abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88975898
Vorig topic: Van kleuter tot puber deel 53

Kinderen:
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
08 augustus 1996: Bo, dochter van Vamperotica
02 november 1997: Sem, zoon van Vamperotica
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
18 maart 2000: Connor, zoon van Five_Horizons & Loena-tik
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
20 maart 2002: Twan Pieter Willem, zoon van Diaan73
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Noli
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
26 september 2003: Mick, zoon van Vamperotica
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
09 juli 2004 Sander zoon van LovelyLady en Cryothic
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: M., dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
8 oktober 2004: Kai, zoon van M@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Noli
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van _Ingrid_ en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_
04 januari 2006: Ingmar, zoon van Vliegenvanger
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
8 mei 2006: Nienke, dochter van nienepien
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Lenaatje en Tazz
3 juni 2006: Finn, zoon van JoJogirl
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
30 juni 2006: Daniel, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
02 september 2006: S, zoon van Sugar
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: S-man, zoon van PM-girl
16 november 2006: Maud, dochter van chacama
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006: Isa, dochter van SacreCoeur
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: B-man, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 08-12-2010 20:07:31 ]
pi_88978628
aha hier verder..
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 november 2010 @ 17:53:54 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88981221
Feestje is weer achter de rug :) Leuke film, daarna allemaal een Happy Meal en een chocoladeletter mee naar huis. Ze vonden het allemaal erg leuk, alles weer thuis afgeleverd en dan kunnen wij nu ook eten ;)

Christan heeft een aantal tegoedbonnen gekregen (had hij gevraagd) waarmee hij nog een mooi cadeau kan uitzoeken bij zijn favoriete winkel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 november 2010 @ 09:19:45 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89003516
Gisteren was er op de tennis Sinterklaasfeest voor middelste.
Ik had heel veel vragen verwacht, dacht dat zijn geloof in de Sint eigenlijk wel wankelend was maar eigenlijk toch niet :D
Hij wilde wel bij Piet op schoot zitten voor een foto maar niet bij de Sint. Ik dacht dat hij dat niet zo interessant vond ofzo omdat het een hulpsint zou zijn, maar hij bleek het gewoon te spannend te vinden zei hij achteraf :D
M`n knurftje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89003955
Haha, die knurftje! O+ Wat zijn ze dan nog klein he TF?
Het is ook zoiets magisch... En iedereen speelt het maar vol overtuiging jarenlang mee. ook als volwassene kan ik me daar over blíjven verbazen...

En Christan een mooie buit binnen! ^O^
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_89004198
Fijn dat Job's verjaardag zo lekker is gegaan. Jammer van de terugslag, maar dat viel dus uiteindelijk ook goed op te lossen. En lekker geslapen *O*

Christan ook een fijne dag gehad. Super. Ben zelf altijd erg blij als feestjes geslaagd zijn.

TF, heerlijk die overtuiging nog.

Het jarenlang meespelen ben ik niet goed in. Ik begrijp het wel, maar ik ben er gewoon erg slecht in. Misschien wel omdat het bij mij zo'n impact heeft gehad toen ik de waarheid hoorde. Ik vond het echt een rotstreek. En ik ben dan ook niet van plan om Maud onnodig lang te laten geloven. Fleur weet het al en doet wel lief mee. Maar zodra ik bij Maud twijfel zie ontstaan, zal ik het zeker niet ontkennen. Ze mag het zelf uitzoeken, maar smoesjes verzinnen om haar te laten geloven, dat ga ik niet doen.
pi_89004336
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:56 schreef chacama het volgende:
maar smoesjes verzinnen om haar te laten geloven, dat ga ik niet doen.
Oh nee, ik denk ook niet dat ik dat ga doen.
Maar ik heb ook een kind in de klas nu (groep 4) die het weet. moeder vond het wel lekker makkelijk zei ze. Nou, dat vind ik echt erg jammer... :{
Maar ik vind het vooral zo wonderlijk dat echt de hele bevolking zo'n verhaal in stand houdt. Dat is toch bijzonder? O+
  maandag 22 november 2010 @ 10:17:06 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89004687
Ik verzin er geen hele verhalen omheen maar we doen wél aan Sinterklaas. Ik vind dat hij dan ook gewoon wel bestaat, als feest op zich, niet als ene persoon die dan toevallig Sinterklaas speelt.
Het is ook gewoon enorm leuk allemaal O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89004792
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh nee, ik denk ook niet dat ik dat ga doen.
Maar ik heb ook een kind in de klas nu (groep 4) die het weet. moeder vond het wel lekker makkelijk zei ze. Nou, dat vind ik echt erg jammer... :{
Maar ik vind het vooral zo wonderlijk dat echt de hele bevolking zo'n verhaal in stand houdt. Dat is toch bijzonder? O+
Dat absoluut. Ik kijk immers ook vol bewondering naar het sinterklaasjournaal. Je moet de creativiteit maar in je hebben omdat te verzinnen allemaal.

Fleur begon toen ze 4 was al vragen te stellen.Toen heeft ze zelf kloppende antwoorden gemaakt, zodat ze kon blijven geloven. Vorig jaar lukte dat d'r niet meer en heb ik d'r de waarheid verteld. Gewoon dat ie wel bestaan heeft, dat het een goede man was en we zijn verjaardag vieren door elkaar cadeautjes te geven. Nu vind ze het geweldig. En doet alles enthousiast mee. Tot en met de schoenzetten en liedjes zingen aan toe.

Het vertellen omdat het zo lekker makelijk is....nee dat zou ik dan dus niet doen.
pi_89004812
Amber gelooft heilig in Sinterklaas! Ze ziet zelfs overal pietjes lopen 's avonds _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 november 2010 @ 10:24:38 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89004842
Oh, wat jammer Moonah,voor dat kindje. Ondanks dat ik er ook niet omheen draai help ik ze ook niet van hun geloof. Het is toch geweldig om te geloven dat het zóu kunnen?
En de bisschop van Mira heeft gewoon echt bestaan. Ik geniet echt heel erg van het geloven, het helemaal opgaan in het verhaal. De harde buitenwereld komt toch al veel te snel voor ze.

Die kleine van ons gaat ook hiaten zien nu. Maar laat hem maar lekker. Uiteindelijk snappen ze dat het allemaal niet kan. Maar dan weten ze wel dat mama al die leuke dingen deed.
En buiten dat geeft Sint hier ook dingen die je écht niet van je ouders krijgt. Maar ja, daar heeft Sint geen boodschap aan natuurlijk. O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89004931
Vriendinnetje van me zat te vertellen. Het kindje van haar collega heeft een turks/marokaans meisje in de klas zitten. Thuis is heel duidelijk gezeg dat Sinterklaas niet bestaat en dat het allemaal maar onzin is. Er komen ook geen kadootjes in huis daar. Ws. is dat meisje jaloers op de kadootjes die de kindjes uit haar klas wel krijgen en nu loopt ze dus heel hard te verkondigen in de klas dat Sinterklaas niet bestaat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 november 2010 @ 10:31:17 #13
144006 chacama
Ondernemend!
pi_89004987
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:28 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje van me zat te vertellen. Het kindje van haar collega heeft een turks/marokaans meisje in de klas zitten. Thuis is heel duidelijk gezeg dat Sinterklaas niet bestaat en dat het allemaal maar onzin is. Er komen ook geen kadootjes in huis daar. Ws. is dat meisje jaloers op de kadootjes die de kindjes uit haar klas wel krijgen en nu loopt ze dus heel hard te verkondigen in de klas dat Sinterklaas niet bestaat..
Dat vind ik dus echt super rot. Zo hoort een kind het niet te weten te komen. Dit is echt zo ontzettend gemeen. Ik snap dan ook niet van de ouders dat ze het zo vertellen. En ook dat school niet nog snel ingrijpt.
pi_89005097
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:31 schreef chacama het volgende:
En ook dat school niet nog snel ingrijpt.
Dat vind ik ook. :Y
En dít vind ik dus iets dat bij een inburgeringscursus aan de orde zou moeten komen.
Dat je het niet viert, begrijpelijk, is immers een feest gestoeld op een ander geloof. Maar laat het je kind niet verraden.
Ik vind het wel altijd sneu voor de moslimkinderen in mijn groep, dat ze niets krijgen thuis van de Sint. Maar goed, zij krijgen weer met het Suikerfeest. :)
  maandag 22 november 2010 @ 11:35:49 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89006857
ach, toch denk ik dat zoiets altijd wel een keer ergens geroepen wordt. en dat als 't geloof vast genoeg is ze maling hebben aan zo'n uitspraak. als 't ze aan het denken zet is dat ook niet zo heel erg. ik vind 't wel sneu voor de kinderen die dan helemaal geen kadootjes krijgen.

ik blijf het ook wel ingewikkeld vinden hoor, dat 'liegen' tegen m'n kinderen. toch heb ik er als kind ook zo van genoten, van dit feest, dat ik ze dat niet wil onthouden. en ik probeer er ook zo weinig mogelijk ingewikkelde smoezen omheen te verzinnen. volgens mij heeft willem 't nu wel een beetje in de gaten, maar toch wil hij iedere uitzending van 't sinterklaasjournaal zien en gaat hij er erg in op.
in de haak.
pi_89008130
quote:
en nu loopt ze dus heel hard te verkondigen in de klas dat Sinterklaas niet bestaat..
Is er niemand met haar ouders gaan praten?

Hier in Friesland zal dit niet zo snel gebeuren omdat er naar mijn weten amper moslims of buitenlanders in onze directe omgeving wonen , denk helemaal niet op de Christelijke school waar mijn kinderen heen gaan, maar ik schrik er wel van hoor.

We hebben een aantal jaren terug wel een asielzoekerscentrum gehad, maar die kinderen gingen met de ouders wel langs de deur bij Sint Maarten en dan zongen ze ook een liedje en hadden ze een lampion mee. Ik vond dat altijd heel grappig, ze gingen namelijk altijd in een grote groep en als je dan de deur opendeed gingen 20 kinderen (of meer) voor je zingen en was in 1 keer je hele voorraad snoep op :P
  maandag 22 november 2010 @ 12:37:36 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89008671
Bij Katja in de klas zit een meisje wiens ouders Jehova getuige zijn. Dat meisje doet dus ook niet mee aan Sinterklaas en komt zelfs niet op school op de dag dat Sinterklaas komt. Toen Katja 4 jaar was, is ze wel eens vol verbazing aan mij komen vertellen dat C. niet aan Sinterklaas deed. Ze begreep er niks van, want er viel toch in haar ogen niks te doen of niet te doen aan Sinterklaas. Sinterklaas is er namelijk gewoon. Maar ze hoefde verder geen uitleg en haar geloof is niet gaan wankelen, het uitspreken van haar verbazing was voldoende.

Ik vind het trouwens wel gezellig dat ik zaterdag gewoon met haar cadeautjes kon gaan kopen. En dan is het natuurlijk ook wel heel leuk dat ze dan ook vooruit fietst om Job uit de buurt te houden zodat ik de pakjes naar binnen kan smokkelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 22 november 2010 @ 21:18:25 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_89029613
quote:
Precies datzelfde gebeurde ook bij ons op school toen mijn broer en ik klein waren. Dat was sneu want alle juffen, meesters en ouders hebben het snel weer goed gepraat, maar het was niet echt goed voor haar positie in de klas.

En de verhalen over oudste broers en zussen die het wel weten zijn schattig O+ Zo lief dat ze dan gaan helpen en vol overtuiging mee-acteren :)

Hier hadden we vandaag het 10-minutengesprek en ik heb er erg gemengde gevoelens over. Aan de ene kant zeggen ze dingen graag snel te ondervangen en dat het dan helaas allemaal meteen handelingsplannen horen te worden, maar dat dat op zich helemaal niets bijzonders is (bagatelliseren dus). En aan de andere kant zeggen ze ook dat Finn zijn gedrag wel duidelijk afwijkt van leeftijdsgenoten op sommige punten waar ze het dan weer erg heftig mee maken. Ik weet dus nu niet meer of ik dit maar gewoon laat waaien, want de dingen die ze voorstellen in het handelingsplan (voorkomen van zindelijkheidsongelukjes actiever stimuleren en samenspel/concentratie meer sturen) vind ik gewoon bij standaard kleuterjuffentaak horen, maar aan de andere kant vind ik het dus eigenlijk onzin om dat in een handelingsplan te zetten omdat het wat mij betreft er gewoon bij hoort. Elke kleuter is anders en heeft zijn eigen verbeterpunten, dus waarom dan in dit geval een formeel handelingsplan.

Aan het beleid bij ongelukjes valt trouwens niet te tornen en de directeur (manlief had kennelijk woensdag hard genoeg gemopperd) heeft nog wel verontschuldigingen aangeboden voor de manier waarop, maar dat beleid is zoals het is. Een juf kan niet haar klas alleen laten, dus dan maar een kind een half uur alleen op de WC totdat papa of mama er is. Dan moeten we maar iemand uit de wijk regelen die dat kan doen :? En misschien was een bezoek aan de huisarts ook een idee want dit was toch wel bijzonder. (Die indruk deel ik overigens niet want in m'n omgeving heb ik nog niemand meegemaakt die geen kleuters met ongelukjes kent).
Maargoed, we gaan dus maar weer aan de zoveelste sterrenkaart beginnen, in de hoop dat het effect deze keer wel blijvend is.

Oja, cognitief vonden de juffen Finn wel vrij sterk. Dat dan weer wel... Pfff.
  maandag 22 november 2010 @ 21:41:14 #19
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_89030751
Die zinderlijkheid blijft een moeilijk punt op veel scholen.
Bij ons is er de afspraak dat als kinderen nog niet zindelijk zijn, ook nog niet naar school mogen komen.
Bij poepincidenten bel ik ook de ouders, plasbroeken laat ik de kinderen als ze het zelf kunnen zoveel mogelijk zelf doen. Belangrijk is inderdaad ook bij ons dat je niet de hele klas alleen mag en kan laten bij een incident. Gelukkig hebben wij dan weer iemand rondlopen die even kan helpen.
  maandag 22 november 2010 @ 21:47:00 #20
144006 chacama
Ondernemend!
pi_89031019
heftig Jojo. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat het zo'n sterk beleid is. Ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat ze een kindje zo lang alleen mag laten zitten. Hoelang duurt het om een onderbroek en broek in een zak te stoppen om vervolgens die billen te vegen en dan weer een onderbroek aan te trekken en een broek er overheeen. Hier ligt in de kast bij de kleuters in elk geval schoon goed en Maud heeft reserve in haar tas zitten. Bij haar is het wel alleen met plassen tot nu toe, maar toch je weet maar nooit. En hier is in elk geval altijd wel een hulpjuf in de buurt om even over te nemen.

Wat voor een juffen hebben jullie? Ik bedoel (en daarmee wil ik niemand voor zijn kop stoten) zijn het oudere juffen die nog de opleiding tot kleuterleidster hebben gevolgd of zijn het juffen met pabo en dan groep1-2. Want ik wil nl. niet alles over één kam scheren, maar ik bemerk hier op school toch echt een groot verschil tussen de old school en nieuwe juffen. En dan zeg ik eerlijk dat ik echt blij ben met de twee 'kleuterjuffen' die we hier nog hebben. En misschien heb ik gewoon mazzel met deze twee, maar er wordt hier in elk geval nog gedacht dat het vierjarige kleuters zijn (die net uit de luiers zijn) en dat ongelukjes gebeuren en vooral dat het kinderen zijn die zich nog helemaal aan het ontwikkelen zijn en die zij mee mogen vormen voor hun verdere leven. En in mijn optiek hoort ze achterlaten voor een half uur daar niet bij.
  maandag 22 november 2010 @ 21:59:20 #21
4177 Jojogirl
pi_89031707
Oja, de directeur liet ook nog vaag doorschemeren dat ie het vermoeden had dat we het intakeformulier wat te optimistisch hadden ingevuld. Volkomen onwaar trouwens, want dat Finn bij drukte om hem heen nog wel eens plasongelukjes had omdat ie dan met vanalles beziug is, maar even niet met de WC, hebben we keurig aangegeven en dat het misging met poepen hadden we nog niet meegemaakt sinds ie zindelijk was (en dat was ie toen al een hele tijd). Tot hij dus voor het echie naar school ging dus... En waarom het zo'n ontzettend strak beleid is, snap ik ook niet. Zeker omdat Finn met 2 minuten hulp en de reservespullen uit z'n tas alweer klaar was geweest.

En ik weet niet wat voor achtergrond onze juffen hebben. De ene is zeker weten uit de Pabo tijd (op basis van d'r leeftijd) en de andere juf is ouder, maar gezien het feit dat ze vorig jaar groep 3 heeft denk ik dat ze niet van oudsher alleen kleuterjuf was, maar eerder juf van klas 1-6 die nu ook kleuters doet. Dit ook aangezien vooral zij weinig inlevingsvermogen in kleuters lijkt te hebben.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 november 2010 @ 22:13:08 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89032483
Wat en rotte situatie jojo, hoe is finn eronder? Durft hij nog jaar de wc op school?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 november 2010 @ 22:51:32 #23
4177 Jojogirl
pi_89034738
Finn lijkt er niets van te hebben gelukkig. Hij vindt het in z'n broek poepen vervelend als het gebeurt, maar als het weer schoon is, is het ook snel vergeten. Hij durft ook wel gewoon naar de WC op school. (dit in tegenstelling tot sommige klasgenootjes trouwens, die durven alleen thuis te poepen).
  maandag 22 november 2010 @ 22:51:37 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89034745
Vervelend Jojo dat je toch nog zoveel gemengde gevoelens hebt na het gesprek. Ik vind het ook vreemd dat ze aan de ene kant het opstellen van een handelingsplan bagatelliseren, terwijl ze er kennelijk toch behoefte aan hebben bij Finn. Dan is het ook wel zo logisch dat ze goed aangeven waarom ze in dit geval toch voor een handelingsplan kiezen.

Het zindelijkheidsongelukje moet natuurlijk ook niet groter gemaakt worden dan wat het was. Ik heb het idee dat dat nu wat wordt opgeblazen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89052774
He waar is mijn post gebleven. :?
Jojo heftig hoor. :*

Doen ze bij jullie nog wat op school met de sint?
Kim gaat volgende week naar een speculaasconcert. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik heb geen idee of ze dan ook wat krijgt, of dat de sint nog apart op school komt.
Ze is er helemaal vol van en als ze een nieuw liedje heeft geleerd zingt ze het de hele dag door. O+
Ook wil ze graag jarig zijn en trakteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')