Ah ik ben dus niet de enige die geen idee heeft wie dat is. Maar tja met al die alternatieve namen waar ik ook nog altijd niet weet iwe het is schiet het sowieso niet opquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Welkom op het forum trouwens
Of heb ik jou gemist?
Poeder heeft een linkje naar dit topic gespamd in GCC, dus wellicht dat nog meer gezellige gamescrew zich meldt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Welkom op het forum trouwens
Of heb ik jou gemist?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gehuild bij een film, zelfs niet bij The Green Mile!
Ook niet bij de Lion King?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Tranen met tuiten bij Marley & Mequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Het is niet om te dissen homeboi!quote:
Nope, het jongetje wat Simba in heeft gesproken was een schoolgenootje van me dus het klonk allemaal te bekend.quote:
.... dat is toch die film over die hond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tranen met tuiten bij Marley & Me.
Echte mannen huilen alleen als het bier op is!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit heeft te weinig met Action Man gespeeld. Die kon ook huilenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Echte mannen huilen alleen als het bier op is!
dat was zodat kn0xje me alsnog kon ontmoetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef koei het volgende:
[..]
Poeder heeft een linkje naar dit topic gespamd in GCC, dus wellicht dat nog meer gezellige gamescrew zich meldt.
Leugens. Dan drinkt men whiskey en wodka.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Echte mannen huilen alleen als het bier op is!
Is dat die ene met die hond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:10 schreef koei het volgende:
The Green Mile is toch geen jankfilm? Marley & me wel, wat een baggerfilm was dat, zonde van mn tijd geweest...
Jep. Die film inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
.... dat is toch die film over die hond?
Ik hou niet van honden, ben een kattenmens...
En spijt dat hij daarvan gaat krijgen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat was zodat kn0xje me alsnog kon ontmoeten
Jazeker wel jonguhquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:10 schreef koei het volgende:
The Green Mile is toch geen jankfilm? Marley & me wel, wat een baggerfilm was dat, zonde van mn tijd geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Je hield het niet meer droog?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb The Green Mile halverwege uitgezet
Ik heb lekker gejankt bij The Ultimate Gift... En er komt een vrouw bij de dokter ook, maar toen moest ik wat stress kwijtquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tranen met tuiten bij Marley & Me.
Lost in translationquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Praktisch alle Tom Hanks-films zijn bijzonder jammer. Behalve Evan Almighty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |