Maar ik breng geen GT5 spelletjes bij de mensen thuisquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:56 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd blij als jullie aan mijn voordeur staan.
Veel vreemde mensen voegen mij altijd toe als "vriend". Hebben jullie daar ook last van?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zal zometeen ook maar eens kijken wat mijn PSN is want dan heb ik ook eens wat vrienden op mijn PS3..
Zo'n kut autotje om mee te beginnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, nu we het toch over psn hebben en natuurlijk GT5, wat zullen we doen met de eerste FOK! races ? Gaan we al iets organiseren ? Het lijkt me persoonlijk erg leuk dat we de carriere modus in GT5, ook een beetje gebruiken voor de online races ! Dus nu bijvoorbeeld beginnen bij goedkope 2e hands wagentjes to 80pk...en dan langzamerhand meer vermogen enz enz.
Daar niet zozeer last van, maar laatst was ik weer even PSN Home opgegaan en bijvoorbeeld in dat Audi-World wezen kijken.....werd gelijk weer een "duik met z'n alle op dat meisje" orgie..quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Veel vreemde mensen voegen mij altijd toe als "vriend". Hebben jullie daar ook last van?
Is dat dat second life ding? Dat vind ik zo sufquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar niet zozeer last van, maar laatst was ik weer even PSN Home opgegaan en bijvoorbeeld in dat Audi-World wezen kijken.....werd gelijk weer een "duik met z'n alle op dat meisje" orgie..
Wat ziet dat er ongelofelijk mooi uitquote:
Had ik het niet geloofdquote:Op zondag 21 november 2010 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je me had verteld dat het echt was
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:09 schreef Xblister het volgende:
Ziet er anders vrij belabberd uit..
Ik krijg hem morgen alquote:Op zondag 21 november 2010 01:06 schreef DrDentz het volgende:
NEE JONGE ik wil die game gewoon.
Volgende week pas.
Nee is niet waar.quote:
Vieze flikker, hoe en waar dan, het is fucking zondag ofzo!quote:
Vieze flikker, lees de post boven je man, trage slak ofzo!quote:Op zondag 21 november 2010 01:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Vieze flikker, hoe en waar dan, het is fucking zondag ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |