Die gloeihete remschijven zien er zo geniaal uit hè, ook een keer in een filmpje voorbij zien komen (geen idee welke het zijn er nu al zoveel), niet in woorden uit te drukken gewoon!quote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Mercedes![]()
Heeft Forza ook trouwens,,,quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Die gloeihete remschijven zien er zo geniaal uit hè, ook een keer in een filmpje voorbij zien komen (geen idee welke het zijn er nu al zoveel), niet in woorden uit te drukken gewoon!
Je punt?quote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heeft Forza ook trouwens,,,
Oh gewoon dat het niet zo speciaal isquote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je punt?
Er wordt nu eens niet een vergelijking opgesteld met Forza, er wordt alleen gezegd dat het mooi is.
Raar om steeds met Forza op de proppen te komen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar dit is Grand Turismo he, dan is het wel speciaal...quote:Op zondag 21 november 2010 18:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh gewoon dat het niet zo speciaal is
Ja sorry, maar goed ik heb Forza ook dus dan is het makkelijk vergelijkenquote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Raar om steeds met Forza op de proppen te komen.
Andere game, andere console.
Ik heb Forza ook, nee het is niet zo speciaal, het is mooi, dat is het enige wat er gezegd werd.quote:Op zondag 21 november 2010 18:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja sorry, maar goed ik heb Forza ook dus dan is het makkelijk vergelijken
lolquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb Forza ook, nee het is niet zo speciaal, het is mooi, dat is het enige wat er gezegd werd.
Dat jij direct met Forza op de proppen komt zegt meer over jou dan over de spellen..
Wat mensen bedoelen te zeggen is dat je stront vervelend bent... Je snapt dat niet dus vertel ik het je zo even, dan hoef je ook niet tussen de regels door te lezen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja sorry, maar goed ik heb Forza ook dus dan is het makkelijk vergelijken
En was jij nog laatst diegene die orakelde dat we Forza 3 uit dit topic moesten houden. Hypocriet.quote:Op zondag 21 november 2010 18:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Orakelde?quote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En was jij nog laatst diegene die orakelde dat we Forza 3 uit dit topic moesten houden. Hypocriet.
Oh jeej tochquote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat mensen bedoelen te zeggen is dat je stront vervelend bent... Je snapt dat niet dus vertel ik het je zo even, dan hoef je ook niet tussen de regels door te lezen.
Overigens ken ik Forza totaal niet, niet van naam en nooit gespeeld. Begrijp dat het een andere console is dus who cares?
Inderdaad, gelukkig is hij bijna uit en dan verdwijnen de trollen langzaam maar zeker. Zijn er daar ineens verdacht veel van de laatste weekquote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Echt, ik ging de discussie ook al weer aan op GTPlanet, maar dat ga ik niet meer doen. Wat een stelletje hypocrieten loopt daar rond.
Gek he? Als je als ontwikkelaar je spel als 2e titel "The definitive driving simulator" meegeeft, en er toch veel dingen verre van perfect blijken te zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig is hij bijna uit en dan verdwijnen de trollen langzaam maar zeker. Zijn er daar ineens verdacht veel van de laatste week
WIL je nu een discussie of wat?quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gek he? Als je als ontwikkelaar je spel als 2e titel "The definitive driving simulator" meegeeft, en er toch veel dingen verre van perfect blijken te zijn.
Een discussie is gebaseerd op feiten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is toch waar een forum voor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |