Laat dat volgens mij nou net de dag zijn dat mijn oma haar verjaardag viert en nee, hier kan ik niet onderuit komen. Mijn oma denkt namelijk dat ze ieder jaar weer snel dood gaat en wil daarom altijd kostte wat het kost alle kids + kleinkids zien op de viering van weer een gezonde-oma-jaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het wordt 15 januari. De dag na de vrijdag die eigenlijk gepland was.
Oh noes!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Laat dat volgens mij nou net de dag zijn dat mijn oma haar verjaardag viert en nee, hier kan ik niet onderuit komen. Mijn oma denkt namelijk dat ze ieder jaar weer snel dood gaat en wil daarom altijd kostte wat het kost alle kids + kleinkids zien op de viering van weer een gezonde-oma-jaar.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh... In dat geval kom ik nog steeds niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:59 schreef Frankii het volgende:
Dus naast de dag is de datum ook al niet goed?
En de Stairway is ook een kuttent?
Hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het wordt 15 januari. De dag na de vrijdag die eigenlijk gepland was.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh noes!!!!
Laniboef!
Ik vind dat ze een veto verdiend!!!
* Poit wilt Laniboekje heul graag een keer ontmoeten
dat laatste zeker ja, daarom snel veel drinken zodat je er minder last van hebt dat het zo'n kuttent isquote:Op donderdag 25 november 2010 13:59 schreef Frankii het volgende:
Dus naast de dag is de datum ook al niet goed?
En de Stairway is ook een kuttent?
IIG niet de week erna, want dan ben ik jarig. En mn dinnetje. Dus liever in febquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij vroeg om een voorstel van data. Vooralsnog ben ik de enige geweest die met een reeks data op de proppen kwam. En toen ging het verschuiven van vrijdag naar zaterdag.
Volgens mij moeten we dan eerst maar eens kijken welke dag de voorkeur heeft en daarna een dag prikken.
Wat mij betreft kan dat ook in maart...
Dan is de meet toch gewoon bij jouquote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
IIG niet de week erna, want dan ben ik jarig. En mn dinnetje. Dus liever in feb
In maart kan ik ook wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef Fallen het volgende:
Hoezo?
Jij vroeg om een voorstel van data. Vooralsnog ben ik de enige geweest die met een reeks data op de proppen kwam. En toen ging het verschuiven van vrijdag naar zaterdag.
Volgens mij moeten we dan eerst maar eens kijken welke dag de voorkeur heeft en daarna een dag prikken.
Wat mij betreft kan dat ook in maart...
15-01-2011 wordt de datum des datums?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Mensen hebben altijd wel wat te klagen. 15e is Prima Frankii!
Leuke datum voor een fotodate.quote:
Ik zal m'n haar kammenquote:
Het moet wel representatief in m'n fotoboek.quote:
Dan kam ik m'n borsthaar ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het moet wel representatief in m'n fotoboek.
Ik zeg doen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je was van plan om bottomless op de foto te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Zet dat dan in een spoiler ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Poit het volgende:
Dat sowieso maar dat weet Kuukske nog niet..
I'm going commando!
okquote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zet dat dan in een spoiler ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
15-01-2011 wordt de datum des datums?
quote:
Ok 15-01-2011 wordt het dus niet.. Geen GameBabe + geen Laniboekje = geen Poit!quote:
Mietjequote:Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ok 15-01-2011 wordt het dus niet.. Geen GameBabe + geen Laniboekje = geen Poit!
We hebben Koei nog.. Maar dan nog. Ik vind het ook leuk om meer vrouwelijk schoon om me heen te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet uit vrouwelijk oogpunt eigenlijk wel toegeven dat ik het ook wel leuk zou vinden als er meer tieten zijn dan alleen die van mij..
Oja!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Poit het volgende:
We hebben Koei nog.. Maar dan nog. Ik vind het ook leuk om meer vrouwelijk schoon om me heen te hebben.
Rossjeflossje is een mooie jongen hoor maar ik kan het er niet op
Zoveel tiet zit er niet aan mij...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet uit vrouwelijk oogpunt eigenlijk wel toegeven dat ik het ook wel leuk zou vinden als er meer tieten zijn dan alleen die van mij..
Aan mij ook niet hoor. Maar ja. Het idee.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef GameBabe het volgende:
Zoveel tiet zit er niet aan mij...
En ik heb nog zo aan Poit gevraagd om er rustig mee te doen. Niet veel van overgelaten dus?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed. Voor dit topic echt naar ONZ kan.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
En ik heb nog zo aan Poit gevraagd om er rustig mee te doen. Niet veel van overgelaten dus?
Heb je niet gezien dat mijn billen afgesleten zijnquote:
als je figuur maar kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
schimmig...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
als je figuur maar klopt
* Rossdale blaast van verluchtingquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
We hebben Koei nog.. Maar dan nog. Ik vind het ook leuk om meer vrouwelijk schoon om me heen te hebben.
Rossjeflossje is een mooie jongen hoor maar ik kan het er niet op
Ja. Hoi. Ik ben er ook nog.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Rossdale het volgende:
* Rossdale blaast van verluchting
Fjoew!
sorry voor de late reactie maar als ik kom kom ik niet op de motort WANT IK WIL OOK BIER DRINKEN!!!!quote:
Waar moet ik dan achteropquote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie maar als ik kom kom ik niet op de motort WANT IK WIL OOK BIER DRINKEN!!!!
Dabum TSH!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je mag vast wel achterop rossdale.
vind ie wel fijn denk ik
Hij wel, maar ikke nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vind ie wel fijn denk ik
Da es abeejenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vind ie wel fijn denk ik
No homo?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik dacht dat het gisteren "Iedereen op Bozz" was?
een vraag antwoorden met een vraag?quote:
en ik kan sowieso ook niet in februari...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:16 schreef koei het volgende:
Er valt sowieso nooit een datum te prikken waarop iedereen kan. Hou het gewoon op de 15e en als het gezellig is volgt er vanzelf wel weer een meet!
en februari is een slecht plan, dan ben ik op vakantie
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Kuukske het volgende:
De allereerste meet van 2011, in Utrecht.
We kunnen ons ook bij RLS voegen.
volgend jaar november heb ik nog wel een gaatjequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:37 schreef Kn0x het volgende:
Of we blijven het verschuiven en gaan in maart meeten
Garpje.quote:
Ik denk dat die groep toch wel de sneuste groep op FOK! is (hoewel het een close finish is met de hardcore R&P-ers)quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Kuukske het volgende:
De allereerste meet van 2011, in Utrecht.
We kunnen ons ook bij RLS voegen.
Matige garp...quote:
Een heel tof ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:47 schreef koei het volgende:
Ik denk dat die groep toch wel de sneuste groep op FOK! is (hoewel het een close finish is met de hardcore R&P-ers)
Maar sneaky infiltreren op een andere meet is an sich wel een tof idee
Ik ben een vrouw, ik heb ook geen humor!quote:
Je moet de bekende mensen kennen, zij moeten jou kennen en je moet er elke dag minstens één post doen, en regelmatig in de slowchat of andere onzintopics te vinden zijn..quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een heel tof idee.
Wat versta je precies onder hardcore R&P? .. kuch? ... Hoelang moet je daar dan al posten enzo?
Oh ik zit alleen in de SC. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef koei het volgende:
Je moet de bekende mensen kennen, zij moeten jou kennen en je moet er elke dag minstens één post doen, en regelmatig in de slowchat of andere onzintopics te vinden zijn..
Prima!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Maar nu is er al bijna een topic vol en nog geen definitieve datum? We kunnen ook én 15 januari meeten, én in maart..
Prima!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef koei het volgende:
15 januari staat vast, en dat gaat gezellig worden dus dan komt er in maart/april ergens nog wel een vervolg waarbij ook de mensen die nu niet kunnen kunnen komen (en de mensen die nu wel kunnen en dan niet kunnen, kunnen dan niet komen).
Ik mis trouwens Tain en Lennie nog... En nemen er nog mensen aanhang mee?
quote:
Mijn naam staat niet in de opquote:
StairWay, Utrecht, 2011, GAM-SC Meet.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet worden![]()
Dat krijg je als je geen alcohol meer gewend bent...quote:
Duudequote:Op maandag 20 december 2010 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Crap, ik dacht dat het zondag de 16e was
De 15e kan ik niet, heb dan al een ander feest. Ik had helemaal in mijn hoofd dat ik een partyweekend had maar het valt tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |