quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
Jan wil Floris er uit, als hij zo gaat slijmen.
T moet iemand zijn die in 2010 is overleden.quote:
Biggie SMALLSquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een biggie staat ie er maar klein op.
dan weet ik het nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
T moet iemand zijn die in 2010 is overleden.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Hahaha, zou mooi zijn als hij daar echt een keer gespot werd
Ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Gaan we volgende week nog met zn allen in de kroeg de finale kijken?
Ik besef me net dat ik naar de verjaardag van m'n oom moet die 65 wordt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Ik zit al in een kroeg, kut, kan de finale niet zien. NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Het kan Keith 'Guru' Elam zijn..quote:
Kom ik zo laat binnen in deze reeks, ben ik er volgende week nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
CEE, OOK GIJ!??!?!?!?!?!quote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik naar de verjaardag van m'n oom moet die 65 wordt.![]()
Nou als ik het zo hoor wordt het een dooie boel hier volgende weekquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mobiel opladen en af en toe loeren hier.
ik ben wel online volgende week (i hope).quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou als ik het zo hoor wordt het een dooie boel hier volgende week
Zitten we straks met zijn 2'en hier.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou als ik het zo hoor wordt het een dooie boel hier volgende week
Geen idee. Het gaat sneeuwen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Hey, een moderne choreo met een dramatisch thema.
Waarom kunnen ze nou nooit eens iets vrolijks doen? Over een jongen en een meisje die nakend in de weide huppelen? Met bier?
ouwe hippie! Alleen de pretsigaret ontbreekt nog..quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Waarom kunnen ze nou nooit eens iets vrolijks doen? Over een jongen en een meisje die nakend in de weide huppelen? Met bier?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik ben wel online volgende week (i hope).
Ze hebben echt wel een x vrolijke choreos gehad. Agar toen bv op Sia & Floris + Natascha op een hip hop lyrical van Vincent Vianen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Met zn 2-en 5topics volspammenquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zitten we straks met zijn 2'en hier.
Dan krijg je het commentaar dat Dan het 'cute' vindt. Maar niet goed genoeg.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Ik vinnet gwoon shtom.quote:
wat een kutforum is dit toch ook zegquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Maar je mag niet zo snel achter elkaar posten.
Jammer dat de andere juryleden toch niet gaan dansen, trouwens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er volgende week ook hoor. Ik wil de dans van Jan met Els niet missen. Tien tegen één dat zij hem eruit danst.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er volgende week ook hoor. Ik wil de dans van Jan met Els niet missen. Tien tegen één dat zij hem eruit danst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft Scapino ballet gedaan jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik wil wel eens weten of Jan ook 'gay' danst, hij is toch een balletter?
Ik denk elke keer aan die kleding zaak.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hij heeft Scapino ballet gedaan ja
ja, met die Fin.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef -Peach het volgende:
Euvgenia heeft al wel ooit gedanst toch?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Volgende choreo gaat ook een vrolijke knaller worden, als ik twitter moet geloven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezellig
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hier nog 1quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik denk elke keer aan die kleding zaak.
ik ook en schat het daarom nooit al te hoog in.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik denk elke keer aan die kleding zaak.
Preciesquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik
[..]
ik ook en schat het daarom nooit al te hoog in.![]()
waarom moet je dan ook nog een kroegquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, misschien kom ik volgende week wat later binnenvallen. Ik zie wel. He, kudt.
FOK!meet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]
waarom moet je dan ook nog een kroeg
Daar zit weinig gays bij.quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik wil wel eens weten of Jan ook 'gay' danst, hij is toch een balletter?
ja maar ik bedoel dat die niet echt mannelijk en stoer dansen, like Stephanoquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Daar ga ik al (gevoelig onderwerp).
Black Eyed peas.quote:
dank jequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef -Peach het volgende:
Mn vriend zegt: ziet er niet uit man, die sokken onder dat pak. Held op sokken!
Oneens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Misstique het volgende:
Het is dat je vantevoren weet wat er aan de hand is maar uit de choreo haal je geen verhaal. Vond het niet een bijster goede choreo.
Dat nummer hoort toch wel in je basiskennis te zetten. Behoorlijk gat in je opvoeding.quote:
zal voor haar ook wel een gevoelig ow zijn misschienquote:
het spijt me zeerquote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat nummer hoort toch wel in je basiskennis te zetten. Behoorlijk gat in je opvoeding.!
Da kên. Ik vond het van de dansers goed werk he, daar niet van. Maar ik heb betere choreos gezien.quote:
Nogal jaquote:
nou nou nou..quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat nummer hoort toch wel in je basiskennis te zetten. Behoorlijk gat in je opvoeding.!
als je jankt ga je automatisch doorquote:
Yesterday niet kennen.quote:
omdat ze door wiltquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
Waarom gaat Natascha elke keer janken?
Sympathie-votes I guessquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
Waarom gaat Natascha elke keer janken?
Yesterday van The Beatles. Zo ongeveer hun bekendste nummer.quote:
Jawel, dat ligt aan de ouders.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
De kindertjes weten over 10 jaar niet eens meer wie The Beatles waren
Dat merk ik al na de aankondiging van de Beatles op iTunes. Kutkinderen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
In zo'n wereld wil ik niet leven.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Mijn kinderen krijgen tenminste een opvoeding. Geen Virgilmuziekquote:
Tja. De vraag is hoelang we muziek uit de 60's moeten blijven meegeven aan onze kinderen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kinderen krijgen tenminste een opvoeding. Geen Virgilmuziek
de mooiste nummer van de beatlesquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yesterday van The Beatles. Zo ongeveer hun bekendste nummer.
"goddomme, wanneer komt Boezem weer bij mij op schoot"?quote:
Dat is van John Lennon, niet van hen samenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de mooiste nummer van de beatles
Zolang als dat het de muziek van nu blijft beïnvloeden.quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tja. De vraag is hoelang we muziek uit de 60's moeten blijven meegeven aan onze kinderen.
Probleem, het is niet van de Beatles. Van John alleenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de mooiste nummer van de beatles
Het nummer is alleen niet van The Beatles.quote:
owquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is van John Lennon, niet van hen samen
Precies. Even aan je Willie denken!quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
"goddomme, wanneer komt Boezem weer bij mij op schoot"?
Dan blijven we het nog wel een tijdje horenquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang als dat het de muziek van nu blijft beïnvloeden.
Ze krijgen toch ook nog Mozart, Beethoven en Verdi?quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tja. De vraag is hoelang we muziek uit de 60's moeten blijven meegeven aan onze kinderen.
Scapino is het beste modern dansgezelschap van Nederland en staat internationaal ook goed aangeschreven in de danswereld.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik
[..]
ik ook en schat het daarom nooit al te hoog in.![]()
ofquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze het tofst, samen met Eleanor Rigby
Ja dat geloof ik ook meteen, weet dat het goed is, alleen die naam doet t minder aan, das jammer..quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Scapino is het beste modern dansgezelschap van Nederland en staat internationaal ook goed aangeschreven in de danswereld.
Lillik he.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind die wenkbrauwring van Ann zooooo jammer
Gelukkig (voor jou) hoef je het alleen maar te horen als je er zelf voor kiest.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan blijven we het nog wel een tijdje horen
Dit nummer vind ik heerlijk als ik lange stukken moet rijdenquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze het tofst, samen met Eleanor Rigby
Hij heeft alleen iets te zeggen over de filmposter!quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
"Oh ja, kut, ze moeten ook nog kunnen acteren." Wat is dit. Alsof die Nijenhuis er inspraak in heeft in wie in z'n film komt.
t is toch zijn film? offeh heb ik weer niet geluisterd?quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
"Oh ja, kut, ze moeten ook nog kunnen acteren." Wat is dit. Alsof die Nijenhuis er inspraak in heeft in wie in z'n film komt.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft alleen iets te zeggen over de filmposter!
Dan komt An erop denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet actief bij de casting van deze rol. Dat zijn 'wij' (de stemmers) namelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
t is toch zijn film? offeh heb ik weer niet geluisterd?
Zombie-An in ieder geval nietquote:
lorenzo kabouterquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef -Peach het volgende:
Natascha speelt de chago heks! Joehoe. En Stefano de stoere macho. Lorenzo de kabouter on speed met tondeuzemisbruik. Enora een bang hertje, Lise een schattige prinses. Floris mag de toffe dude spelen!
oh ja tuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet actief bij de casting van deze rol. Dat zijn 'wij' (de stemmers) namelijk.
shit gemistquote:
een belg en een nederlanderquote:
Ik geef de voorkeur toch aan NDT I & II en ook nog wel aan Introdans.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Scapino is het beste modern dansgezelschap van Nederland en staat internationaal ook goed aangeschreven in de danswereld.
Is de groeps choreo deze keer wel echt live?quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef megamandy het volgende:
Oeh dadelijk de spannende-live-groeps-choreografie
Ze moeten wel veel oefenen in één week hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef megamandy het volgende:
Oeh dadelijk de spannende-live-groeps-choreografie
Dit is toch niet live. Dat zagen we vorig jaar al met Lorenzo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze moeten wel veel oefenen in één week hoor!
Nee, maar wel in dezelfde week opgenomen lijkt mequote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is toch niet live. Dat zagen we vorig jaar al met Lorenzo.
Ik heb vorig jaar niet gekekenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijk op ytquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Is de groeps choreo deze keer wel echt live? gelijk?
Was er toen niet iets met een geblesseerde danser?quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
noumooinietquote:
Lorenzo kreeg aan zijn knie (echt waar?!?!?!?!)) en even later was de groepschoreo met lorenzo erbij. Knap, als hij net weggedragen isquote:
Hoe kom je erbij!quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was er toen niet iets met een geblesseerde danser?
Zoiets begreep ik nu al wel tussen de regels door, maar ik had het dus niet gezienquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo kreeg aan zijn knie (echt waar?!?!?!?!)) en even later was de groepschoreo met lorenzo erbij. Knap, als hij net weggedragen is
Nee joh dat was allemaal nep!! Image building voor dit jaar, allemaal vooropgezet! HET IS EEN COMPLOT, EEN SAMENZWERING!quote:
Serieus? Dat is wel slecht dan ja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo kreeg aan zijn knie (echt waar?!?!?!?!)) en even later was de groepschoreo met lorenzo erbij. Knap, als hij net weggedragen is
Persoonlijk ben ik erg fan van de choreografieën van Goecke en Wubbe, daarom staat het Scapino bij mij wat hoger in rangquote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur toch aan NDT I & II en ook nog wel aan Introdans.
Ja, ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het zo'n pas vrijgekomen crimineel met een hoogzwangere vrouw terwijl hij homo bleek te zijn. Ofzo.quote:
Ze hadden het woordje "Live" er weg bij kunnen halen. Echt niemand zit ermee dat et niet live is. Maar ze logen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel slecht dan ja.
Aan de andere kant, ze kunnen er bij RTL natuurlijk ook vrij weinig aan doen dan.
Zat hij ook nog op de middelbare school?quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het zo'n pas vrijgekomen crimineel met een hoogzwangere vrouw terwijl hij homo bleek te zijn. Ofzo.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, die koppijn wil maar niet weg en ik krijg nog last van m'n nek ook. Ik ga afhaken voor vandaag, sorry. I love you all.![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, die koppijn wil maar niet weg en ik krijg nog last van m'n nek ook. Ik ga afhaken voor vandaag, sorry. I love you all.![]()
Ga jij ff naar het SBS topic, daar roepen ze te pas en te onpas dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden het woordje "Live" er weg bij kunnen halen. Echt niemand zit ermee dat et niet live is. Maar ze logen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!
noooooo.....quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Beterschap en weltrustenquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Stemmen doen ze nog met het rode potlood denk ik. Alleen noemen ze het rode knop.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Misstique het volgende:
Weltrusten Cee.
Zijn ze alle stemmen met de hand aan het tellen ofzo?
Ik kon het niet latenquote:
De 5e symphonie van Beethoven inderdaad, maar dan in een verkrachte versie.quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef IbeBen het volgende:
Dit is toch een moderne versie van Beethovens...euhm zoveelste symphony?
quote:
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik kon het niet latenik haat het, bij pathe is er nooit pauze maar die 20 minuten vond mn zus te ver
ik ga zo nog wel even dit topic kijken wie dr gewonnen heeft voordat ik verder kijk
Geeeen idee, denk een kwartiertje? Ik ben al jaaaren niet meer hier geweest, ga altijd naar pathe.quote:
Dat het niveau eigenlijk niet goed genoeg is voor de halve finalequote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef IbeBen het volgende:
Fuck, ik zit niet op te letten, wat zegt die Roy?
Maar Beethoven heeft het gecoverd.quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
De 5e symphonie van Beethoven inderdaad, maar dan in een verkrachte versie.
Is wel wat ouder dan the Beatles..
quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Franneh het volgende:
Ik ga ook huilen dan troost Floris mij ook
quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Maar Beethoven heeft het gecoverd.
Dit is het origineel:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef IbeBen het volgende:
Fuck, ik zit niet op te letten, wat zegt die Roy?
ik stefano niet lief maar grappigquote:
Dat hij het niveau te laag vindt voor de halve finale dus dat ze beter moesten presteren. Enora trok het erg slecht. Floris ging haar troosten.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat het niveau eigenlijk niet goed genoeg is voor de halve finale
Ik kon het ook niet laten om op hem te stemmen, hij verdient een plek in de finale vind ikquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef phileine het volgende:
Ik heb gestemd *bloos*. Of Stefano. Weet niet eens of dat smsje wel aankomt vanuit Spanje, maar vond het zon rot idee als hij niet door gaat en Lorenzo wel. Vond die laatste dans wel mooi, maar Isabel wel erg makkelijk scoren met steeds die heftige onderwerpen. Dan gaat het eigenlijk helemaal niet eens meer om de dans, alleen maar om het idee en het acteerwerk eromheen. Maar neemt niet weg dat ze het mooi deden. Wat is Lorenzo mat vandaag he? Die zit er geloof ik echt helemaal doorheen.
En die flamenco..... tjaaaaa..... nou woon ik toevallig vlakbij Sevilla (en dat spreek je NIET uit als Sufielja Dennis!) dus ik zie heel veel flamenco en wat we daar zagen had echt niets met flamenco te maken. De muziek niet, de danspassen en de bewegingen niet, de kleding nauwelijks. Alleen die waaiers, maar daar kan mijn dochtertje van 7 al veel mooier en interessanter mee dansen dan wat zij deden. Jammer.
quote:
Lorenzo moet eruit, maa ik ben te gierig voor twee stemmenquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens, wat is ditstraks gaat iedereen hier opeens voor stefano stemmen en gaat floris eruit ofzo
(lorenzo niet die heeft nog teveel 14jarigen achter zich aan)
WAT! Heb jij ook op Stefano gestemd dan!quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens, wat is ditstraks gaat iedereen hier opeens voor stefano stemmen en gaat floris eruit ofzo
(lorenzo niet die heeft nog teveel 14jarigen achter zich aan)
Duhhhhhquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
WAT! Heb jij ook op Stefano gestemd dan!
quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
Maar Lise meot winnen volgende week en niet Natascha!!
Beter dan een strop om haar nek.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef megamandy het volgende:
Natasha heeft een netje in haar haren
Ssssttt!quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
Ik denk toch echt dat Floris eruit gaat straks.![]()
![]()
neeeee
eens of florisquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
Maar Lise meot winnen volgende week en niet Natascha!!
nee lorenzoquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
Ik denk toch echt dat Floris eruit gaat straks.![]()
![]()
neeeee
Daarom denk ik Floris.quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nu ben ik er niet meer zo zeker van of stefano eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |