quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hangt van je doel af...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
Maar niet zo geschikt voor je patiënten.
Het is je evenknie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef IHVK het volgende:
Waarom denk je steeds hetzelfde als ik , Rookert..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
Brother from another mother
En nu ga ik tukken, cheers allen
Ik was je aan het testen..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee mijn onevenknie.
Jij bent al mijn evenknie.
Hahahquote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Actiefilm kijken met oma
"Yazigg oğlanı nasıl dovüyo"
Hahaha ja ik had vanochtend hetzelfde.quote:Op maandag 22 november 2010 09:07 schreef Rookert het volgende:
Raar dat je zo weinig hoort over het backup-systeem van ProRail dat in DEZELFDE ruimte zit als het origineel
Ik had een triple facepalm moment
Wow, als ze 400 jaar geleden al auto's, tractors en nike's hadden in het Ottomaanse rijk, dan was het wel het meest geavanceerde volk op aarde.quote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef Landysh het volgende:
Altijd handig, bevolkingsgroepen (in dit geval Turken) die zijn blijven hangen in de tijd. Nu kunnen we zien hoe het er 400 jaar geleden aan toe ging in het Ottomaanse Rijk.
Same old same old. Hoe gaat het met jou?quote:
Mierenneuker.quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wow, als ze 400 jaar geleden al auto's, tractors en nike's hadden in het Ottomaanse rijk, dan was het wel het meest geavanceerde volk op aarde.
Probeer ik de geschiedenis van Turkije te complimenteren, is het weer niet goed.quote:Op maandag 22 november 2010 12:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Same old same old. Hoe gaat het met jou?
[..]
Mierenneuker.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeer ik de geschiedenis van Turkije te complimenteren, is het weer niet goed.
Dat krijg je met die ongure filmpjes van je!quote:Op maandag 22 november 2010 12:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil de hele film zien, maar ik kan 'm nergens vinden.
Hou je mond jij, wat ben je onaardig zeg.quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die ongure filmpjes van je!
Niet, ik ben hartstikke aardig!! Volgens mij is die documentaire te nieuw en is hij alleen nog maar op filmfestivals te zien geweest.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hou je mond jij, wat ben je onaardig zeg.
Goed.quote:Op maandag 22 november 2010 12:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Same old same old. Hoe gaat het met jou?
[..]
Mierenneuker.
Volgens mij is die hele film fictief. Maar goed, ik heb de maker van de film gevonden op Facebook en heb haar een bericht gestuurd. Nu maar afwachten.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, ik ben hartstikke aardig!! Volgens mij is die documentaire te nieuw en is hij alleen nog maar op filmfestivals te zien geweest.
Das toch goed!quote:Op maandag 22 november 2010 12:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Goed.Zie dat ik net een 7.1 voor NL terug heb, had hoger verwacht mja ben tevreden.
Iets met stalken en zo. Maar als diegene echt hart voor haar werk heeft dan stuurt ze die film natuurlijk gewoon op.quote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele film fictief. Maar goed, ik heb de maker van de film gevonden op Facebook en heb haar een bericht gestuurd. Nu maar afwachten.
Oke!quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik?
Dat is de eerste stap van het stoppen met fokken.
Inderdaad! De film duurt maar 30 minuten trouwens.quote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets met stalken en zo. Maar als diegene echt hart voor haar werk heeft dan stuurt ze die film natuurlijk gewoon op.
Sowieso heb ik de spange fokkers al op MSN, jwt. (Behalve Zeliha want die haat mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke!
Succes.
Ik ga geen moeite meer doen om te stoppen met fokken.
Das waar!quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik de spange fokkers al op MSN, jwt. (Behalve Zeliha want die haat mij![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2010 13:07:19 ]
Dan is het wachten tot iemand hem in delen op youtube zet.quote:Op maandag 22 november 2010 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Inderdaad! De film duurt maar 30 minuten trouwens.
Ik haat jou niet! Maar ik ben gewoon nooit op msn, serieus!quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik de spange fokkers al op MSN, jwt. (Behalve Zeliha want die haat mij![]()
![]()
)
Smiechten.quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht dat de burgerking per week mn geld zou storten maar er staat nog niks op mn rekening.
Overmorgen komt mijn stufi + twee salarissen binnen. De rest van de maand zal ik als een koning leven.quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht dat de burgerking per week mn geld zou storten maar er staat nog niks op mn rekening.
quote:
Volgens yavuz moet je een macbook kopen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overmorgen komt mijn stufi + twee salarissen binnen. De rest van de maand zal ik als een koning leven.
Maar ja, ik denk dat mijn laptop het niet lang meer uithoudt, dus misschien moet ik daar wel voor gaan sparen.
Dan is het goed, ik vroeg me al of hoe je zo'n aardige jongeheer als ik nou kon haten.quote:Op maandag 22 november 2010 13:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik haat jou niet! Maar ik ben gewoon nooit op msn, serieus!
Yavuz kan de pot op!quote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
Volgens yavuz moet je een macbook kopen.
Dat zei ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik vroeg me al of hoe je zo'n aardige jongeheer als ik nou kon haten.
[..]
Yavuz kan de pot op!
Daarom.quote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik vroeg me al of hoe je zo'n aardige jongeheer als ik nou kon haten.
[..]
Yavuz kan de pot op!
Haha, kan je weer een week wachten op een nieuwe. Daarom heb ik er ook twee, waarvan er altijd eentje thuis ligt.quote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Damn, ik heb gisteren mijn bankpas laten blokkeren omdat ik dacht dat ik 'm op straat was verloren. Ligt 'ie gewoon in mijn kamer.
Hehehequote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Damn, ik heb gisteren mijn bankpas laten blokkeren omdat ik dacht dat ik 'm op straat was verloren. Ligt 'ie gewoon in mijn kamer.
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gunaydin!7.1
.
Mirba Zelll! Ende hallo Wiktor.
Duurt het zo lang?quote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Haha, kan je weer een week wachten op een nieuwe. Daarom heb ik er ook twee, waarvan er altijd eentje thuis ligt.
Ik raak mijn pas minstens een paar keer per week kwijt. Maar meestal vind ik 'm na een paar minuten zoeken. Dit keer heb ik de hele dag het hele huis doorzocht maar ik kon hem op de een of andere manier toch niet vinden - terwijl hij gewoon in mijn kast lag... weirdquote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef Ayca het volgende:
Hehehe
Ik raak ook altijd alles kwijt in mn kamer.Meestal ligt het dan onder mijn bed/bureau of tussen een stapel op bureau.
Hoi zarGon!quote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gunaydin!7.1
.
Mirba Zelll! Ende hallo Wiktor.
Dacht ik ook.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht dat je een heel nieuw pasje aan moest vragen. Ik ben die van mij nog nooit kwijtgeraakt.
Ehm ja?quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kan dat dan? Ik dacht dat ik een nieuwe moest aanvragen.![]()
Moeten ze gratis met pasjes strooien dan?quote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt zeker ING, daar moet je waarschijnlijk ook nog eens zelf betalen voor een nieuw pasje.
Ja. Bij ons heeft iedereen tot nu toe altijd gratis nieuwe pasjes gekregen bij de raboquote:Op maandag 22 november 2010 13:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moeten ze gratis met pasjes strooien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |