Ik heb een vermoedenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hans, je weet welke opmerking ik nu ga maken, hè?
Binnenkort maar even checkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef Allrounder het volgende:
Untinkable is trouwens een hele goede film!Aanrader Night and Day was wel aardig
Verrassend! Hoop toch dat Twente het goed blijft doen, AZ, Ajax of PSV hoeft van mij ook geen kampioen te worden..quote:
AZ begint weer aardig te draaienquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Verrassend! Hoop toch dat Twente het goed blijft doen, AZ, Ajax of PSV hoeft van mij ook geen kampioen te worden..
Mike Tyson is duidelijk uit vorm!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
AZ begint weer aardig te draaien. Suarez schijnt ook een beetje de weg kwijt te zijn
.
* proest *quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Mike Tyson is duidelijk uit vorm!
Die plaat is echt goed!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat Roel min of meer zegt. Meer bier. meer chips en kaas + mosterd.
Vanaf nu!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk je ook naar V For Vendetta? Wat een wereldfilm!
Goed bezig man!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wel kaasplankje na gehad!
Heeeerlijk eten
Mijn god wat een onwijs mooie filmquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:56 schreef miieejj het volgende:
goedenavond mensen op de zaterdag-avond
HELD !!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:54 schreef Allrounder het volgende:
Wie heeft deze plaat aangevraagt!?
IK!
rooie rinus en pe daalemmer dus.quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil graag de plaat van Hans aanvragen.
Wie..quote:Op zondag 21 november 2010 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Word ik oud, dat ik dave clarke begin te waarderen
Dan luister ik nooit radio, dan ben ik meestal in de kroeg ofzo..(opstap)quote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dave Clarke, die ene die ene die je altijd tussen 0 en 2 hoort op zondag (nu dus)
Roel !quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil graag de plaat van Hans aanvragen.
daar krijg je geld bij?quote:Op zondag 21 november 2010 00:40 schreef miieejj het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/coen3fm/view/8055730
voor serious request..
daar kun je geld op bieden..quote:Op zondag 21 november 2010 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar krijg je geld bij?
hee, nu kan ik wel quoten! godsamme wat een gedoe!
ik maakte ook een grapje popje.quote:Op zondag 21 november 2010 00:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
daar kun je geld op bieden..
wie wil dat nou niet .. een t-shirt van suaraz
je heet ook Lennartquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:56 schreef Allrounder het volgende:
Best raar om jezelf op de radio te horen![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
godnondepleuris. kom ik thuis, wil ik nog ff een paar posts van hier quoten. kan dat niet omdat ik javascript zgn uitgeschakeld zou hebben of een adblocker zou draaien. NEE en NEE! ik gebruik gewoon een fatsoenlijke browser (Opera dus) en verder geen fratsen.
en Sense of Dance vind ik stom
en verder....wat Roel en Hans zeggen!
heb je advertenties in beeldquote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
godnondepleuris. kom ik thuis, wil ik nog ff een paar posts van hier quoten. kan dat niet omdat ik javascript zgn uitgeschakeld zou hebben of een adblocker zou draaien. NEE en NEE! ik gebruik gewoon een fatsoenlijke browser (Opera dus) en verder geen fratsen.
en Sense of Dance vind ik stom
en verder....wat Roel en Hans zeggen!
nee, ik heb heerlijk gegeten bij een collega met collega's. wat kan dat mens koken zeg! daar is een kant-en-klaarmaaltijd van de Appie niets bijquote:Op zondag 21 november 2010 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
. Film nog gezien? Heb zelf een van de beste films van de afgelopen jaren gezien, denk ik. V For Vendetta. Echt briljant die film. Meesterwerk eerst klas.
yup.quote:
Danny zal wel weer aan het kloten zijnquote:Op zondag 21 november 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup.
maar inmiddels werkt alles weer. geen idee hoe t kwam
Prima vermaakt dus. Is ook belangrijk en misschien zelfs belangrijker dan de film. Film kan je altijd nog een keer zienquote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik heb heerlijk gegeten bij een collega met collega's. wat kan dat mens koken zeg! daar is een kant-en-klaarmaaltijd van de Appie niets bij
Thanks!quote:maar mooi dat je het een goede film vond. Vind ik altijd wel fijn dat als ik iemand een filmtip geef (of bevestig dat het een aanradertje is) dat dan ook zo blijkt te zijn
http://members.home.nl/hole88/3fm/slikheks.mp3quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahahaha, geniale reactie, die wil ik als ringtone
coolquote:Op zondag 21 november 2010 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://members.home.nl/hole88/3fm/slikheks.mp3
audio sowieso http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20101123-22.wma en ik neem alles op dus geef maar een gil.quote:Op zondag 21 november 2010 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool
oh, en vraagje....jij recordt toch alles? ook het 3voor12twitterfeest dinsdag a.s.? ben daar bij en zou het vet vinden als er beelden of alleen audio van te krijgen is.....
dat zal ik zeker doenquote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
audio sowieso http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20101123-22.wma en ik neem alles op dus geef maar een gil.
quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
http://www.powned.tv/prog(...)_max_moet_blijv.html
Jan Slagter is de lul
ik zeg niks.....maar ik vinnet mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
Jan Slagter is de lul
en ik zorg er nog persoonlijk voor ookquote:
jij bent te goed voor deze wereld. de Nobelprijs voor de vrede moet naar jou!quote:Op zondag 21 november 2010 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ik zorg er nog persoonlijk voor ook
zei hij heel droogquote:Op zondag 21 november 2010 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze wereld. de Nobelprijs voor de vrede moet naar jou!
zo ben ik hequote:
het zijn er nog geen 10kquote:Op zondag 21 november 2010 01:13 schreef hole1988 het volgende:
Jan Slagter is de lul
er zijn maar 10k nodigquote:
trusten Rock !quote:Op zondag 21 november 2010 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo ben ik he
maar ik ga maar eens naar bed...
tot Timur!
dus DAT ruik ik....ik dacht dat het of Niemeyer of de Suikerfabriek was.....quote:Op zondag 21 november 2010 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Moi. Zometeen eerst maar even douchen. DIE LUCHT !
wat is daar mis mee?quote:Op zondag 21 november 2010 11:36 schreef henkde_j het volgende:
Je 4 jaar jongere zusje filmen in de badkamer
ja, dat vind ik ook! Rámon heeft zijn velours jasje al aanquote:Op zondag 21 november 2010 11:43 schreef Cee het volgende:
Hallootjes! Even m'n ontbijt naar binnen werken, hopen dat m'n hoofdpijn weggaat en dan maar eens fatsoenlijke kleren aantrekken. Moet er toch tiptop bijzitten als Timurtje begint.
quote:Op zondag 21 november 2010 11:43 schreef Cee het volgende:
Hallootjes! Even m'n ontbijt naar binnen werken, hopen dat m'n hoofdpijn weggaat en dan maar eens fatsoenlijke kleren aantrekken. Moet er toch tiptop bijzitten als Timurtje begint.
oh-oh....quote:Op zondag 21 november 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Geen paniek, ik ben er!
![]()
Wat draait Brakkemieke trouwens tof..
Ik viel dr in onder Buckshot Lefonque, en hoor veel fijns![]()
Als ze nou nog es ging stoppen met praten werd het nog es wat met dr
Rock...quote:
ik bedoelde meer van....oh-oh....wat is er met je? je bent complimenteus naar die blonde!quote:
Douchebag.quote:Op zondag 21 november 2010 12:01 schreef miieejj het volgende:
Hoe zeg je in het goed engels .. Doesh back. of is het doshbak .. iemand die je een sukkel vind..
iets in die strekking wilde ik ook net typen. wat een infantiele kutreclame zeg!quote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef Cee het volgende:
Die sukiyaki reclame is echt te achterlijk voor woorden.
lolquote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus DAT ruik ik....ik dacht dat het of Niemeyer of de Suikerfabriek was.....
[..]
wat is daar mis mee?![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 11:43 schreef Cee het volgende:
nja, ik betwijfel het.....Stnendres heeft in zijn contract staan dat hij het huis niet in hoeft en dat was volgens mij een ideetje van Powned....quote:Op zondag 21 november 2010 12:14 schreef Cee het volgende:
Nee. Nee dat meen je niet. Gooi niet zo'n achterlijke PowNed-gast in dat huis. Alsjeblieft zeg.
-e Hans!quote:
Nou die reclame van Forrrrrrrrrrrrrrrrrrd met de rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr danquote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Niet zo achterlijk als die Oranginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kutreclame
en toch zijn ze niet zo infantiel als Sukiyaki sukiyakiquote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nou die reclame van Forrrrrrrrrrrrrrrrrrd met de rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr danof Tom de Ridder met zijn brandstof
Ik zou hem graag besprenkelen met wat BTW vrije brandstof en hem daarna in vuur en vlam zetten.
Mss kun je NU ff koffie zetten, we zitten al op pagina 5quote:
ik zit pas op pagina 2...quote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kun je NU ff koffie zetten, we zitten al op pagina 5
Oh dank voor het melden ik stond nog op mute voor dat vreselijke Magic (quote:
Ooh.. jeutjequote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef themauster het volgende:
Hoe kun je de Beatles verkrachten in 2:46 min nou zo:
We zitten over de 200 posts, als ie nu koffie gaat zetten hebben we dalijk geen minutenlang witje in de reeksquote:
oh ja, bij 300posts ja.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zitten over de 200 posts, als ie nu koffie gaat zetten hebben we dalijk geen minutenlang witje in de reeks
quote:
LOL ! strak planquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kun je NU ff koffie zetten, we zitten al op pagina 5
Graag gedaan! Die Magic plaat is irritant inderdaad. Mee eensquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dank voor het melden ik stond nog op mute voor dat vreselijke Magic ()
quote:
Ik vind het een heel geschikt achtergronddeuntje voor het glazen huisquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, The Knocks - Make It Better !!! Ik vind die plaat toch een partij vrolijk.
nekschot voor die gek!quote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef themauster het volgende:
Hoe kun je de Beatles verkrachten in 2:46 min nou zo:
+1quote:
quote:
LOL WTFquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef miieejj het volgende:
ik kijk op de webcame, maar ik hoor ze niet praten.. hebben ze dit eerder opgenomen?
dat is bij Flirt altijd. stel dat de ander niet opneemt ofzo is het item kapot...quote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef miieejj het volgende:
ik kijk op de webcame, maar ik hoor ze niet praten.. hebben ze dit eerder opgenomen?
Ja want als je dit live doet gaat het altijd misquote:Op zondag 21 november 2010 12:54 schreef miieejj het volgende:
hoezo ??quote:Op zondag 21 november 2010 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want als je dit live doet gaat het altijd misVraag Paul Rabbering maar
Hij nam het programma een paar keer over en deed het wel live volgens mij ging het toen niet een keer goedquote:
hihi ik vind het wel een mooi stelquote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
waylon heeft een vriendin..
tja, dan maar gaan voor je 2e keus.....quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
waylon heeft een vriendin..
quote:Op zondag 21 november 2010 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dan maar gaan voor je 2e keus.....
ik bedoelde mezelfquote:
quote:
quote:
Nee Ekdom heeft daar iets teveel smaak voor.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
word de nr1 van het serious request..grote kans
I Hope Soquote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
Serieus? Vond het nogal een treurige plaatquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jochem Meijer! - Mijn Dag!
WOEI!
Denk het ookquote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
ja, idd.. ieder geval de top 5quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee Ekdom heeft daar iets teveel smaak voor.
Nee. Te vroeg.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
Ik zie Winter Winds van M&S ook nog wel hoog komen, het is niet voor niets dat ze die eerst even een par keer draaiden en nu helemaal niet meer.quote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, idd.. ieder geval de top 5![]()
ik denk dat the wombats en adele hoog scoren
Nahh, denk ik niet. Is het wat te studentikoos/huishoudbeursachtig voor (kan geen goede term vinden). Men wil iets rauwers, iets lompers, iets (nog) stupiders. Iets als Turbo Turbo maar dat is al een paar weken uit. Een nieuw nummer dat men nog amper kent en beter leert kennen op aansporen van de heren dj's in het Huis.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
kings of leon met radioactivequote:Op zondag 21 november 2010 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie Winter Winds van M&S ook nog wel hoog komen, het is niet voor niets dat ze die eerst even een par keer draaiden en nu helemaal niet meer.
Turbo is zo tofquote:Op zondag 21 november 2010 13:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
kings of leon met radioactiveen wellicht ook de new kids met turbo
Die zijn dan ook te oud en kapot gedraaid.quote:Op zondag 21 november 2010 13:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
kings of leon met radioactiveen wellicht ook de new kids met turbo
agnes obel ??quote:Op zondag 21 november 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zijn dan ook te oud en kapot gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |