Ik had er ook last van... ik kolfde ook vaak, maar ook electrisch kolven gaat op een gegeven moment irriteren. Nu was het wel zo dat na 1,5 dag flink kolven en voeden en vaak van borst wisselen ik alweer stuwing had...quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef pessie het volgende:
Tico succes met de regeldagen.
Suz dat klinkt inderdaad gezellig!
Orea welterusten!
Door al dat kolven heb ik pijnlijke borsten... Net maar niet gekolfd, om 5 uur kreeg ik er 5cc uit dus laat et nu even rusten tot 10 uur, dan weer voeden en kolven. Hoop dat Nathan meer aankomt!
Ah, kijk aan! Ik hoop morgen ook stuwing te hebben, alhoewelquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had er ook last van... ik kolfde ook vaak, maar ook electrisch kolven gaat op een gegeven moment irriteren. Nu was het wel zo dat na 1,5 dag flink kolven en voeden en vaak van borst wisselen ik alweer stuwing had...
ja vond ik dus ookquote:
Nouja!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef Troeta het volgende:
Ach de verpleegkundige op mijn consultatiebureau vond dat ik zo'n mooi meisje had, terwijl ze Mex in zijn nakie aan het wegen was.
Toen ik zei dat het een jongetje was vond ze dat ik hem dan maar snel een luier om moest doen, want jongens sproeien zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |