quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Zie daar Suarez het boefje van Ajax, opgegroeid in de sloppenwijken van Salto zoon van een Timmerman."
Lindgren en Ooijer zijn er eindelijk uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie een beetje het voetbal van vorig jaar terug, Toby met z'n paasjes, en v/d Wiel die opkomt!
Same here... Nog niet echt boeiend (net als het commentaar).quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Hmf... geen idee wat ik over deze wedstrijd moet zeggen tot nu toe.
Alleen als hij de bal voor zijn rechter krijgt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan die El Ham het een keer niet mooi doen en gewoon die bal erin rossen?
Gewoon doen. Risico's nemenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
v/d Wiel moet wel oppassen dat hij niet teveel loopt.
Eredivisie livequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef apienootje het volgende:
Eh, weet er iemand een livestream?
Zoals gewoonlijk. Ik vind het nietsquote:
Die kende we al hier, je moet een keer nieuwe zinnen gaan bedenken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je van der Wiel zo ziet spelen weet je pas hoe goed Trabelsi eigenlijk was.˛
Als je Suarez zo ziet spelen weet je pas hoe goed Cruijff wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je van der Wiel zo ziet spelen weet je pas hoe goed Trabelsi eigenlijk was.˛
Gaat primaquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iedereen haperende streams hier?
Nee, NVS4 loopt hier perfect.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
pmquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Iets tequote:
Ja, Trabelsi was echt een moderne back. Was aanvallend altijd gevaarlijk, en zijn acties mislukten zelden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die kende we al hier, je moet een keer nieuwe zinnen gaan bedenken.
Slechte aanname inderdaad. Niets voor hem eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Bah hij neemt hem net niet goed mee Suarez, anders 1-0
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef Paul-89 het volgende:
Bok eens op met die stream bagger.![]()
Live wedstrijden via internet streams #38
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mogen hier ook andere tussenstanden staan?Spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen hier ook andere tussenstanden staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Eerst wel, maar het lijkt nu beter te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef StijnDa het volgende:
Ze zullen wel weer eens op zijn psv's winnen. Af wachten en uiteindelijk toch wel scoren.quote:
Mogen hier ook andere tussenstanden staan?Yeuy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rutten is geen Barcelona materiaal wanneer hij Afellay als verdedigende middenvelder neerzet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
En? Kunnen we aan de hand van deze wedstrijd concluderen dat Affelay Barca materiaal is?˛
Je speelt zeker weer Fm.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ajax komt hier op voorsprong denk ik
QFT. Net zoiets als Enoh als aanvallende middenvelder neerzetten .. sure, Afellay zou het best kunnen als er een echte breker naast staat. Maar die staat er niet ><quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rutten is geen Barcelona materiaal wanneer hij Afellay als verdedigende middenvelder neerzet.
Uhm nee, ik kijk de wedstrijdquote:
Rasvoetballer.quote:
Ik vraag me al anderhalf seizoen af wat Rutte nou met Afellay aan het doen is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
QFT. Net zoiets als Enoh als aanvallende middenvelder neerzetten .. sure, Afellay zou het best kunnen als er een echte breker naast staat. Maar die staat er niet ><
Als Afellay vorig seizoen gewoon lekker het hele jaar als aanvallende middenvelder was gebruikt, had hij er waarschijnlijk 15 gemaakt en hadden ze hem voor 20 miljoen kunnen verkopen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vraag me al anderhalf seizoen af wat Rutte nou met Afellay aan het doen is.
Belangrijke wedstrijd, dan komen dat soort mensen kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Cruijff is wel bezig met een missie om de boel te laten escaleren trouwens... je ziet hem nooit en nu ineens wel
Eerst loopt iedereen te zeuren dat Cruyff zich nooit laat zien in Amsterdam, en dan is ie er een keer voor een belangrijke wedstrijd en andere zaken (verkiezing), en dan is het weer niet goed?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Cruijff is wel bezig met een missie om de boel te laten escaleren trouwens... je ziet hem nooit en nu ineens wel
20 miljoen is wel een beetje erg veel, maar tussen de 10 en de 15 was wel mogelijk geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als Afellay vorig seizoen gewoon lekker het hele jaar als aanvallende middenvelder was gebruikt, had hij er waarschijnlijk 15 gemaakt en hadden ze hem voor 20 miljoen kunnen verkopen...
Anyway, Ajax oogt lekker scherp en met de wil om snel naar voren te gaan. Suarez ook eindelijk wat meer centraal en gemotiveerd. Ziet er goed uit, al weet je het natuurlijk maar nooit tegen PSV. PSV trouwens vrij 'mat' tot nog toe.
Smerig ventje is hetquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Vertonghen is zo ontzettend goed, nog beter dan Vermaelen destijds.˛
Het mooiste was die pauze toen het dus niet lukte....quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Proletariaat het volgende:
Terechte kaart voor Anita.
Die commentator![]()
"Marcelo past , past, vast past pakt vast" ':')
Niet aan het kijken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wtf?! was het een fout van Anitaatje?
Jawel, maar het was een counter van PSV .. paar PSV'ers tegen 3 Ajacieden. Dan moet je toch een overtreding maken, als hij alleen op het doel afgaat?quote:
Die commentator.... Slaapverwekkend, net of hij met zijn hoofd op een kussen ligt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:19 schreef Proletariaat het volgende:
Terechte kaart voor Anita.
Die commentator![]()
"Marcelo past , past, vast past pakt vast" ':')
Vind ik niet, Lens ik gevaarlijker denk ik. Is nuttiger aan de flanken en Amrabat kan beter bij een Heerenveen, Groningen of een AZ voetballen. Zou hij meer tijd krijgen, maar Lens is gewoon iets nuttiger in mijn ogen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Vergeet niet dat Lens van het type veel geschreeuw weinig wol is. Amrabat is allround gezien een veel betere speler.˛
Serieus?! Hij was niet de laatste man hequote:
Dus het was een Anitaatje. Te laat bij de bal, dekt zijn man niet goed genoeg, lomp inkomen etc.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, maar het was een counter van PSV .. paar PSV'ers tegen 3 Ajacieden.
Hij was te laat, maar voor de man gaan, zo dom is (zelfs) hij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij had hem ook kunnen geven. Hij ging echt 100% voor de man en niet voor de bal.
Naja, we hebben ze anders gezien (Excelsior-Ajax) hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus het was een Anitaatje. Te laat bij de bal, dekt zijn man niet goed genoeg, lomp inkomen etc.
Wie was zijn man dan? Hij had er twee ..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus het was een Anitaatje. Te laat bij de bal, dekt zijn man niet goed genoeg, lomp inkomen etc.
Nou hij deed het dus wel. De bal was al lang doorgetikt door Lens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij was te laat, maar voor de man gaan, zo dom is (zelfs) hij nou ook weer niet.
Ik heb het over het algemeen, dohquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie was zijn man dan? Hij had er twee ..
Enoh is weer gevaarlijk bezig
Wat nog steeds niet wil zeggen dat hij voor de man gaat. Hij weet zelf ook wel dat als hij voor de man gaat het rood is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou hij deed het dus wel. De bal was al lang doorgetikt door Lens.
Dohquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen, doh
Jij bent Gijp?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat gaan joh, is toch mooi man!
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een vreselijke kutwedstrijd
Zijn injectienaalden gaan sneller door de opperhuid.quote:
Af en toe heb ik het gevoel dat ze het niet willen zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een gepingel elke keer weer
En ze zien elkaar ook niet vrij staan he? Wat een blinden bij Ajax.
En dit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ze het niet willen zien.
Dit waren geen schwalbes meer glijpartij of dat hij uit balans was.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom krijgt Suarez nooit een keer een rode kaart voor al die Schwalbes die hij maakt, dan leert hij het misschien een keer af.
Spelbederver
Mag hij ook niet meer vallen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom krijgt Suarez nooit een keer een rode kaart voor al die Schwalbes die hij maakt, dan leert hij het misschien een keer af.
Spelbederver
Dat idee heb ik ook. Het lijkt alsof de Jong bewust El Hamdaoui negeert. Let er maar eens op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het gevoel dat ze het niet willen zien.
Jij bent lekker simpelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spelbederver
Jij bedoelt een oeuvre kaart?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spelbederver
Hij is gewoon moe van de vliegreis naar Chiliquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spelbederver
Rood is overdreven, maar het lijkt er op dat de oude Suarez weer terug komtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Spelbederver
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bedoelt een oeuvre kaart?˛
Tijd is tijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
fluit ie af bij een corner. Wat een kutmongool
Volgens mij was het een ingooi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Onzin, een corner mag je nog nemen. Onderdeel van de aanval.quote:
Zeit ist zeit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Parafernalia het volgende:
Deze wedstrijd verdient geen corner
Ja, die winterbanden kennen we nogquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef BeamofLight het volgende:
tewente verliezen, psv winnen en winterbanden bestellen
Nonsens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Onzin, een corner mag je nog nemen. Onderdeel van de aanval.
Blessuretijd dan? er zijn genoeg onderbrekingen geweest die minimaal 1 minuut blessuretijd zouden geven.quote:
quote:
Tja, als dat niet aangegeven wordt..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Blessuretijd dan? er zijn genoeg onderbrekingen geweest die minimaal 1 minuut blessuretijd zouden geven.
Maar hij heeft aangegeven niets bij te trekken dus is het logisch dat hij dan affluit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Blessuretijd dan? er zijn genoeg onderbrekingen geweest die minimaal 1 minuut blessuretijd zouden geven.
Doet dan nog niet af dat het een fout is. Dan ligt de fout al bij het niet bijtellen van blessuretijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar hij heeft aangegeven niets bij te trekken dus is het logisch dat hij dan affluit.
wordt lastig als ze dan in de aanval blijvenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Daarbij de corners van Ajax zijn sowieso balbezit voor de tegenstanders.
Ook truequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
wordt lastig als ze dan in de aanval blijven
Onzin, het enige wat 'buiten tijd' kan zijn penalty's.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
dat klopt.. vooral die genomen door Suarez tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Daarbij de corners van Ajax zijn sowieso balbezit voor de tegenstanders.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat is het resultaat van het scouten van spelers onder de 1,70
Die corners van Suarez komen meestal niet eens op die hoogtequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat is het resultaat van het scouten van spelers onder de 1,70
Ik naar Eddy Poelman als commentator.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
Ik verlang terug naar de PTT Telecompetitie
Hij drinkt weer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:39 schreef Parafernalia het volgende:
Atteveld zit een andere wedstrijd te kijken
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
De man die vroeger grensrechters voor kankerneger uitmaakte gaat ons nu uitleggen wat beide ploegen verkeerd doen. Het kan raar lopen.
De man die vroeger grensrechters voor kankerneger uitmaakte gaat ons nu uitleggen wat beide ploegen verkeerd doen. Het kan raar lopen.
Matige timing heeft het vrouwtje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
De pizza's zijn nog niet klaar. Denk dat hier iemand even wat stoten ga leasen.˛
Leasen? Dus je wilt ze ook weer terug kijken?!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
De pizza's zijn nog niet klaar. Denk dat hier iemand even wat stoten ga leasen.˛
Geef je vrouw een paar patsen in haar gezicht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Euh... blijf toch een Amsterdammer héquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je nu neutraal of heb je een nieuwe club gevonden?
Nep supporterquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... blijf toch een Amsterdammer hé
quote:
Amsterdammer wel geen Ajacied.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... blijf toch een Amsterdammer hé
Vitesse zat ik dan wel van te kijkenquote:
Dat soort types zijn vooral met hun zelf bezig als ze 6-0 onderuit gaan slapen ze net zo lekker als met 6-0 zouden winnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef Paul-89 het volgende:
Bij zo'n speler als Mounir heb ik altijd het gevoel dat hij er geen minuut van wakker ligt als Ajax verliest. Hetzelfde bij een El Ahmadi bijv.
Dat verdien je ook!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, krijg ik weer bagger over me heen
Hij geeft zijn geld niet graag uit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Gorill0r het volgende:
Waarom loopt Jol er trouwens altijd als een schooier bij in zijn trainingspak?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
Lig er geen seconde wakker vanquote:
Wat had je dan gedacht? Je club in de steek laten en week later sta je weer te juichen voor Ajax.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
Ja dat gevoel heb ik ook altijd bij dat soort spelers.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat soort types zijn vooral met hun zelf bezig als ze 6-0 onderuit gaan slapen ze net zo lekker als met 6-0 zouden winnen.
dit dus.quote:
Je noemt toevallig 2 Marokkanen. Wellicht een PVV stemmer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef Paul-89 het volgende:
Bij zo'n speler als Mounir heb ik altijd het gevoel dat hij er geen minuut van wakker ligt als Ajax verliest. Hetzelfde bij een El Ahmadi bijv. (maar dat lijkt me dan ook niet meer gezond, gezien dit seizoen.)
Noem jezelf geen Ajacied joh veel beter blijf voortaan maar neutraal ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, fijne wedstrijd weer he, lieve mede ajacieden
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, fijne wedstrijd weer he, lieve mede ajacieden
Nee dat dan weer niet, maar vaak zijn het inderdaad van die Marokkanen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je noemt toevallig 2 Marokkanen. Wellicht een PVV stemmer?˛
Nee klopt, en wat er met je club aan de hand is geef je ook geen flikker omquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lig er geen seconde wakker van
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee klopt, en wat er met je club aan de hand is geef je ook geen flikker om. Kijk maar gewoon om half 11 naar teletekst, het boeit je toch niks
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee klopt, en wat er met je club aan de hand is geef je ook geen flikker om. Kijk maar gewoon om half 11 naar teletekst, het boeit je toch niks
Ja is toch.. Nja het is een Ajax supporter, kan hem ook niks kwalijk nemenquote:
Die heeft echt een hele trage reactie, was bij Feyenoord-Ajax ook, Feyenoord scoorde 2 doelpunten uit buitenspel was al voor gevlagd en gefloten stadion was alweer rustig en hij hield nog steeds vol dat er een goal was gevallen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Van de lijn gehaald? Waarom zegt die commentator niets van???
Blehquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft echt een hele trage reactie, was bij Feyenoord-Ajax ook, Feyenoord scoorde 2 doelpunten uit buitenspel was al voor gevlagd en gefloten stadion was alweer rustig en hij hield nog steeds vol dat er een goal was gevallen.
Precies.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Had je in 1 keer moeten geven Mounir
Bij mij rennen de spelers opeens achteruitquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Best klote, commentator loopt 10 seconden voor op het beeld.
PSV zal er voor tekenen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch een anti-climax, een topper die in 0-0 eindigt.
Dat had ik eerst ook ..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Bij mij rennen de spelers opeens achteruit
Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Proletariaat het volgende:
Weet iemand de naam van deze commentator?
Het is de Theoquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Proletariaat het volgende:
Weet iemand de naam van deze commentator?
dan druk je op de verkeerde knopquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Bij mij rennen de spelers opeens achteruit
Nee ook Ajax fans ergeren zich aan hem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat kan ik me kapot ergeren aan Suārez. En dat is niet omdat ik een PSV-fan ben.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan druk je op de verkeerde knopje moet nie terugspoelen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |