Jij krijgt je pik niet meer omhoog van een mooie dame in bikini?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef KosterT het volgende:
Dat gaat vanzelf over als je de 16 gepasseerd bent.
Ik heb het op m'n 25ste nog, volgens mij heeft het eerder met maagd zijn te maken,.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:57 schreef KosterT het volgende:
Dat gaat vanzelf over als je de 16 gepasseerd bent.
Eerder met een goed functionerende paal volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik heb het op m'n 25ste nog, volgens mij heeft het eerder met maagd zijn te maken,.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Microtubuli het volgende:
Afgelopen zomer waren er meiden topless aan het zonnen, ik moest constant op m'n buik op het strand blijven liggen om niet voor paal te staan.
Je ligt dan voor paal toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Microtubuli het volgende:
Afgelopen zomer waren er meiden topless aan het zonnen, ik moest constant op m'n buik op het strand blijven liggen om niet voor paal te staan.
Lees je dat? Het is helemaal niet erg, TS. Ze vinden het leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef AnnaTralala het volgende:
Dat probleem heb ik niet.
Wel leuk om te zien bij anderen
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lees je dat? Het is helemaal niet erg, TS. Ze vinden het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |