abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89177312
Leyla heeft een lange romer aan een pyjama en dan 2 dekens. Ze heeft het snel warm, maar ik heb haar nog steeds niets oververhit uit dr bedje gehaald.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89200773
Hier een romper, pyjamajasje, slaapzak, lakentje en dekentje. Vanaf vanavond leg ik er nog een dekentje op, denk ik. Ik heb niet het idee dat ze het tot nu toe koud heeft gehad. Alleen haar handjes zijn 's ochtends echt ijsklompjes...

Oh, hier echt dúidelijk een sprongetje! :o E was een tijdje wat onrustiger en sliep slechter, maar nu heeft ze ineens haar handjes ontdekt, grijpt ze bewust en probeert ze te rollen (lukt niet). Echt van de ene op de andere dag! :o O+ *trots*
pi_89200957
Kaatje, sterkte! Hopelijk gaat het snel wat beter met je!

Pessie, de optie die ticootje opperde doen wij hier ook! Niet dat het altijd werkt maar toch.

Super cantare! Ik kan niet wachten tot de dame dat hier ook gaat doen!

De madam hier slaapt onder 1 deken dubbelgevouwen en dan een shirtje met broekje en sokken en de romper verschilt.
Madam heeft alleen een raar hoestje. Klinkt een beetje als een blaffende hond (kinkhoest) verder heeft ze geen koorts en drinkt, slaapt, poept prima. Is als ze wakker is ook erg tevreden dus ik wacht ff tot dinsdag, dan moeten we naar het cb.
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:54:39 #154
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89202352
Ik heb een regelrechte koukleum :X Ze is gebakerd in een hele dunne doek, daaronder piama en vandaag romper lange mouw, ik heb haar net maar in een dikke slaapzak gelegd (gister lag ze nog in een dunne), daaroverheen gaan dan 2 dekens. Gister had ze er nog een kruik in liggen ook. Doe ik het niet is het echt brullen tot we haar warmer hebben ingepakt :X

Ze heeft wat nieuws; handjessoppen O+ ziet er heel lief uit natuurlijk maar ik vind het wel verwarrend... heb je nou nog honger of zit je te spelen met je handjes? Zuigbehoefte? Maar als ik dan borst/fles/speen aanbied spuugt ze die allemaal weer uit. Heel charmant een kokhalzende beeb aan je borst :P Ik ga er dus gewoon vanuit dat ze lekker bezig is met haar handjes O+

Barbabientje even goed opletten maar, hoestjes zijn zo naar!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:57:42 #155
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89202580
Rompers met lange mouwen.... daar heb ik echt compleet niet aan gedacht :@ (de kast induikt)

Mikai heeft ook - nu al - een vreselijke hoest. Klinkt ook als een hondje. Wij moeten dinsdag op controle naar de kinderarts. En zolang hij er geen last van heeft (geen koorts oid) laat ik het maar zo.

Saffier: kan jou meisje ook zo akelig kokhalzen? Mikai is er een ware kunstenaar in :Y : als je hem de fles aanbied blijft hij er af en toe zo'n beetje in.
pi_89203982
dat grijpen is leuk tot ze je haar/oorbellen/ketting vastgrijpen, vooral oorbellen is pijnlijk. haar vooral onhandig ;)
floris ligt tegenwoordig op zn zij op t kleed, ben benieuwd hoelang t duurt tot ie op zn buik draait...
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:22:37 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89204397
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat grijpen is leuk tot ze je haar/oorbellen/ketting vastgrijpen, vooral oorbellen is pijnlijk. haar vooral onhandig ;)
floris ligt tegenwoordig op zn zij op t kleed, ben benieuwd hoelang t duurt tot ie op zn buik draait...
Daarom draag ik geen oorbellen meer :D Veel te link met die grijpgrage vingertjes O+ Toen Tobias bijna 3 was ging ik ze weer dragen en dan ook nog alleen naar mijn werk.

Dat kokhalzen is echt zwaar overdreven van dat dametje hier. Of echt ineens heel hard gillend huilen aan de borst dat je :? zit... heeft ze gewoon genoeg ja ehhhhh dat kan je ook wel anders duidelijk maken toch? :') Tuttebel.
M. noemt haar Miss Flirt, het is ongelooflijk hoe ze naar mijn vader lacht, helemaal met schoudertjes opgetrokken en d'r hoofdje wegdraaien en weer kirren en doen, het is bijna schandalig :D
Ylana
pi_89204735
Hahaha dat doet Leia ook sinds kort :D dat ineens hard huilen aan de borst! Wegdraaien en huilen! Meestal is ze dan moe en wil ze gewoon naar bed :Y) maar de eerste paar keren dacht ik ook :? what's up?

Leia slaapt in romper met lange mouwen, pyjama óf zo'n lekker pakje van de hema, slaapzak.. katoenen deken, fleece dekentje en lakentje.. Maar geregeld nog koud.. dus ga maar wollen deken erbij leggen (of wollen draagdoek tussen de dekens frotten..)
pi_89204780
Oh Son, trouwens, wat knap! Floris al op zijn zij :) Leia begint wat te verschuiven op haar kleed.. Leg je haar recht neer, tref je haar even daarna schuin aan :D en grijpen aan haar :X AUW!
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:29:27 #160
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89204857
Bij ons is het best warm boven en op haar kamertje, maar ik ben er ook echt wel mee bezog hoor, vooral omdat ze nog steeds een paar keer op een dag ineens boven de dekens ligt. Ze slaapt onder twee dekentjes, maar draagt alleen een romper met lange mouwen en soms nog een shirtje er overheen. Ik hoop nog steeds dat die slaapzak nou eindelijk eens komt. 2.5 week geleden besteld bij Daffodil en nog steeds niet aangekomen... :{
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_89205293
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Orea het volgende:
Oh Son, trouwens, wat knap! Floris al op zijn zij :) Leia begint wat te verschuiven op haar kleed.. Leg je haar recht neer, tref je haar even daarna schuin aan :D en grijpen aan haar :X AUW!
en vooral ook niet loslaten dan he :)
en t liefst een pluk waar k niet goed bij kan om los te laten of op de trap :') kinderen....

verschuiven doet ie ook idd. op zn buik wil ie ook soort vsn kruipen :X

nja weet niet of ie snel is eigenlijk, maar mn neefje doet dat soort dingen amper.mja hij vindt alles wel best O+
pi_89207143
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haren vastpakken doet Elise ook, wat zijn ze dan sterk he? :o :D

En dat huilend wegdraaien kennen we hier ook. Wat het precies is, weet ik niet, volgens mij toch moe/overprikkeld.
pi_89207207
Ik wilde eigenlijk een fles geven als laatste voeding, maar ik was zo moe en Leyla had echt honger. Dus wordt weer een heftige nacht denk ik.
pi_89207355
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Saffier het volgende:
Ze heeft wat nieuws; handjessoppen O+ ziet er heel lief uit natuurlijk maar ik vind het wel verwarrend... heb je nou nog honger of zit je te spelen met je handjes? Zuigbehoefte? Maar als ik dan borst/fles/speen aanbied spuugt ze die allemaal weer uit. Heel charmant een kokhalzende beeb aan je borst :P Ik ga er dus gewoon vanuit dat ze lekker bezig is met haar handjes O+
Hier ook :Y volgens mij hoort dat bij het ontdekken van de handjes.
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:17:06 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89207620
Nathan houdt gewoon van sabbelen. Als het niet op zn speen kan neemt ie zn hand gewoon. Wordt ook wel orale fase genoemd... Hij stopt ook zn speelgoed in zn mond, althans dat wat erin past (als in rammelaars, knuffels).

Net 20cc nagekolfd, hoop dat het vannacht gaat als afgelopen nacht!
  zaterdag 27 november 2010 @ 08:54:00 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89216525
Dat was ik ook van plan Tico, om zo wat van mijn oudere voorraad op te gaan gebruiken. Maar gisteravond heb ik haar uit automatisme gewoon gepakt een aangelegd. Halverwege had ik zoiets van ehhh o, ja, flesje :')

Hoe is de nacht gegaan dames?
Ylana
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:07:50 #167
259886 pessie
pi_89218448
Goede nacht, Nathan heeft om 5.15 voeding gehad, had even echt geen zin in nakolven en Nathan kwam om 9.45 pas weer! Toen 20cc nagekolfd.
Ik ga de stad in!
pi_89222043
4x vannacht, maar dan tel ik die van 7 uur/half 8 ook als nachtvoeding...

We zijn net naar sinterklaas geweest. Ze moest haar fles hebben, maar die wilde ze niet thuis. Die had ik dus gewoon meegenomen, daar aangekomen gewoon weer aangeboden en dronk ze wel.. Eigenlijk supermakkelijk, geen gepruts met kind aanleggen dat eigenlijk niet wilt.

Ik kolfde vanmorgen gewoon 100cc af en die geef ik dan een uur later met de fles. En eindelijk weer een fatsoenlijke plasluier net, ik hoop dat de poep nu een beetje over is, ik moet nu echt luiers halen, dat ging erg hard met 10 luiers per dag.
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:01:53 #169
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89223452
We hebben vanmorgen allemaal roze balonnen opgehangen voor Neve's babyborrel. Begint over een uurtje. Ga haar zo maar voeden en dan voor het eerst in een jurk hijsen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die onder het spuug zit. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:08:10 #170
259886 pessie
pi_89225444
*O* *O* *O* Ik was in de stad, en in paniek omdat ik de tepelhoed vergeten was. Manlief zei, gewoon proberen aan te leggen, rustig blijven, en hij dronk *O* *O* *O* EEN VOLLEDIGE VOEDING *O* *O* *O*
pi_89230858
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
*O* *O* *O* Ik was in de stad, en in paniek omdat ik de tepelhoed vergeten was. Manlief zei, gewoon proberen aan te leggen, rustig blijven, en hij dronk *O* *O* *O* EEN VOLLEDIGE VOEDING *O* *O* *O*
Dat is echt goed! Als ik jou was zou ik dat vaker proberen!
pi_89231087
Voor de babytjes die het koud hebben: wol! Wol direct op het lichaam isoleert het beste. Katoen is niet aan te raden, dat isoleert slecht, en als het nat wordt dan wordt het ijskoud. En met wol bedoel ik dan geen prikkende gebreide trui maar een dun shirtje of iets. Van dat wintersport-ondergoed zeg maar.
pi_89231480
Hik veel plezier :D genoeg voedingen in de vriezer zodat je een lekker borrel op je dochter kunt drinken? ;)

Pessie wat goed!! *O* ik zou het inderdaad zeker vaker proberen..

Roomsnoes :Y inderdaad.. ik heb zitten twijfelen of ik een wollen romper + broekje voor Leia zou aanschaffen, maar ik ga het toch doen :Y ook gaat ze vanaf dit weekend lekker in haar bedje slapen óp haar schapenvacht :) want anders is ze echt snel te koud. Alleen dat wollen spul is duur! Wat dat betreft zou even kunnen shoppen in de noordelijke landen wel fijn zijn (denemarken enzo ;))

Hoest nu met de poep Tico?

Het is gewoon bijna maandag ;( en dan 'moet' ik op training.. en dinsdag ook.. :{ ik zie er gewoon écht tegenop :@ (en waarschijnlijk als ik er een uurtje ben denk ik, mens waar heb je je druk om gemaakt :? maar toch..) daarna goddank pas begin januari wennen en 10 januari zelf werken..

Vandaag 1 jaar geleden had ik een positieve test! In de dagen daarna volgden er nog bijna 20... :X En allemaal lieten ze dat 2e streepje zien.. en dat 2e streepje ligt nu in haar bedje te slapen... Mooi man *; :'(
pi_89231725
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:33 schreef Orea het volgende:

Roomsnoes :Y inderdaad.. ik heb zitten twijfelen of ik een wollen romper + broekje voor Leia zou aanschaffen, maar ik ga het toch doen :Y ook gaat ze vanaf dit weekend lekker in haar bedje slapen óp haar schapenvacht :) want anders is ze echt snel te koud. Alleen dat wollen spul is duur! Wat dat betreft zou even kunnen shoppen in de noordelijke landen wel fijn zijn (denemarken enzo ;))

't Wordt ook in Nederland rond de -5 volgende week las ik, dus ook buiten zou ik wollen ondergoed aandoen. En lekker op een schapenvachtje ja O+ Weet niet of je een wandelwagen gebruikt, maar daar kun je dat vachtje ook in doen natuurlijk.
En in het noorden is het ook duur hoor, waarschijnlijk nog een stuk duurder. Maar er is ook vele malen meer te koop denk ik.
pi_89231828
Wandelwagen wordt amper gebruikt :@ ik heb sinds een week een wollen draagdoek dus ze zit constant heerlijk tegen me aan, omhult door wol :P (wel met katoen gemixt, 40% wol, 60% katoen, dus of het zo goed werkt als puur wol ;))

Maar ik ga maar eens wat aan wol spul bestellen, twijfelde erover maar ze is best een koukleumpje :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')