abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89094864
Barba wat fijn om weer wat van je te horen! En je meisje krampjes -O-
Leia heeft amper nog krampjes! Nou zal het zijn omdat ze rond de 4 maanden zit maar ik verdenk ook de osteopaat.. Ik heb een tijdje op mijn eten gelet maar dat bracht eigenlijk niet zo veel verschil...

Jasmijn is nu bijna een maand toch? Het hoort er helaas wel een beetje bij. Mijn osteopaat vertelde dat een osteo wel vaak véél verlichting kan geven... dus misschien iets om mee te nemen (nee hoor ik heb geen aandelen in osteopathie :P maar ik ben wel heel blij dat ik met Leia geweest ben)... ;)

Hobbes welkom met Mikai! Wat fijn dat het goed met jullie gaat na die heftige start!
  woensdag 24 november 2010 @ 14:45:34 #77
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89095142
Wij zijn met Mikai ook al bij de osteopaat geweest. Vanwege het overstrekken wat hij deed als wij hem wilden oppakken. Waarschijnlijk is hij met nogal grof geweld uit mijn buik gehaald en de verloskundige adviseerde dat (en we hadden toevallig nog een afspraak voor mij staan). Die heeft hem behandeld en het is hier nu rustiger. Nog maar 1/2 poepbroeken op een dag in plaats van continue. En Mikai kan nu ook windjes laten zonder problemen (daarvoor waren het alleen windjes met gepiep en gehuil). Niet dat de krampjes helemaal over zijn, maar het is echt verbeterd!
Enne... je kan het altijd 1 keer proberen!
pi_89095200
Dat absoluut!! Ik merk het gewoon in alles aan Leia :) (stiekem had ik gewoon al eerder moeten gaan.. maarja, als je alles van te voren weet...) wat fijn dat het voor Mikai ook zo goed geholpen heeft :Y
pi_89095324
Ik heb vannacht ook aan je gedacht, orea. Ik dacht dit is nou precies wat orea bedoelt! Jasmijn is vrijdag precies 1 maand oud. Ik wil vandaag en vannacht nog ff afwachten en anders bel ik deze week nog de osteo, ook omdat ze een "flinke" voorkeurshouding heeft voor links.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89095517
Dan zou ik sowieso bellen als ik jou was! Ik weet dat Huup ook met Amélie is geweest o.a. voor voorkeurshouding en dat heeft echt super geholpen! En hoe eerder je er bij bent...
pi_89101347
In gesprek met Leia en de poes :P

><

[ Bericht 50% gewijzigd door Orea op 24-11-2010 18:41:01 ]
pi_89102723
haha dat gesprekje herkenbaar :)
ik zeg vaak dezelfde dingen tegen hem :D

oh en ik snap nu waarom mensen zeuren over t cb :') ik belde over t spugen en dat mens luisterde niet eens. Die begon over dat ie niet verzadigd is omdat ie in 10 a 15 minuten een fles wegdrinkt. Ik zo: ja maar hij laat 4 a 5 uur tussen twee flessen (nadat ik iets vroeg en toen zei ze: ja als je snel eet ben je zelf ook niet verzadigd, uh ja zal best maar daar bel ik niet voor).
En toen vroeg ik: kan t ook daar dan aan liggen dat ie na 2 uur nog spuugt. Oh dan kan je johannesbroodpitmeel gebruiken..
Lekker nuttig gesprek dus en wat voel je je dan serieus genomen :')
Eerste les sociale vaardigheden op de hbo-v was bij mij begrijpend luisteren en die les had zij gemist geloof ik...
pi_89103551
:? ben je klaar mee!
pi_89103725
Lekker dan.. Kun je niet nutrilon AR gebruiken? Das toch met nutriton erin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89103942
heb ro maar even nutriton laten halen. kijken of dat helpt.
gelukkigwas t geen verpleegkundige van mn eigen cb :) maar was iemand van t centrum jeugd en gezin. dat toontje ook van dr :')
pi_89104013
Ja stom antwoord..
pi_89104760
Dat had ik ook toen ik eens tussendoor vroeg over het spugen van Amy :? Was ook niet mijn eigen arts. Nutriton helpt hier wel. Het is alleen even geklooi met de juiste speen en met H-A voeding moet je het eerst mengen door poeder, anders kun je steeds de klonten uit de speen knijpen.

Tico jij had toch een afspraak met ziekenhuis over Leyla? Of zit ik er helemaal naast?

Orea: herkenbaar dat filmpje! Amy kletst ook zo. O+ fijn de goede berichten over de osteopaat!
pi_89105861
quote:
Op woensdag 24 november 2010 18:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja stom antwoord..
ja vond ik dus ook :')

sola, goed dat je dat zegt over t mengen enzo. wat voor fles gebruik jij?
ze hadden ook geen nutriton bij de ah, morgen toch even naar t dorp of zoetermeer

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 24-11-2010 20:10:24 (stomme telefoon :)) ]
pi_89106539
We gebruiken nu een Aventfles met een bibi speen (1-2-3 speen). Ik doe er 2 schepjes in maar ze krijgt het niet uit de gewone speen van Avent. Uit de speen van bibi lukt het wel.
pi_89108029
Ja belafspraak met de kinderarts. Maar dat was minstens net zo stom als het telefoontje van sonnetje. Gaat het goed? Ik denk het wel. Ok ga goed door zo.
pi_89108175
Hoe herken je diaree bij babietjes? En hoe gevaarlijk is het?
pi_89108677
Zo waterig en dun dat het de luier uitloopt is mij altijd verteld. Gevaar is uitdroging, maar hoe snel dat gaat weet ik niet.

Zo'n belafspraak lijkt me lastig. Heb je wel het gevoel dat het goed gaat?
  woensdag 24 november 2010 @ 20:13:33 #93
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89108794
Diarree herkennen, geen flauw idee. Het is wel gevaarlijk en als je diarree vermoed zou ik toch de HAP bellen. Baby's kunnen in 8 uur uitgedroogd zijn.

Ow ja, ik wilde de naam van het consultatie bureau al veranderen in empathie bureau. Meeleven doen ze toch wel, advies geven zelden... (maar das op dit moment mijn ervaring een beetje).
pi_89108908
denk dat t best snel kan gaan bij baby's, maar das een gevoel
maar dan zou je best veel dunne luiers moeten hebben denk ik

dank je wel voor je antwoord sola, heb alleen een andere fles :)
pi_89109798
Ach de verpleegkundige op mijn consultatiebureau vond dat ik zo'n mooi meisje had, terwijl ze Mex in zijn nakie aan het wegen was.
Toen ik zei dat het een jongetje was vond ze dat ik hem dan maar snel een luier om moest doen, want jongens sproeien zo :X
pi_89109983
haha das wel heel erg troeta :D
op t cb zijn ze hier wel ok gelukkig :)
alleendat mens aan de telefoon dus...
pi_89110046
Echt Troeta :o :D eigenlijk te erg voor woorden..!
  woensdag 24 november 2010 @ 20:43:31 #98
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89110458
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef Troeta het volgende:
Ach de verpleegkundige op mijn consultatiebureau vond dat ik zo'n mooi meisje had, terwijl ze Mex in zijn nakie aan het wegen was.
Toen ik zei dat het een jongetje was vond ze dat ik hem dan maar snel een luier om moest doen, want jongens sproeien zo :X
Nouja!!! :o 8)7

En dat bellen naar het consultatiebureau.... pfff! Je moet inderdaad maar net de juiste persoon aan de lijn hebben. Bij ons belt altijd je eigen verpleegkundige terug en wij hebben gelukkig een hele aardige en goed meedenkende vrouw.
pi_89111335
ach ja tis dezelfde organisatie als mijn kraamzorg, ik ben fan :')
pi_89113848
Haha, ja,zeg dan niks toch! Maar goed, hoop dat de nutriton gaat helpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')