Gast... mijn idee jatten?quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
-logo's verwijderd
-showgirl
-tribals op de achtergrond
-lelijke auto
Blauw of groen....quote:Op maandag 22 november 2010 09:23 schreef Bananico het volgende:
En dan wil ik graag een Jaguar XJ, gouden velgen, schotelantenne op 't dak en een loensende neger op de achterbank. Bij voorbaat dank.
zal 't op een kick aankomen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zag dit van zo ver aankomen [ afbeelding ] .
Die zag ik vandaag nog rijden!quote:Op maandag 22 november 2010 09:23 schreef Bananico het volgende:
En dan wil ik graag een Jaguar XJ, gouden velgen, schotelantenne op 't dak en een loensende neger op de achterbank. Bij voorbaat dank.
Nee, toen hij na de seks naar huis gingquote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de spiegel, terwijl hij je van achter nam?
Die loensende neger dan, hè.
Welke dame wil je er graag bij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef harm-1985 het volgende:
Kan iemand hier nog even WEL serieus in wezen.
Oh, hij liet jou links liggen en had alleen interesse in samson?quote:Op maandag 22 november 2010 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, toen hij na de seks naar huis ging
Geen idee, probeer het in FOT ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef harm-1985 het volgende:
Dit jongeman, is een reactie die van zeer serieuze aart is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef harm-1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nee, gertquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, hij liet jou links liggen en had alleen interesse in samson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb allemaal zo;n gevoel dat ik dit eerder gelezen heb... maar waar...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:45 schreef harm-1985 het volgende:
- Honda FR V
- Achtergrond met tribals of iets anders
- En een leuke showgirl erbij. donkerblond en normale borsten.
Als je zelf de plaatjes bij elkaar zocht was het ook niet nodigquote:Op woensdag 24 november 2010 01:57 schreef harm-1985 het volgende:
ja en als er serieus op gereageerd werd was het niet nodig geweest.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, gertScherrrrr-rrrup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Veeg me opquote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef punchdrunk het volgende:
He Harm, ouwe pikkebaas!
ik snap je helemaal jonge. Ik zat me van de week ook helemaal op te vreten; keihard buffelen bij de groenvoorziening, en dan maar denken aan die uitkeringstrekkende, luie hordes photoshoppers die de om 11 uur hun nest uitkomen, eens even lekker aan hun fluit trekken, een paar wallpapertjes van konijntjes met iets te grote ogen in een roze weiland maken en vervolgens weer op de bank gaan hangen om herhalingen van two and a half men te kijken. furieus word ik ervan!
Ik vind er dan ook niets vreemds aan dat je dat zootje werkschuw tuig hier eens even an die arbeit komt zetten. persoonlijk wilde ik net een topic openen waarin ik de aanwezige grafisch ontwerpers sommeer om een ansichtkaart met een toyota paseo uit '93, een licht mankende golden retriever en een eskimo met een fietsband om zijn leuter gedraaid op te leveren, maar goed, je was me voor en eerlijk is eerlijk: dat wordt me godverdomme een geile wallpaper, harmpie ouwe trekpop!! De bijna erotische belijning van Honda's vlaggenschip uit het midden-suv segment van eind jaren 90, een paar van die bruut hitsige tribals eromheen en dan die aanblik van donkerblonde krullen over een paar enorm normale borsten; ik denk dat ik mijn schoffeltje zo maar eens even aan de kant zet en me even terugtrek in de schaftkeet met een flesje lotion en een honda folder uit '98!
Groetjes,
Punchdrunk
Waar kan ik mijn Darwin award ophalen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:20 schreef DrDarwin het volgende:
Op de een of andere manier werkt zo'n gif niet als wallpaper.
Misschien mag je die van de TS lenen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Darwin award ophalen?
Ik zie weinig donkerblonds in jouw bronmateriaal :pquote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef harm-1985 het volgende:
- En een leuke showgirl erbij. donkerblond en normale borsten.
Doe het zelf dan, bassiequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef harm-1985 het volgende:
Je kan het binnen 10 min donkerblond maken no problem.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef very het volgende:
Alstublieft...helemaal voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef harm-1985 het volgende:
Je kan het binnen 10 min donkerblond maken no problem.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef harm-1985 het volgende:
Aan onzinnige berichten hebben we niks. doe gewoon wat er gevraagd wordt in deze topic.
succes
Jezus...gelukkig wordt TS niet gehinderd door enige vorm van tact.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef harm-1985 het volgende:
Wat is er mis met dit topic snap niet waarom dit lachwekkend moet zijn. beetje domme reactie van de bovenstaander
geniaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme mijn bierquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
[ afbeelding ]
complimenten voor het vinden van zulke normale borstenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo onvriendelijk tegen die jongen. Help hem lieverHier Harm, voor jou kerel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo onvriendelijk tegen die jongen. Help hem lieverHier Harm, voor jou kerel
[ afbeelding ]
wie is die milf?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dood.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef punchdrunk het volgende:
He Harm, ouwe pikkebaas!
ik snap je helemaal jonge. Ik zat me van de week ook helemaal op te vreten; keihard buffelen bij de groenvoorziening, en dan maar denken aan die uitkeringstrekkende, luie hordes photoshoppers die de om 11 uur hun nest uitkomen, eens even lekker aan hun fluit trekken, een paar wallpapertjes van konijntjes met iets te grote ogen in een roze weiland maken en vervolgens weer op de bank gaan hangen om herhalingen van two and a half men te kijken. furieus word ik ervan!
Ik vind er dan ook niets vreemds aan dat je dat zootje werkschuw tuig hier eens even an die arbeit komt zetten. persoonlijk wilde ik net een topic openen waarin ik de aanwezige grafisch ontwerpers sommeer om een ansichtkaart met een toyota paseo uit '93, een licht mankende golden retriever en een eskimo met een fietsband om zijn leuter gedraaid op te leveren, maar goed, je was me voor en eerlijk is eerlijk: dat wordt me godverdomme een geile wallpaper, harmpie ouwe trekpop!! De bijna erotische belijning van Honda's vlaggenschip uit het midden-suv segment van eind jaren 90, een paar van die bruut hitsige tribals eromheen en dan die aanblik van donkerblonde krullen over een paar enorm normale borsten; ik denk dat ik mijn schoffeltje zo maar eens even aan de kant zet en me even terugtrek in de schaftkeet met een flesje lotion en een honda folder uit '98!
Groetjes,
Punchdrunk
Vind je dat normale borsten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef harm-1985 het volgende:
Aan onzinnige berichten hebben we niks. doe gewoon wat er gevraagd wordt in deze topic.
Hier bijvoorbeeld de vrouw
[ afbeelding ]
heb je die van zn vriendin niet gezien zeker!quote:
Ja hey, maar het gaat wel om een wallpaper voor z'n computer, dus iets waar hij een belangrijk deel van zijn nog jonge leven naar zal kijken. Dan kunnen we het zijn toekomstige geliefde toch niet aandoen om hem verkeerd te informeren over het aanzien van een normale boezem?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog nooit borsten gezien, haal hem nou niet uit zijn droom.
Je hebt hier wel een goed punt. We zouden deze arme jongen moeten voorbereiden op het ergste zodat het alleen maar mee kan vallen. Sowieso horen zulke borsten niet bij zo'n auto. Maar aan de andere kant, hij is nog jong en naief, ooit leert hij de realiteit nog wel, laat hem nog eventjes zorgeloos jong zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, maar het gaat wel om een wallpaper voor z'n computer, dus iets waar hij een belangrijk deel van zijn nog jonge leven naar zal kijken. Dan kunnen we het zijn toekomstige geliefde toch niet aandoen om hem verkeerd te informeren over het aanzien van een normale boezem?
Remlof, laat 'm open aub. Dan zorg ik voor de goeie photoshop.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:03 schreef harm-1985 het volgende:
MAG HIER EEN SLOTJE OP
AANGEZIEN HIER NIET SERIEUS OP GEREAGEERD KAN WORDEN,
LAAT MAAR BIJ DEZE SLOTJE GRAAG.
strontziek van die kleuters hier. had opzich wel gedacht dat dit zo ging hier.
Sommige topics blijven voor straf open. Maak kennis met dit verschijnselquote:Op woensdag 1 december 2010 00:03 schreef harm-1985 het volgende:
MAG HIER EEN SLOTJE OP
AANGEZIEN HIER NIET SERIEUS OP GEREAGEERD KAN WORDEN,
LAAT MAAR BIJ DEZE SLOTJE GRAAG.
strontziek van die kleuters hier. had opzich wel gedacht dat dit zo ging hier.
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je komt wel met rare eisen de hele tijd zeg...
Maar goed, klant is koning:
[ afbeelding ]
Shop er aub ook nog even een tribal in op de achtergrondquote:Op woensdag 1 december 2010 00:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga hem lekker volposten en daarna #2 maken!quote:Op woensdag 1 december 2010 00:23 schreef harm-1985 het volgende:
Geef bij deze geen commentaar meer.
een mislukte topic waar ik het idee ook al van had dat dit ging mislukken maar heb het toch geprobeerd
jammer maar helaas.
hij voldoet toch aan je wensen?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:23 schreef harm-1985 het volgende:
een mislukte topic waar ik het idee ook al van had dat dit ging mislukken maar heb het toch geprobeerd
jammer maar helaas.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Nou ik vind dit toch tamelijk geslaagd. Op zn minstquote:Op woensdag 1 december 2010 00:23 schreef harm-1985 het volgende:
jammer maar helaas.
Hmm... Ik dacht eigenlijk dat een subtiele tribal op het slot wel mooi was, maar je hebt gelijk, zo is hij veel beter:quote:Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Shop er aub ook nog even een tribal in op de achtergrond
Man man man, zonder dat slot zou hij bij mij op de achtergrond staanquote:Op woensdag 1 december 2010 00:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm... Ik dacht eigenlijk dat een subtiele tribal op het slot wel mooi was, maar je hebt gelijk, zo is hij veel beter:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |