quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
Jan wil Floris er uit, als hij zo gaat slijmen.
T moet iemand zijn die in 2010 is overleden.quote:
Biggie SMALLSquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een biggie staat ie er maar klein op.
dan weet ik het nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
T moet iemand zijn die in 2010 is overleden.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Hahaha, zou mooi zijn als hij daar echt een keer gespot werd
Ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Gaan we volgende week nog met zn allen in de kroeg de finale kijken?
Ik besef me net dat ik naar de verjaardag van m'n oom moet die 65 wordt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Ik zit al in een kroeg, kut, kan de finale niet zien. NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Het kan Keith 'Guru' Elam zijn..quote:
Kom ik zo laat binnen in deze reeks, ben ik er volgende week nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
CEE, OOK GIJ!??!?!?!?!?!quote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik naar de verjaardag van m'n oom moet die 65 wordt.![]()
Nou als ik het zo hoor wordt het een dooie boel hier volgende weekquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mobiel opladen en af en toe loeren hier.
ik ben wel online volgende week (i hope).quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou als ik het zo hoor wordt het een dooie boel hier volgende week
Zitten we straks met zijn 2'en hier.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou als ik het zo hoor wordt het een dooie boel hier volgende week
Geen idee. Het gaat sneeuwen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Hey, een moderne choreo met een dramatisch thema.
Waarom kunnen ze nou nooit eens iets vrolijks doen? Over een jongen en een meisje die nakend in de weide huppelen? Met bier?
ouwe hippie! Alleen de pretsigaret ontbreekt nog..quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Waarom kunnen ze nou nooit eens iets vrolijks doen? Over een jongen en een meisje die nakend in de weide huppelen? Met bier?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik ben wel online volgende week (i hope).
Ze hebben echt wel een x vrolijke choreos gehad. Agar toen bv op Sia & Floris + Natascha op een hip hop lyrical van Vincent Vianen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Met zn 2-en 5topics volspammenquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zitten we straks met zijn 2'en hier.
Dan krijg je het commentaar dat Dan het 'cute' vindt. Maar niet goed genoeg.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Misstique het volgende:
Ik vinnet gwoon shtom.quote:
wat een kutforum is dit toch ook zegquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Maar je mag niet zo snel achter elkaar posten.
Jammer dat de andere juryleden toch niet gaan dansen, trouwens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er volgende week ook hoor. Ik wil de dans van Jan met Els niet missen. Tien tegen één dat zij hem eruit danst.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er volgende week ook hoor. Ik wil de dans van Jan met Els niet missen. Tien tegen één dat zij hem eruit danst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft Scapino ballet gedaan jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik wil wel eens weten of Jan ook 'gay' danst, hij is toch een balletter?
Ik denk elke keer aan die kleding zaak.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hij heeft Scapino ballet gedaan ja
ja, met die Fin.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef -Peach het volgende:
Euvgenia heeft al wel ooit gedanst toch?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Volgende choreo gaat ook een vrolijke knaller worden, als ik twitter moet geloven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezellig
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hier nog 1quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik denk elke keer aan die kleding zaak.
ik ook en schat het daarom nooit al te hoog in.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik denk elke keer aan die kleding zaak.
Preciesquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik
[..]
ik ook en schat het daarom nooit al te hoog in.![]()
waarom moet je dan ook nog een kroegquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, misschien kom ik volgende week wat later binnenvallen. Ik zie wel. He, kudt.
FOK!meet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]
waarom moet je dan ook nog een kroeg
Daar zit weinig gays bij.quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik wil wel eens weten of Jan ook 'gay' danst, hij is toch een balletter?
ja maar ik bedoel dat die niet echt mannelijk en stoer dansen, like Stephanoquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Daar ga ik al (gevoelig onderwerp).
Black Eyed peas.quote:
dank jequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef -Peach het volgende:
Mn vriend zegt: ziet er niet uit man, die sokken onder dat pak. Held op sokken!
Oneens.quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Misstique het volgende:
Het is dat je vantevoren weet wat er aan de hand is maar uit de choreo haal je geen verhaal. Vond het niet een bijster goede choreo.
Dat nummer hoort toch wel in je basiskennis te zetten. Behoorlijk gat in je opvoeding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |