dat is het juist ik weet niet waneer ik ongesteld moet worden,ja heletijd vond het maar raar , ik ben al naar huisarts gegaan toen voor die test enzo hij zei kom toch maar terug het is alemaal niet zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Arriviste het volgende:
Bruin bloed vlak na of voor je menstruatie is normaal... maar continu bruin bloed uit het niks?Is een bezoek aan de huisarts misschien een idee?
Google even op bruine afscheiding en zwangerschap. Volgens forumvoorzwangerevrouwen.nl kan dit innestelingsbloed zijn....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat is het juist ik weet niet waneer ik ongesteld moet worden,ja heletijd vond het maar raar , ik ben al naar huisarts gegaan toen voor die test enzo hij zei kom toch maar terug het is alemaal niet zeker
Lijkt me sterk, die zwangerschapquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb laaste tijd heletijd bruin bloed wat betekent dat ,
maar ik heb geen last van me buik maar ben wel in de ochtend misselijk. en vandaag kreeg ik beetje last van me rug,
betekent bruin bloed dat je zwanger bent![]()
zal ik toch maar zwangerschap test voor de zekerheid morgen halen .. ik heb daarvoor ook een test gedaan maar toen was negatief maar eigenlijk moest ik 2 weken wachten ging te vroeg testen,
ontopic blijven
ja ik hoop het , hoop natuurlijk niet dat ik op me 16 al zwanger ben,quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zwangerschapMaar heb ik ook wel eens gehad, toen ik 2x achter elkaar de pil had doorgeslikt, best creepy inderdaad. Waarschijnlijk is het iets van 'oud' bloed dat er toch een keer uit moet? Weet niet of het waar is, maar zoiets dacht ik iig...
net gedaan maar ik typte net toevallig toen ik deze topic niet had bruine bloed stond aleen in zwangerschap , dus ik schrok een beetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:23 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Google even op bruine afscheiding en zwangerschap. Volgens forumvoorzwangerevrouwen.nl kan dit innestelingsbloed zijn....
Veel plezier met je zwangerschap + ik zou mijn aarsgewei pas zetten nádat je bent bevallen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:03 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb 2 keer zonder gedaan zonder niks geen pil condoom , dus ik ben nu wel bang dat ik zwanger ben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:03 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb 2 keer zonder gedaan zonder niks geen pil condoom , dus ik ben nu wel bang dat ik zwanger ben
Alweer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:03 schreef Oostblokker het volgende:
Dit ja. Ik ben ook hetzelfde gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:21 schreef Drinky het volgende:
Je bent zwanger. Hier had ik oOk last van toen ik zwanger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |