Lees de OP van Veldmantimenachtserenade eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef ainoo het volgende:
hallo wie wil er met mij een nieuw topic maken waar wat minder mongolen in zitten zodat het nog te volgen is
dan kunnen we het ook hebben over dingen als planten kweken en dat soort ongein haha lachen
wie doet mee
ik wil niet oude garde ik wil een nieuwe gardenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent van de 'oude' nieuwe garde.
Omdat ik door jou aan die aardbei denk en dan denk ik waarom denk ik aan die aardbei dan denk ik owja dat komt door Mexicaantje door haar denk ik aan die aardbei waar ik nu over aan het denken ben.quote:
ik voel de mijnequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de hele NB nog geen tieters gezien.
OK.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat ik door jou aan die aardbei denk en dan denk ik waarom denk ik aan die aardbei dan denk ik owja dat komt door Mexicaantje door haar denk ik aan die aardbei waar ik nu over aan het denken ben.
En terecht, afbeeldingen van bier en tieten posten is voor mongolen en kalende forumadmins.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
okequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lees de OP van Veldmantimenachtserenade eens.
Nee opengesneden honden, da's oké.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En terecht, afbeeldingen van bier en tieten posten is voor mongolen en kalende forumadmins.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hele levensverhaal en dan zeg je alleen ok?
quote:
geen tietengezeik!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zou dat nou zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En terecht, afbeeldingen van bier en tieten posten is voor mongolen en kalende forumadmins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |