quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, die koppijn wil maar niet weg en ik krijg nog last van m'n nek ook. Ik ga afhaken voor vandaag, sorry. I love you all.![]()
Ga jij ff naar het SBS topic, daar roepen ze te pas en te onpas dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden het woordje "Live" er weg bij kunnen halen. Echt niemand zit ermee dat et niet live is. Maar ze logen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!
noooooo.....quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, die koppijn wil maar niet weg en ik krijg nog last van m'n nek ook. Ik ga afhaken voor vandaag, sorry. I love you all.![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Beterschap en weltrustenquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Stemmen doen ze nog met het rode potlood denk ik. Alleen noemen ze het rode knop.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Misstique het volgende:
Weltrusten Cee.
Zijn ze alle stemmen met de hand aan het tellen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |