quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hangt van je doel af...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
Maar niet zo geschikt voor je patiënten.
Het is je evenknie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef IHVK het volgende:
Waarom denk je steeds hetzelfde als ik , Rookert..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
Brother from another mother
En nu ga ik tukken, cheers allen
Ik was je aan het testen..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee mijn onevenknie.
Jij bent al mijn evenknie.
Hahahquote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Actiefilm kijken met oma
"Yazigg oğlanı nasıl dovüyo"
Hahaha ja ik had vanochtend hetzelfde.quote:Op maandag 22 november 2010 09:07 schreef Rookert het volgende:
Raar dat je zo weinig hoort over het backup-systeem van ProRail dat in DEZELFDE ruimte zit als het origineel
Ik had een triple facepalm moment
Wow, als ze 400 jaar geleden al auto's, tractors en nike's hadden in het Ottomaanse rijk, dan was het wel het meest geavanceerde volk op aarde.quote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef Landysh het volgende:
Altijd handig, bevolkingsgroepen (in dit geval Turken) die zijn blijven hangen in de tijd. Nu kunnen we zien hoe het er 400 jaar geleden aan toe ging in het Ottomaanse Rijk.
Same old same old. Hoe gaat het met jou?quote:
Mierenneuker.quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wow, als ze 400 jaar geleden al auto's, tractors en nike's hadden in het Ottomaanse rijk, dan was het wel het meest geavanceerde volk op aarde.
Probeer ik de geschiedenis van Turkije te complimenteren, is het weer niet goed.quote:Op maandag 22 november 2010 12:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Same old same old. Hoe gaat het met jou?
[..]
Mierenneuker.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeer ik de geschiedenis van Turkije te complimenteren, is het weer niet goed.
Dat krijg je met die ongure filmpjes van je!quote:Op maandag 22 november 2010 12:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil de hele film zien, maar ik kan 'm nergens vinden.
Hou je mond jij, wat ben je onaardig zeg.quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die ongure filmpjes van je!
Niet, ik ben hartstikke aardig!! Volgens mij is die documentaire te nieuw en is hij alleen nog maar op filmfestivals te zien geweest.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hou je mond jij, wat ben je onaardig zeg.
Goed.quote:Op maandag 22 november 2010 12:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Same old same old. Hoe gaat het met jou?
[..]
Mierenneuker.
Volgens mij is die hele film fictief. Maar goed, ik heb de maker van de film gevonden op Facebook en heb haar een bericht gestuurd. Nu maar afwachten.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, ik ben hartstikke aardig!! Volgens mij is die documentaire te nieuw en is hij alleen nog maar op filmfestivals te zien geweest.
Das toch goed!quote:Op maandag 22 november 2010 12:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Goed.Zie dat ik net een 7.1 voor NL terug heb, had hoger verwacht mja ben tevreden.
Iets met stalken en zo. Maar als diegene echt hart voor haar werk heeft dan stuurt ze die film natuurlijk gewoon op.quote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele film fictief. Maar goed, ik heb de maker van de film gevonden op Facebook en heb haar een bericht gestuurd. Nu maar afwachten.
Oke!quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik?
Dat is de eerste stap van het stoppen met fokken.
Inderdaad! De film duurt maar 30 minuten trouwens.quote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets met stalken en zo. Maar als diegene echt hart voor haar werk heeft dan stuurt ze die film natuurlijk gewoon op.
Sowieso heb ik de spange fokkers al op MSN, jwt. (Behalve Zeliha want die haat mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke!
Succes.
Ik ga geen moeite meer doen om te stoppen met fokken.
Das waar!quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik de spange fokkers al op MSN, jwt. (Behalve Zeliha want die haat mij![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 13:07:19 ]
Dan is het wachten tot iemand hem in delen op youtube zet.quote:Op maandag 22 november 2010 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Inderdaad! De film duurt maar 30 minuten trouwens.
Ik haat jou niet! Maar ik ben gewoon nooit op msn, serieus!quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik de spange fokkers al op MSN, jwt. (Behalve Zeliha want die haat mij![]()
![]()
)
Smiechten.quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht dat de burgerking per week mn geld zou storten maar er staat nog niks op mn rekening.
Overmorgen komt mijn stufi + twee salarissen binnen. De rest van de maand zal ik als een koning leven.quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht dat de burgerking per week mn geld zou storten maar er staat nog niks op mn rekening.
quote:
Volgens yavuz moet je een macbook kopen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overmorgen komt mijn stufi + twee salarissen binnen. De rest van de maand zal ik als een koning leven.
Maar ja, ik denk dat mijn laptop het niet lang meer uithoudt, dus misschien moet ik daar wel voor gaan sparen.
Dan is het goed, ik vroeg me al of hoe je zo'n aardige jongeheer als ik nou kon haten.quote:Op maandag 22 november 2010 13:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat jou niet! Maar ik ben gewoon nooit op msn, serieus!
Yavuz kan de pot op!quote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
Volgens yavuz moet je een macbook kopen.
Dat zei ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik vroeg me al of hoe je zo'n aardige jongeheer als ik nou kon haten.
[..]
Yavuz kan de pot op!
Daarom.quote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik vroeg me al of hoe je zo'n aardige jongeheer als ik nou kon haten.
[..]
Yavuz kan de pot op!
Haha, kan je weer een week wachten op een nieuwe. Daarom heb ik er ook twee, waarvan er altijd eentje thuis ligt.quote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Damn, ik heb gisteren mijn bankpas laten blokkeren omdat ik dacht dat ik 'm op straat was verloren. Ligt 'ie gewoon in mijn kamer.
Hehehequote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Damn, ik heb gisteren mijn bankpas laten blokkeren omdat ik dacht dat ik 'm op straat was verloren. Ligt 'ie gewoon in mijn kamer.
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gunaydin!7.1
.
Mirba Zelll! Ende hallo Wiktor.
Duurt het zo lang?quote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Haha, kan je weer een week wachten op een nieuwe. Daarom heb ik er ook twee, waarvan er altijd eentje thuis ligt.
Ik raak mijn pas minstens een paar keer per week kwijt. Maar meestal vind ik 'm na een paar minuten zoeken. Dit keer heb ik de hele dag het hele huis doorzocht maar ik kon hem op de een of andere manier toch niet vinden - terwijl hij gewoon in mijn kast lag... weirdquote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef Ayca het volgende:
Hehehe
Ik raak ook altijd alles kwijt in mn kamer.Meestal ligt het dan onder mijn bed/bureau of tussen een stapel op bureau.
Hoi zarGon!quote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gunaydin!7.1
.
Mirba Zelll! Ende hallo Wiktor.
Dacht ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht dat je een heel nieuw pasje aan moest vragen. Ik ben die van mij nog nooit kwijtgeraakt.
Ehm ja?quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kan dat dan? Ik dacht dat ik een nieuwe moest aanvragen.![]()
Moeten ze gratis met pasjes strooien dan?quote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt zeker ING, daar moet je waarschijnlijk ook nog eens zelf betalen voor een nieuw pasje.
Ja. Bij ons heeft iedereen tot nu toe altijd gratis nieuwe pasjes gekregen bij de raboquote:Op maandag 22 november 2010 13:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moeten ze gratis met pasjes strooien dan?
Jep, same here. Altijd gratis.quote:Op maandag 22 november 2010 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Bij ons heeft iedereen tot nu toe altijd gratis nieuwe pasjes gekregen bij de rabo.
Oke, dan is het geen probleem volgens mij. Gewoon langsgaan.quote:Op maandag 22 november 2010 13:46 schreef Landysh het volgende:
Nee, Rabobank. Ze hebben mij laatst een hele stoere keksy wereldpas gestuurd.
Een vriend van mij kreeg die ook laatst, maar mij hebben ze gewoon overgeslagen!quote:Op maandag 22 november 2010 13:46 schreef Landysh het volgende:
Zomaar?quote:Op maandag 22 november 2010 13:46 schreef Landysh het volgende:
Mijn ouders en zusje hebben er ook geen gekregen, alleen ik.quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een vriend van mij kreeg die ook laatst, maar mij hebben ze gewoon overgeslagen!
Dunnow. Ze houden gewoon meer van mijn, denk ik.quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zomaar?
Waarom heb ik die niet gekregen.
Of misschien anticipeerden ze gewoon dat jij je pasje toch wel kwijt zou raken en stuurden ze alvast een nieuwe!quote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow. Ze houden gewoon meer van mijn, denk ik.
Nietussssssssssssssssssssss. Ze houden gewoon meer van mij.quote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of misschien anticipeerden ze gewoon dat jij je pasje toch wel kwijt zou raken en stuurden ze alvast een nieuwe!
Tozzquote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef Landysh het volgende:
Maar toch staat er geen wereldpas op jouw pas. Ha-ha.
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 13:54:38 ]
quote:Op maandag 22 november 2010 13:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tozz
Niet waar!
Op die van mij staat mijn naam, en is dus mooier!
MUAHAHHAAHAHAEhm, whatever ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. Als echte student hoor je op zoveel mogelijk plaatsen tegelijkertijd in het rood te staan, een creditcard is dus een vereistequote:Op maandag 22 november 2010 13:55 schreef Landysh het volgende:
Hebben jullie trouwens een creditcard?
Nope.quote:Op maandag 22 november 2010 13:55 schreef Landysh het volgende:
Hebben jullie trouwens een creditcard?
Ik gebruikte mijn europas ook gewoon in Egypte, Georgie en Oman en zo. Dus volgens mij boeit het niksquote:Op maandag 22 november 2010 13:52 schreef Ayca het volgende:
Maar volgens mij kan ik wel al gewoon geld opnemen in het buitenland?
Nja.
Hahahaha.quote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wel. Als echte student hoor je op zoveel mogelijk plaatsen tegelijkertijd in het rood te staan, een creditcard is dus een vereiste.
Ze hebben het alleen ontwikkeld om Zeliha blij te maken.quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn europas ook gewoon in Egypte, Georgie en Oman en zo. Dus volgens mij boeit het niks.
Je kan prepaid creditcards kopen bij het GWK, alleen weet ik niet of die een bepaalde limiet hebben qua bedrag, ik ga er vanuit dat zo'n DNA-test niet goedkoop is.quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahahaha.Ik heb een creditcard nodig omdat ik zo'n DNA test wil bestellen. Stom dat je niet gewoon met paypal kunt betalen. Nu moet ik speciaal daarvoor een pas aanschaffen.
Hoeveel kost zo'n DNA-test?quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahahaha.Ik heb een creditcard nodig omdat ik zo'n DNA test wil bestellen. Stom dat je niet gewoon met paypal kunt betalen. Nu moet ik speciaal daarvoor een pas aanschaffen.
En Wik's vriend dan? He? Ze hebben het ontwikkeld om jullie te pesten.quote:Op maandag 22 november 2010 13:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze hebben het alleen ontwikkeld om Zeliha blij te maken.
Hmm, interessant. Even checken.quote:Op maandag 22 november 2010 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan prepaid creditcards kopen bij het GWK, alleen weet ik niet of die een bepaalde limiet hebben qua bedrag, ik ga er vanuit dat zo'n DNA-test niet goedkoop is.
500 dollar. Maar omdat de natuur een bitch is moet ik er twee aanschaffen.quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 22 november 2010 14:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Even checken.
[..]
500 dollar. Maar omdat de natuur een bitch is moet ik er twee aanschaffen.
Ik heb zelf positieve ervaring met https://www.3vcash.nl/. Alleen heeft dat een max van 150 euro en daar red je het niet mee.quote:Op maandag 22 november 2010 14:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Even checken.
[..]
500 dollar. Maar omdat de natuur een bitch is moet ik er twee aanschaffen.
Jep, ook voor mijn vader. Ik wil graag weten wat onze Y-DNA is. Maar die heb ik niet, en ik heb ook geen broertje, dus. Uff.quote:
Wat een geld. Ik hoop dat het het waard is!quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jep, ook voor mijn vader. Ik wil graag weten wat onze Y-DNA is. Maar die heb ik niet, en ik heb ook geen broertje, dus. Uff.
En anders schaf ik gewoon een creditcard aan voor een paar maanden. Kost toch niet zoveel (3 euro per maand?).quote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zelf positieve ervaring met https://www.3vcash.nl/. Alleen heeft dat een max van 150 euro en daar red je het niet mee.
Als je een studentenpakket hebt bij de rabo kun je er gratis een aanvragen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
En anders schaf ik gewoon een creditcard aan voor een paar maanden. Kost toch niet zoveel (3 euro per maand?).
Dat zuigt.quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jep, ook voor mijn vader. Ik wil graag weten wat onze Y-DNA is. Maar die heb ik niet, en ik heb ook geen broertje, dus. Uff.
Ja, duur he? Dalijk heb ik 1000 dollar betaald om erachter te komen dat ik Grieks of Armeens ben.quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een geld. Ik hoop dat het het waard is!
Hahahaha. Nee, denk het niet.quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zuigt.![]()
Broertje krijgen is zeker geen optie?
quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, duur he? Dalijk heb ik 1000 dollar betaald om erachter te komen dat ik Grieks of Armeens ben.
Ik heb een studentenpakket. Maar bij de gratis kaart heb je geen verzekering.quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een studentenpakket hebt bij de rabo kun je er gratis een aanvragen.
Hahahaha.quote:Op maandag 22 november 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
Dan lach ik je zo hard uit dat je het helemaal daar in Limboland kan horen.
Gelukkig heb ik een broertje.quote:
Of dat het dan blijkt dat je bent geadopteerd.quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, duur he? Dalijk heb ik 1000 dollar betaald om erachter te komen dat ik Grieks of Armeens ben.
quote:Op maandag 22 november 2010 14:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahahaha.Mijn vader wilt er niet eens aan meedoen. Hij zegt dat het maar onzin is - hij is gewoon bang.
quote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of dat het dan blijkt dat je bent geadopteerd..
Of niet en heb ik gewoon een andere vader. lolquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of dat het dan blijkt dat je bent geadopteerd..
Dat zou.. best wel rampzalig zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of niet en heb ik gewoon een andere vader. lol
Straks heb je twee vaders. lolol!quote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of niet en heb ik gewoon een andere vader. lol
Tovbe tovbe.![]()
Hahah wtf.quote:Op maandag 22 november 2010 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks heb je twee vaders. lolol!!!!111
Bank zijn voor een paar woorden en cijfertjes.quote:Op maandag 22 november 2010 14:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahahaha.Mijn vader wilt er niet eens aan meedoen. Hij zegt dat het maar onzin is - hij is gewoon bang.
Maar gelukkig bestaat er geen Grieks of Armeens DNA haha.
quote:Op maandag 22 november 2010 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan ben je driedubbel genaaid want 1500 dollar. HAHAHAHA!!1111
Ies haram, zG.quote:Op maandag 22 november 2010 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks heb je twee vaders. lolol!!!!111
Hasta, serieus, hasta.quote:Op maandag 22 november 2010 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan ben je driedubbel genaaid want 1500 dollar. HAHAHAHA!!1111
Hitler dacht ook dat hij 100% Arier was. Maar zijn DNA vertelde ons toch iets heel anders.quote:Op maandag 22 november 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bank zijn voor een paar woorden en cijfertjes.
Ik hoef geen DNA-test om erachter te komen dat ik 100% Ariër ben.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
http://a.yfrog.com/img841/5879/fvmy.jpg
Ohhh zeg dat dan!
Verdraaid, die domme Turken ook!quote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
http://a.yfrog.com/img841/5879/fvmy.jpg
Ohhh zeg dat dan!
Aha bortequote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem
En Montelly, know when to shut up
Internetheld pur sangquote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aha borte![]()
ps..geen zin om te shut uppen enzo op een forum! jeweetzelluf
wat een heerlijke fiet...quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
usb sticks zijn alleen handig als je ze niet kwijtraakt..
life is too short om geen internetheld te zijnquote:
Zooooo...gewoon van de straat enzoquote:
ahum...met?quote:
btw.....wie is Montelly?quote:
Ik ga hem denk ik 1 dezer weken ook nog wel even checken. Ze worden steeds minder kiddy natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Record voor Harry Potter
De speelfilm Harry Potter And The Deathly Hallows - part 1 heeft het grootste openingsweekeinde in de Nederlandse bioscopen van dit jaar op zijn naam geschreven. Er gingen 260.000 Nederlanders naar de bioscoop om de avonturen van de Britse tovenaarsleerling te aanschouwen.
Meer dan een kwart miljoen mensen gewoon.![]()
Ow zo...ja thxquote:
thx ik doe mijn best!quote:Op maandag 22 november 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
met die foto zul je veel chicks hosselen
Daaaaag....quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Landysh het volgende:
Je lijkt trouwens op een Marokkaan, op die foto in je FOBO.
point taken..quote:Op maandag 22 november 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
want ze verbouwen jou w hele hoofd
ja en neequote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben aan de man, de vriend en de vriendin
En jij ?
ik heb laatste tijd veel fetish gevoelens voor Ayca. Ik weet niet of dat wederzijds is.quote:
ok..im in for itquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb laatste tijd veel gevoelens voor jou en van dat weet ik wel dat het wederzijds is
gaat te ver canim...quote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben meer van deze shit
Tss...ik dacht dat je van one night stands wasquote:Op maandag 22 november 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Alleen mn man mag me canim noemen.
brave meidquote:Op maandag 22 november 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee daar doe ik niet aan montelly.
jeeejquote:Op maandag 22 november 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We zijn van hetzelfde geslacht! dus het mag.
eckte baas kijkt dexterquote:
Ja echt leuk mensen opensnijden terwijl ze nog leven enzo.quote:
Beste serie....like everquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja echt leuk mensen opensnijden terwijl ze nog leven enzo.
Echt het kersje op de taart van de westerse beschaving die serie.
ja seizoen 4 is net afgelopen...wat een twist btwquote:Op maandag 22 november 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds aan beginnen, loop 4 seizoenen achter toch?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja echt leuk mensen opensnijden terwijl ze nog leven enzo.
Echt het kersje op de taart van de westerse beschaving die serie.
Die worden nog neergezet als slecht.quote:Op maandag 22 november 2010 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, mythische dementors die mensen hun ziel uitzuigen zijn fantastisch.
Ik ben gewoon de advocaat van de duivel.quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die worden nog neergezet als slecht.
Dexter is de goodguy en hij snijdt mensen open omdat hem genot oplevert.
Moraalridder.
Moraalridder was voor mijzelf bedoeld he.quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de advocaat van de duivel.
Bilmi ik heb je gemist vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
georgier die wel eens in marokkanen en turkent opic is
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:51 schreef zarGon het volgende:
Wat een ongelovelijke kanker is de nieuwste Windows Live Messenger, zeg. Zelfs het verwijderen duurt nu al meer dan 5 minuten..
Ik had de oudere versie ergens vandaan, maar die kan blijkbaar geen webcamverbindingen doen, alleen videocallsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:51 schreef zarGon het volgende:
Wat een ongelovelijke kanker is de nieuwste Windows Live Messenger, zeg. Zelfs het verwijderen duurt nu al meer dan 5 minuten..
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Pox het volgende:
Dit gaat echt héél raar klinken, maar ik bedoel het dan ook echt bloedserieus.
Gistermiddag hadden ik en mijn vriend seks. Niet dat, dat raar is, maar mijn vriend en ik hebben haast elke dag behoefte aan seks. Zelfs als ik ongesteld ben, heb ik zin in seks.
Gisteren was het dus zo dat ik aan het eind van mijn periode was, maar ik had er voor de zekerheid nog wel een tampon erin... Voel je hem al aankomen? We waren allebei al hartstikke geilen dan gaat nadenken niet meer zo helder bij mij.
"Kan dat wel met tampon in?"
Ik: "Jahoor, touwtje heb je zo terug"
"Oké dan."
En nu, zit die tampon heel ver in mijn vagina, haast tegen de wand aan. We hadden allebei (!) het gisteren probeerd eruit te halen, zonder succes! We kunnen hem nog wel voelen als we het proberen en een klein plukje vast grijpen, maar als we het er proberen uit te trekken, laat alleen dat kleine plukje los. Hij zit er dus nog steeds in! Ik heb niet zoveel zin om dit tegen mijn huisarts te vertellen, hoezo genânt en best wel heel vies.![]()
![]()
![]()
![]()
Doe-het-zelf tips? Btw, ik weet dat dit op Fok! rare reacties gaat opleveren, maar ik bedoel dit echt serieus.
Met je aandelen in die louche zaak.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef zarGon het volgende:
Probeer 3vcash.nl! Dat gaat via iDeal en lukt zeker. Wel het juiste bedrag kiezen,.
Je hebt toch wel mensen in je omgeving met een creditcard? Gebruik die en betaal ze vooraf contant.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef Landysh het volgende:
KANKER TYFUS KUTZOOI. DE DNA KITS ZIJN VAN 500 DOLLAR NAAR 99 DOLLAR VOOR EEN DAG EN IK HEB NOG GEEN CREDITCARD EN IK KRIJG ER OOK GEEN VAN DE RABOBANK. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hehe, zo klinkt het inderdaad wel. Maar ik heb het gebruikt om apps voor mijn telefoons te kopen en ben er positief over.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je aandelen in die louche zaak.
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef zarGon het volgende:
Probeer 3vcash.nl! Dat gaat via iDeal en lukt zeker. Wel het juiste bedrag kiezen,.
Koop je er toch twee? Één per bestelling.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef Landysh het volgende:
Damn zarGon! Ik moet maximaal 250 euro hebben, maar die kaarten gaan maar tot 150 euro. Klote!
Jep, post zo wel screenshots wanneer ik op school ben.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt?
@Wik
Ik ken niemand met een creditcard. Ik heb net mijn vader gebeld en hij gaat het aan zjin vrienden vragen. Maar serieus, dit is echt tof. En aan alle Turken (en niet Turken hier) als jullie ooit een DNA test willen doen, dit is de tijd. Zo'n korting krijg je niet meer.
Ik hoop dat het nog lukt!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Landysh het volgende:
Oh kanker! Mijn bankpas is natuurlijk ook nog eens geblokkeerd, helemaal vergeten. Dus via zo'n online prepaidcard gaat het ook al niet meer (er is verder niemand thuis).
De screenshots:quote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, post zo wel screenshots wanneer ik op school ben.
99 dollar is omgerekend bijna 75 euro. Hm.
Wil je het (zo) graag?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader gebeld en hij gaat het aan een vriend vragen. Misschien lukt het toch nog.
wil het wel doen voor jequote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Landysh het volgende:
Oh kanker! Mijn bankpas is natuurlijk ook nog eens geblokkeerd, helemaal vergeten. Dus via zo'n online prepaidcard gaat het ook al niet meer (er is verder niemand thuis).
Hij werkt weer!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Ayca het volgende:
Is de actie al afgelopen?
De code werkt niet..
Thanks lieve zarGon, maar ik heb al een oplossing jeeeeeeeeej.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anders kan ik haar helpen, jatog. 165 euro voor het vertrouwen in je medemens.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Succes en laat ons weten of je nou half of volbloed Armeens bent.
Hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Succes en laat ons weten of je nou half of volbloed Armeens bent.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij werkt weer!!!!!!!En mijn oom heeft een creditcard. Ik ga het zo bestellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehw.. dat zou minder leuk zijn dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Landysh het volgende:
Dalijk blijkt dat ik kanker heb ofzo (je krijgt ook nog dat gezondheidsding erbij).
We weten het allemaal, je wil de waarheid alleen nog niet onder ogen zien!quote:
De code? Geen idee. Hij deed het net even niet meer (blijkbaar was de code uitgelekt en zou hij nu pas geldig moeten zijn). Maar er is een jaar of twee jaar terug nog zo'n actie geweest en toen was de actie binnen paar uur weer voorbij. Serieus, als je een test wil, zou ik er nu een bestellen!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Weet je ook misschien tot wanneer hij geldig is?
Nah... Ik denk het niet. Serieus, mijn familie lijkt eigenlijk nergens op. Niet Arabisch, niet Turks (Centraal-Aziatisch), niet Anatolisch (Turks, Greeks, Armeens etc.). Dus ik ben echt benieuwd.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We weten het allemaal, je wil de waarheid alleen nog niet onder ogen zien!
Argh deze actie kan je eigenlijk niet laten gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
De code? Geen idee. Hij deed het net even niet meer (blijkbaar was de code uitgelekt en zou hij nu pas geldig moeten zijn). Maar er is een jaar of twee jaar terug nog zo'n actie geweest en toen was de actie binnen paar uur weer voorbij. Serieus, als je een test wil, zou ik er nu een bestellen!
Bestel dan!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Argh deze actie kan je eigenlijk niet laten gaan.
Wat als je gewoon ALLES bent? Dan ben je alsnog niks wijzerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nah... Ik denk het niet. Serieus, mijn familie lijkt eigenlijk nergens op. Niet Arabisch, niet Turks (Centraal-Aziatisch), niet Anatolisch (Turks, Greeks, Armeens etc.). Dus ik ben echt benieuwd.
Je tuft in een buisje.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat als je gewoon ALLES bent? Dan ben je alsnog niks wijzer.
Hoe moet je je DNA eigenlijk afstaan, zo'n katoenstaafje over je gehemelte?
Yup ga ik doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Goed zo! En als het jou puur gaat om afkomst dan zou ik je broertje laten testen.
quote:Item Total: $499.00
Friends and Family discount: $400.00
Shipping Int'l Economy: +$62.95 Total: $161.95
Goed zo Ayca! Hoe meer Turken, hoe beter! Die 60 dollar verzendkosten zijn voor heen en terug, dus je hoeft niet nog een keer verzendkosten te betalen als je de test terug stuurt!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje dat je vertelde over de actie Zeliha
Ohja dat is waar ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Landysh het volgende:
www.23andme.com
B84YAG
En dit is de code. Oh trouwens, ik moet er even bij zeggen dat je later nog ongeveer 30-40 euro (5 dollar per maand) betaalt voor upgrades enzo (verplicht). Maar dit is alleen de eerste jaar, dus in totaal ben je ongeveer 120 euro kwijt voor een test. En vergeet de verzendkosten niet! Je betaalt ook nog 30 euro verzendkosten (heen en terug)!
Ja, anders denkt je tante dalijk wat is dit??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook.
Dus dan gewoon 166,39 euro overmaken op rekening van tante? (161,95+60 dollar)
Wil je iemand anders laten testen dan? Jij bent een man dus je hebt en een mtDNA (moeder) en een Y-DNA. Een kit lijkt mij genoeg. Sende mi ismarliyacan?quote:
Iddquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, anders denkt je tante dalijk wat is dit??
Ja. Ik bestel er nu eentje.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wil je iemand anders laten testen dan? Jij bent een man dus je hebt en een mtDNA (moeder) en een Y-DNA. Een kit lijkt mij genoeg. Sende mi ismarliyacan?
Yeah!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Idd![]()
Ga zo maar weer bellen dat ik dat dan alvast heb overgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |