800 vs. 200 premium cars (en ook die falen op bepaalde punten) zijn feiten...quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een discussie is gebaseerd op feiten.
Heb jij de final build al gespeeld?
Ik wijs mensen op punten die in ogen van vele teleurstellen. PD had gewoon niet zo hoog van de toren moeten blazenquote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zoekt nu bewust naar minpunten en je wilt de discussie aangaan?
Jongen, als ik bomen wil zien, dan loop ik naar het park hier om de hoek.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik wijs mensen op punten die in ogen van vele teleurstellen. PD had gewoon niet zo hoog van de toren moeten blazen
Ik zou eerder Stunts voorstellenquote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jongen, als ik bomen wil zien, dan loop ik naar het park hier om de hoek.
Je kunt die R8 een mooie exhaust geven voor een diep geluid.
Je hoeft niet in de standaard cars te rijden.
Kortom: je hoeft de game niet te kopen.
Wellicht kun je Hot Pursuit proberen?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jongen, als ik bomen wil zien, dan loop ik naar het park hier om de hoek.
- Slap excuus, alleen een stuk asvalt met een paar prachtige auto's er op voldoet dus ook?
Je kunt die R8 een mooie exhaust geven voor een diep geluid.
- Ze hadden er in ieder geval voor kunnen zorgen dat alle "premium-cars" zouden klinken zoals ze horen te klinken
Je hoeft niet in de standaard cars te rijden.
- Gelukkig niet nee![]()
Kortom: je hoeft de game niet te kopen.
- Daar heb je wel gelijk in
Wellicht kun je Forza 3 proberen?
Het gaat er om hoe dat er uit ziet op 60 fps. Een still zegt niets.quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[ afbeelding ]
Die platte stukke texture boven de baan
Ik neem aan dat die op bomen moeten lijken?
echt nuchter jijquote:
Hahaha toen de race auto op le mans gebruikt werd stond er GT4 reclame op, beide auto's komen uit GT5. Dit is het filmpje van de 2e foto ...quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef RiKe het volgende:
Dat KAN niet eens GT5 zijn, de MX5 is in GT5 een premium.
En op het 2e plaatje staat er DUIDELIJK Gran Turismo 4 op de zijkant van de auto rechts in beeld...
Vergelijken, oke...
Modder gooien...kom op...
En je verklaring voor foto 1?quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha toen de race auto op le mans gebruikt werd stond er GT4 reclame op, beide auto's komen uit GT5. Dit is het filmpje van de 2e foto ...
http://www.megaupload.com/?d=SN37ZWU0
Mag duidelijk zijn dat ik kritisch naar dit spel durf te kijken, maar dit kan gewoon niet van GT5 zijnquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil verder niet meer gaan vergelijken, maar we zijn het er toch wel overeens dat dit substandaard is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hoort op de PS2 niet op de PS3.
Waarom gelooft niemand mijquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mag duidelijk zijn dat ik kritisch naar dit spel durf te kijken, maar dit kan gewoon niet van GT5 zijn![]()
Ik vermoed dat het uit een eerdere versie is, kijk maar naar het gras, in de final is het niet een platte texture (horizontaal) maar heb je ook opstaand gras zegmaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom gelooft niemand mij![]()
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=128481&page=468
Hier huppakee.
Ja maar het is van de retail die in frankrijk als is verkocht net als die onderste foto van die Le Mans bak.quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het uit een eerdere versie is, kijk maar naar het gras, in de final is het niet een platte texture (horizontaal) maar heb je ook opstaand gras zegmaar
Filmpje gezien, en ziet er inderdaad wel erg matig uitquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom gelooft niemand mij![]()
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=128481&page=468
Hier huppakee.
Dan nog is het slecht..quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Filmpje gezien, en ziet er inderdaad wel erg matig uit
Standard car mag ik hopen?
Maar houd dan wel op met te zeggen dat ik met modder loop te gooien, want dat is niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef RiKe het volgende:
We kunnen nu zelf niets anders doen dan speculeren aangezien geen van ons hem eigenlijk op de eigen PS3 en TV heeft.
Laten we gewoon woensdag afwachten
Leuk, die photomode...quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja ik weiger echt te geloven dat die mx5 in GT5 zit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan nog is het slecht..
[..]
Maar houd dan wel op met te zeggen dat ik met modder loop te gooien, want dat is niet mijn bedoeling.
Gadverdamme, als je dat zo ziet WIL toch niet tegen zo'n standard car rijden?quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen die Murcielago en die Countach![]()
Er zijn ook heel veel oude builds van deze game. Ws. komen ze daar vandaan.quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja ik weiger echt te geloven dat die mx5 in GT5 zit.
Ik heb het filmpje gezien en sja...in dat filmpje lijkt het inderdaad erg matig, maarja ik heb zelf GT5 gezien en mja...things don't add up zegmaar
Zo'n groot verschil tussen de MX5 en plaatjes die hier boven geplaatst zijn is eigenlijk ondenkbaar.
Dat ziet er goed uitquote:
Zou kunnen, maar ergens is dat onlogisch.quote:Op zondag 21 november 2010 23:09 schreef Dutchguy het volgende:
Er zijn ook heel veel oude builds van deze game. Ws. komen ze daar vandaan.
Dit ís GT4. Ik heb dat topic al eerder gevolgd en die screenshots eerder gezien op gtplanet en daar (was) is het ook duidelijk dat het om GT4 gaat.quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil verder niet meer gaan vergelijken, maar we zijn het er toch wel overeens dat dit substandaard is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hoort op de PS2 niet op de PS3.
Je zegt eerst dat het GT5 is en dan GT4 Ik neem aan dat je een foutje maakt?quote:Op zondag 21 november 2010 23:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit ís GT5. Ik heb dat topic al eerder gevolgd en die screenshots eerder gezien op gtplanet en daar (was) is het ook duidelijk dat het om GT4 gaat.
Die pixels ligt aan de hardware van de PS3. Net als de 'jaggies' (bij schaduwen met name).quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen die Murcielago en die Countach![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook wel ernstig...
Tikfoutje, inderdaad. Bedoelde inderdaad GT4. Maar om mijn post verder bij te staan dat het zoiezo niet GT5 is: kijk naar het asfalt en het publiek (en de vervaging van het publiek).quote:Op zondag 21 november 2010 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat het GT5 is en dan GT4 Ik neem aan dat je een foutje maakt?
Ik liep er toevallig tegenaanquote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die pixels ligt aan de hardware van de PS3. Net als de 'jaggies' (bij schaduwen met name).
Met die screens zoek je duidelijk wel bewust, want die staat op pagina 468 van de ruim 480.
Meneertje Nuchterheid spreekt zichzelf ook tegen "Mensen die zo druk maken om een spel" luidde zijn quote. En gaat meneer zelf bewust negatieve dingen opsporen om daar over te zeiken. Iets te veel hypocrietenbloed ingespoten gekregen?
Echt, koop de game gewoon niet. Daar doe je jezelf en anderen een groot plezier mee
Je mag geen kritiek hebben op een spel dat je gaat kopen en dat ik die foto's zelf opzoek? Ja ik kwam ze tegen... Dat ze daar dat toevallig 480 pagina's hebben doet er niets aan af.quote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die pixels ligt aan de hardware van de PS3. Net als de 'jaggies' (bij schaduwen met name).
Met die screens zoek je duidelijk wel bewust, want die staat op pagina 468 van de ruim 480.
Meneertje Nuchterheid spreekt zichzelf ook tegen "Mensen die zo druk maken om een spel" luidde zijn quote. En gaat meneer zelf bewust negatieve dingen opsporen om daar over te zeiken. Iets te veel hypocrietenbloed ingespoten gekregen?
Echt, koop de game gewoon niet. Daar doe je jezelf en anderen een groot plezier mee
En waar wordt gezegd dat het GT4 is en niet 5?quote:Op zondag 21 november 2010 23:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tikfoutje, inderdaad. Bedoelde inderdaad GT4. Maar om mijn post verder bij te staan dat het zoiezo niet GT5 is: kijk naar het asfalt en het publiek (en de vervaging van het publiek).
Omdat het intressant isquote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef RiKe het volgende:
Waarom hier over door blijven speculeren als we het aanstaande woensdag zeker kunnen weten?
Verstandige woorden.quote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef RiKe het volgende:
Waarom hier over door blijven speculeren als we het aanstaande woensdag zeker kunnen weten?
Daar heb je 100% gelijk in.quote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef RiKe het volgende:
HAHAHAHA GRAPPIGquote:Op zondag 21 november 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zag dat een bergtop geen sneeuw had. Ik ga mijn pre-order cancellen.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zag dat een bergtop geen sneeuw had. Ik ga mijn pre-order cancellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |