Ah ik ben dus niet de enige die geen idee heeft wie dat is. Maar tja met al die alternatieve namen waar ik ook nog altijd niet weet iwe het is schiet het sowieso niet opquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Welkom op het forum trouwens
Of heb ik jou gemist?
Poeder heeft een linkje naar dit topic gespamd in GCC, dus wellicht dat nog meer gezellige gamescrew zich meldt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Welkom op het forum trouwens
Of heb ik jou gemist?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gehuild bij een film, zelfs niet bij The Green Mile!
Ook niet bij de Lion King?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Tranen met tuiten bij Marley & Mequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Het is niet om te dissen homeboi!quote:
Nope, het jongetje wat Simba in heeft gesproken was een schoolgenootje van me dus het klonk allemaal te bekend.quote:
.... dat is toch die film over die hond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tranen met tuiten bij Marley & Me.
Echte mannen huilen alleen als het bier op is!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit heeft te weinig met Action Man gespeeld. Die kon ook huilenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Echte mannen huilen alleen als het bier op is!
dat was zodat kn0xje me alsnog kon ontmoetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef koei het volgende:
[..]
Poeder heeft een linkje naar dit topic gespamd in GCC, dus wellicht dat nog meer gezellige gamescrew zich meldt.
Leugens. Dan drinkt men whiskey en wodka.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Echte mannen huilen alleen als het bier op is!
Is dat die ene met die hond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:10 schreef koei het volgende:
The Green Mile is toch geen jankfilm? Marley & me wel, wat een baggerfilm was dat, zonde van mn tijd geweest...
Jep. Die film inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
.... dat is toch die film over die hond?
Ik hou niet van honden, ben een kattenmens...
En spijt dat hij daarvan gaat krijgen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat was zodat kn0xje me alsnog kon ontmoeten
Jazeker wel jonguhquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:10 schreef koei het volgende:
The Green Mile is toch geen jankfilm? Marley & me wel, wat een baggerfilm was dat, zonde van mn tijd geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Je hield het niet meer droog?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb The Green Mile halverwege uitgezet
Ik heb lekker gejankt bij The Ultimate Gift... En er komt een vrouw bij de dokter ook, maar toen moest ik wat stress kwijtquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tranen met tuiten bij Marley & Me.
Lost in translationquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Praktisch alle Tom Hanks-films zijn bijzonder jammer. Behalve Evan Almighty.
Oh ik ook bij Komt een vrouw bij de dokter. Dat kínd. Germ. Maar toen huilde ik ook bij het boek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb lekker gejankt bij The Ultimate Gift... En er komt een vrouw bij de dokter ook, maar toen moest ik wat stress kwijt
Je vergelijkt nu appels met peren, in de een is hij acteur, in de andere producer. Ik vind Tom Hanks-films meestal wel goede films, en qua series (als producer) is hij ook heel goed bezig. Ik ken niemand die Band of Brothers maar matig vond en Big Love is ook een top (vrouwen-)serie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Praktisch alle Tom Hanks-films zijn bijzonder jammer. Behalve Evan Almighty.
Aaahwquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb schijnbaar alleen gehuild bij Bambi, dat vertelde mijn moeder me
die appels-peren-vergelijking was bewustquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu appels met peren, in de een is hij acteur, in de andere producer. Ik vind Tom Hanks-films meestal wel goede films, en qua series (als producer) is hij ook heel goed bezig. Ik ken niemand die Band of Brothers maar matig vond en Big Love is ook een top (vrouwen-)serie.
Probeer het anders eens te zingen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Kn0x het volgende:
Dangit ik heb een stukje tekst in mn hoofd hangen maar kom niet op de titel...
quote:I close my eyes
Ik moet gelijk denken aan de soundtrack van Godzilla, Come with me van Puff Daddyquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Kn0x het volgende:
Al geprobeerd. Ik weet dat het een zweedse band is, die rock/pop maken. Het lied begint met:
[..]
Saybiaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Kn0x het volgende:
Al geprobeerd. Ik weet dat het een zweedse band is, die rock/pop maken. Het lied begint met:
[..]
Ja, hoi. Dat wou ik net zeggen. Ik stem dan toch voor zaterdagquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Fallen het volgende:
Leuk die off-topic slow chat, maar wanneer gaan we nou?![]()
Vrijdag of zaterdag?
Same here.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Solique het volgende:
Vrijdag en zaterdag zal ik waarschijnlijk wel kunnen. Alleen qua tijd komt zaterdag beter uit.
Wat is je punt dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hoi. Dat wou ik net zeggen. Ik stem dan toch voor zaterdag.
Al is vrijdag ook geen punt. Ik kom dus gewoon.
Uhh. Dat er misschien even een knoop moet worden doorgehakt over vrijdag of zaterdag?quote:
dit werkt valsspelen natuurlijk ontzettend in de handquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Frankii het volgende:
Easy
Poll: Vrijdag of zaterdag?
• Vrijdag
• Zaterdag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als mensen zielig genoeg zijn om vals te spelen moeten ze dat vooral doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dit werkt valsspelen natuurlijk ontzettend in de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |