abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89177312
Leyla heeft een lange romer aan een pyjama en dan 2 dekens. Ze heeft het snel warm, maar ik heb haar nog steeds niets oververhit uit dr bedje gehaald.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89200773
Hier een romper, pyjamajasje, slaapzak, lakentje en dekentje. Vanaf vanavond leg ik er nog een dekentje op, denk ik. Ik heb niet het idee dat ze het tot nu toe koud heeft gehad. Alleen haar handjes zijn 's ochtends echt ijsklompjes...

Oh, hier echt dúidelijk een sprongetje! :o E was een tijdje wat onrustiger en sliep slechter, maar nu heeft ze ineens haar handjes ontdekt, grijpt ze bewust en probeert ze te rollen (lukt niet). Echt van de ene op de andere dag! :o O+ *trots*
pi_89200957
Kaatje, sterkte! Hopelijk gaat het snel wat beter met je!

Pessie, de optie die ticootje opperde doen wij hier ook! Niet dat het altijd werkt maar toch.

Super cantare! Ik kan niet wachten tot de dame dat hier ook gaat doen!

De madam hier slaapt onder 1 deken dubbelgevouwen en dan een shirtje met broekje en sokken en de romper verschilt.
Madam heeft alleen een raar hoestje. Klinkt een beetje als een blaffende hond (kinkhoest) verder heeft ze geen koorts en drinkt, slaapt, poept prima. Is als ze wakker is ook erg tevreden dus ik wacht ff tot dinsdag, dan moeten we naar het cb.
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:54:39 #154
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89202352
Ik heb een regelrechte koukleum :X Ze is gebakerd in een hele dunne doek, daaronder piama en vandaag romper lange mouw, ik heb haar net maar in een dikke slaapzak gelegd (gister lag ze nog in een dunne), daaroverheen gaan dan 2 dekens. Gister had ze er nog een kruik in liggen ook. Doe ik het niet is het echt brullen tot we haar warmer hebben ingepakt :X

Ze heeft wat nieuws; handjessoppen O+ ziet er heel lief uit natuurlijk maar ik vind het wel verwarrend... heb je nou nog honger of zit je te spelen met je handjes? Zuigbehoefte? Maar als ik dan borst/fles/speen aanbied spuugt ze die allemaal weer uit. Heel charmant een kokhalzende beeb aan je borst :P Ik ga er dus gewoon vanuit dat ze lekker bezig is met haar handjes O+

Barbabientje even goed opletten maar, hoestjes zijn zo naar!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:57:42 #155
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89202580
Rompers met lange mouwen.... daar heb ik echt compleet niet aan gedacht :@ (de kast induikt)

Mikai heeft ook - nu al - een vreselijke hoest. Klinkt ook als een hondje. Wij moeten dinsdag op controle naar de kinderarts. En zolang hij er geen last van heeft (geen koorts oid) laat ik het maar zo.

Saffier: kan jou meisje ook zo akelig kokhalzen? Mikai is er een ware kunstenaar in :Y : als je hem de fles aanbied blijft hij er af en toe zo'n beetje in.
pi_89203982
dat grijpen is leuk tot ze je haar/oorbellen/ketting vastgrijpen, vooral oorbellen is pijnlijk. haar vooral onhandig ;)
floris ligt tegenwoordig op zn zij op t kleed, ben benieuwd hoelang t duurt tot ie op zn buik draait...
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:22:37 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89204397
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat grijpen is leuk tot ze je haar/oorbellen/ketting vastgrijpen, vooral oorbellen is pijnlijk. haar vooral onhandig ;)
floris ligt tegenwoordig op zn zij op t kleed, ben benieuwd hoelang t duurt tot ie op zn buik draait...
Daarom draag ik geen oorbellen meer :D Veel te link met die grijpgrage vingertjes O+ Toen Tobias bijna 3 was ging ik ze weer dragen en dan ook nog alleen naar mijn werk.

Dat kokhalzen is echt zwaar overdreven van dat dametje hier. Of echt ineens heel hard gillend huilen aan de borst dat je :? zit... heeft ze gewoon genoeg ja ehhhhh dat kan je ook wel anders duidelijk maken toch? :') Tuttebel.
M. noemt haar Miss Flirt, het is ongelooflijk hoe ze naar mijn vader lacht, helemaal met schoudertjes opgetrokken en d'r hoofdje wegdraaien en weer kirren en doen, het is bijna schandalig :D
Ylana
pi_89204735
Hahaha dat doet Leia ook sinds kort :D dat ineens hard huilen aan de borst! Wegdraaien en huilen! Meestal is ze dan moe en wil ze gewoon naar bed :Y) maar de eerste paar keren dacht ik ook :? what's up?

Leia slaapt in romper met lange mouwen, pyjama óf zo'n lekker pakje van de hema, slaapzak.. katoenen deken, fleece dekentje en lakentje.. Maar geregeld nog koud.. dus ga maar wollen deken erbij leggen (of wollen draagdoek tussen de dekens frotten..)
pi_89204780
Oh Son, trouwens, wat knap! Floris al op zijn zij :) Leia begint wat te verschuiven op haar kleed.. Leg je haar recht neer, tref je haar even daarna schuin aan :D en grijpen aan haar :X AUW!
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:29:27 #160
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89204857
Bij ons is het best warm boven en op haar kamertje, maar ik ben er ook echt wel mee bezog hoor, vooral omdat ze nog steeds een paar keer op een dag ineens boven de dekens ligt. Ze slaapt onder twee dekentjes, maar draagt alleen een romper met lange mouwen en soms nog een shirtje er overheen. Ik hoop nog steeds dat die slaapzak nou eindelijk eens komt. 2.5 week geleden besteld bij Daffodil en nog steeds niet aangekomen... :{
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_89205293
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Orea het volgende:
Oh Son, trouwens, wat knap! Floris al op zijn zij :) Leia begint wat te verschuiven op haar kleed.. Leg je haar recht neer, tref je haar even daarna schuin aan :D en grijpen aan haar :X AUW!
en vooral ook niet loslaten dan he :)
en t liefst een pluk waar k niet goed bij kan om los te laten of op de trap :') kinderen....

verschuiven doet ie ook idd. op zn buik wil ie ook soort vsn kruipen :X

nja weet niet of ie snel is eigenlijk, maar mn neefje doet dat soort dingen amper.mja hij vindt alles wel best O+
pi_89207143
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haren vastpakken doet Elise ook, wat zijn ze dan sterk he? :o :D

En dat huilend wegdraaien kennen we hier ook. Wat het precies is, weet ik niet, volgens mij toch moe/overprikkeld.
pi_89207207
Ik wilde eigenlijk een fles geven als laatste voeding, maar ik was zo moe en Leyla had echt honger. Dus wordt weer een heftige nacht denk ik.
pi_89207355
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Saffier het volgende:
Ze heeft wat nieuws; handjessoppen O+ ziet er heel lief uit natuurlijk maar ik vind het wel verwarrend... heb je nou nog honger of zit je te spelen met je handjes? Zuigbehoefte? Maar als ik dan borst/fles/speen aanbied spuugt ze die allemaal weer uit. Heel charmant een kokhalzende beeb aan je borst :P Ik ga er dus gewoon vanuit dat ze lekker bezig is met haar handjes O+
Hier ook :Y volgens mij hoort dat bij het ontdekken van de handjes.
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:17:06 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89207620
Nathan houdt gewoon van sabbelen. Als het niet op zn speen kan neemt ie zn hand gewoon. Wordt ook wel orale fase genoemd... Hij stopt ook zn speelgoed in zn mond, althans dat wat erin past (als in rammelaars, knuffels).

Net 20cc nagekolfd, hoop dat het vannacht gaat als afgelopen nacht!
  zaterdag 27 november 2010 @ 08:54:00 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89216525
Dat was ik ook van plan Tico, om zo wat van mijn oudere voorraad op te gaan gebruiken. Maar gisteravond heb ik haar uit automatisme gewoon gepakt een aangelegd. Halverwege had ik zoiets van ehhh o, ja, flesje :')

Hoe is de nacht gegaan dames?
Ylana
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:07:50 #167
259886 pessie
pi_89218448
Goede nacht, Nathan heeft om 5.15 voeding gehad, had even echt geen zin in nakolven en Nathan kwam om 9.45 pas weer! Toen 20cc nagekolfd.
Ik ga de stad in!
pi_89222043
4x vannacht, maar dan tel ik die van 7 uur/half 8 ook als nachtvoeding...

We zijn net naar sinterklaas geweest. Ze moest haar fles hebben, maar die wilde ze niet thuis. Die had ik dus gewoon meegenomen, daar aangekomen gewoon weer aangeboden en dronk ze wel.. Eigenlijk supermakkelijk, geen gepruts met kind aanleggen dat eigenlijk niet wilt.

Ik kolfde vanmorgen gewoon 100cc af en die geef ik dan een uur later met de fles. En eindelijk weer een fatsoenlijke plasluier net, ik hoop dat de poep nu een beetje over is, ik moet nu echt luiers halen, dat ging erg hard met 10 luiers per dag.
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:01:53 #169
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89223452
We hebben vanmorgen allemaal roze balonnen opgehangen voor Neve's babyborrel. Begint over een uurtje. Ga haar zo maar voeden en dan voor het eerst in een jurk hijsen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die onder het spuug zit. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:08:10 #170
259886 pessie
pi_89225444
*O* *O* *O* Ik was in de stad, en in paniek omdat ik de tepelhoed vergeten was. Manlief zei, gewoon proberen aan te leggen, rustig blijven, en hij dronk *O* *O* *O* EEN VOLLEDIGE VOEDING *O* *O* *O*
pi_89230858
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
*O* *O* *O* Ik was in de stad, en in paniek omdat ik de tepelhoed vergeten was. Manlief zei, gewoon proberen aan te leggen, rustig blijven, en hij dronk *O* *O* *O* EEN VOLLEDIGE VOEDING *O* *O* *O*
Dat is echt goed! Als ik jou was zou ik dat vaker proberen!
pi_89231087
Voor de babytjes die het koud hebben: wol! Wol direct op het lichaam isoleert het beste. Katoen is niet aan te raden, dat isoleert slecht, en als het nat wordt dan wordt het ijskoud. En met wol bedoel ik dan geen prikkende gebreide trui maar een dun shirtje of iets. Van dat wintersport-ondergoed zeg maar.
pi_89231480
Hik veel plezier :D genoeg voedingen in de vriezer zodat je een lekker borrel op je dochter kunt drinken? ;)

Pessie wat goed!! *O* ik zou het inderdaad zeker vaker proberen..

Roomsnoes :Y inderdaad.. ik heb zitten twijfelen of ik een wollen romper + broekje voor Leia zou aanschaffen, maar ik ga het toch doen :Y ook gaat ze vanaf dit weekend lekker in haar bedje slapen óp haar schapenvacht :) want anders is ze echt snel te koud. Alleen dat wollen spul is duur! Wat dat betreft zou even kunnen shoppen in de noordelijke landen wel fijn zijn (denemarken enzo ;))

Hoest nu met de poep Tico?

Het is gewoon bijna maandag ;( en dan 'moet' ik op training.. en dinsdag ook.. :{ ik zie er gewoon écht tegenop :@ (en waarschijnlijk als ik er een uurtje ben denk ik, mens waar heb je je druk om gemaakt :? maar toch..) daarna goddank pas begin januari wennen en 10 januari zelf werken..

Vandaag 1 jaar geleden had ik een positieve test! In de dagen daarna volgden er nog bijna 20... :X En allemaal lieten ze dat 2e streepje zien.. en dat 2e streepje ligt nu in haar bedje te slapen... Mooi man *; :'(
pi_89231725
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:33 schreef Orea het volgende:

Roomsnoes :Y inderdaad.. ik heb zitten twijfelen of ik een wollen romper + broekje voor Leia zou aanschaffen, maar ik ga het toch doen :Y ook gaat ze vanaf dit weekend lekker in haar bedje slapen óp haar schapenvacht :) want anders is ze echt snel te koud. Alleen dat wollen spul is duur! Wat dat betreft zou even kunnen shoppen in de noordelijke landen wel fijn zijn (denemarken enzo ;))

't Wordt ook in Nederland rond de -5 volgende week las ik, dus ook buiten zou ik wollen ondergoed aandoen. En lekker op een schapenvachtje ja O+ Weet niet of je een wandelwagen gebruikt, maar daar kun je dat vachtje ook in doen natuurlijk.
En in het noorden is het ook duur hoor, waarschijnlijk nog een stuk duurder. Maar er is ook vele malen meer te koop denk ik.
pi_89231828
Wandelwagen wordt amper gebruikt :@ ik heb sinds een week een wollen draagdoek dus ze zit constant heerlijk tegen me aan, omhult door wol :P (wel met katoen gemixt, 40% wol, 60% katoen, dus of het zo goed werkt als puur wol ;))

Maar ik ga maar eens wat aan wol spul bestellen, twijfelde erover maar ze is best een koukleumpje :)
pi_89232652
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Goed zeg!

Waarom gebruik jij trouwens ook alweer tepelhoedjes?
pi_89233244
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef Cantare het volgende:

[..]

Goed zeg!

Waarom gebruik jij trouwens ook alweer tepelhoedjes?
Ik spreek voor mn beurt: Nathan was heel erg klein bij geboorte, ik meen 2500 gram. Hele kleine kindje hebben heel vaak flink moeite met het goed aanhappen, bij premature of dysmature kindjes is het vaak een goed hulpmiddel om ze toch aan de borst te krijgen.
pi_89233267
Poep: Nog steeds niet goed, nog steeds 6 poepbroeken... Maar wel verder een vrolijk meisje.
pi_89234472
Hoi :W
Jasmijn een half jaar.... en daarom wil ik wel uit het lijstje.
Ga ook niet naar 't volgende topic, ik heb gewoon geen tijd om alles goed bij te houden van iedereen :{ .. Af en toe lees ik nog wel wat hoor.. maar goed..
Ik geniet, ik leef mijn droom en Jasmijn groeit als kool.

:W
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:47:55 #180
259886 pessie
pi_89238011
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik spreek voor mn beurt: Nathan was heel erg klein bij geboorte, ik meen 2500 gram. Hele kleine kindje hebben heel vaak flink moeite met het goed aanhappen, bij premature of dysmature kindjes is het vaak een goed hulpmiddel om ze toch aan de borst te krijgen.
Dank :D 2520 gram :Y

Baldria gefeliciteerd en veel plezier bij de grote baby's!
pi_89238231
Zo uit m'n hoofd hè?! Goed van mij!
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:57:15 #182
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89238375
Nou, ik had me voor nits druk gemaakt. Neve heeft in haar jurk 2 uur gefascineerd om zich heen zitten kijken naar al die mensen en is daarna in mijn decolete in slaap gevallen. :')
Ik had inderdaad een paar voedingen klaar staan en heb dus net voor het eerst in een jaar 3 wijntjes op. Wooooh! :P
Neve heeft net weer een flesje gehad en is nog nooit zo snel in slaap gevallen.

Pessie: yeey hele voeding! Go Nathan go!

Orea: ik begin ook 10 januari weer. Heb de afgelopen twee weken wel weer wat vrijetijdswerk opgepakt (ben politiek actief, vandaar). Had er ook niet veel zin in eerst, maar nu vind ik het best fijn om af en toe weer even over iets anders te praten. Tegelijk vind ik het dan weer heerlijk om thuis te komen bij mijn dreumes. :) :)
pi_89257329
Klinkt goed Hik! Stiekem toch heerlijk he dat je weer mag drinken:P
Heb je het nu vaker geprobeerd zonder tepelhoedje pessie?

Wij hadden gister 2 drukke verjaardagen, wat een ramp is dat zeg. We konden het bij allebei niet maken om niet te gaan, dus we moesten wel.
Op zich ging het wel goed hoor, Mex houd wel van feestjes geloof ik, maar op het tweede feestje was een 4-jarig neefje wat altijd zo hard in z'n oor zit te tetteren en erom heen zit te draaien en naast hem aan het springen is op de bank en wil elke keer aaien en hoest dan lekker over hem heen. Die moeder zegt er elke keer niks van, dus word er echt helemaal gek van.
Toen Mex net geboren was durfde ik er niet zo goed wat van te zeggen, maar merk nu dat alle andere moeders en kinderen veel voorzichtiger zijn, dus heb zelf m'n bek maar opengetrokken en toen was hij heel de middag boos en beledigd.

Toen we thuiskwamen ben ik rustig met hem op het grote bed gaan liggen zonder TV enzo en hij heeft 3 uur lang heel hard op zijn speen zitten zuigen en in mijn vinger zitten knijpen.
  zondag 28 november 2010 @ 17:32:23 #184
259886 pessie
pi_89262200
Vanmiddag om 13.30 weer gevoed zonder tepelhoed! Eerst maar es 1 voeding per dag denk ik, lijkt best vermoeiend voor hem te zijn om te eten zonder tepelhoed.

Nathan is vrolijk O+

Troeta lastig dat je dan naar verjaardagen toe moet. Ik had ook mn mond opengetrokken.
pi_89264240
Hier ook weer terug van een familieweekendje in Drenthe. We hebben Sinterklaas gevierd. Af en toe moet ik dan ook streng naar mijn schoonmoeder zijn als ze wat te druk is richting Femke. We hebben een mooi armbandje gekregen met de naam en geboortedatum gegrafeerd, erg mooi :)

Hier ook veel wol. Heb ook een mutsje van wol, hempje en luierbroekje. In de kinderwagen ligt een wollen deken. Dit weekend ook lekker de hittepit gebruikt.

zondag 28 november 2010 @ 18:52:38 #186
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89265180
Mereltje, dat zijn mooie dingetjes zeg, vooral die mutsjes! Waar zijn die van? Ik heb al een beetje gezocht naar wollen dingetjes, maar alles is zo groot. Kreeg van een kinderloze vriendin een paar wantjes, maar die zijn echt voor als ze een jaar of 6 is... :') (heel lief, dat dan weer wel).

Ik laat al die drukte nog even zitten hoor (afgezien van ons eigen feest dan, maar dan kan je je toch makkelijker terugtrekken was dat nodg geweest). Ik ben sowieso niet zo'n familiemens eigenlijk (best lastig nu :P ), maar ik zeg verjaardagen enzo nog gewoon af, behalve als ik er bijvoorbeeld alleen heen kan. Overigens heb ik ook niets met zogenaamde "kinderfeestjes" (je weet wel: alle vrienden bijeen die hun kinderen meenemen). Toen ik nog geen kinderen had vond ik er al geen zak aan en nu eigenlijk nog steeds niet :@
Ik vind mijn eigen kind heel leuk en ik heb één vriendin met hele lieve kinderen die ongeveer zo zijn opgevoed als ik het zou doen, maar op zo'n bijeenkomst draait het er vooral op uit dat ik me aan andere ouders erger. :@
pi_89266322
Hier trouwens met mutsje op, beetje scheef, van afgelopen weekend. Ze sluiten heel mooi om het hoofdje. Is van het merk Living Crafts (Je kunt ook op het merk Engel zoeken). De kapuchon van haar jas heeft ze er ook overheen als ze naar buiten gaat.

pi_89275752
Pessie, goed bezig! Ik voed ook met tepelhoedje en regelmatig probeer ik het zonder te doen, maar dat snapt ze op de een of andere manier niet.

Mereltje, wat een popje!

Orea, spannend je eerste 2 dagen zonder je meisje! Hopelijk valt het mee!

Hik, wat leuk een babyborrel! Krijgen we ook nog een foto te zien van het dametje in jurk?

Troeta, groot gelijk dat je er iets van zegt!

Mag ik even klagen over mijn schoonmoeder.. Pff, gisteren waren we even op bezoek. Madam moest in de box en ze bleef der net zolang "pesten" tot dat ze wakker werd. Na een uurtje wilden ik graag naar huis en zat ze steeds tegen der te zeggen wat een vervelende moeder ik was dat ik der al meenam. Vandaag kwam ze ook "even" langs omdat er visite was die zij ook goed kende. Zat ze steeds te verkondigen dat zij opmerkte dat Jasmijn zo verkouden is en dat ze zo pruttelt en wel echt een voorkeur heeft voor links en weet ik wat nog meer. Al die dingen heb ik tegen der vertelt en nou vertelt zij tegen iedereen dat ze dat tegen mij moest zeggen |:(

ik zie er ook echt tegen op dat ze 1dag in de week op gaat passen.

Zo, dat lucht op! :)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89276794
hahaha schoonloeders!
  zondag 28 november 2010 @ 22:24:03 #190
259886 pessie
pi_89277115
Mijn schoonmoeder is echt lief, maar zelfs ik erger me soms.

Barba, Nathan is 4 maanden en lijkt het nu pas door te hebben. :')
pi_89277133
haha al die kouwe kindjes hier. Floris is echt een product van ons ;) Heeft t echt niet snel koud. Ik ook niet en R al helemaal niet (die heeft nu nog t-shirts met korte mouwen aan).
Tis voor Floris echt wel genoeg romper met lange mouwen en shirt erover. Of romper met korte mouwen of zonder mouwen met 2 lagen erover.
Ook in de wagen heeft ie t altijd super warm.
Denk niet echt dat ik wol nodig heb ;)

Gisteren mijn ouders verhuisd, Floris was natuurlijk ook mee. Was toch een beetje veel voor m, hij was voor zijn doen best onrustig vannacht. Hij lag er om half 10 in, werd om half 12 wakker en toen even later nog een keer (toen heb k zn speen erin gedaan, maar geen idee hoe laat dat was) en toen om half 7 werd hij wakker. Op zich geen slechte nacht, maar we waren allebei ook verrot haha. Ro was om 8 uur bij mn ouders, ik was om half 10 in t nieuwe huis (5 minuten met de auto hoor ;)).
Ik hebtrouwens ook bedacht dat ik hier blijf wonen tot ik doodga :') Echt een eengezinswoning met 4 slaapkamers (inclusief zolder) proppen in een flat met 3 kamers (geen slaapkamers dus) is best vervelend :')

Barba vervelend zo'n schoonmoeder, en lastig als je t ook niet fijn vind dat ze gaat oppassen, hopelijk gaat dat toch goedkomen :)

Pessie, fijn dat t voeden zonder tepelhoed goed ging! Scheelt toch weer gedoe lijkt me :)

Troeta, vervelend dat mensen niets zeggen als hun kinderen druk doen bij Mex. Goed dat je zelf iig wat zei!

En hik wat je zegt over kinderen enzo, das wel herkenbaar haha. Ik hoop dat ik groei in dat soort dingen, want verjaardagen bij een vriend (die heeft een dochtertje van 4, plus zijn nichtjes, mijn nichtje) echt das hel voor mij :') Ze zijn allemaal zo ontzettend druk...
Fijn dat de borrel goed ging met Neve!

Jeetje wat een verhaal zeg :')
pi_89277170
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef pessie het volgende:
Mijn schoonmoeder is echt lief, maar zelfs ik erger me soms.
daarom zijn t ook schoonmoeders :P
  maandag 29 november 2010 @ 07:54:02 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89286172
Orea succes vandaag!

Ik ga zo met Ylana voor de laatste controle-echo voor haar ene eierstok, volgende week krijg ik via een bel-afspraak de uitslag. Maar mooi dat ik mijn ogen goed openhoud straks he ;)
Ylana
  maandag 29 november 2010 @ 09:17:44 #194
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89287328
Barbabientje: ik herken het wel hoor, van de schoonmoeder. Vind haar ook lief, maar ook soms nogal... Uhm... lomp in hoe ze dingen aankaart. En te pushy. Weet je, soms merk je in het contact met schoonmoeders gewoon heel erg dat je zelf heel anders bent opgevoed. Mijn moeder en ik hebben ook heel erg gebotst vroeger, maar we hebben na al die jaren een goede modus gevonden. Met haar is dat nog niet gelukt. Toen we in het begin dachten er niet helemaal uit te komen met het kdv stelde ze gelijk voor een paar dagen in de week te blijven logeren... :o :{

Sowieso vind ik het lastig met de familie. Wij hebben allebei gescheiden ouders, dus iedereen tevreden houden qua bezoekjes is nogal tijdrovend.
  maandag 29 november 2010 @ 10:08:03 #195
259886 pessie
pi_89288387
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Hik het volgende:
Sowieso vind ik het lastig met de familie. Wij hebben allebei gescheiden ouders, dus iedereen tevreden houden qua bezoekjes is nogal tijdrovend.
Of onmogelijk :o , probeer je dat nog dan? Wij gaan elke 2 weken naar mn schoonouders en nog vinden ze dat ze Nathan weinig zien. Mijn ouders wonen ver weg, daar gaan we maar een keer of 3 per jaar heen, soms wel handig dat ze zo ver weg wonen, vaak niet leuk.
Mijn schoonmoeder heeft altijd gezegd dat ze niet op kleinkids zou gaan passen, volgens mij houdt ze zich eraan.

Saffier succes in het ziekenhuis, ik hoop dat alles goed is!
pi_89288740
Hier riepen de oma's dat ook altijd. Tot er kleinkinderen kwamen :D

Ik ga vaker naar mijn ouders dan naar mijn schoonouders eigenlijk. Maar goed, mijn moeder past op de kinderen van mijn zus (die hier dus 10 minuten lopen vandaan woont). En sinds dit weekend wonen mijn ouders 20 minuten lopen van ons vandaan, dus dan ga je toch sneller even die kant op. Plus dat mijn ouders ook af en toe hier langs komen. Doen mijn schoonouders ook minder snel .En ik heb dus ook zoiets van: ik heb ook geen zin om altijd die kant op te gaan. Ze mogen ook wel s hierheen komen.
En Hik wat je zegt over opvoeding enzo, dat is hier ook vaak wat me stoort zeg maar. Althans mijn irritaties komen vaak voort uit dingen die ze anders doen dan dat ik gewend ben. Ben iig allang blij dat ze zich niet echt bemoeien met Floris kwa opvoeding enzo.

Saffier, hopelijk ziet alles er goed uit bij Ylana en kunnen jullie dit hoofdstuk afsluiten.

Orea, ben benieuwd hoe je eerste dag werken je bevalt!

(echt op mijn telefoon ben ik korter van stof :'))
pi_89288974
Pff, ik loop enorm achter, wel alles gelezen, maar al heel lang niet meer gereageerd. Eens kijken wat ik nog weet...

Pessie, wat goed dat Nathan aan de borst heeft gedronken zonder tepelhoedje! Hopelijk doet hij dat nu vaker.
Hik, de babyborrel klinkt gezellig. Hoeveel mensen waren er? Het lijkt mij altijd zo massaal, ik vond de losse visite ook wel gezellig, hoewel ik er nu ook wel een beetje klaar mee ben ;)
Ticootje, vervelend dat Leyla diarree had. Is het inmiddels helemaal over?
Orea, ik ben benieuwd hoe het je bevalt om weer te werken. Gelukkig is het maar voor 2 dagen. Over 6 weken moet ik ook weer, volgens mij zien hier veel mensen die 10 januari weer moeten beginnen!
Troeta, kinderverjaardagen zijn inderdaad erg druk... ik ben gelukkig wel want gewend met mijn baan in het onderwijs, maar mijn hobby zal het ook niet worden denk ik.
Saffier, ik hoop dat alles goed is met Ylana en dat de zorgen nu lekker voorbij zijn!
Sonnetje, dat klinkt als een helse verhuizing, van een grote woning naar een flat... ze hebben zeker veel weg moeten gooien?
Baldria, jammer dat je geen tijd meer hebt om te posten, maar gefeliciteerd met Jasmijns halfjaardag!

Oh, mupke is wakker dus ik hou het even hierbij. Zal snel weer eens posten ;)
  maandag 29 november 2010 @ 11:57:59 #198
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89291812
Ik had dus echt geen zin in allemaal losse visite. Op een paar mensen na dan. Ik vond het gewoon heerlijk dat het vrij rustig was. Ik ben normaal een heel sociaal persoon hoor :') maar we hadden die tijd echt nodig om met Neve een beetje bij te komen en een ritme te ontdekken.

Er waren alles bijeen een man of 30, maar we hadden het vrij handig gedaan volgens mij: had alle boodschappen laten bezorgen, mijn moeder en een goede vriend hielpen met jassen en drankjes zodat wij ons alleen met Neve hoefden bezig te houden. We hebben haar ook alleen zelf vastgehouden (geen doorgeven dus) en het flesje in alle rust boven. Babyborrel had ook echt een eindtijd en daar hield iedereen zich ook aan, op twee mensen na die nog even wat bleven drinken en die hielpen met opruimen. We hebben geen cadeaus gevraagd, maar bijdragen voor Simavi en dat vond iedereen eigenlijk een leuk idee.
Ik vond het best relaxed alles bij elkaar. En Neve heeft 7 uur geslapen erna, dus ik zeg: volgende week weer! ;)
pi_89292122
Oh, wat irritant Barbabientje, weet je zeker dat je haar laat oppassen dan? Straks zit je je elke week te ergeren.
Hier ook gescheiden ouders,ex-stiefouders, eigen opa's en oma's en zelfs daarboven nog. En idd iedereen verwacht dat je maar langs komt en gezellig blijft eten of ze staan leuk onverwachts bij mij voor de deur.
En dan probeer je 1x per week naar iemand te gaan en dan word er na 4 uur beledigd gekeken dat je al naar huis gaat.
En iedereen wil maar een flesje geven en het zijn er maar weinig die dat op de juiste manier doen.
De ene laat hem helemaal overstromen zodat de melk zijn nek inloopt(goh,hoe komt die toch aan die zweertjes in z'n nek)
En de ander zet niet door met drinken zodat ie maar 60 cc opheeft en dan zit ik weer de hele dag met een baby die snel komt,maar die maar 60 cc op drinkt.
)f we waren bij een oma en Mex was moe en zij vond dat Mex maar op bed moest liggen met kussens om hem heen.
Dat kan natuurlijk best bij andere baby's, maar met de deur open konden de katten en de hond erbij en met de deur dicht hoor ik hem niet en ik had geen zin om om de 5 minuten te gaan kijken of hij al wakker was.
Toen deed hij nog veel van die hazeslaapjes en ik vind het gewoon niet nodig om hem in een vreemd bed wakker te worden zonder dat wij hem horen. Hij heeft nog nooit lang gehuild en ik wil dat zo lang mogelijk zo houden,mag ik?
Als ze het lastig vinden dat hij tijdens het eten een beetje jengelt,dan blijven we toch lekker thuis.

Klinkt erg goed Hik! Wat knap dat je Neve ook bij je hebt gehouden. Vroegen mensen nog of ze haar vast mochten houden?
  maandag 29 november 2010 @ 13:11:44 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89294324
De gulden middenweg en schoonm/loeders :X

We zijn weer terug uit het zh. Ik heb anderhalf uur gedaan over een stukje van 20 minuten :X en daarna mocht ik nog 10 min rondjes rijden in de parkeergarage voor een plekje. Al met al was ik 15 minuten te laat. Ik had M gevraagd om even te bellen dat we eraan kwamen.
Om 11 uur werden we geroepen (en om 9.55 was de afspraak) En een half uur en 2 artsen later hadden we 2 x met de echo gekeken. Eierstok kwijt :')
Die dingen zijn nu nog zo flexibel dat ze zich kunnen verstoppen, vaak tussen de darmen. De baarmoeder kwam wel mooi in beeld en in de rest van de buik was geen cyste te zien, lag ook niet in de verwachtingen. Volgende week belt de chirurg met de uitslag, zal erop neer komen dat we nog een keertje langs mogen komen om haar eierstok te zoeken :)
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')