Jawel, maar na al dat spellingscontrole gedoe, jij die het opschoont, hij die zelf dan alsnog commentaar levert en dan er een flinke D/T fout ingooit, hoe kan iemand dat laten gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ach stbabylon..... weet je? .... het leidt zo af van daar waar het werkelijk omgaat. Weet je zelf ook best,We zijn SEX geen TTK.
Dat is toch basiskennis.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef Adolecens het volgende:
Misschien een duidelijkere OP maken, of verwacht jij dat iedereen maar weet dat Happy Garden in Duitsland een hoerensauna is, of dat men voor jou gaat Googlen?
quote:
Omdat het een stomme vraag is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef The_Sperminator het volgende:
Met een stijve pik over het strand lopen
Waarom is dit topic dicht?
Wil gewoon ff weten of mensen die camoufleren door op hun buik te liggen of dat ze misschien een wijze zwembroek aan doen of dat ze het stiekem wel geil vinden dat alle meiden hun tent kunnen zien. Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het een stomme vraag is?
Je zal heus niet de enige zijn. En daarbij dan zegt iemand: Ja heb ik ook. En dan?
Zielig gedrag als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ik geef het slechts door, ik wil je wel bannen maar ik ben geen forummod dus ik ga daar niet over.
Dat is een goede tip.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
Heren, zullen we de FB niet gaan vervuilen met modder?
Gooi dat maar naar elkaar via de pm.
sorry, zag het nu pas. Opgelostquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Tally, teamlead, kunnen jullie toch even naar The_Sperminators topics kijken?
Ik kan dat niet, maar iemand hier misschien welquote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Fes1-2 het volgende:
Ken je redbull chick nie bannen pirania? HIJ doet vast iets fout met zn slechte getroll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |