Oh nee, ik denk ook niet dat ik dat ga doen.quote:Op maandag 22 november 2010 09:56 schreef chacama het volgende:
maar smoesjes verzinnen om haar te laten geloven, dat ga ik niet doen.
Dat absoluut. Ik kijk immers ook vol bewondering naar het sinterklaasjournaal. Je moet de creativiteit maar in je hebben omdat te verzinnen allemaal.quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk ook niet dat ik dat ga doen.
Maar ik heb ook een kind in de klas nu (groep 4) die het weet. moeder vond het wel lekker makkelijk zei ze. Nou, dat vind ik echt erg jammer...
Maar ik vind het vooral zo wonderlijk dat echt de hele bevolking zo'n verhaal in stand houdt. Dat is toch bijzonder?
Dat vind ik dus echt super rot. Zo hoort een kind het niet te weten te komen. Dit is echt zo ontzettend gemeen. Ik snap dan ook niet van de ouders dat ze het zo vertellen. En ook dat school niet nog snel ingrijpt.quote:Op maandag 22 november 2010 10:28 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje van me zat te vertellen. Het kindje van haar collega heeft een turks/marokaans meisje in de klas zitten. Thuis is heel duidelijk gezeg dat Sinterklaas niet bestaat en dat het allemaal maar onzin is. Er komen ook geen kadootjes in huis daar. Ws. is dat meisje jaloers op de kadootjes die de kindjes uit haar klas wel krijgen en nu loopt ze dus heel hard te verkondigen in de klas dat Sinterklaas niet bestaat..
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 10:31 schreef chacama het volgende:
En ook dat school niet nog snel ingrijpt.
Is er niemand met haar ouders gaan praten?quote:Op maandag 22 november 2010 10:28 schreef Vicky het volgende:
en nu loopt ze dus heel hard te verkondigen in de klas dat Sinterklaas niet bestaat..
Precies datzelfde gebeurde ook bij ons op school toen mijn broer en ik klein waren. Dat was sneu want alle juffen, meesters en ouders hebben het snel weer goed gepraat, maar het was niet echt goed voor haar positie in de klas.quote:Op maandag 22 november 2010 10:28 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje van me zat te vertellen. Het kindje van haar collega heeft een turks/marokaans meisje in de klas zitten. Thuis is heel duidelijk gezeg dat Sinterklaas niet bestaat en dat het allemaal maar onzin is. Er komen ook geen kadootjes in huis daar. Ws. is dat meisje jaloers op de kadootjes die de kindjes uit haar klas wel krijgen en nu loopt ze dus heel hard te verkondigen in de klas dat Sinterklaas niet bestaat..
Ik heb op school ook gezegd/gevraagd dat Amber meer moet gaan plassen.. Vandaag was ze droog, gister niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef E.T. het volgende:
Vicky, anders gewoon de kookwekker zetten op 45min ofzo en dan echt naar de wc sturen? Beetje stress en druk spelen en het dan vergeten.
En dan ook elke keer als dat ding piept echt gaan.. even bij de hand pakken, uit haar spel halen en samen naar de wc lopen. Weer even de focus en het gevoel goed krijgen.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)ar-in-de-bonte-wever Hier staat het ook nog zag ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:15 schreef livelink het volgende:
Ingrid, ik zou vooraf wel even met school overleggen over het speculaasconcert. Het klinkt wel leuk, maar 2000 kinderen is wel erg massaal zeg![]()
Ik kan me zo voorstellen dat dat voor meer kinderen wel wat veel is.
5 januari wordt hij 4quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:15 schreef livelink het volgende:
Ingrid, ik zou vooraf wel even met school overleggen over het speculaasconcert. Het klinkt wel leuk, maar 2000 kinderen is wel erg massaal zeg![]()
Ik kan me zo voorstellen dat dat voor meer kinderen wel wat veel is.
E.T., wanneer gaat Tijn nu naar school of is hij al jarig geweest? Ik ben het een beetje kwijt.
Toch heb ik achteraf spijt als ik dat doe. Zo heb ik Job vorig jaar na lang aarzelen mee laten doen aan de schoolmusical ivm het jubileum van de school. Ondanks dat wij erbij waren liep het echt uit de hand. Hij had bijna in zijn eentje de hele musical verpest. Tegenwoordig volg ik mijn voorgevoel in dat soort zaken. Vooral ook omdat hij zelf het meest beschadigd raakt door zijn eigen acties. Alle kinderen zijn dan boos op hem (terecht) en dat is voor hem ook niet leuk. Maar geen kind is hetzelfde en wellicht gaat dit bij Kim hardstikke goed. Ik denk dat overleg hierover met school wel het beste is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef knorretje het volgende:
ik zelf zou niet op voorhand jayden thuis houden, hij en ik zouden alle mogelijke manieren bedenken en nagaan of ik zelf als begeleider mee zou kunnen gaan zodat jayden niet zonder het geprobeerd te hebben (al is het maar voor eventjes) het heeft mogen ervaren. (en het achteraf een beetje kan meedelen in de napret)
als iets niet gaat en dat heb je in principe snel door gaan we ala minuut weg met hem. (tijdje geleden bever ontbijt op de scouting, we komen er aan rond half 10 smorgens, iedereen moet even wachten tot iedereen er is voor je mag eten, logisch. Duurde jayden te lang begon te klieren, en om 10 voor 10 zat ik al weer thuis aan de koffie. we geven hem de kans om ergens aan mee te doen, maar gaan dat niet zo ver doordrijven dat anderen een naar gevoel aan de dag overhouden. Iedereen heeft verder een prima ontbijt gehad (de ochtend moest in weze nog beginnen) en jayden heeft de kans gehad. Zo kan ik nog tal van situatie opnoemen die we geprobeerd hebben en dat we binnen een kwartier weer thuis waren, maar we hebben ook wel eens tegen verwachtingen in een erg leuke middag met z'n allen. (Jayden heb ook een rolletje vorig jaar gehad in een toneelstuk, maar wel een rol die eigenlijk overbodig was, we konden er dus tussenuit knijpen als dat moest zonder iemand te hinderen).quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch heb ik achteraf spijt als ik dat doe. Zo heb ik Job vorig jaar na lang aarzelen mee laten doen aan de schoolmusical ivm het jubileum van de school. Ondanks dat wij erbij waren liep het echt uit de hand. Hij had bijna in zijn eentje de hele musical verpest. Tegenwoordig volg ik mijn voorgevoel in dat soort zaken. Vooral ook omdat hij zelf het meest beschadigd raakt door zijn eigen acties. Alle kinderen zijn dan boos op hem (terecht) en dat is voor hem ook niet leuk. Maar geen kind is hetzelfde en wellicht gaat dit bij Kim hardstikke goed. Ik denk dat overleg hierover met school wel het beste is.
Gemiddeld staat er een jaar voor (let op, dit wordt volgens mij flink beïnvloedt door snelcursussen), maar in mijn omgeving is 1,5 jaar wel ongeveer normaal. Vooral als ze water niet leuk vindt, dan moet er eerst nog watergewenning aan te pas komenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zit niet op een sport en ook niet op zwemmen.
Ik vraag me af wanneer ze het beste met zwemmen kan beginnen. "Gewoon" zwemmen vind ze niks. In bad durft ze niet (hebben we niet meer ondertussen) en douchen haat ze.
Iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voordat een zwemdiploma gehaald is?
Isa is een heerlijke stuiterbal, maar dat uit zich ook in de klas. Ik vermoed dat ze met kinderyoga een beetje rust in d'r lijf zou kunnen krijgen. Ik heb eentje gevonden die vlakbij ons lesgeeft, kijken of ze daar eens mee mag draaienquote:Op donderdag 25 november 2010 11:02 schreef chacama het volgende:
Hier watergewenning vanaf 4 jaar (in kleuterspeelgroepjes) en vanaf 5 jaar beginnen met les.
@Sjeen, yoga...leuk. Heb laatst rond zitten kijken op sites en er zijn er behoorlijk wat die ook aan kinderyoga doen. Maar ervaring en advies heb ik niet..sorry.
Ik weet nog dat ik vroeger met mama meeging naar de yoga. Ik vond het toen ook super en dat was niet eens op kinderen gericht.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Isa is een heerlijke stuiterbal, maar dat uit zich ook in de klas. Ik vermoed dat ze met kinderyoga een beetje rust in d'r lijf zou kunnen krijgen. Ik heb eentje gevonden die vlakbij ons lesgeeft, kijken of ze daar eens mee mag draaien
leek me ook zo leuk, maar ik las dat dat voor jeugd best nog gevaarlijk kan zijn ivm een nog niet volgroeid hart. ik zal eens kijken of ik het artikel terug kan vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef moussy het volgende:
Duiken (met perslucht) is dacht ik vanaf 14 jr (hier iig) René telt al af tot ze kan!
oh dat zou kunnen, ik was zelf 13 toen ik begon maar ik was niet de jongste op de groep.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef moussy het volgende:
Duiken (met perslucht) is dacht ik vanaf 14 jr (hier iig) René telt al af tot ze kan!
Maar waarom is dat dan vervelend eigenlijk? Als ze maar wat vinden waar ze goed in zijn of wat ze in ieder geval leuk vinden, vooral dat laatste is belangrijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:53 schreef chacama het volgende:
Vervelend als je kind niet graag aan sport doet.
P. doet het ook, hij is wel gestopt met onderwaterhockey (zonder perslucht) dus het zat er wel redelijk inquote:Op donderdag 25 november 2010 15:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen, ik was zelf 13 toen ik begon maar ik was niet de jongste op de groep.
Maar het is sowieso best aan te raden om te snorkelen enz. voor het beginnen met persluchtduiken, voor het 'gevoel' en de basishandelingen enzo.
Leuk dat René gaat duiken zegik vond het echt fantastisch
<3
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef trui het volgende:
misschien moet je ze toch nog net iets meer begeleiden bij 't uitzoeken, spuug & de buuv. toch ook jammer als 't daarop vast loopt. (wie weet komen ze wel samen in de schermclub!)
Dat is nou ook precies mijn tactiek tegenwoordig, debuurvrouw!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ben juist wat meer aan het niet-begeleiden eigenlijk.Tuurlijk kan hij altijd bij me terecht. En help ik hem waar nodig. Maar hij is ook wel érg laks en makkelijk. Het is niet van levensbelang, iemand anders wordt er niet door geraakt dus laat ik het er gewoon op aan komen.
De afgelopen nachten hebben we ons proberen te redden met:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, luca komt net weer spugend van het hoesten thuis
ik heb m al darolan capsules gegeven, maar die helpen kennelijk niet.
wat kan ik nog meer doen?
ik voorzie een lang slapeloze nacht voor ons allemaal
Nou, dan kan het dus wel 2 jaar duren ofzo. We zien wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
15 tot 18 maanden gemiddeld geloof ik. Maar afhankelijk van angst en weet ik veel.
Heb jij trouwens gehoord over dat stuk in de krant over Accare?!Pillenproppers zijn het! was niet een heel best stuk over ze. Ik geloof dat ik Kim nog een keer zou laten bekijken door een onafhankelijk iemand als ik jullie was.
luca hoest al een week, maar sinds vannacht ook 's nachts. ik ben er nog uitgegaan om hem hoestdrank aan te bieden maar zelfs in zijn slaap weigert hij dropsiroopquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef lily het volgende:
Luca ook al, lady
hier ook...D hoest al dagen en vooral 's nachts. Gisteravond zei hij dat als hij hoest zijn kop uit elkaar knalt van de pijn.
Na een paracetamol ging het slapen wel goed..
Bisolvon misschien? of is het geen vastzittende hoest? Taai slijm? anders even Kinkhoest uit laten sluiten?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca hoest al een week, maar sinds vannacht ook 's nachts. ik ben er nog uitgegaan om hem hoestdrank aan te bieden maar zelfs in zijn slaap weigert hij dropsiroop![]()
beterschap voor d (de grote of de kleine? )
Ow ja, veel thee met honing drinken hielp hier ook. Sterkte!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca hoest al een week, maar sinds vannacht ook 's nachts. ik ben er nog uitgegaan om hem hoestdrank aan te bieden maar zelfs in zijn slaap weigert hij dropsiroop![]()
beterschap voor d (de grote of de kleine? )
quote:Fitness for Kids 8-14 jr
Fitness for kids een een les waarbij, onder begeleiding van een instructeur, de kinderen met behulp van hun eigen fitnessschema aan hun fitheid werken.
Het schema bevat voornamelijk cardio oefeningen aangevuld met wat verantwoorde spierversterkende oefeningen.
Wanneer de kinderen goed en fanatiek trainen zal eens in de zoveel het schema aangepast en eventueel uitgebreid worden.
Kortom: een uitdagende fitnesstraining waarbij de kinderen met eigen verantwoordelijkheid aan hun fitheid kunnen werken
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef E.T. het volgende:
Schaatsen misschien ook nog iets? Bij de Uithof hebben ze vast in het winterseizoen groepjes, maar ook doorgaan in het zomerseizoen hoort erbij![]()
En de eerste tijd is dat niet echt wedstrijdgericht, voornamelijk techniek leren(en het is hartstikke leuk
)
en heel verstandig denk ik! maar moeilijk ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat is nou ook precies mijn tactiek tegenwoordig, debuurvrouw!Wat grappig.
.quote:Dat speculaasconcert schijnt een heel spektakel te zijn
Hier ben ik het op zich mee eens, maar op het moment dat het galspugen wordt en je dus je slokdarm in gevaar brengt door de constante stroom van zuren, dan ben ik voor een zetpil. Ook omdat David geen water binnen kan houden, is ook het gevaar van uitdroging aanwezig. Nu is het geen babietje meer, maar wel nog steeds een kind die dus sneller uitdrogen dan volwassenen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat zou ik niet doen geloof ik!ja, spugen is echt héél vervelend, maar vast ook ergens goed voor. Je lichaam moet het kwijt. ofzo. Ja, da's mijn inner-antroposoof.
![]()
Wel geef ik dan lauwe cola of sportdrank. Dan voel je je ook niet zo flauw.
poeder en rennend mannetje, hmmmquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Van die sportdrank proberen Lily, die je van poeder kan maken? met zo'n blauw rennend mannetje er op.... euh.....
die neemt heeeeel snel op namelijk. maar misschien moet z'n maag wel gewoon even tot rust komen. Arme ziel.
haha, ja, ach..hij was erg vriendelijk verder, zo moesten er meer zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef chacama het volgende:
fijne vent die mevrouw die de jas kwam halen...
Zeker kan datquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:22 schreef Saffier het volgende:
Het is duidelijk de tijd van het jaar zeker, die met de R in de maand met zoveel zieken.
Christan ook beterschap!
Tobias heeft wat soep meegekregen van mijn moeder, 'daar word je snel beter van' zeiden we en hij heeft nu net meer op dan de hele week avondeten bij elkaarZou hij zo snel op die kuur reageren???
a gos, wat sneu!!quote:Op maandag 29 november 2010 09:33 schreef livelink het volgende:
Cato![]()
![]()
Ik zie wel een relatie met het Sinterklaasdrama van vorig jaar in de klas van Job. Sint vroeg of de kinderen allemaal wel lief waren geweest. Kindjes allemaal wijzen naar Job. "Hij niet, Sinterklaas". En vervolgens gingen ze allemaal in geuren en kleuren aan Sinterklaas vertellen hoe stout Job wel niet was. Ik denk dat Sinterklaas deze vraag dit jaar niet meer gaat stellen.
Oh ja, dat herinner ik me nog. Dat was niet zo handigquote:Op maandag 29 november 2010 09:33 schreef livelink het volgende:
Cato![]()
![]()
Ik zie wel een relatie met het Sinterklaasdrama van vorig jaar in de klas van Job. Sint vroeg of de kinderen allemaal wel lief waren geweest. Kindjes allemaal wijzen naar Job. "Hij niet, Sinterklaas". En vervolgens gingen ze allemaal in geuren en kleuren aan Sinterklaas vertellen hoe stout Job wel niet was. Ik denk dat Sinterklaas deze vraag dit jaar niet meer gaat stellen.
Oh wat rot!quote:Op maandag 29 november 2010 09:33 schreef livelink het volgende:
Ik zie wel een relatie met het Sinterklaasdrama van vorig jaar in de klas van Job. Sint vroeg of de kinderen allemaal wel lief waren geweest. Kindjes allemaal wijzen naar Job. "Hij niet, Sinterklaas". En vervolgens gingen ze allemaal in geuren en kleuren aan Sinterklaas vertellen hoe stout Job wel niet was.
Ach Livelink toch.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef livelink het volgende:
Heb je wel eens met de ouders van dat jongetje gesproken, Trui? Ik vind het zelf heel moeilijk om met ouders te praten wiens kind last heeft (gehad) van Job, maar het helpt wel is mijn ervaring.
Als ik het zo hoor, dan is de juf echt een hele goede voor Job, Ik hoop dat dat zo blijftquote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef livelink het volgende:
Jongetjes zijn volgens mee ook stouter dan meisjes. Of in ieder geval drukker. Ik verwacht dit jaar geen gekke dingen met Job en Sinterklaas. Vorig jaar had hij ook net echt in die periode alleen maar hele stoute dingen gedaan, dus het lag vers in het geheugen van de kinderen. Dit jaar gaat het veel beter.
En de juf van dit jaar zou tegen de Sint zeggen dat natuurlijk de kinderen ook wel eens stout zijn, maar dat dat helemaal niet erg is en dat Sinterklaas zich daar niet druk over hoeft te maken. Dat doet de juf zelf wel. Tenminste, zo schat ik haar in en dat zou ik zelf ook zeggen, geloof ik.
Rode hond en roodvonk klinken heel erg eng vind ik. Die heb ik ook niet gehad.
Dat was de bof toch?quote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef Moonah het volgende:
Nou, rode hond is toch niet zo onschuldig? Kan toch invloed hebben op de vruchtbaarheid van meisjes of juist jongens, dat ben ik even kwijt...
En een masker overghopuden aan roodvonk...Jeetje zeg! Niet dramatisch wrs, maar toch...
Ja, dat is de bof. Rode hond is gevaarlijk voor ongeboren kinderen (zie prinses Christina's oogproblemen)quote:
Ja, dat gebeurt met de ouders die met ons komen praten hierover. Die wijzen Job niet helemaal af, maar wel op sommige punten zijn gedrag. En het feit dat wij dan contact hebben met die ouders geeft ook weer een signaal aan de kinderen. Job heeft vorig jaar een kindje echt fysiek erg pijn gedaan op school. We werden natuurlijk al gebeld door school, maar die moeder belde ons ook op en vroeg of ze diezelfde dag nog langs mocht komen. Dat kon en we hebben met haar gepraat en zij heeft ook met Job gepraat en en dat heeft zo enorm geholpen. Ik vond dat ook heel knap van haar, ik weet niet of ik het zelf zo zou hebben gedurfd.quote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach Livelink toch.Wat lijkt me dat een naar gevoel. Voel je je erop aangekeken door andere ouders?
Het zou zo fijn zijn als volwassenen de kinderen zouden helpen Job wat meer credits te geven. Onderscheid maken tussen 'kind' en 'gedrag'. Hoewel dat voor kinderen natuurlijk nog veelal samengaat. Maar dat er dan iig wordt gewezen op de leuke dingen van Job.
nee, ik heb 't er met hen nog niet over gehad. ik vind 't lastig, het is best een leuk kereltje hoor, ik ben wel eens hulpmoeder en hij zit in cato's groepje, dus ik maak hem dan ook mee en mag 'm wel eigenlijk. heel spontaan maar ook behoorlijk ondeugend. cato kan erg slecht tegen zijn geplaag en drukdoenerij. ik hoor van anderen ook wel dat ze daar last van hebben. maar ik weet niet goed wat ik daarover tegen z'n ouders zou moeten zeggen. ik heb wel tegen cato gezegd dat sinterklaas alle kinderen lief vindt, ook als ze wel eens ondeugend zijn, dus dat dylan ook vast wel wat zal krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef livelink het volgende:
Heb je wel eens met de ouders van dat jongetje gesproken, Trui? Ik vind het zelf heel moeilijk om met ouders te praten wiens kind last heeft (gehad) van Job, maar het helpt wel is mijn ervaring.
Nou, dat dus!quote:Op maandag 29 november 2010 12:00 schreef trui het volgende:
ik vind 't ook een hele prestatie. zowel van hen als van jou.![]()
Nee dat niet, maar elk jaar met oudjaar hebben ze hier in het dorp een blijkbaar zeer beroemde Sylvesterlauf. En daar doet zo'n beetje iedereen aan meequote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef livelink het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten. Eindelijk erkenning![]()
Christan ook al zo sportief; 3 km. is inderdaad andere koek. Daar moet wel voor geoefend worden, ja. Is het ook voor een goed doel, Rewimo?
mijn moeder had dat gistermiddag ook al. toen ik vertelde dat ik erheen moest was haar reaktie ook al : ach hij is nog zo klein...quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
wij waren gisteravond op een informatieavond voor een school voor voortgezet onderwijs.
mijn eerste reaktie: moet ik mijn jochie in dit megagebouw los gaan laten?![]()
![]()
o man, ik ben dr nog zo niet aan toe
Een beetje. Vandaag is Tyler jarig en daar is ze ook wel mee bezig. (hij is weer terug van een paar dagen ziekenhuis, afgelopen dagen waren wat raar)quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, IngridHoe gaat het met de verjaardags- en Sintstress? Zakt het al een beetje nu?
Nee hoor ze is gewoon thuis gekomen, en ze doet het hartstikke goedquote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef mefke79 het volgende:
nog geen Arwen-nieuws dus. Ik hoop maar dat ze uiteindelijk toch opgenomen is en dan zonder reactie, maar gewoon uit voorzorg.
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef mefke79 het volgende:
Evenstar, gelukkig! En fijn dat het ziekenhuis zo fijn was
ze start na de kerstvakantie weer, t zou sneu zijn als ze net hersteld is en ze weer direct verkoudheidje pakt en daarbij veel drukte ivm kerstgebeuren etc. schiet het niet op om voor 5 dagen nog naar school te gaan ,dus in overleg met juffie gewoon lekekr na de kerstvakantie.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Wat een stoere meid heb je toch, evenstarDaar mag je echt trots op zijn! Hopelijk knapt ze nu weer snel helemaal op en is de amandel-ellende uit de wereld. En dan kan ze ook weer naar school toch? Beterschap voor haar!
Propofol is raar spul. Mij kregen ze er twee keer niet mee onder zeil, was ook erg fijn maar niet heus
Groot gelijk hoor, op die paar dagen komt het ook niet aanquote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef _evenstar_ het volgende:
ze start na de kerstvakantie weer, t zou sneu zijn als ze net hersteld is en ze weer direct verkoudheidje pakt en daarbij veel drukte ivm kerstgebeuren etc. schiet het niet op om voor 5 dagen nog naar school te gaan ,dus in overleg met juffie gewoon lekekr na de kerstvakantie.
die paar dagen extra kan ze ook wel missenkan ze ook echt op t gemakje alles verwerken etc.
Joh dat geeft niks, je hebt al genoeg aan je hoofd denk ik zoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja preciesooh nog fijn van Christan dat alles goed is
ik vergeet echt de helft sorry
Dank je welquote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef trui het volgende:
rewimo, daar heb je lang over gedaan zeg!gefeliciteerd!
![]()
smaken verschillen nu eenmaal, niks mis mee, maar om klakkeloos aan te nemen dat je een meisje bent als je haar onder je oren uitkomt....quote:Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef richardrahl het volgende:
Jongens met lang haar , tja... ik vind het echt niks. En geef de bakker geen ongelijk.
Bij Isa zit de eerste ook flink los, de nieuwe komt er al achter door zag ik netquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef lily het volgende:
Hij ziet er meteen anders uit ja.
Ik vind die melktanden altijd wel lief uitzien maar ja...wat moet dat moet heh.
Tess wordt met staartje, roze jas en roze schoenen ook nog wel eens gezien als jongetjequote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef lily het volgende:
[..]
smaken verschillen nu eenmaal, niks mis mee, maar om klakkeloos aan te nemen dat je een meisje bent als je haar onder je oren uitkomt....
nah
ja, want zo'n kortzichtige bakker noemt vrouwen met kort haar ook altijd mijnheer natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef lily het volgende:
[..]
smaken verschillen nu eenmaal, niks mis mee, maar om klakkeloos aan te nemen dat je een meisje bent als je haar onder je oren uitkomt....
nah
tsk! terwijl iedereen weet dat 't een jongetje is. toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tess wordt met staartje, roze jas en roze schoenen ook nog wel eens gezien als meisje![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:24 schreef trui het volgende:
[..]
tsk! terwijl iedereen weet dat 't een jongetje is. toch?
Nou ja, het is mijn niet meer zo kleine die het zegt.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:47 schreef trui het volgende:
haha ja dat is wel een bekende term buuv. maar bij die kleintjes klinkt 't extra grappig.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:49 schreef livelink het volgende:
Ik wil even jubelen hoor want de 1e drie kerstkaarten die hier binnen zijn gekomen waren alledrie voor Job![]()
Twee daarvan waren van meisjes uit zijn klas; die vallen nu al op foute jongens![]()
![]()
Echt ik had dat vorig jaar niet durven dromen dat Job ook kerstkaartjes van klasgenootjes zou krijgen.
oei, dat is op het ogenblik wel een heel dubieuze veilingquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef FUFR het volgende:
Kerstmarkt, dat hebben wij vandaag.
En een veiling waarbij je kunt bieden op een avondje oppassen door de directeur.
zoiets verzin je niet
Mja, al ken ik weinig enger uitziende mensen dan juist hij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef livelink het volgende:
Ongelukkige timing inderdaad, maar op zich is het wel een heel leuk idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |