Feitelijks wel joah!quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hej weer teveul ant zoep'n west vant weekend??
quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Hans. 22.10. Studio Ajax. En ze gaan ongetwijfeld de bijt van Suarez goedpraten, met rukker van Gelder voorop.
het was gewoon een ruw kusje. en bakkal heeft ook zeker 6 keer op 't voetje van Suarez gestaan hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Hans. 22.10. Studio Ajax. En ze gaan ongetwijfeld de bijt van Suarez goedpraten, met rukker van Gelder voorop.
Dude, hij BEET. Klaar. Hoeveel er ook geprovoceerd word, dat doe je gewoon niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het was gewoon een ruw kusje. en bakkal heeft ook zeker 6 keer op 't voetje van Suarez gestaan hoor!
Hopen dat Hugo Jack flink aanpakt met dat sigaar-incident.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Maar de Papzak van mijn cluppie zit er vanavond, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Verwacht ik ook! Borst is er ook weer
. Heb de actie van Suarez inmiddels ook gezien. Niet zo verstandig
.
Jack.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hopen dat Hugo Jack flink aanpakt met dat sigaar-incident.
jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij was het gewoon een lief-bedoeld knabbeltjequote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, hij BEET. Klaar. Hoeveel er ook geprovoceerd word, dat doe je gewoon niet.
Kzou me god nie weetn hoe da nou kumpquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken oe gieniens en toch kan ik t road'n
Makker, laat je niet zo uit je tenje lokken johquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, hij BEET. Klaar. Hoeveel er ook geprovoceerd word, dat doe je gewoon niet.
bakkal en suarez hebben gewoon iedere week geile nueqseks in een donker keldertje zonder dat iemand (Behalve zijzelf en ik dan) dat wetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een lief-bedoeld knabbeltje
Ik hoop voor Otman dat hij gisteren/vandaag een tetanus-prik heeft gehaald.quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
jaSuarez moet met zijn laffe bek van mijn
Otman
afblijven!!!!!!!!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoop voor Otman dat hij gisteren/vandaag een tetanus-prik heeft gehaald.
Een beet van een rioolrat uit Uruguay lijken me niet heel hygiënisch.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een lief-bedoeld knabbeltje
[..]
Oohh uuhhm Koevermans? Ben benieuwdquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar de Papzak van mijn cluppie zit er vanavond, dus ben benieuwd.
[..]
Jep.quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh uuhhm Koevermans? Ben benieuwd
3equote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
bakkal en suarez hebben gewoon iedere week geile nueqseks in een donker keldertje zonder dat iemand (Behalve zijzelf en ik dan) dat weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |