Dank je wel, gelukkig 2011 allemaal en veel tennisplezier.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:43 schreef Norrage het volgende:
Leuke nieuwjaar bestedingff een Fedje vs Nadal!
En gelukkig nieuwjaar tennisfans!
Waar kijk jij? Op atdhe.net kan ik het niet meer volgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
7-6 Nadal. Leuke pot!
Jammer dat Federer wel weer een set verliest waarin hij beter was, maar goed.
Zoek hier maar wat uit:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Op atdhe.net kan ik het niet meer volgen.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zoek hier maar wat uit:
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html
Het gaat nergens om, maar ik heb wel heerlijk tennis gezien tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Demonstratietoernooitjes voor een stel sjeiks ... zoals iemand eerder al zei, maandag (of eigenlijk morgen) beginnen we echt
Schoorel wint trouwens in de eerste kwalificatieronde van Doha met 64 64 van Gianluca Naso.
Ik vind het ook leuk en ik vind het niveau hoger dan dat van die twe exho's.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat nergens om, maar ik heb wel heerlijk tennis gezien tot nu toe.
Volgens mij kunnen die 2 prima met elkaar. Alleen nadat hun schema's vorig jaar teveel uit elkaar gingen lopen hebben ze allebei ervoorgekozen om alleen met een eigen trainer (en bij Thiemo inmiddels een heel team) door te gaan. En dan kies je een eigen route waar je soms hetzelfde toernooi zal spelen maar, zeker in weken waar 3 toernooien gespeeld worden, kan het ook voorkomen dat je andere toernooien speelt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:55 schreef Norrage het volgende:
Thiemo en Robin niet hetzelfde toernooi? Toch jammer dat ze elkaar niet mogen...(alhoewel ik niet zeg dat dat de reden is dat ze een verschillend toernooi spelen hoor...,maar het kan zo'n toevoeging zijn met je landgenoot touren)
quote:Samen met Thiemo de Bakker (de huidige nummer 43) ben jij de beste Nederlandse tennisser. Hoe groot is de onderlinge concurrentiestrijd?
Die is klein. Thiemo en ik zijn allebei vooral op ons eigen spel gefocust. Natuurlijk wil ik graag de beste Nederlandse tennisser zijn, maar op de baan proberen we elkaar wel altijd te helpen. Zo wisselen we bijvoorbeeld soms tips uit over tegenstanders. Verder heb ik weinig contact met Thiemo.
Een wipe-out? Gebeurt dat überhaupt ooit in een demo'tje?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Jammer, ik heb die Fedal finale dus gewoon helemaal gemist! Ach ja, sommige mensen vieren met Oud-en-Nieuw een langdurig, nachtelijk feestje...![]()
![]()
Goed te lezen dat het een leuke wedstrijd was, en gelukkig geen wipe-out voor een van beiden. Ze hebben er dus een leuk showtje van gemaakt voor die Sjeiks.
Dat zou tof zijn. Maar vooral tof als ze in de finale van de AO tegen elkaar moeten.quote:En nou op naar het ECHTE werk! Aan de Doha-entry list te zien, is de kans meer dan groot dat we daar weer op herhaling gaan in de Fedal Saga.
Nou, dit was dan wel een 'demootje', maar volgens mij toch van een ietsje serieuzere orde dan die twee charity matches waar de uitslag overduidelijk van te voren was afgesproken. Natuurlijk, het zegt helemaal niks, hoewel ik zelf dit resultaat voor Fed als redelijk positief ervaar, wetende dat hij er absoluut niet 'helemaal voor ging'. Van te voren had hij gezegd dat hij het een en ander wou uittesten en ik denk (want, helaas, de wedstrijd dus niet gezien) dat dat ook is wat hij gedaan heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een wipe-out? Gebeurt dat überhaupt ooit in een demo'tje?
Zoveel als ik een fan ben van beiden, hoop ik inderdaad dat Fed zijn titel zal verdedigen. Al is het maar om verstoken te blijven van al die onzinnige persberichten dat het 'over is' met Fed en dat Raf 'zeker' zijn record gaat breken. Want zoals ik al vaker heb gezegd: dat zou kunnen, maar is nog lang geen voldongen feit!quote:Dat zou tof zijn. Maar vooral tof als ze in de finale van de AO tegen elkaar moeten.En dat Federer dan in vijf sets wint.
Ja, mee eens, dit was iets meer voor het echie, al was hij bij die laatste bal bijna minder voor het echie dan bij die twee andere demo'tje's; ik bedoel het feit dat Federer die clal niet challengde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, dit was dan wel een 'demootje', maar volgens mij toch van een ietsje serieuzere orde dan die twee charity matches waar de uitslag overduidelijk van te voren was afgesproken. Natuurlijk, het zegt helemaal niks, hoewel ik zelf dit resultaat voor Fed als redelijk positief ervaar, wetende dat hij er absoluut niet 'helemaal voor ging'. Van te voren had hij gezegd dat hij het een en ander wou uittesten en ik denk (want, helaas, de wedstrijd dus niet gezien) dat dat ook is wat hij gedaan heeft.
Ja, da's toch te triest voor woorden. Sommige mensen schrijven Federer na zo ongeveer elk toernooi opnieuw af, om er dan later steeds meer mee te worden geconfronteerd dat hij nog steeds geweldig is.quote:[..]
Zoveel als ik een fan ben van beiden, hoop ik inderdaad dat Fed zijn titel zal verdedigen. Al is het maar om verstoken te blijven van al die onzinnige persberichten dat het 'over is' met Fed en dat Raf 'zeker' zijn record gaat breken. Want zoals ik al vaker heb gezegd: dat zou kunnen, maar is nog lang geen voldongen feit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |