Dus jij zegt nu gewoon dat ik lelijk benquote:
In mijn ogen soms wat te openbaarquote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is een openbare kroeg dus leef je uit
quote:20:33:21 P 1 AANRIJDING-SPOOR STATIONSHAL 12 UTR Station Utrecht-Centraal (TIS: 3-1) Eenh: UTR602 UTR767
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu gewoon dat ik lelijk ben
Eindelijk het treinverkeer weer op gang, krijgen we een springerquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu gewoon dat ik lelijk ben
Of een valler, kan ook. Als ik mezelf voor een trein zou gooien, deed ik eht niet op een station waar alles stopt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk het treinverkeer weer op gang, krijgen we een springer
Dan verdien je ook gewoon om dood te gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die arme ziel zit al 2 dagen verkleumd langs het spoor te wachten op die treinquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die arme ziel zit al 2 dagen verkleumd langs het spoor te wachten op die trein
Tenzij je postuum aandacht wilt!quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een valler, kan ook. Als ik mezelf voor een trein zou gooien, deed ik eht niet op een station waar alles stopt.
Sorry, mocht ik je beledigd hebben was echt niet mijn bedoeling. Die post vn mij kwam er inderdaad erg lullig uit...quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Best wel idd, als je daar soms kijkt. Als ik er kom, zullen ze vast wel de krant bellen, om te vertellen dat er ook normale mensen komenquote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In mijn ogen soms wat te openbaar
Niet iedereen is zo slimquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een valler, kan ook. Als ik mezelf voor een trein zou gooien, deed ik eht niet op een station waar alles stopt.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die arme ziel zit al 2 dagen verkleumd langs het spoor te wachten op die trein
Dingle-dangle in the danglequote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dingle-dangle dan wel. leuk woord trouwens
Het is natuurlijk wel zo dat er een kans is dat je iemand er expres voordouwt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim
Hoewel die dude bij Lelylaan vrijdag ook gevallen schijnt te zijn.
geen zorgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Sorry, mocht ik je beledigd hebben was echt niet mijn bedoeling. Die post vn mij kwam er inderdaad erg lullig uit...
Nogmaals sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |