De bv wil mij bij helaas niet echt lukken. Tenminste, het werkt allemaal wel, maar m'n tepels trekken het niet. Doet gewoon echt teveel pijn. Dus net ook maar een electrische Medela Swing kolf gekocht, krijgt hij in ieder geval bv binnen, want wil niet gelijk volop kv gaan geven, al drinkt ie dat ook prima.
Alleen slaapt ie vandaag echt heel lang al, vanaf half 12, en nu nog. Weet ook niet of ik em wakker moet maken, voor zover dat lukt. Ben zo bang dat ik anders vannacht weer met een wakker ventje zit...net zoals de laatste 2 nachten...
Back in business.
pi_89142728
Shirley, pijn is niet goed.. Heb je een lactatiekundige die mee zou kunnen kijken?

En ik zou hem zeker wakker maken en er overdag niet meer dan 4 uur tussen laten.. Als hij goed aankomt zou je er 's nachts max. 6 uur tussen kunnen laten, maar hij is nog wel erg klein/jong...
pi_89142768
Ik zou hem wakker maken Shirley, Ilse mocht tot ze op geboortegewicht was overdag 3 uur ertussen laten en in de nacht 4 tot 5. Nu mag ze er overdag 4 uur tussenlaten en in de nacht 6. Niet dat ze dat in de nacht vaak doet.
Vannacht had ze krampjes, heel zielig. Heb tot 5.45 met dr op gezeten.

De bv gaat weer redelijk, ik probeer korter te voeden en heb gister zelfs de hele dag live gevoed. Morgen komt de laktatiekundige langs. Ik wil nu wel de laatste voeding met de fles gaan doen en dan in bad en dan bij mij nog wat drinken voor t slapen gaan. Dat ging de laatste dagen goed. Gister niet gedaan en gelijk was het een ramp vannacht..
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')