http://www.mediafire.com/?wtlea93mqban1u8quote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is er een lijst met alle premium cars?
Collector's Edition, 71,99 met kortingscode bij Dynabytequote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
waar hebben jullie btw GT5 gepreorderd en wat kost ie daar?
Best weinig als je de lijst zo zietquote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/?wtlea93mqban1u8
Komt van het Tweakers forum.
Ik ga woensdag gewoon langs de Mediamarkt, weet ik zeker dat ik er eentje heb
Zie wel hoeveel de CE kost, denk 79 of 89
Dat ziet er natuurlijk wel weer belachelijk smakelijk uitquote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke kiekjesquote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Toyota PRIUS G 09"quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Best weinig als je de lijst zo ziet
De Insight, CR-Z en Tesla Roadster zitten er ook in, dus zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
"Toyota PRIUS G 09"
Race waarin je zo zuinig mogelijk moet rijden?
Zou wel weer een briljante actie zijn zegquote:Op zondag 21 november 2010 15:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
De Insight, CR-Z en Tesla Roadster zitten er ook in, dus zou zomaar kunnen!
Pakketdienst staakt niet. Enkel de brievenbussenpostquote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou wel weer een briljante actie zijn zeg. Zeer benieuwd... Nu maar hopen dat woensdag gehaktdag, ook GT5-dag is. Oohja, en dat het staken mee gaat vallen.
Gaan die stakingen trouwens over specifiek de pakketdienst of niet? Dit van mij gaat gewoon door de brievenbus.
Ik zou met de helft van wat er in die doos zit niks doen waarschijnlijk. Dat Apex-boekje wat ook bij de CE zit ben ik wel heel benieuwd naarquote:Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef nils7 het volgende:
oei ik zie dat ze de signature edition krijgen bij de dynabyte... heb de CE gereserveerd omdat ik dacht dat NL niet de SE kreeg maar nu heerst er twijfel (is het de 180e waard)
Fap Alert!quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is redelijk..... zuur. Maar precieze data niet bekend?quote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pakketdienst staakt niet. Enkel de brievenbussenpost
Donderdag en vijdag geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is redelijk..... zuur. Maar precieze data niet bekend?
Wallbangen via de pits in de eerste bocht kan een hoop plekken opleveren, plus dat het perfect 'afsnijden'/aansnijden van de chicanes cruciaal is om in de slipstream van de eerste komen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef RiKe het volgende:
Wat is die F430 race in Prologue een KUT race zeg....gadverredamme!
Dat is inderdaad een goeie manier ja... staat ook wel op youtube geloof ik. Maar ik vind het wel lelijk dat het op die manier moet wil je überhaupt een kans maken, want anders zou ik hem nooit halenquote:Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wallbangen via de pits in de eerste bocht kan een hoop plekken opleveren, plus dat het perfect 'afsnijden'/aansnijden van de chicanes cruciaal is om in de slipstream van de eerste komen.
Ik voel me nu zo stom :$ Ik dacht even dat dit échte foto's warenquote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |