Dit is NWS. In POL mag je ook gewoon over een mening discussiėren of een column. De FA's hebben besloten dat je GS dus wel als bron erbij mag gebruiken maar ook een nieuwsbericht.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef hondebrok het volgende:
waarom word geenstijl nu opeens niet als bron gezien?
in pol lopen tal van topics over de pvv met gs als bron...
Toch vrij opmerkelijk dat GS niet gewoon als bron geld.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef paddy het volgende:
@ Boekenwurm, bedankt voor het melden![]()
[..]
Dit is NWS. In POL mag je ook gewoon over een mening discussiėren of een column. De FA's hebben besloten dat je GS dus wel als bron erbij mag gebruiken maar ook een nieuwsbericht.
Stel er gebeurt iets in je woonplaats en je meldt dat? Liefst met foto's? Laat ik het wel een tijdje open in afwachting op meer nieuws.
Ik maak die regels ook niet in Nieuws en Achtergronden
inmiddels op slot, thx!quote:Op maandag 22 november 2010 09:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jongeren rekenen inbrekers in.... Dubbel.
Groep Marokkaanse jongeren sluit inbrekers in was eerder.
Het is dan toch ook een kleine moeite om een tweede artikel naast het artikel van GS te zoeken/plaatsen?quote:Op maandag 22 november 2010 12:14 schreef hondebrok het volgende:
[..]
Toch vrij opmerkelijk dat GS niet gewoon als bron geld.
het is dan wel wat anders geschreven maar het gaat nog steeds om feiten.
Heb je al een antwoord op van zowel frutsel als mij. Mooier kan ik het niet maken.quote:Op maandag 22 november 2010 12:14 schreef hondebrok het volgende:
[..]
Toch vrij opmerkelijk dat GS niet gewoon als bron geld.
het is dan wel wat anders geschreven maar het gaat nog steeds om feiten.
Laroekoek. En verwijs je dan naar Feedback Zal vast wel ergens een topic over staan waarin je kan vinden dat het lariekoek is. Er is in ieder geval geen haat en nijd vanuit FOK!. Vanuit GS zou ik het niet weten. Boeit me ook niet zo.quote:Krijg de indruk dat Fok GS niet accepteerd vanwege een beetje haatt en nijd.
De meeste berichten van de FP zijn gewoon berichten van Novum of ANP die ook het AD...NU.nl etc etc etc etc gewoon plaatst dus beetje overdrijven hou je wel van blijkbaar. Er zal misschien af en toe nieuws tussen staan wat je dan niet zo boeit en herschreven is, maar aangezien juist die berichten veel views krijgen lijkt het me meer jouw probleem dan die van andere users.quote:trouwens bronnen van de frontpage worden wel geaccepteerd, en dat is de grootste bagger van de nederlandse media.
Deze TT is iig geen fatsoenlijke Nederlands. Kan hij niet minstens aangepast worden?quote:schreef Roi het volgende:
Er zijn nu 4 wikileaks topics open, kunnen die samengevoegd oid worden?
Wikileaks.org gaat Ambassade communicatie documenten uitbrengen
Ik maak daar wel ff deel 1 van..zal zo ff kijken naar de andere topics daarover. Denk dat er nog wel meer Wikirotzooi naar buiten komtquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Deze TT is iig geen fatsoenlijke Nederlands. Kan hij niet minstens aangepast worden?
is dichtquote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij gebrek aan een bron inmiddels maar een mooi Axa slotteke plaatsen?
Vuurgevecht tussen Iraanse en Amerikaanse troepen
is ook dichtquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Boekenwurm het volgende:
Slotje aub:
Noord-Korea beschiet het Zuiden, het Zuiden schiet terug - deel 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |