800 vs. 200 premium cars (en ook die falen op bepaalde punten) zijn feiten...quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een discussie is gebaseerd op feiten.
Heb jij de final build al gespeeld?
Ik wijs mensen op punten die in ogen van vele teleurstellen. PD had gewoon niet zo hoog van de toren moeten blazenquote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zoekt nu bewust naar minpunten en je wilt de discussie aangaan?
Jongen, als ik bomen wil zien, dan loop ik naar het park hier om de hoek.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik wijs mensen op punten die in ogen van vele teleurstellen. PD had gewoon niet zo hoog van de toren moeten blazen
Ik zou eerder Stunts voorstellenquote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jongen, als ik bomen wil zien, dan loop ik naar het park hier om de hoek.
Je kunt die R8 een mooie exhaust geven voor een diep geluid.
Je hoeft niet in de standaard cars te rijden.
Kortom: je hoeft de game niet te kopen.
Wellicht kun je Hot Pursuit proberen?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jongen, als ik bomen wil zien, dan loop ik naar het park hier om de hoek.
- Slap excuus, alleen een stuk asvalt met een paar prachtige auto's er op voldoet dus ook?
Je kunt die R8 een mooie exhaust geven voor een diep geluid.
- Ze hadden er in ieder geval voor kunnen zorgen dat alle "premium-cars" zouden klinken zoals ze horen te klinken
Je hoeft niet in de standaard cars te rijden.
- Gelukkig niet nee![]()
Kortom: je hoeft de game niet te kopen.
- Daar heb je wel gelijk in
Wellicht kun je Forza 3 proberen?
Het gaat er om hoe dat er uit ziet op 60 fps. Een still zegt niets.quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[ afbeelding ]
Die platte stukke texture boven de baan
Ik neem aan dat die op bomen moeten lijken?
echt nuchter jijquote:
Hahaha toen de race auto op le mans gebruikt werd stond er GT4 reclame op, beide auto's komen uit GT5. Dit is het filmpje van de 2e foto ...quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef RiKe het volgende:
Dat KAN niet eens GT5 zijn, de MX5 is in GT5 een premium.
En op het 2e plaatje staat er DUIDELIJK Gran Turismo 4 op de zijkant van de auto rechts in beeld...
Vergelijken, oke...
Modder gooien...kom op...
En je verklaring voor foto 1?quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha toen de race auto op le mans gebruikt werd stond er GT4 reclame op, beide auto's komen uit GT5. Dit is het filmpje van de 2e foto ...
http://www.megaupload.com/?d=SN37ZWU0
Mag duidelijk zijn dat ik kritisch naar dit spel durf te kijken, maar dit kan gewoon niet van GT5 zijnquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil verder niet meer gaan vergelijken, maar we zijn het er toch wel overeens dat dit substandaard is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hoort op de PS2 niet op de PS3.
Waarom gelooft niemand mijquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mag duidelijk zijn dat ik kritisch naar dit spel durf te kijken, maar dit kan gewoon niet van GT5 zijn![]()
Ik vermoed dat het uit een eerdere versie is, kijk maar naar het gras, in de final is het niet een platte texture (horizontaal) maar heb je ook opstaand gras zegmaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom gelooft niemand mij![]()
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=128481&page=468
Hier huppakee.
Ja maar het is van de retail die in frankrijk als is verkocht net als die onderste foto van die Le Mans bak.quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het uit een eerdere versie is, kijk maar naar het gras, in de final is het niet een platte texture (horizontaal) maar heb je ook opstaand gras zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |