je hoeft niet meteen te gaan schelden hoorquote:
nee, ze deden het anders. van binsbergen deed zn verhaaltje en daarna mocht er gesmst worden....quote:
Volgens mij doen ze het nu anders.. Hij mag een minuut praten en daar reageren dan kandidaten op. Ipv een minuut praten en kijken wie overblijft...quote:
strakke actiequote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Waalwijker het volgende:
Paul heeft staan ketsen in het vliegtuig.![]()
Ik zat vanochtend een oude aflevering van MIDNR terug te luisteren, en daar belde iemand die zich Pino noemde, dat was jij niet?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend een oude aflevering van MIDNR terug te luisteren, en daar belde iemand die zich Pino noemde, dat was jij niet?
Haha oke, jammer.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, ben überhaubt nog nooit op de radio geweest
wrom nie?quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, ben überhaubt nog nooit op de radio geweest
Dat zei Sofie inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik kwam met mijn cockpit en luchtzak in een zwarte doos terecht.![]()
![]()
Sehr gut!!! Heule lange werkweek voor de boeg, das minderquote:
Onmeunig! Een beetjn meu, dus ik giet zo sloapnquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Machtig goed te passe hier!! ieje daan???
you oughta know vind ik beter. en alles van na Jagged Little Pill vind ik echt kut.quote:
Of hej weer teveul ant zoep'n west vant weekend??quote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onmeunig! Een beetjn meu, dus ik giet zo sloapn
Feitelijks wel joah!quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hej weer teveul ant zoep'n west vant weekend??
quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Hans. 22.10. Studio Ajax. En ze gaan ongetwijfeld de bijt van Suarez goedpraten, met rukker van Gelder voorop.
het was gewoon een ruw kusje. en bakkal heeft ook zeker 6 keer op 't voetje van Suarez gestaan hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Hans. 22.10. Studio Ajax. En ze gaan ongetwijfeld de bijt van Suarez goedpraten, met rukker van Gelder voorop.
Dude, hij BEET. Klaar. Hoeveel er ook geprovoceerd word, dat doe je gewoon niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het was gewoon een ruw kusje. en bakkal heeft ook zeker 6 keer op 't voetje van Suarez gestaan hoor!
Hopen dat Hugo Jack flink aanpakt met dat sigaar-incident.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Maar de Papzak van mijn cluppie zit er vanavond, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Verwacht ik ook! Borst is er ook weer
. Heb de actie van Suarez inmiddels ook gezien. Niet zo verstandig
.
Jack.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hopen dat Hugo Jack flink aanpakt met dat sigaar-incident.
jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij was het gewoon een lief-bedoeld knabbeltjequote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, hij BEET. Klaar. Hoeveel er ook geprovoceerd word, dat doe je gewoon niet.
Kzou me god nie weetn hoe da nou kumpquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken oe gieniens en toch kan ik t road'n
Makker, laat je niet zo uit je tenje lokken johquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, hij BEET. Klaar. Hoeveel er ook geprovoceerd word, dat doe je gewoon niet.
bakkal en suarez hebben gewoon iedere week geile nueqseks in een donker keldertje zonder dat iemand (Behalve zijzelf en ik dan) dat wetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een lief-bedoeld knabbeltje
Ik hoop voor Otman dat hij gisteren/vandaag een tetanus-prik heeft gehaald.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
jaSuarez moet met zijn laffe bek van mijn
Otman
afblijven!!!!!!!!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoop voor Otman dat hij gisteren/vandaag een tetanus-prik heeft gehaald.
Een beet van een rioolrat uit Uruguay lijken me niet heel hygiënisch.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een lief-bedoeld knabbeltje
[..]
Oohh uuhhm Koevermans? Ben benieuwdquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar de Papzak van mijn cluppie zit er vanavond, dus ben benieuwd.
[..]
Jep.quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh uuhhm Koevermans? Ben benieuwd
3equote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
bakkal en suarez hebben gewoon iedere week geile nueqseks in een donker keldertje zonder dat iemand (Behalve zijzelf en ik dan) dat weten
Ik ken het zelf ook, heel wat weekenden zo doorgebrachtquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kzou me god nie weetn hoe da nou kump
+1quote:
ik kon het niet meer voor me houden...quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook...
![]()
En als ze al geile neuqsex zouden hebben, dan hadden ze vast de behoefte niet meer om elkaar buiten de kelder nog ff te bijten. Dan is de sex niet geil genoeg geweest![]()
En hij spreekt beroerd Nederlands.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En hij is nog intelligent ook
Das heel niet belangrijk!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En hij spreekt beroerd Nederlands.
Geeft niet, al is de MI die ik nu heb niet zo prettigquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik kon het niet meer voor me houden...
Nee hoor, alleen een Brabants accent, maar hem vergeef ik dat wel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En hij spreekt beroerd Nederlands.
Zeg, ik weet toch zeker wel hoe een Brabants accent klinkt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een Brabants accent, maar hem vergeef ik dat wel.
Nou hij was een keer bij Studio Voetbal en toen vond ik hem prima begrijpelijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeg, ik weet toch zeker wel hoe een Brabants accent klinkt.
Hij mompelt wat, maar slecht is overdreven idd.
idd, de voetballer waarvan Alors van haar stoel glibbertquote:
Heb jij hem echt zien bijten? Ik heb alleen maar een hoofdbeweging gezien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
De beet was in de herhaling wel te zien hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij hem echt zien bijten? Ik heb alleen maar een hoofdbeweging gezien.
uhuhquote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
De beet was in de herhaling wel te zien hoor
Die wond komt niet door een kusje met zijn lippen hè.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zag hem echt bijten, was ook wel te zien aan de schram/wond bij Bakkal.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
ja . hij speelt niet zoveel he..quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n prutser is.
Misschien was het van zijn vriendje de nacht voor de wedstrijd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die wond komt niet door een kusje met zijn lippen hè.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jep.Hopen dat ie gaat klagen enzo, en dat ie dit jaar snel een andere club zoekt. Is het beste voor beiden.
Nope, maar dat komt meer doordat we een betere en completere spits hebben op 't moment.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja . hij speelt niet zoveel he..
dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |