En dan gaan we er gewoon voor dat dit het topic wordt waarin Pvoesss bevalt van haar knulletjequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef -Nienna- het volgende:
Seilram, gefeliciteerd!!
Onze echo was goed!! Met baby is alles helemaal prima in orde en was lekker beweeglijk.
Ik mag alleen over 10 weken wel weer komen, want er ligt een klein stukje placenta voor mijn baarmoedermond. De kans is heel groot dat dat wegtrekt als mijn buik flink gaat groeien, maar voor de zekerheid wil ze met 30 weken zwangerschap weer kijken. Het kon verder geen kwaad voor de baby of voor mij...dus ik kan me daar nu nog niet druk om maken.
Beentjes bleven de hele tijd stijf tegen elkaar...maar de echoscopiste sprak de magische woorden: "dan kent dat kleintje mij nog niet" en binnen een paar seconden was het overduidelijk zichtbaar en geen twijfel mogelijk: we krijgen een dochtertje

Ik was ook bij H&M, daar hebben ze Teigetje, Hello Kitty en Sesamstraat....quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Nienna, wat fijn dat alles goed was! En leuk, een meisje!
Ik vind echt alle shirtjes met tekst vreselijk. Een van Ivans eerste shirtjes was er een van Imps & Elfs (geloof ik) met daarop 'it's a boy!'. Dat was een heel fijn shirtje en ik vond het nog wel acceptabel, maar zelf zou ik het niet kopen.

Heb je er een verklaring voor dat het beter gaat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vannacht weer geen last van misselijkheid en braken heb gehad? En ik denk dat deze nacht in dat opzicht ook wel goed zal verlopen (ik lig al op bed en heb geen oprispingen). Ik ben er zó blij mee! Ik blijf onrustig (en weinig) slapen en mijn verkoudheid zit me erg in de weg, maar de opluchting is groot.

Done!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef -Nienna- het volgende:
Leandra, zou je het nog in de OP achter mijn naam kunnen zetten??

Niet druk om maken, die hooikoorts, gewoon tegen die tijd eens bekijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je er een verklaring voor dat het beter gaat?
Fijn hoor, niet genoeg slapen is al niet fijn, maar dan met misselijkheid lijkt me helemaal vreselijk...
Verkouden ben je ook alweer even, ik las laatst dat je zelfs niet gewoon neusspray mag gebruiken als je zwanger bent...
Ik zie op tegen April en Mei, twee waardeloze hooikoorts maanden voor mij, vaak benauwd tot aan pufjes, pillen, neusspray ook oogdruppels tegen de jeuk aan de ogen. En dan ben ik hoogzwanger...
De verloskundige zei al dat het vaak minder is tijdens de zwangerschap, maar ik zit in het hoogste segment dus die vlieger gaat vast niet op.
Ik geniet me suf dus de komende maanden nu alles nog heel goed gaat en ik me prima voel.
Besef dat het best heftig kan zijn als ik de verhalen hier zo lees...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |