haha al die kouwe kindjes hier. Floris is echt een product van ons

Heeft t echt niet snel koud. Ik ook niet en R al helemaal niet (die heeft nu nog t-shirts met korte mouwen aan).
Tis voor Floris echt wel genoeg romper met lange mouwen en shirt erover. Of romper met korte mouwen of zonder mouwen met 2 lagen erover.
Ook in de wagen heeft ie t altijd super warm.
Denk niet echt dat ik wol nodig heb

Gisteren mijn ouders verhuisd, Floris was natuurlijk ook mee. Was toch een beetje veel voor m, hij was voor zijn doen best onrustig vannacht. Hij lag er om half 10 in, werd om half 12 wakker en toen even later nog een keer (toen heb k zn speen erin gedaan, maar geen idee hoe laat dat was) en toen om half 7 werd hij wakker. Op zich geen slechte nacht, maar we waren allebei ook verrot haha. Ro was om 8 uur bij mn ouders, ik was om half 10 in t nieuwe huis (5 minuten met de auto hoor

).
Ik hebtrouwens ook bedacht dat ik hier blijf wonen tot ik doodga

Echt een eengezinswoning met 4 slaapkamers (inclusief zolder) proppen in een flat met 3 kamers (geen slaapkamers dus) is best vervelend
Barba vervelend zo'n schoonmoeder, en lastig als je t ook niet fijn vind dat ze gaat oppassen, hopelijk gaat dat toch goedkomen

Pessie, fijn dat t voeden zonder tepelhoed goed ging! Scheelt toch weer gedoe lijkt me

Troeta, vervelend dat mensen niets zeggen als hun kinderen druk doen bij Mex. Goed dat je zelf iig wat zei!
En hik wat je zegt over kinderen enzo, das wel herkenbaar haha. Ik hoop dat ik groei in dat soort dingen, want verjaardagen bij een vriend (die heeft een dochtertje van 4, plus zijn nichtjes, mijn nichtje) echt das hel voor mij

Ze zijn allemaal zo ontzettend druk...
Fijn dat de borrel goed ging met Neve!
Jeetje wat een verhaal zeg