Oh ik ook bij Komt een vrouw bij de dokter. Dat kínd. Germ. Maar toen huilde ik ook bij het boek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb lekker gejankt bij The Ultimate Gift... En er komt een vrouw bij de dokter ook, maar toen moest ik wat stress kwijt
Je vergelijkt nu appels met peren, in de een is hij acteur, in de andere producer. Ik vind Tom Hanks-films meestal wel goede films, en qua series (als producer) is hij ook heel goed bezig. Ik ken niemand die Band of Brothers maar matig vond en Big Love is ook een top (vrouwen-)serie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Praktisch alle Tom Hanks-films zijn bijzonder jammer. Behalve Evan Almighty.
Aaahwquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb schijnbaar alleen gehuild bij Bambi, dat vertelde mijn moeder me
die appels-peren-vergelijking was bewustquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu appels met peren, in de een is hij acteur, in de andere producer. Ik vind Tom Hanks-films meestal wel goede films, en qua series (als producer) is hij ook heel goed bezig. Ik ken niemand die Band of Brothers maar matig vond en Big Love is ook een top (vrouwen-)serie.
Probeer het anders eens te zingen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Kn0x het volgende:
Dangit ik heb een stukje tekst in mn hoofd hangen maar kom niet op de titel...
quote:I close my eyes
Ik moet gelijk denken aan de soundtrack van Godzilla, Come with me van Puff Daddyquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Kn0x het volgende:
Al geprobeerd. Ik weet dat het een zweedse band is, die rock/pop maken. Het lied begint met:
[..]
Saybiaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Kn0x het volgende:
Al geprobeerd. Ik weet dat het een zweedse band is, die rock/pop maken. Het lied begint met:
[..]
Ja, hoi. Dat wou ik net zeggen. Ik stem dan toch voor zaterdagquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Fallen het volgende:
Leuk die off-topic slow chat, maar wanneer gaan we nou?![]()
Vrijdag of zaterdag?
Same here.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Solique het volgende:
Vrijdag en zaterdag zal ik waarschijnlijk wel kunnen. Alleen qua tijd komt zaterdag beter uit.
Wat is je punt dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hoi. Dat wou ik net zeggen. Ik stem dan toch voor zaterdag.
Al is vrijdag ook geen punt. Ik kom dus gewoon.
Uhh. Dat er misschien even een knoop moet worden doorgehakt over vrijdag of zaterdag?quote:
dit werkt valsspelen natuurlijk ontzettend in de handquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Frankii het volgende:
Easy
Poll: Vrijdag of zaterdag?
• Vrijdag
• Zaterdag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als mensen zielig genoeg zijn om vals te spelen moeten ze dat vooral doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dit werkt valsspelen natuurlijk ontzettend in de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |