Ga ik zo doenquote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)l-de-verkenners.html
Kijken
linkquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef Bolletje... het volgende:
Frans Bauer met sinterklaas liedje
quote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
robin is het halfzachte hulpje van batman he.
Maar had ik gelijk wat betreft dat ik geen hardere stijlen elektronische muziek moet dumpen hier voor jou? Kreeg uit je last.fm het idee van de tags dat je vooral de house achtige kant luistert zeg maar.quote:
OMGquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef Bolletje... het volgende:
Frans Bauer met sinterklaas liedje
quote:
Dan kan ik dus nooit in de fout gaanquote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Tis idd wel een aparte naam. Moet je wel oppassen dat je niet naar je eigen naam luistert. Ik heb me gisteren ook alleen als Minnie voorgesteld
Van wie denk je dat batman al die moves heeft geleerdquote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
robin is het halfzachte hulpje van batman he.
van alfred.quote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef YipYip het volgende:
Van wie denk je dat batman al die moves heeft geleerd
Ik houd eigenlijk wel van alles, als het maar niet commercieel isquote:Op zondag 21 november 2010 18:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar had ik gelijk wat betreft dat ik geen hardere stijlen elektronische muziek moet dumpen hier voor jou? Kreeg uit je last.fm het idee van de tags dat je vooral de house achtige kant luistert zeg maar.
Oja. Dat was het. Ik vond die naam al ergens bekend voorkomenquote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kan ik dus nooit in de fout gaan O
Nohhhhh.quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
Guess what?! Ik zit in de trein. En hij lijkt zowaar naar Utrecht te rijden![]()
Die stok is groter dan hijzelfquote:
Geeft niks hoor Sandy...quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja. Dat was het. Ik vond die naam al ergens bekend voorkomen
de dienstregeling is ook weer normaalquote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
Guess what?! Ik zit in de trein. En hij lijkt zowaar naar Utrecht te rijden![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
Optisch bedrog...quote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die stok is groter dan hijzelf
Sandy? De naam is Erica hoorquote:
Ohquote:
vertelquote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he sommige vrouwen![]()
Haat aan die dozen. Van die manipulerende liegende zogenaamd zielige gedrochten
quote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Roep dat nou niet te hardquote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
jij vraagt, ik geef antwoord.quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Er zullen hier in de buurt ook vast wel goede zitten..mijn vaste artist is verhuisd
Terpstraquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sandy? De naam is Erica hoor
Sorryquote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
daar laat je je sleeve zetten?quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn shop:
http://www.jimstattoostudio.nl/site/
Jij toch niet gekke popquote:
Zeg. Ik heb geen varkensneus. Je bent lekker bezig jij.quote:
Eerder vandaag nog niet. Mijn vader heeft echt helse heen- en terugreis gehad vandaagquote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de dienstregeling is ook weer normaal
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee het werd vandaag nog even bevestigdquote:
Oh, dan hoorde die normaal te zijnquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerder vandaag nog niet. Mijn vader heeft echt helse heen- en terugreis gehad vandaag
Al mijn inkt komt daarvandaan. En mijn komende inktvlekken ookquote:
Hij heeft wel vertraging jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
*tudumdumdum* De trein waar Yuki in zit heeft nu vertraging, JA, ik fok ook, MWUHAHA
pics?quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Al mijn inkt komt daarvandaan. En mijn komende inktvlekken ook![]()
Tenzij ik bij Chris of Kat in de buurt kom
Zie. Jims tattooquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
daar laat je je sleeve zetten?
trouwens lagen er gister daar doosjes met naalden geloof ik, van jim's tattoo. zo zie ik nu.
Niet generaliserend, noch negatief bedoeld, maar dat is de 'vrouw' toch gewoonquote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
foboquote:
Carmenquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn shop:
IK ben ook slechts 1 keer in Amsterdam geweest...quote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog maar twee keer in Eindhoven geweest geloof ik. O nee, drie keer.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK ben ook slechts 1 keer in Amsterdam geweest...
Het gaat om de inkt, niet om de chickquote:
Vertel?quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het werd vandaag nog even bevestigd
Jup. C'est moiquote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooooh jij bent van het zeeuwse meisje
Sommige van ons zijn onafhankelijk en niet zogenaamd hulpbehoevend. Geloof het of niet maar er zijn vrouwen die hun eigen boontjes wel doppenquote:Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet generaliserend, noch negatief bedoeld, maar dat is de 'vrouw' toch gewoon
Woohoo!quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Yuki het volgende:
Ik wil graag mooi uitzicht tijdens de pijn sessiequote:Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het gaat om de inkt, niet om de chick
Drie keer te vaak.quote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog maar twee keer in Eindhoven geweest geloof ik. O nee, drie keer.
Dat had ik sowieso al. Ze hadden Kat von D. aanstaan op de tvquote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik wil graag mooi uitzicht tijdens de pijn sessie
Oo maar dat hoor je mij zeker niet bewerenquote:Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige van ons zijn onafhankelijk en niet zogenaamd hulpbehoevend. Geloof het of niet maar er zijn vrouwen die hun eigen boontjes wel doppen
Begint dagelijkse kost te wordenquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het werd vandaag nog even bevestigd
Ziet er ook top uit..maar ook weer zo ver wegquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn shop:
Ver weg in Nederland.quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Bolletje... het volgende:
Ziet er ook top uit..maar ook weer zo ver weg
ik dacht dat ie ook in apeldoorn zat ofzo..quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ziet er ook top uit..maar ook weer zo ver weg
1.5 uur treinen. Valt toch wel mee?quote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het ook een takke-eind
Kim Saighquote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al. Ze hadden Kat von D. aanstaan op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |