Daarom draag ik geen oorbellen meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat grijpen is leuk tot ze je haar/oorbellen/ketting vastgrijpen, vooral oorbellen is pijnlijk. haar vooral onhandig![]()
floris ligt tegenwoordig op zn zij op t kleed, ben benieuwd hoelang t duurt tot ie op zn buik draait...
en vooral ook niet loslaten dan hequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Orea het volgende:
Oh Son, trouwens, wat knap! Floris al op zijn zijLeia begint wat te verschuiven op haar kleed.. Leg je haar recht neer, tref je haar even daarna schuin aan
en grijpen aan haar
AUW!
Haren vastpakken doet Elise ook, wat zijn ze dan sterk he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat grijpen is leuk tot ze je haar/oorbellen/ketting vastgrijpen, vooral oorbellen is pijnlijk. haar vooral onhandig![]()
floris ligt tegenwoordig op zn zij op t kleed, ben benieuwd hoelang t duurt tot ie op zn buik draait...
Hier ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Saffier het volgende:
Ze heeft wat nieuws; handjessoppenziet er heel lief uit natuurlijk maar ik vind het wel verwarrend... heb je nou nog honger of zit je te spelen met je handjes? Zuigbehoefte? Maar als ik dan borst/fles/speen aanbied spuugt ze die allemaal weer uit. Heel charmant een kokhalzende beeb aan je borst
Ik ga er dus gewoon vanuit dat ze lekker bezig is met haar handjes
Dat is echt goed! Als ik jou was zou ik dat vaker proberen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
![]()
![]()
Ik was in de stad, en in paniek omdat ik de tepelhoed vergeten was. Manlief zei, gewoon proberen aan te leggen, rustig blijven, en hij dronk
![]()
![]()
EEN VOLLEDIGE VOEDING
![]()
![]()
't Wordt ook in Nederland rond de -5 volgende week las ik, dus ook buiten zou ik wollen ondergoed aandoen. En lekker op een schapenvachtje jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:33 schreef Orea het volgende:
Roomsnoesinderdaad.. ik heb zitten twijfelen of ik een wollen romper + broekje voor Leia zou aanschaffen, maar ik ga het toch doen
ook gaat ze vanaf dit weekend lekker in haar bedje slapen óp haar schapenvacht
want anders is ze echt snel te koud. Alleen dat wollen spul is duur! Wat dat betreft zou even kunnen shoppen in de noordelijke landen wel fijn zijn (denemarken enzo
)
Goed zeg!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
![]()
![]()
Ik was in de stad, en in paniek omdat ik de tepelhoed vergeten was. Manlief zei, gewoon proberen aan te leggen, rustig blijven, en hij dronk
![]()
![]()
EEN VOLLEDIGE VOEDING
![]()
![]()
Ik spreek voor mn beurt: Nathan was heel erg klein bij geboorte, ik meen 2500 gram. Hele kleine kindje hebben heel vaak flink moeite met het goed aanhappen, bij premature of dysmature kindjes is het vaak een goed hulpmiddel om ze toch aan de borst te krijgen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef Cantare het volgende:
[..]
Goed zeg!
Waarom gebruik jij trouwens ook alweer tepelhoedjes?
Dankquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik spreek voor mn beurt: Nathan was heel erg klein bij geboorte, ik meen 2500 gram. Hele kleine kindje hebben heel vaak flink moeite met het goed aanhappen, bij premature of dysmature kindjes is het vaak een goed hulpmiddel om ze toch aan de borst te krijgen.
daarom zijn t ook schoonmoedersquote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef pessie het volgende:
Mijn schoonmoeder is echt lief, maar zelfs ik erger me soms.
Of onmogelijkquote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Hik het volgende:
Sowieso vind ik het lastig met de familie. Wij hebben allebei gescheiden ouders, dus iedereen tevreden houden qua bezoekjes is nogal tijdrovend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |