quote:Op zondag 21 november 2010 01:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O gelukkig, anders kwam je misschien met zo'n zieke unboxing video op de proppen
De goedkoopstequote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Normal of Collector's Edition?
CE hier.
Koop gewoon een simpele USB-tobo van 5 euro. Werkt ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga binnenkort even een ps3 keyboardje kopen, tekstberichtjes sturen via de dS3 is echt behoorlijk belabberd...
Mijn PSN: YukinoSuzuka
eckt?quote:Op zondag 21 november 2010 01:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Koop gewoon een simpele USB-tobo van 5 euro. Werkt ook
Handig! Mja, eigenlijk gebruik ik zoiets helemaal niet.quote:Op zondag 21 november 2010 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb er een uit de kringloopwinkel aanhangen
Ik ook niet. Sluit m alleen effe aan als ik effe een berichtje wil verzenden ofzo..quote:Op zondag 21 november 2010 01:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Handig! Mja, eigenlijk gebruik ik zoiets helemaal niet.
quote:Op zondag 21 november 2010 02:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sluit m alleen effe aan als ik effe een berichtje wil verzenden ofzo..
Het was op een achterwiel aangedreven 370Z, en het gebeurde ook wanneer ik mijn stuur losliet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:44 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Filmpje lijkt op het onrustige stuurtje dat ze gisteren in top gear bij de voorwielaangedreven focus RS lieten zien (te veel pk's op de voorwielen). Dat zal hier in GT5 wel niet het geval zijn?
Pics or lies?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb daar echt GEEN last van met mijn DFGT in Prologue.
Had ik met mijn fanatec ook met prologue.quote:Op zondag 21 november 2010 03:32 schreef nero7 het volgende:
[..]
Het was op een achterwiel aangedreven 370Z, en het gebeurde ook wanneer ik mijn stuur losliet.
Hier ook de CEquote:Op zondag 21 november 2010 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Normal of Collector's Edition?
CE hier.
Krijg je dan iets extra's?quote:
Gooit mij er ook maar ff bij danquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef RiKe het volgende:
Ik heb even alvast een paar mensen toegevoegd op PSN voor de eerste races
Mocht iemand dus een invite krijgen van RiKe456, dat ben ik
Ik heb het even uitgeprobeerd,het stuur gaat niet uit zichzelf die bewegingen maken,alleen als ik het zelf start.quote:
Lag in een deuk toen ik dit zagquote:
Jij hebt die 'pixelated' screenshots zeker gezien? Ik schrok ook wel even, maar gelukkig is dat ingame wel beter.quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Wel jammer dat die Standard cars zo achterlijk lelijk zijnEn dat alle GT5 fanboys het nu goedpraten terwijl ze Forza 3 helemaal af zaten te zeiken
Het ging mij meer om dat gehaat toen. Dat was echt ernstig en nu zeggen ze van agh het gaat toch om de physics en de gameplay... ik bedoel wtfquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt die 'pixelated' screenshots zeker gezien? Ik schrok ook wel even, maar gelukkig is dat ingame wel beter.
Punt is: waren het 400 premium auto's geweest, dan hadden mensen gezeikt dat het er geen 600 zijn etc. Waar ligt de grens?
Het zou me niks verbazen als we in de toekomst nog wel leuke DLC gaan krijgen. En trouwens, meer dan 200 premium modellen zijn reteveel. De meeste racegames bevatten nog niet eens de helft daarvan, muv Forza. Shift had iets van 70 en heb me daar heel goed mee vermaakt
Hehehe, nee joh, geen torquesteering (goeie film trouwens Torque) die auto is gewoon niet goed uitgelijndquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:44 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Filmpje lijkt op het onrustige stuurtje dat ze gisteren in top gear bij de voorwielaangedreven focus RS lieten zien (te veel pk's op de voorwielen). Dat zal hier in GT5 wel niet het geval zijn?
Ja, zoiets heet acceptatie denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat gehaat toen. Dat was echt ernstig en nu zeggen ze van agh het gaat toch om de physics en de gameplay... ik bedoel wtf
Eensch!quote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, zoiets heet acceptatie denk ik
PD kan moeilijk ieders wens vervullen. Het wordt gewoon een mooie racegame, punt
En dat is Forza ook, maar dat gaat er bij een paar sneue fanboys hier niet in.quote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, zoiets heet acceptatie denk ik
PD kan moeilijk ieders wens vervullen. Het wordt gewoon een mooie racegame, punt
Maar dat is jouw mening, zo vindt een andere groep mensen het weer leuk om in standard cars te rijden en een ander vindt supercars weer geweldig of de GT5-specials.quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef abruzzese het volgende:
Wat die 1000 auto,s betreft in GranTurismo 5 had voor mij helemaal niet gehoefd want je maakt er maar heel weinig gebruik van .
Ik vind die 200 premium auto,s zeker genoeg voor uit te kiezen .
Ook die 70 tracks zijn weer overdreven want velen zijn gewoon in de omgekeerde richting enz...
Voor mij is het belangrijkste hoe de auto,s besturen en dat je een realistische weggevoel krijgt , en zeker ook de artificiële intelligentie (AI) moet heel goed uitgewerkt zijn .
Tot nu toe kan er maar een racesimulatie zich een TOPPER noemen / F1 2010 is the game .
Dan ben ik zeker tevreden
Ja vooral als je ineens iedereen alle kanten op knalt tijdens Call of Duty, krijg je ineens vriend verzoeken als een malle. Ook schelden ze me regelmatig verrot wanneer ik weer grandioos faal met CoDquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Veel vreemde mensen voegen mij altijd toe als "vriend". Hebben jullie daar ook last van?
Gelukkig is Nederland hartstikke grootquote:Op zondag 21 november 2010 13:57 schreef WSquater het volgende:
Ik zie het eigenlijk nog best wel gebeuren dat Sony op het laatste moment nog bepaald alleen grote landen te bevoorraden en later GT5 in kleinere landen lanceert.
Ben toevallig dit weekend bezig met Forza 3 om hem naar 100% te tillen.. maar damn dat duurt nog best even, zit nu op 81%. Gelukkig is er de hire driver modequote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En dat is Forza ook, maar dat gaat er bij een paar sneue fanboys hier niet in.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Vuurpijl. het volgende:
Is er een lijst met alle premium cars?
Consoleshop.nl, 69.99quote:Op zondag 21 november 2010 14:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
waar hebben jullie btw GT5 gepreorderd en wat kost ie daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |